"ŞUMERNAMƏ"
Yeni nəşirlər
Hər xalqın tarixi keçmişini və mədəni sərvətlərini bütün dolğunluğu ilə əks etdirən qaynaqları, onun doğruçu güzgüsü adlandırıla bilər. Bu yönümdən bəşər mədəniyyəti tarixində silinməz iz qoyan Azərbaycan xalqının rolu və xidməti əvəzsizdir. Xalqımız çox qədim dövlətçilik ənənələrinə, zəngin qaynaqlara və möhtəşəm ədəbi irsə malikdir. Ulu əcdadlarımız əsrlər boyu dünyanın hər yerində və tarixin bütün dövrlərində milli dəyərlər yarada bilmişlər. Bizə miras qalmış mənəvi sərvətlərimizdə xalqın ən qədim yaşayış səviyyəsi, uzaq minilliklərdən xəbər verən qayda-qanunları, ibtidai dini təsəvvürləri, müvafiq düşüncə tərzi və çox çalarlı dili öz əksini tapmışdır.
Dünyanın ən qədim sakinlərindən biri olan "Az" qəbilə birləşməsinin söykökündən olmağımıza baxmayaraq hələ lap qədim dövrlərdən bu günlərə kimi milli mənliyimiz, mənsubiyyətimiz, ərazimiz, dinimiz və dilimiz haqqında müxtəlif, bir-birinə zidd, qərəzli fikirlər söylənilmiş, müəyyən səpkili yazılar dərc edilmişdir.
Şükürlər olsun ki, bədxahlarımızın qara niyyətləri ayaq tutub yerimədi. İndi elm aləminə yaxşı bəllidir ki, bütün türk dünyasının fövqündə Azərbaycan türklərinin mənşəyi, qədim mədəniyyəti və qaynaqları dayanır.
Oljas Süleymenov Qazax türklərinin əcdadlarının Azərbaycandan getdiyini "Az-Ya" kitabında belə vurğulayır: "Qazax türklərinin ulu babaları Qərbdən, yəni Xəzərin Qafqaz sahillərindən köçüb gəlmişlər və ona görədir ki, Qazax türkləri dünyasını dəyişən mərhumlarını bu gün də üzü Qərbə - Azərbaycana sarı dəfn edirlər".
Türk xalqları min illər boyu dünyanın hər yerində və tarixin bütün dövrlərində iz qoymuşlar. Türklər tarix yaratmışlar. Ancaq bu tarixi izləri özündə əks etdirən elmi və ədəbi nümunələrdən xəbər tutmaq uzun müddət bizə, o cümlədən digər türkdilli xalqlarının bir çoxuna çətin olmuşdur.
Fədakar alim Tofiq Əhməd Nizammülkün tarixi kökümüzə gur işıq salan fundomental tədqiqat əsəri - "Şumernamə" elmi araşdırması bu boşluğu dodurmaq üçün atılan cəsarətli və uğurlu addımdır.
Əsərdən göründüyü kimi, necə deyərlər, ta bineyi qədimdən, yəni cəmiyyətin ilkin təşəkkül və inkişaf dövründən türk birləşmələri çox uzun, eyni zamanda maraqlı bir yol keçmişlər. Bu yolda acı da yemiş, şirin də dadmışlar. Fəqət heç zaman öz ali məqsədlərindən - cahana hürriyyət, bəşəriyyətə istiqlal, insanlara sülh və əmin-amanlıq məramından dönməmişlər.
Günümüzün ən ali idealı sayılan həmin duyğuları ulu əcdadlarımızdan qiymətli miras kimi qəbul edən indiki nəsil onu iyirmi birinci yüzilliyə çatdırmaq üçün bütün qüvvə və bacarığını əsirgəmir.
Ömrünü-gününü azəri türklərinin söykökünün araşdırılmasına həsr etmiş Tofiq Əhməd Nizammülkün bu əsəri min illərin qaranlıqlarında itib batmış tarixi faktlara işıq salır. Müəllifin bu dərin elmi-tarixi əsəri əzri türklərinin soy kökünün araşdırılması baxımından çox qiymətlidir.
