TƏKAN
(Povest)
Musiqi nəşriyyatındaədəbiredaktor işləyirdim. Bura quru, cansıxıcı, sükutu vahimədoğuran nəşriyyatlardan daha çox çal-çağırlı filarmoniyanı xatırladırdı. Klassik musiqi əsərləri fortepianolarda çalınıb redaktə olunur, mahnı və romanslar görkəmli müğənnilərimizin ifasında dinlənilir, çapa imzalanırdı. O zaman respublikada xüsusi səlahiyyətləri olan bəzi bədii şüraların üzvüydüm. Ona görə də aparıcı bəstəkarlarla yazdığım mahnılar tez qəbul olunur, dildən-dilə düşürdü.Pyeslərim teatrlarda anşlankla oynanılır, çap olunan roman və povestlərim rezonans doğururdu. Qələmimdən nə çıxırdısa ədəbi tənqid musbət reaksiya verirdi. Nəşrlərə bədii tərtibat verməyə dəvət etdiyimrəssamlar öz emalatxanalarında, şair və bəstəkarlar bahalı restoranlarda mənə ağır qonaqlıqlar verir, mey-məzə məclisləri həftələrlə sönüb-soyumaq bilmirdi.
Nəşriyyat bağlandı. Balığı sudan kənara atdılar. Bağa arxası üstə çevrildi. Ədəbi aləmdə özgələşdim. Redaksiyalarda üz göstərmədilər. Şeir, nəsr, tərcümə kitablarımı süründürürdülər. Azad yazıçı olsam da,yaradıcılıq imtiyazlarımdan məhrum olundum. Nəhayət doğma şəhərimə, ata-ana ocağıma qayıtmağı qət etdim.
Qubanın avtovağzalında məni uşaqlıq və məktəbli dostlarım qarşıladılar.
Görüş ziyafəti Danqa Kamilin çolpa tabakalarıyla ad çıxaran "Quba" restoranındabaşlandı, sonra"Dəvədabanı" köşkündə,dahasonrahavasında bişmiş kərpic qoxusu qalan qədim yarıqaranlıq "Gülüstan" kafesindəvurhavurdavametdirildi.
Hər yerdə məni barmaqla göstərirdilər. "Bəy balası, bəydi də". "Yeriyən ensiklopediyadı!". "Şairimizmənəm deyən şairlə döş-döşə durar", çalmışdı qulağım bir neçə yerdə. Şəhərin başbilənlərindən bəziləri də yanımda ayaq saxlayır, "Qubamızın şairinə eşq olsun" deyibəlimi sığanda dizimi baltalayırdı sanki.-"Ay kəmsavad, mənbalaca bir provinsiyanın yox, böyük bir ölkənin, bir az da dərinə getsək dünyanın şairiyəm! Poeziya bayrağımı da ustad Nizami zirvəsinə sancacam", - deyib üzünə qabarmaq istəsəm də, səbrimi basır, özümü saxlayırdım.
Üzbari gələn yeniyetmə qızlar mənə çata-çatda addımlarını yavaşıdır, bir-birinə qısılıb böyümüş gözləriylə uca, yaraşıqlı boy-buxunuma, xətlə ayrılmış parıltılı saçlarıma, bir ətəyi salanmış dəri gödəkçəmə tamarzı-tamarzı baxaraq "hi-hi-hi" uşaqsayağı gülüşür, bu gülüşlərinyelpic sərinlikləri şövqümün, ehtirasımın alovlarını bir az da şiddətləndirirdi.
Bəzi qədeşlər də - Şair, qulluğanda olaq, - deyib məni restorana çəkir, mən də - axı sizi tanımıram, - deyə bilmir, bu səmimiyyətlərə saxta təbəssümlərlə cavab verdiyimə görə özümü danlayırdım.
Cansıxıcı günlər bir-birinə calanır,
aylar davam edirdi. İşsizlik, kasıbçılıq
üzündən tənəzzülüm dərinləşir,
ruhi sarsıntılarım artırdı. Doğma
adamlar arasında get-gedə təkləşir,
yadlaşır, özgələşirdim.
Mənimlə
badə-badəyə vurmağı şərəf sayan bəzi
dırnaqarası dostlarım indi yanımdan saymazyana
keçir,kişilikdən, etibardan danışanda
ağızına çullu dovşan sığmayan "qədeşlər"
də üz-üzə gələndə səkilərini dəyişir,
məni görməməzliyə vururdular.
