Müəllim
adının şərəfi əlçatmaz ucalıqdır
Pedaqoji kadrların yetişməsində
AMİ-nin rolu böyükdür
Ali məktəb elminin inkişafı
hazırda Azərbaycan təhsilinin qarşısında duran
prioritet məqsədlərdən biridir.
Bu gün
ali məktəblərdə
kadr hazırlığı
ilə paralel onun elmi fəaliyyəti
diqqət mərkəzinə
çıxarılmış, onun əhəmiyyəti yüksəldilmişdir. Təsadüfi
deyildir ki, fundamental tədqiqatların baza müəssisəsi olaraq ali tədris
ocaqları akademiya elmi ilə bir
sırada durmaq statusu əldə etmək gücündədir.
Son vaxtlar Azərbaycanın
təhsil sistemində
yeniləşmə, islahatların
genişlənməsi, elmin
nailiyyətlərinin istehsalata
tədbiqi sahəsində
irəliləyişlərin olduğunu nəzərə
çatdırır. "Azərbaycan
Respublikasında təhsilin
inkişafı üzrə
Dövlət strategiyası"
təsdiq olunmuş, ölkə başçısının
24 oktyabr 2013-cü il tarixli sərəncamı ilə
qüvvəyə minmişdir.
Strategiyada birmənalı olaraq
göstərilir ki, səriştəli təhsilverənlər,
biliklərə əsaslanan
iqtisadiyyatı idarə
edə biləcək mütəxəssislər kamil
lider, dərin erudisiyalı, mükəmməl
bacarıqlara yiyələnmiş
kadrlar kimi hazırlanmalıdırlar. Bunun yolu isə təkcə
pedaqoji ustalıqlarla yox, həm də
dərin elmi biliklərlə silahlanmış
təhsilverənlər, dərsliklər,
maddi-texniki baza, innovativ texnologiyalarla mümkündür. Sadalanan
vəzifələr ali məktəb qarşısında elmin durmadan inkişaf etdirilməsi vəzifəsini
qoruyur.
Respublikanın qabaqcıl elm və təhsil müəssisələrindən
biri kimi Azərbaycan Müəllimlər
İnstitutu da bu baxımdan fundamental elmi fəaliyyəti ilə getdikcə daha çox fərqlənir. Bu gün
əslində bu təhsil ocağının
regionlarda fəaliyyət
göstərən 11 filialı
2013-cü təqvim ilində
də diqqətəlayiq
elmi uğurlara nail olmuşlar. Zaqatala, Balakən və
Qax rayonlarının dislokasiya olunduğunu vahid təhsil və elm mərkəzi sayılan Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun
Zaqatala filialı regionda həm kadr hazırlığı,
həm də bölgələrdə elmin
inkişafına əhəmiyyətli
töhfələr verir.
Şəxsi nümunə həlledici
amildir
Biz Azərbaycan Müəllimlər
İnstitutu Zaqatala filialının fəaliyyətindən
geniş söhbət
açarkən mütləq
bir faktı xüsusi vurğulamalıyıq. Bu mənada
ki, istənilən kollektivdə, xüsusilə
də təhsil müəssisəsində rəhbərliyin
iş üslubundan yüksək təcrübə
və bacarığından,
şəxsi keyfiyyətlərindən
çox şey asılıdır. Bəlkə elə
bu cür vacib xarakter xüsusiyyətlərə malik
olan professor Orucəli
Rzayev bir müddət əvvəl filialda yaranmış bəzi çatışmazlıqların
aradan qaldırılması
üçün buraya
direktor təyin olunmuşdur. Müəllimlər
İnstitutunun rəhbərliyinin
məsələyə prinsipial
münasibət göstərməsi
az vaxt
ərzində özünü
göstərmiş, filial tezliklə
qabaqcıllar sırasına
çıxmışdır. Sırf qayda-qanun çərçivəsində
intizamın möhkəmlənməsi
və mütərəqqi
metodların effektiv tətbiqi institutu və filial rəhbərliyinin
mükəmməl fəaliyyətidir.
Filialın elmi-təşkilati strukturu
Azərbaycan Müəllimlər İnstitunun
Zaqatala filialı
"Azərbaycan Respublikasında
təhsil sisteminin 13 iyun 2000-ci il
tarixli 349 saylı fərmanı" ilə yaradılmışdır. Təhsil ocağının
qarşısında duran
məqsəd konrket olmuşdur. Məktəbəqədər tərbiyə müəssisələrinin
tərbiyəçiləri və ibtidai sinif müəllimləri hazırlamaq və eləcə də pedaqoji kadrların diplomdan sonrakı təhsilini təşkil və həyata keçirmək.