Əsərin müstəqil respublikamızın dövlət bayrağına ithaf edilməsi də təsadüfi deyil. Axı ən qədim Şumer mənbələrində belə, dövlət bayrağımızın üçrəngli olması göstərilir. Bu bir daha sübut edir ki, azərbaycanlıların soy kökü tarixin özü qədər qədim və uludur. Azəri türkləri həmişə bu bayraq altında yaşamış, yaratmış, öz dövlətini, azadlığını, torpağını qorumuş, öz milli adət-ənənələrini gələcək nəsillərə çatdırmışlar.
Görkəmli xalq şairi Bəxtiyar Vahabzadə
də çox gözəl demişdir:
Üçrəngli
bayrağın kölgəsində mən
Qaraca
torpağı vətən görmüşəm.
Zəfər
güllərini dövri-qədimdən
Bayraq
işığında bitən görmüşəm.
Bayraq nəmliyimdir, bayraq kimliyim,
Bayraq- öz yurduma öz hakimliyim.
Əsər boyu azəri türklərinin həyat yolları, onların azadlıq, müstəqil dövlətlərini yaşatmaq istəyi müxtəlif vasitələrdən, qədim qaynaq və mənbələrdən hərtərəfli istifadə edilməklə geniş surətdə təbliğ olunur. Hələ çox qədim minilliklərdə yaşamış Azəri xalqının mərd hökmdarəsi Tomris deyirdi:
Azadlıq! Öz böyüklüyünə və qüdrətliyinə inam! Budur mənim xalqıma əmanətim!
Azadlığı olmayan bu xalqın dərdlərdən, təhqirlərdən, əzablardan başqa nəyi ola bilər?! Siz də ömrünüzün ən ağır zamanlarında, ən xoşbəxt zirvələrində azadlığınızı unutmayın! Çünki öz xalqın, öz vətənin azad olmasa, ən uca hökmranlıq və şöhrət zirvəsində xoşbəxt ola bilməyəcəksiz! Xəyanatə və qılınc zərbələrinə qarşı od kimi ayrılmaz, su kimi bölünməz olmaq gərəkdir! O zaman yalnız bu əbədi göylərin altında var olacaqg Və azadlığınızı əlinizdən almaq istəyənlərə diz çökdürüb, baş əydirmək mümkün olacaqdırg
İnanırıq ki, Tofiq Əhməd Nizammülkün bu möhtəşəm "Şumernamə" əsəri hər bir azərbaycanlının stolüstü kitabına çevriləcək və nəsildən nəsilə keçəcəkdir.
Bu işdə fədakar alim, istedadlı qələm sahibi Tofiq Əhməd Nizammülkə yeni-yeni yaradıcılıq uğurları diləyirik.
"ÖLÜM, SƏBR ELƏ BİR AZ!"
Sizə təqdmi etdiyim bu kitabın müəllifi Səttar Pənahlı Yevlax rayonunun Nemətabad kəndinldə yaşayar. O, pedaqoji fəaliyyəti ilə yanaşı, jurnalistikaya da könül verib. Ona görə də imzası təkcə Yevlax rayon qəzetində deyil, həm də ölkə mətbuatında oxucularla görüşüb, tanışlıq əlaqələri yaradıb. Təbii ki, həmin imza öz sözünün, öz duyğularını ifadəçisi kimi diqqəti çəkibdir.
Bu günlərdə redaksiyamıza təşrif
buyuran Səttar Pənah Türkel özünün yeni
kitabını bizə hədiyyə etdi. Kitab
"Ölüm, səbr elə bir az!" adlanır. Bir
neçə bölümdən ibarət olan bu kitabda
şairin poetik dünyası ifadə olunub. Onu da qeyd edim ki, Səttar
Pənah Türkel klassik şeir üslubuna daha çox
könül verdiyindən onun qəzəlləri də diqqəti
çəkir. Məsələn, şair yazır:
Səttarı sevmirsənsə bəs bu yaxınlığın nədir
Mənimlə xoş rəftarın, rəğbətin öldürdü məni.
Və yaxud:
Səttaram, çox acizəm Əzrailin qarşısında,
Onunla bacarmaram, axı nə danım, köçürəm.