Amma necə
güclü cazibəsi varmışbu "Padşahlıq
bağı"nın. İlk
görüşdəcəyaşıl otlu xiyabanlarına,
çiçəkli güldanlarına heyran oldum.Abbasqulu
ağa Bakıxanovun "Gülüstani-İrəm" əsərindəki
"cənnət bucağı" elə buradı - dedim. Amma əslində bura işləmək deyəndə
canı çıxan avaraların, əli gətirməyən
qumarbazların, məstlikdən illərlə ayıla bilməyən
sərxoşların toplaşdığı daldanacaqdır.
Mən də
onun cazibəsindən çıxmağa can atır,
çabaladıqca dərinliklərə sovruluram.
Üzüm gülsə də ürəyim qan
ağlayırdı. Buna baxmayaraq şaqqatarımı
sındırmır, özümü şux göstərirdim.
Amma dolaşmış kələfimi məndən başqa
heç kim aça bilməzdi. Boynumdakı
dəyirman daşının altından necə
çıxım?Ümid ancaq Bakıda
yaşayan uzaq qohumumuza qalırdı.
Şəhərin mərkəzi poçtuna gəldim. Danışıq məntəqəsindəki
şüşə arakəsmə arxasında oturan tanış dispetçer məni görən
kimi ayağa qalxdı və başıyla
salamladı.Sifariş etdiyim nömrəni əzbər bilirdi. Əlaqə yaranan kimi kabinəyə
çağıracaqdı.
Qanım qaraydı. Cidd-cəhdimin boşa
çıxacağından qorxurdum.
Bayırdayağan yağışınoynaq
caz-orkestrcingiltiləri ən ölü duyğuları da
qızışdırar, ehtizaza gətirərdi. Səma
ağappaq idi. Yuxarıdan aşağı millənən
ağ dənələr diyirlənə-diyirlənə
bir-birinə birləşir, uzun yağış
çubuqları yerə çırpılırdı. Su
şırımları çağlaya-çağlaya
küçələr uzunu axır, sonra busular birləşib
böyük arxlarda sellərə çevriləcək, sonra
bu sellər dənizlərə qovuşacaq,üfüqlər
boyu dalğalanacaqdılar. Amma mən ədəbi
dünyamdan ayrı - tək, köməksizəm.
Dispetçer adımı çağırıb
barmağını təzəcə boşalmış kabinəyə
tuşladı.
Bakıda məni işə düzəltməyə
söz verən, vaxtıyla Şəki, Göyçay, Ucar
mahallarında milis rəisi işləmiş, "Qozdəstə
Baladdaş əmi"dənumurdum nicat
işığını. Səsimi eşidən uzaq
qohum təmkinlə boğazını arıtlayıb
"Çox darıxırsınız, bir münasib iş
tapılan kimig"Kişinin sözünü ağzından
vurub "Ay əmi, sənə canım qurban. Ay atam, ay anam. Bu dalandan çıxıb o biri dalana neyçün
girdiyini anlamayan bir küçə itinin həyatıdı həyatım.
Maşallah, altınız qalındı. Amma qapınıza cibi, əli, qucağı dolu gələnlərin
işi tez düzəlir. Övladlarınız,
kürəkənləriniz daşıyıb gətirirlər.
Qozdəstə mauzeriniz elə indi də
üstayaqdadı. Amma qırıq bir quş tüfəngim
var, onun da patronu, pistonu yox!Sən Allah, sizə
söz verənləri tələsdirin bir azg"
Zumerin ağır, qurğuşun nidaları beynimə
güllə kimi işlədi.
Qalmasın belə zadəganlıq. "Bizdə
bu soyuqqanları neylərdin, İlahi?" - deyən böyük Sabirin sinəsində
ürək yerinə daş gəzdirən laqeydlərdən nələr
çəkdiyini indi başa düşdüm. Birdən
özümü "üstü bəzək, altı təzək"
"Padşahlıq bağı"nın
qapısında gördüm. Oradakı araq, badə
dostlarımın bir dırnağına dəyişmərəm
o yalançı polkovnikləri. Girimmi
içəri? Sonra hər şey rəvan
görünəcək. Daş qəlblərin
biganəliyinə əsəbləşməyəcəksən.
