İSTEDADLAR ÜZƏ ÇIXARILIR...
Müasir
dövrdə məmləkətimizdə çoxlu sayda
istedadlı yeniyetmələr və gənclər var. Sadəcə
olaraq, bu istedadlı uşaqları arayıb-axtarmaq və
tapmaq lazımdır. Bunun üçün isə hər bir
insandan məsuliyyət və işə vicdanlı münasibət
hissləri tələb olunur. Bu yaxınlarda eşitdik ki,
Bakı şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi
4-cü siniflər arasında "İntellektə gedən
yol" adlı müsabiqə keçirib. Müsabiqəyə
şəxsən Bakı şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsinin müdiri Nailə Rzaquliyeva rəhbərlik
edib.
Müsabiqənin
adından da göründüyü kimi, şəhər məktəblərində
istedadların üzə çıxması üçün
bu addım atılıb. Müsabiqədə yeniyetmələrin
dünyagörüşü, məntiqi təfəkkürü
və informasiya bilgiləri əsas əhəmiyyət kəsb
edib. Təbii ki, bu cür müsabiqədə 4-cü sinif
şagirdlərinin iştirak etməsi və özlərinin təsdiqi
o qədər də asan olmayıb. Həmin müsabiqədə
47-i şagird qalib adını qazanıb. Deməli, 47-i
istedadlı yeniyetmə aşkar edilərək üzə
çıxarılıb.
Həmin
müsabiqədə Bakı şəhərinin Sabunçu
rayonundakı 271 saylı tam orta məktəbin 4-cü sinif
şagirdi Nərgz Eldar qızı Məhərrəmli də
iştirak edib. İstedadlı yeniyetmə müsabiqənin
bütün mərhələlərində uğurla
çıxış edərək qaliblərdən biri olub. Məktəbin
direktoru, tanınmış ziyalı,
yazıçı-publisist Səməndər Məmmədli
bildirir ki, Nərgiz Məhərrəmli məktəbimizin
adını uca tutaraq yeni bir tarix yazıb. O, həm məktəbimizin,
həm də müəllimlərinin etimadını
doğruldaraq ümumşəhər müsabiqəsində
öz sözünü deyib. Onu da qeyd edim ki, Nərgizin sinif
müəlliməsi İradə xanım Daşdəmirovadır.
Biz həmişə
çalışmışıq ki, dərs dediyimiz şagirdlərimiz
elmin müxtəlif sahələrində yeniliklərə imza
ata bilsin. Bunun üçün ilk növbədə məktəbimizdə
müasir texnika və avadanlıqların istifadəsinə
böyük diqqət yetirilib. Çox sevindirici haldır ki, nəinki
müəllimlərimiz, hətta şagirdlərimizin əksəriyyəti
müasir texnologiyanı çox yaxşı öyrənir və
onlardan istifadə etməyi bacarırlar.
Səməndər
Məmmədli bir fikri də xüsusi ilə vurğuladı
ki, məktəbimiz ötən ilin dərs ilində əsaslı
təmir edilərək şagirdlərin və müəllimlərin
istifadəsinə verilib. Təbii ki, bu cür şəraiti
olan təhsil ocağında müxtəlif fənlərin
yüksək səviyyədə tədrisinə gözəl
imkan yaranıb. Yəni heç kim deyə bilməz ki, 271
nömrəli tam orta məktəbdə hansısa sinif
otağında və fənn kabinasındə nəsə bir
çatışmazlıq mövcuddur. Birmənalı olaraq
deyə bilərəm ki, Təhsil Nazirliyinin və eləcə
də Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
bizim qarşımızda qoyduğu bütün vəzifələr
zamanında icra olunur. İlk növbədə məktəbdə
yüksək nizam-intizam və məsuliyyət hissi var.
Başqa sözlə demiş olsaq, heç bir müəllim və
şagird dərsdən yayına bilməz. Əksər siniflərdə
dərsə davamiyyət yüz faiz təşkil edir. Amma bəzən
üzürlü səbəbdən də xəstə
olduğuna görə dərsə gəlməyən
şagirdlərimiz var. Ümumiyyətlə, əgər biz istəyiriksə
təhsildə, təlim-təlbiyədə böyük uğurlar
qazanaq, ilk növbədə həm müəllimlər, həm
də şagirdlər öz üzərlərinə
düşən vəzifəni dərindən dərk etməlidirlər.
Məktəbin
direktoru Səməndər Məmmədli təhsildə
qazandığı uğurlara görə, Təhsil Nazirliyi tərəfindən
"Qabaqcıl təhsil işçisi" döş
nişanı ilə təltif olunub. Bir sözlə, Səməndər
müəllimin tərcümeyi-halında təhsildə
qazandığı çox uğurlar qeyd olunub. Bütün
bunlara gərgin axtarışlar və yüksək tələbkarlıq
nəticəsində nail olmaq mümkündür.
Bir
faktı da qeyd edək ki, bu məktəbin neçə-neçə
məzunu müxtəlif ali məktəblərdə təhsil
alır. Məktəbin 10-cu və 11-ci sinif şagirdləri
müxtəlif fənn olimpiadalarında iştirak edərək
yüksək yer tutublar. Əlbəttə, belə şagirdlərlə
həmişə məktəb fəxr edib. Şagirdlərdən
Nəzakət Həsənli, Günel Xəlilova, Kamil Daşdəmirov
belələrinə nümunə sayıla bilər. Bununla
yanaşı, onların hər hansı uğur əldə etməsində
hər bir müəllimin böyük zəhməti var. Məktəbin
təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor
müavini Rüxsarə Əlizadə, müəllimlərdən
Teymur Rzayev, Rəfiqə Behbudova, Xatirə Əsədova həmişə
şagirdlərin sevimlisi olub. Çünki onlar
şagird-müəllim münasibətlərinə diqqətlə
yanaşıb və lazımi addımlar atıblar. Şagirdlərə
tərəf atılan bu addımlar həmişə dəyərləndirilib.
İndiki
şagirdlərin çoxu kifayət qədər informasiya
bilgisinə malikdir.
Yəni
müasir texnologiya və texnika ilə işləmək bu
şagirdlərin təfəkküründə və
dünyagörüşündə yeni izlər qoyub. Təbii
ki, bu da onunla əlaqədardır ki, məktəblər
arasında müasir texnologiyaya müəllimlər
böyük maraq yarada bilib.
Əlbəttə,
əgər təhsildə dünya standartlarından və
Avropa dəyərlərindən danışırıqsa, deməli
bugünkü şagird yüksək təfəkkür və
məntiqi düşüncə qabiliyyətinə malik
olmalıdır. Ancaq bu düşüncə ilə XXI əsrdə
nəsə qeyri-adi bir şey əldə etmək
mümkündür.
Faiq QİSMƏTOĞLU
Ədalət.-2013.-23 yanvar.-S.4.