Daha çox öz düşüncələrini, istəklərini
ifadə edən şair bütün qələmdaşları
kimi həyatla, dünyayla, insanlarla, eləcə də
böyük Yaradanla bağlı ifadə etdiyi fikirlərində
özünəməxsusluğu, təbiiliyi qoruyub saxlamağa
çalışır. O da əksər qələm adamları kimi,
dünyanı, ölümü ittiham edir, qınayır. O da həyatı,
sevgini tərənnüm edir, onun gözəlliklərini diqqətə
çatdırır. Bütün bunların içərisində
yaşını da, istəklərini də yaddan
çıxarmır və yazır:
Mənlə
vidalaşmağa
Gülüm,
hələ tələsmə!
"Mən
ölürəm" deməyə
Dilim, hələ
tələsmə!
Və
yaxud:
El dərdini
çəkən şair,
Söylə, deyib gülərmi heç?
Hey
ağlayar, hey sızlayar
Göz yaşını silərmi heç?
Bəli, Səttar Pənah Türkel özünün bu
kitabı ilə oxucularını sevindirməklə
yanaşı, həm də böyük söz dünyamıza
öz nəfəsini də qatmağa çalışır. Onun ifadə
üslubundan, sözə bağlılığından
aydınca duyulur ki, o, bu yolda inadla, inamla yazıb-yaratmaqda qərarlıdır.
Uğurlar olsun!
"YAXŞI SÖZ MƏLHƏMDİR"
Bu günlərdə tanınmış söz adamı,
pedaqoq, alim, şair və necə deyərlər, hər kəsin
sevimlisi olan Oqtay Rza mənə bir kitab bağışladı
və bildirdi ki, bu kitabın müəllifi onun eloğlusudur. Başqa bir sənətin,
peşənin sahibi olmasına baxmayaraq, müəllif həm də
sözün, poeziyanın vurğunu, bu yolun istəklilərindən
biridir. Elə bu kitab da onun oxucularla daha ətraflı
təmasıdır. Bu kitaba qədər
müəllif müxtəlif mətbu orqanlarda öz
sözünü, öz poeziyasını oxuculara təqdmi
edibdir.
Təbii ki, hörmətli Oqtay Rzanın bu kiçik təqdimatından
sonra vaxt tapan kimi Manafağa Feyzullayevin şeirlərini
gözdən keçirdim. İlk öncə gəldiyim
nəticə bu oldu ki, müəllif mövzu baxımından
rəngarəngliyə, ətrafında baş verən hadisələrin
fonunuda yanaşmağa çalışır. Onun
mövzuları həyatın öz çevrəsini,
xüsusilə yaşadığı, duyğudu, hiss etdiyi
hisslərin misralanmış formasıdır. Bir az da dəqiq ifadə etsəm, müəllif öz
duyğusunu, öz fikirlərini, hətta arzu və xəyallarını
da yaşadığı kimi, gördüyü kimi qələm
alır. Məsələn:
Bacım
ana olub sən işə bir bax,
Gülür gözlərində dünya sevinci.
Hərdən
təbəssümlə körpəsi sayaq-
Baxır - sanki tapıb böyük bir inci.
Və
yaxud:
Bağışla
ürəyim, bağışla məni
Deyəsən incidib yormuşam səni.
Və
yaxud:
Evin
ağbirçəyi, böyüyü kimi
Həmişə hörmətlə dinər nənələr.
Kişilər
səfərə gedən zamanlar
Evin kişisinə dönər nənələr.
Təqdim etdiyimiz bu şeir parçalarından da
gördüyü kimi, burada poetik fikir, oxucu ilə təmas
qurmaq istəyi şairin öz tərzində, öz
imkanları daxilində ortaya qoyulub. Yəni müəllif
hamının həmişə dediyi fikirləri özünəməxsus
şəkildə ifadə edib. Ona görə
də onun şeirlərindəki təbiilik, səmimiyyət təqdirəlayiqdir.
Uzaqdan
öyrənib halımı sorma,
Sorğuyla
bilinən hala nə var ki..?
Bəhanə
axtarıb qəlbimi qırma,
Nahaqdan
törənən qala nə var ki..?
Və
yaxud:
Dünya əbədilik
deyildi, dostum,
Onu əlimizdən alandı ölüm.
Həyatla
yoxluğun astanasında
Ovunu gözləyən bir andı ölüm.