Heç kəsdən asılı olmadan,
utanmadan, çəkinmədən yaşamaq heyif deyilmi? Amma yox, utanmadan, abırsız, həyasız
yaşamaq istəmirəm. Mən niyə
belə aciz qalmışam? Tanınmış
şairəm. Yazıçılar Birliyinin
üzvüyəm.
Bakıya gedib, katiblərin qapılarını
dabanından çıxarıb özümə bir gün
ağlayacam. Telefonda hər şeyi demək olmur. Amma üz-üzdən utanar. Ürəyindəkiləri
də ürəklə deyərsən. Ancaq
o Bakıya da nəynən, necə gedim? Cibimdə
cət-köpük desən, o da yoxdu. Ümid ancaq
"Pabşahlıq bağı"nın
böyründənkeçənyol maşınlarına
qalırdı.
Rusyət tərəfdən gələn bəzi
maşınlar Qudyalçay körpüsünün yoxuşa
dirənən yerində sürəti artırır,
üzü yuxarı millənib, əyri-dolanbac yolun
başında dayanırdılar. Bəzi
sürücülər özlərini yaxınlıqdakı
"Şahdağ" restoranına salır, burda yuyunur, nahara
otururdular. Mən də cavan, dəliqanlı yox,
yaşlı bir şoferə yaxınlaşar, dil-ağız
elər, bir təhər qılığına girib az pulnan
özümü Bakıya çatdırardım.Orda
Yazıçılar İttifaqında artıq heç kəsə
yalvarmaz, birbaşa sədr Mehdi Hüseyndən haqqımı tələb
edərdim.
Amma
"Yoxuş başı"na da gərək bu
"Padşahlıq bağı"nın
içindən keçib gedəydim.İndineyləyim?
Bağagirsəm yenə qoltuqaltı araqlar gələcək,
taraş stəkanlar sağlıqsız-filansız başlara
çəkiləcək,"Araz aşıqdan, Kür
topuqdan" olanda Bakıda iş verənin, burda iş
axtaranın da keçən-keçmişini təzələyəcəm.
Bu günkü günüm də dünənkinin
tayı olacaq. Qorxu var ki, sabah da elə
bu günkü kimi olsun.
Gün qızmışdı. Tez cazibəli
bağdan yan ötüb yolun o biri tərəfindəkipalıd
ağacının kölgəsinə gəldim.Bu, neçə
xırmanlıq tacıyla budaqlarındaqaratoyuqları,
sığırçınları qaqqıldaşan bəxtəvər
ağaclardan deyildi. Cılız, boyu
batıqdı. Səkiyə asfalt döşəyənəli
qurumuşlarağacın kökünə bir xərək
asfalt basıb,damarlarını
qurutmuşdular. Laqeydlik, ürəksizlik
qurbanı olmuşdu ağac. "Yoxuş
başı"daqol-budaq atsaydı, payızda uçub
keçən neçə-neçə durna qatarına yol
nişanı, yazda qayıdan quşlara yaşıl mayak ola bilərdi palıd. Ancaq
ağaca qəsd etmişdilər. Quruyub
qabıqverməsəydi, bu qabıqlar altında
qarışqalar yem axtara-axtara ağacı qıdıqlayar,
cansız canı qızar, palıd dirçələrdi.
Poliklinika həyətinə
soxulanbudağınortası kotan kəlinin boynu kimi
ağarırdı. Dəmir hasarın
mişar dişləri buoğru budağıüzüb
atmır, işgəncələrlə
öldürürdü. Yox, əyri-oğru yollaragetməyəcəm!
Qalxıb dikəlməliyəm! Amma Bakıdabir qələm
dostum şeirləri, hekayələri ilə jurnalları, qəzetləri
zəbt eləyib!Hansı televiziya
kanalını açsan ordadı.Yaxşı vəzifəyə
çəkilib. "Ağ gün
ağardır". Poeziyanın lacivərd
dənizlərində İsgəndəriyyə mayakına
dönüb. Ordenlərin, medalların
ağırlığından yaxası salxaq gəzir. Altında "Şessotka"sı. Kabinetində üç nömrə, dörd
nömrə dövlət telefonları. Şeir
gecələrində gözəl-göyçək
qızların öpüşlərinə qərq olur.Bəs
mən kiməm? Dərdim ürəyimdən
misra-misra qopurdu.
Sən
yazar,
Mən də yazar.
Sənin
gəlhagəlindir,
İndi
dünya sənindir!
Məndən
Allah da bezar,
Evdə uşaqlar da bezar.