Filial respublikanın şimal-qərb
bölgəsində yerləşməklə
onun dislokasiyasına üç rayon - Zaqatala, Balakən və Qax rayonları daxil edilmişdir. Beləliklə,
yaradılan AMİ-nin
Zaqatala filialı həm adı çəkilən ixtisaslar
üzrə regionun tələbatına uyğunlaşdırılmış
şəkildə ilkin
müəllim hazırlığı
həyata keçirmək,
həm də bu rayonların ümumtəhsil məktəblərində
çalışan müəllimlərin,
habelə, bu kateqoriyadan olan digər pedaqoji kadrların ixtisasının
artırılması, yenidən
hazırlanması, təkmilləşdirilməsi,
stajkeçməsi kimi
əlavə təhsil
fəaliyətini yerinə
yetirilməsini təmin
etmək idi. Elə buradan da filialın profilinin istiqamətləri
aydın görünür:
Bakalavr pilləsi üzrə kadrların hazırlanması;
Əlavə təhsilin (diplomdan sonrakı təhsil) həyata keçirilməsi.
Təhsil müəssisəsi olaraq bu vəziyyətlərin yerinə yetirilməsi öz-özlüyündə filialın
daha mühüm bir sahəsinin elmi istiqamətinin əsasını təşkil
etmişdir. AMİ Zaqatala
filialı həm tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsini, həm
buna paralel olaraq elmi fəaliyyətin
əsaslı şəkildə
yenidən qurulmasını
özünün prioritet
sahəsi elan etmişdir. Ötən dövr ərzində
filialın elmi fəaliyyəti diqqətəlayiq
nəticələrlə müşayiət
olunmuşdur.
AMİ Zaqatala filialının elmi-təşkilati strukturu
aşağıdakı kimidir:
1. Direktor (Elmi) şurası:
2. Direktor müavini:
Tədris və elmi işlər
üzrə direktor müavini.
3. Kafedralar:
3.1. Humanitar fənlər və tədrisi metodikası kafedrası;
3.2. Təbitə fənlərinin
tədrisi metodikası
kafedrası.
4. Filial Metodik şurası.
5. Kafedraların metodbirləşmələri.
6. Filial Elmi cəmiyyəti:
6.1.
Professor-müəllim heyətinin
cəlb olunduğu elmi cəmiyyəti;
6.2. Tələbə Elmi Cəmiyyəti.
Elmi-təşkilati strukturun bu cür
formalaşdırılması yerinə yetirilən tədqiqatların məzmunun
yüksəldir, onun koordinasiya olunmasını
asanlaşdırır, işlərin
səmərəlilik göstəricilərini
xeyli yaxşılaşdırır.
2013-cü
hesabat ilinin nəticələri göstərmişdir
ki, Elmi Cəmiyyətlərin və
Metodbirləşmələrin işinin canlandırılması
elmi potensialın boy artımına stimul vermiş, əməkdaşlar
elmi-tədqiqat yaradıcılığına
daha yaxın olmuşlar, tədqiqatçılığa,
axtarışlara meyli
xeyli güclənmişdir.
Cari təqvim
ilində nailiyyətlərin
bu istiqamətdə artırılması proqnozu
vardır və filial həyatında elmi fəaliyyətin çəkisinin
yüksəldilməsi qarşıya
qoyulmuşdur.
Filialın elmi-tədqiqat və
innovasiya fəaliyyəti
Filialın elmi-tədqiqat fəaliyyəti
aşağıdakı ardıcıllıqla
yerinə yetirilir. Tədqiqat işlərinin
aparıcı mərkəzi
kafedralar sayılır.
Professor-müəllim heyətinin hər bir üzvünün mövzusu olur. Mövzular seçilərkən müəllifin
profili, tədris etdiyi fənlər, yaradıcılıqda fərqləndiyi
istiqamətlər əsas
götürülür. Elmi dərəcəsi olanlar bir neçə gənc əməkdaşlarla
və ya kafedranın digər üzvləri ilə birgə kompleks mövzular üzərində
də işləyirlər.
(ardı gələn
sayımızda)
Məzahir
ƏHMƏDOĞLU
Ədalət.-2014.-8 aprel.-S.7.