Bu şeir parçalarında da insan duyğuları
öz ifadəsini oxucuya çatdırır. Yəni müəllif
indiki psixoloji, siyasi gərginlik içərisində
çapalayan insanların heç olmasa bir-birinə diqqət
göstərməsini, ən xırda məqamları qalmaqala
çevirməməsini və dünyanın heç kimə
qalmayacağını öz üslubunda şeirə
çevirir. Hiss olunur ki, həyata baxışı, ətrafı
duymaq imkanları onun öz oxucusuna sadəcə nəyisə
diqtə etmək yox, həm də tövsiyə vermək,
xatırlatmaq arzusuna yol açır. O, öz
yaşamını şeirin dili ilə poetik şəkildə
oxucu ilə bölüşür.
Bütün mövzulara eyni prizmadan baxan müəllif
sevgi-məhəbbət mövzularından da yan keçmir. Onun sevgi
şeirlərinidə də bir səmimiyyət
özünü ifadə edir. Şair yazır:
Mən qəlbi
kövrəyəm, tez inciyənəm,
Mənim ürəyimi sındırma gülüm.
Bir az kədərliyəm, bir az qəmliyəm,
Mənim ürəyimi sındırma gülüm.
Manafağa Feyzullayevin oxuculara hədiyyə etdiyi
"Yaxşı söz məlhəmdir" kitabında təkcə
torpaq, vətən, yurd-yuva, sevgi, doğmalar barəsində
maraqlı şeirlər öz əksini tapmayıb. Burada həm də
uşaqlar aləmi, təmsillər, həmçinin qəzəllərə
də yer ayrılıbdı. İxtisasca həkim
olan müəllif özünün bu kitabı ilə oxuculara
sanki bir şəfa diləyir. Axı həkimin
əli də, sözü də bir şəfa mənbəyidi.
Uğurlar olsun!
Əbülfət MƏDƏTOĞLU
Ədalət.-2013.-8 may.-S.6.
"ŞUMERNAMƏ"
Yeni nəşirlər
2013-05-08
00:32 | 135 dəfə oxunub Şriftin
ölçüsü:
Hər xalqın tarixi keçmişini və mədəni
sərvətlərini bütün dolğunluğu ilə əks
etdirən qaynaqları, onun doğruçu güzgüsü
adlandırıla bilər. Bu yönümdən bəşər
mədəniyyəti tarixində silinməz iz qoyan Azərbaycan
xalqının rolu və xidməti əvəzsizdir. Xalqımız çox qədim dövlətçilik
ənənələrinə, zəngin qaynaqlara və möhtəşəm
ədəbi irsə malikdir. Ulu əcdadlarımız
əsrlər boyu dünyanın hər yerində və tarixin
bütün dövrlərində milli dəyərlər yarada
bilmişlər. Bizə miras qalmış
mənəvi sərvətlərimizdə xalqın ən qədim
yaşayış səviyyəsi, uzaq minilliklərdən xəbər
verən qayda-qanunları, ibtidai dini təsəvvürləri,
müvafiq düşüncə tərzi və çox
çalarlı dili öz əksini tapmışdır.
Dünyanın
ən qədim sakinlərindən biri olan "Az" qəbilə
birləşməsinin söykökündən
olmağımıza baxmayaraq hələ lap qədim dövrlərdən
bu günlərə kimi milli mənliyimiz, mənsubiyyətimiz,
ərazimiz, dinimiz və dilimiz haqqında müxtəlif,
bir-birinə zidd, qərəzli fikirlər söylənilmiş,
müəyyən səpkili yazılar dərc edilmişdir.
Şükürlər olsun ki, bədxahlarımızın
qara niyyətləri ayaq tutub yerimədi. İndi elm aləminə
yaxşı bəllidir ki, bütün türk
dünyasının fövqündə Azərbaycan türklərinin
mənşəyi, qədim mədəniyyəti və
qaynaqları dayanır.
Oljas
Süleymenov Qazax türklərinin əcdadlarının Azərbaycandan
getdiyini "Az-Ya" kitabında belə
vurğulayır: "Qazax türklərinin ulu babaları Qərbdən,
yəni Xəzərin Qafqaz sahillərindən
köçüb gəlmişlər və ona görədir
ki, Qazax türkləri dünyasını dəyişən mərhumlarını
bu gün də üzü Qərbə - Azərbaycana sarı
dəfn edirlər".