Sən
şair, mən də şair, -
Sənin adın siyahılarda başda.
Mənim
adım
Və ilaxır, və sair.
Sənin
məzarın Fəxri Xiyabanda,
Çiçəklər,
güllər altında!
Mənim
nəşim -
"Qurd
qapısı" deyilən bir biyabanda
Yağışlar,
sellər altında!
Birdən ətraflara vıyıltı düşdü. Bəlkə yoxuş
yuxarı maşıngəlir?Noolar, qoy gəlsin.
Qadasını alaram. Amma
maşın görünmədi. Sağ əldəki
şəhər Bulvarında qorsovet Oltay Qəniyevin nəzarəti
altında səhər-axşam sulanan,quru
çör-çöpü budanan qovaq ağacları
şaxlaşır, hündürləşirdilər.Başımı
qaldırdım. İlahi, bu necə gözəllik,
necə cazibədi?! Əhsənül-xaliqin, ey ali qüdrət sahibi. Günəş
şəfəqləri altında qovaqların yarpaqları
alışıb yanırdı. Qıçalanan
budaqlarıyla çaxılan ildırımlara
dönürdülər gözümdə. Damarlarında çağlayan nur-işıq selləri
budaqları şövqlə çırpındırır,
yaşılyarpaq lampalar bulvar yuxarı Şahdağ zirvələrinə
gedənlərin yolunu işıqlandırırdı.
Bəs basaratım niyə bağlanıb? Yaşamaq həvəsim
tükənir yavaş-yavaş. Oxucuların
gözündə yandırdığım işıqlar
sönməkdədi. Soyuq bir
üşütmə düşdü canıma. Arxaya
çevrilib "Padşahlıq bağı"na baxdım. Gedimmi? Qayıdımmı? Əsəblərim
dincələrdi bəlkə?
Boynumun ardında bir çıqqıltı eşitdim. Palıd
yarpağı çiynimdən sürüşüb yerə
düşdü. İstidən
yanlarıqıcanıb büzüşmüş, ucugeri
qatlanmışdı.Yarpaq quruyub qırışmış
çarığa oxşayırdı."Elə-belə
yarpaqdı da, quruyub düşüb də"! Yarpaq başqa bir vaxt, başqa bir yerə düşə
bilərdimi? Bilərdi. Amma ayağımın altına düşməyi mənə
nəsə deyirdi. Bəli!Bəlkə
bulabirintlərdən çıxmağa yenə çarıq
geyim mən?
Xeyr, daha
bəsdi! Yağışın, qarın
altında Qəçrəş meşələrində
çıxıb canım. Şəhər bazarınagətirdiyimbir
araba odunu bir qara qalaca dəyişənə kiminələr
çəkdim! Daha bəsdi. Az-çox tanınmış şairəm. İndi mətbuata yaxın olmalıyam. Ədəbi mühitdə yazıb-yaratmalıdı
yazıçı. Yiyəli, sahibli bulvar
çinarları kimi şaxlanıb şuxlanaram. Dahi
proletar yazıçısıMaksim Qorkiincə ruhlu
Çexova yazırdı: "Hörmətli Anton Pavloviç!
Mən gözdən uzaq bir vilayətdə
yazıb-yaratmaqla məşğulam. Lakin
burda elə bil havam çatmır. Məni
narahat edən məsələləri kiminləsə
bölüşmək, sadəcə dərdləşmək
istəyəndəətrafımda bir kolleqa tapmıram. Amma yaxşı bilirəm ki, ədəbi-mərkəz
həm də dedi-qodular, paxıllıqlar, fitnələr,
yalanlar mərkəzidir".
Uzaqgörən
Çexov qısa və sərt cavab vermişdi: "Təəssüf
ki, dedikləriniz doğrudur. Lakin ədəbi
mühitdən kənardakı yazıçı tək
qanadlı quşdur. Tək qanadla
uçmaq olmaz".
İstər-istəməz ayaqqabıma baxdım. Ağ
meşin üzünü tər kəsmiş, pəncəsi
qara zolaqlarla doğram-doğram olmuşdu. Yasdı-yapalaq
dabanlarıyla o, kisəci çəkələklərini
xatırladırdı.Şalvarımın balaqları yerə
sürtülməkdən qarı nənənin dişləri
tökülmüş damağı kimi yontar-yontar idi. Pencəyimin didilmiş dirsəkləri it
ağzından çıxmışdı sanki. Bu kökdə Bakıya getsəm, şəhərə
özü boyda əskiklik, biabırçılıq gətirərdim.