Türk xalqları min illər boyu dünyanın hər
yerində və tarixin bütün dövrlərində iz
qoymuşlar. Türklər tarix yaratmışlar. Ancaq bu tarixi izləri özündə əks etdirən
elmi və ədəbi nümunələrdən xəbər
tutmaq uzun müddət bizə, o cümlədən digər
türkdilli xalqlarının bir çoxuna çətin
olmuşdur.
Fədakar alim Tofiq Əhməd Nizammülkün tarixi
kökümüzə gur işıq salan fundomental tədqiqat
əsəri - "Şumernamə" elmi
araşdırması bu boşluğu dodurmaq üçün
atılan cəsarətli və uğurlu addımdır.
Əsərdən göründüyü kimi, necə deyərlər,
ta bineyi qədimdən, yəni cəmiyyətin ilkin təşəkkül
və inkişaf dövründən türk birləşmələri
çox uzun, eyni zamanda maraqlı bir yol keçmişlər. Bu yolda acı
da yemiş, şirin də dadmışlar. Fəqət
heç zaman öz ali məqsədlərindən
- cahana hürriyyət, bəşəriyyətə istiqlal,
insanlara sülh və əmin-amanlıq məramından
dönməmişlər.
Günümüzün
ən ali idealı sayılan həmin
duyğuları ulu əcdadlarımızdan qiymətli miras kimi
qəbul edən indiki nəsil onu iyirmi birinci yüzilliyə
çatdırmaq üçün bütün qüvvə və
bacarığını əsirgəmir.
Ömrünü-gününü azəri türklərinin
söykökünün araşdırılmasına həsr
etmiş Tofiq Əhməd Nizammülkün bu əsəri min
illərin qaranlıqlarında itib batmış tarixi faktlara
işıq salır. Müəllifin bu dərin elmi-tarixi əsəri
əzri türklərinin soy kökünün
araşdırılması baxımından çox qiymətlidir.
Əsərin müstəqil respublikamızın dövlət
bayrağına ithaf edilməsi də təsadüfi deyil. Axı ən qədim Şumer mənbələrində belə,
dövlət bayrağımızın üçrəngli
olması göstərilir. Bu bir daha sübut edir
ki, azərbaycanlıların soy kökü tarixin özü qədər
qədim və uludur. Azəri türkləri
həmişə bu bayraq altında yaşamış,
yaratmış, öz dövlətini,
azadlığını, torpağını qorumuş, öz
milli adət-ənənələrini gələcək nəsillərə
çatdırmışlar.
Görkəmli
xalq şairi Bəxtiyar Vahabzadə də çox gözəl
demişdir:
Üçrəngli
bayrağın kölgəsində mən
Qaraca torpağı vətən görmüşəm.
Zəfər
güllərini dövri-qədimdən
Bayraq işığında bitən görmüşəm.
Bayraq nəmliyimdir,
bayraq kimliyim,
Bayraq- öz yurduma öz hakimliyim.
Əsər boyu azəri türklərinin həyat
yolları, onların azadlıq, müstəqil dövlətlərini
yaşatmaq istəyi müxtəlif vasitələrdən, qədim
qaynaq və mənbələrdən hərtərəfli
istifadə edilməklə geniş surətdə təbliğ
olunur. Hələ
çox qədim minilliklərdə yaşamış Azəri
xalqının mərd hökmdarəsi Tomris deyirdi:
Azadlıq!
Öz böyüklüyünə və qüdrətliyinə
inam! Budur mənim xalqıma əmanətim!
Azadlığı
olmayan bu xalqın dərdlərdən, təhqirlərdən, əzablardan
başqa nəyi ola bilər?! Siz də
ömrünüzün ən ağır zamanlarında, ən
xoşbəxt zirvələrində
azadlığınızı unutmayın! Çünki öz
xalqın, öz vətənin azad olmasa, ən uca
hökmranlıq və şöhrət zirvəsində
xoşbəxt ola bilməyəcəksiz! Xəyanatə
və qılınc zərbələrinə qarşı od kimi ayrılmaz, su kimi bölünməz olmaq
gərəkdir! O zaman yalnız bu əbədi göylərin
altında var olacaqg Və azadlığınızı əlinizdən
almaq istəyənlərə diz çökdürüb,
baş əydirmək mümkün olacaqdırg
İnanırıq ki, Tofiq Əhməd Nizammülkün
bu möhtəşəm "Şumernamə" əsəri
hər bir azərbaycanlının stolüstü kitabına
çevriləcək və nəsildən nəsilə
keçəcəkdir.
Bu işdə fədakar alim, istedadlı qələm
sahibi Tofiq Əhməd Nizammülkə yeni-yeni
yaradıcılıq uğurları diləyirik.
"ÖLÜM,
SƏBR ELƏ BİR AZ!"
Sizə təqdmi etdiyim bu kitabın müəllifi Səttar
Pənahlı Yevlax rayonunun Nemətabad kəndinldə yaşayar. O, pedaqoji fəaliyyəti ilə
yanaşı, jurnalistikaya da könül verib. Ona
görə də imzası təkcə Yevlax rayon qəzetində
deyil, həm də ölkə mətbuatında oxucularla
görüşüb, tanışlıq əlaqələri
yaradıb. Təbii ki, həmin imza öz
sözünün, öz duyğularını ifadəçisi
kimi diqqəti çəkibdir.
Bu günlərdə redaksiyamıza təşrif buyuran Səttar
Pənah Türkel özünün yeni kitabını bizə
hədiyyə etdi. Kitab "Ölüm, səbr elə bir az!"
adlanır. Bir neçə bölümdən
ibarət olan bu kitabda şairin poetik dünyası ifadə
olunub. Onu da qeyd edim ki, Səttar Pənah
Türkel klassik şeir üslubuna daha çox könül
verdiyindən onun qəzəlləri də diqqəti çəkir.
Məsələn, şair yazır:
Səttarı
sevmirsənsə bəs bu yaxınlığın nədir
Mənimlə xoş rəftarın, rəğbətin
öldürdü məni.
Və
yaxud:
Səttaram,
çox acizəm Əzrailin qarşısında,
Onunla bacarmaram, axı nə danım, köçürəm.
Daha çox öz düşüncələrini, istəklərini
ifadə edən şair bütün qələmdaşları
kimi həyatla, dünyayla, insanlarla, eləcə də
böyük Yaradanla bağlı ifadə etdiyi fikirlərində
özünəməxsusluğu, təbiiliyi qoruyub saxlamağa
çalışır. O da əksər qələm adamları kimi,
dünyanı, ölümü ittiham edir, qınayır. O da həyatı,
sevgini tərənnüm edir, onun gözəlliklərini diqqətə
çatdırır. Bütün bunların içərisində
yaşını da, istəklərini də yaddan
çıxarmır və yazır:
Mənlə
vidalaşmağa
Gülüm,
hələ tələsmə!
"Mən
ölürəm" deməyə
Dilim, hələ
tələsmə!
Və
yaxud:
El dərdini
çəkən şair,
Söylə, deyib gülərmi heç?
Hey
ağlayar, hey sızlayar
Göz yaşını silərmi heç?
Bəli, Səttar Pənah Türkel özünün bu
kitabı ilə oxucularını sevindirməklə
yanaşı, həm də böyük söz dünyamıza
öz nəfəsini də qatmağa çalışır. Onun ifadə
üslubundan, sözə bağlılığından
aydınca duyulur ki, o, bu yolda inadla, inamla yazıb-yaratmaqda qərarlıdır.
Uğurlar olsun!
"YAXŞI
SÖZ MƏLHƏMDİR"
Bu günlərdə tanınmış söz adamı,
pedaqoq, alim, şair və necə deyərlər, hər kəsin
sevimlisi olan Oqtay Rza mənə bir kitab bağışladı
və bildirdi ki, bu kitabın müəllifi onun eloğlusudur. Başqa bir sənətin,
peşənin sahibi olmasına baxmayaraq, müəllif həm də
sözün, poeziyanın vurğunu, bu yolun istəklilərindən
biridir. Elə bu kitab da onun oxucularla daha ətraflı
təmasıdır. Bu kitaba qədər
müəllif müxtəlif mətbu orqanlarda öz
sözünü, öz poeziyasını oxuculara təqdmi
edibdir.