Dalğaların yaraşıqlı sahilə
atdığı bir kopa mazutlu yosun olmağı özümə
sığışdıra bilməzdim. Amma
meşəyə də qayıtmayacaqdım. İndi mən odla su arasında yox, cəhənnəmlə
cəhənnəm arasında qalmışdım.
Göy üzü gömgöy idi."Şah
dağ" arxasındanqalxantəyyarə bu qatı
göylüyücıra-cıra irəliləyir,
qaratüstü zolaqları dar ağacının kəndirləri
kimi yırğalanırdı. Sonra bu kəndirlərə
düyün düşdü. Sonra o
düyündən bir bulud topası asıldı. Bulud topası yonulub, sürtülüb insan şəklinə
düşdü. Bu nədi, ilahi?
Dayan, bəlkə Tanrı yol göstərir mənə! İntihar etməliyəm. Bəlkə elə
bu palıd ağacından?!. Başımı əllərim arasına alıb bir
xeyli tərpənməz qaldım. Sığıldı
ürəyim. Genişlik, aydınlıq
istədim. Göylərə, Tanrıya əl
açdım. Amma bu nədi belə?
Diqqətlə baxdım. "Qızıl
qaya" dağının başındaadam vardı. O
pencəyini çıxarıb harasa vızıldatdı,
şalvarını iki para cırıb aşağı
tulladı. Ağ tuman-köynəkdə heykəl
kimi ucaldı dağın kəlləsində. O, əl-qol
atıb bağırır, yumruğunu düyübkimisə hədələyirdi.
Şəhərə lov düşdü. "Padşahlıq bağı"ndakı
skamyalarda mürgüləyən qocalar yerlərindən dik
atıldılar. Yarı kefli-yarı
ayıq şirbinlər ağızlarını köynəklərinin
nifəsiylə silə-silə dağ başında durana baxdılar.
"Yoxuşbaşı"ndaböyük-kiçik
bir-birinə dəydi. Yolu keçən
sürücülər maşınlarını sağa
çəkdilər. "Qatıqçı" tinində
göy-göyərti, şor-qaymaq, semiçka, siqaret satan alverçilər "Yoxuş
başı" meydanına tələsdilər. "Balıqçı" dükanının
satıcıları, poliklinikanın həkimləri, xəstələri,
"Şah dağ" restoranının aşbazları,
yeyib-içən müştəriləri də küçəyə
tökülüb "Qızıl qaya" dağına zilləndilər.
Hadisə qəhrəmanıatılıb-düşür,
əl-qol atır, arabir göyə də tullanırdı.
"Yoxuş başı"nda iynə atsan yerə
düşməzdi.
Hər ağızdan bir avaz gəlirdi.
- Ərəb
Mustafaya bax ey! Malades! Gör hara çıxıb! Vurub-tutan, basıb-kəsən olduğunu bilirdik.
Bunun alpinistliyi də varmış!
- Eh,
türmədən təzə çıxıb yazıq.
Oğrudu-əyridi, hər nədi çəkib srokun
da.Raykomun qapısında durub, ispalkomda iş axtarıb. Verməyiblər. O da üsyan qaldırıb,
nümayişə çıxıb da ora. Əclaf
məni başa salsaydı ona qoşulub mən də
çıxardım ora. Tfu, belə zakona! - deyəçırtdadığı
simiçkanın qabığlarını qabağında
duranın kürəyinə şapbıldatdı şələbığ
Müzəffər!
"Təcili
yardım", "Yanğınsöndürmə"
maşınları, avtomobil müfəttişliyinin motosikletləri,
yol müfəttişləri "Qızıl qaya"yolunun
"Cuvud sırt"indətozu dumana qatmışdılar.