Təbii ki, hörmətli Oqtay Rzanın bu kiçik təqdimatından
sonra vaxt tapan kimi Manafağa Feyzullayevin şeirlərini
gözdən keçirdim. İlk öncə gəldiyim
nəticə bu oldu ki, müəllif mövzu baxımından
rəngarəngliyə, ətrafında baş verən hadisələrin
fonunuda yanaşmağa çalışır. Onun
mövzuları həyatın öz çevrəsini,
xüsusilə yaşadığı, duyğudu, hiss etdiyi
hisslərin misralanmış formasıdır. Bir az da dəqiq ifadə etsəm, müəllif
öz duyğusunu, öz fikirlərini, hətta arzu və xəyallarını
da yaşadığı kimi, gördüyü kimi qələm
alır. Məsələn:
Bacım
ana olub sən işə bir bax,
Gülür gözlərində dünya sevinci.
Hərdən
təbəssümlə körpəsi sayaq-
Baxır - sanki tapıb böyük bir inci.
Və
yaxud:
Bağışla
ürəyim, bağışla məni
Deyəsən incidib yormuşam səni.
Və
yaxud:
Evin
ağbirçəyi, böyüyü kimi
Həmişə hörmətlə dinər nənələr.
Kişilər
səfərə gedən zamanlar
Evin kişisinə dönər nənələr.
Təqdim etdiyimiz bu şeir parçalarından da
gördüyü kimi, burada poetik fikir, oxucu ilə təmas
qurmaq istəyi şairin öz tərzində, öz
imkanları daxilində ortaya qoyulub. Yəni müəllif
hamının həmişə dediyi fikirləri özünəməxsus
şəkildə ifadə edib. Ona görə
də onun şeirlərindəki təbiilik, səmimiyyət təqdirəlayiqdir.
Uzaqdan
öyrənib halımı sorma,
Sorğuyla
bilinən hala nə var ki..?
Bəhanə
axtarıb qəlbimi qırma,
Nahaqdan
törənən qala nə var ki..?
Və
yaxud:
Dünya əbədilik
deyildi, dostum,
Onu əlimizdən alandı ölüm.
Həyatla
yoxluğun astanasında
Ovunu gözləyən bir andı ölüm.
Bu şeir parçalarında da insan duyğuları
öz ifadəsini oxucuya çatdırır. Yəni müəllif
indiki psixoloji, siyasi gərginlik içərisində
çapalayan insanların heç olmasa bir-birinə diqqət
göstərməsini, ən xırda məqamları qalmaqala
çevirməməsini və dünyanın heç kimə
qalmayacağını öz üslubunda şeirə
çevirir. Hiss olunur ki, həyata baxışı, ətrafı
duymaq imkanları onun öz oxucusuna sadəcə nəyisə
diqtə etmək yox, həm də tövsiyə vermək,
xatırlatmaq arzusuna yol açır. O, öz
yaşamını şeirin dili ilə poetik şəkildə
oxucu ilə bölüşür.
Bütün mövzulara eyni prizmadan baxan müəllif
sevgi-məhəbbət mövzularından da yan keçmir. Onun sevgi
şeirlərinidə də bir səmimiyyət
özünü ifadə edir. Şair yazır:
Mən qəlbi
kövrəyəm, tez inciyənəm,
Mənim ürəyimi sındırma gülüm.
Bir az kədərliyəm, bir az qəmliyəm,
Mənim ürəyimi sındırma gülüm.
Manafağa Feyzullayevin oxuculara hədiyyə etdiyi
"Yaxşı söz məlhəmdir" kitabında təkcə
torpaq, vətən, yurd-yuva, sevgi, doğmalar barəsində
maraqlı şeirlər öz əksini tapmayıb. Burada həm də
uşaqlar aləmi, təmsillər, həmçinin qəzəllərə
də yer ayrılıbdı. İxtisasca həkim
olan müəllif özünün bu kitabı ilə oxuculara
sanki bir şəfa diləyir. Axı həkimin
əli də, sözü də bir şəfa mənbəyidi.
Uğurlar olsun!
Əbülfət MƏDƏTOĞLU