-
Yoldaşlar, tez olun,ərəb Mustafanı
ölümdən qurtaraq! - deyə səsgücləndirici
cihazlar özünü didib-dağıdırdı. - "Niyə donmusan yerində? Nə
çaşıb qalmısan?Durub
yüyürsənə "Qızıl qaya"
dağının başına! Ağıl, zəka, istedad,
dünyagörüş də heç nə vermir həyatını
qura bilməyənə! Amma odu bax, adını
yaza bilməyəngör nə əməl, qurğuynan düzəldir
işini? Bud əti yemirəm, qıça
yaxındı, deyənac oturar ömrü boyu",
düşünür, üzülürdüm. Amma yox! Mən ölüb yerə girərəm,
özümü belə gülünc vəziyyətə
qoymaram. Axı mən bəy balası bəy, həm də
o böyük Füzulinin balaca bir nəvəsiyəm, - deyə
düşünür,amma özüm dəyavaş-yavaş
"Qızıl qaya" dağına tərəf
gedirdım. Birdən içimdən bir səs
qopdu. Dayan! Tapdanmış yolla getmə! Şairin
intiharı da şeiri kimi orijinal olmalıdı. Bir də
axı ərəb Mustafa intihar etmək məqsədiylə
yox, artistlik etməyə çıxmışdı o
dağın kəlləsinə.İntihar acizlik əlamətidi!
O, dağın
başında dünyaya meydan oxuyan ərəb Mustafa çox
inamla, həm də bacarıqla oynayırdı
özünü dağdan atanın rolunu. Görkəmli
aktyorlarımız Ələsgər Ələkbərov,
Möhsün Sənani səviyyəsində
çıxışı ona xoşbəxtlik gətirdi.Ərəb
Mustafanı o dağın başından pəhə-pəhlə
endirib birinci katibin maşınında şəhərə gətirdilər.
Səhəri gün ərəb Mustafanı
"Şahdağ" restoranına baş aşbaz qoydular.
Pedoqoji məktəbdəki dram dərnəyində
hazırladığımız tamaşalar yadıma
düşdü.
"Bahar suları" əsərində oynadığım bir rol həyatımda əsaslı dönüş yaradıb, tale yollarında mayaka çevrildi. Bunlar xoşbəxtlik deyil, ya da taleyin hökmü deyil?! Müsabiqəyə çıxarılan tamaşamıza əsərin müəllifi də baxmış, oyunumu bəyənmiş, mənə qol-qanad verərək, ədəbiyyataləminə qovuşdurmuşdu. Sonralar şeir, sənət cıdırlarında qələm dostlarım Qıratımın tozuna da çata bilmədilər. Gərək elə o vaxtı göylərə əl açıb: - Ey Tanrım, sən mənim ömrümdən kəsib "Bahar suları" müəllifininömrünə cala" - deyə yalvaraydım. Sonralar məni həyata qaytarmaq səyləriningözəl nəticələr verdiyini görüb sevinər, bu sevinclər ömrünü uzadar, bu gün necə yazıb-yaratdığımı görərdi.
***
Sözü bir yerə qoyub qərara gəlmişdik.
Bu
baxış-müsabiqəsində birinci yer bizimdi. Bəli, əsl
dəm-dəsgah da elə bundan sonra olacaqdı. O biri
kollektivlər yana-yana qalacaq, amma bizi maşınlara mindirib
Bakıya aparacaqdılar. Biz də qalıb gəlmiş
əsəri Dövlət Dram Teatrı səhnəsində
Şeksprin "Otello", Cəfər Cabbarlının
"Solğun çiçəklər" dramları qoyulan
səhnədə oynayacaqdıq. Şan-şöhrətimiz
tutacaq bütün dünyanı. Qəzetlərdəböyük-böyük
şəkillərimiz çap olunacaq, radiolar bizdən
danışacaq, televizorlar bizi göstərəcəkdi.
-
Hamınızdan daha çox mənim oyunum gələcək
xoşlarına. - deyə Nurağa
yuyulmamış çömçə kimi düşdü
ortaya. - Əlüstü də teatra stajor
götürəcəklər məni. Sonra da bir telefon zənginə
Teatr institutuna qəbul olunacam! - deyə
qarışqa yuvasına çöp salmışdı
Nurağa.Əcəb işdi. Şöhrətin Olimp zirvəsinə
qalxmağı kim istəməz? Altında
"Mersedes", əynində bahalı kostyum, yanında
çemodan gəzdirənlər. Səndən
intervyü istəyən jurnalistlər qapında baş
yarır. Eh, Nurağa heç özü də bilmədən
səhnəyə, aktyorluq sənətinə gözə
görünməz tellərlə bağlayırdı məni.
Lakin "könlü balıq istəyənin quyruğu
suda gərək".
(ardı var)
YUSİF
HƏSƏNBƏY
ədalət.-2013.-3 oktyabr.-S.6.