"Qoy bilsinlər ki, Azərbaycanın tək
nefti yox, incəsənəti də qiymətlidir"
Sakit Məmmədov: "Azərbaycan
rəssamlığı çox ölkələrdən irəlidədir"
Dünya
şöhrətli rəssam Sakit Məmmədov Adalet.az -a
müsahibə verib.
"Tək rəsm
çəkmək rəssamlıq deyil"
-Sakit müəlim, gözünüz aydın, qabiliyyət tələb edən ixtisaslarda test imtahanı ləğv edildi.
-Bu çox yaxşı oldu. Mən həmişə test üsuluna qarşı çıxmışam. Yaradıcı adamlar müəyən mənada birtərəfli olurlar. Hərtrəfli adam özü də şübhəlidir. Hamı üçün yaxşı olan insan da şübhəli adamdır. Ola bilməz ki, bir insan bütün sahələri gözəl bilsin. Məsələn, rəssam tarixi, coğrafiyanı bilmir, amma Allah ona elə bir istedad verib ki, bu onu sığortalayır. Musiqiçiləri götürək, keçmiş musiqiçilərin əksəriyyəti orta məktəbdə "2" qiyməti alıb. Amma onların hər biri dünya şöhrəti qazanıb. Baxmayaraq ki, yaradıcı insan müəyyən predmetlərdə zəifdir, çoxlarından, hətta böyük professorlardan belə, dünyaya baxışı daha gözəldir. Müəllim, professor və yaxud hər hansı peşə sahibi ola bilsin əzbərlədiyi şeyləri gəlib danışır, ancaq rəssam orjinallığı sevir.
Bütün insanlar yetənəklidir. Bəzən rəssamlar deyir, biz qeyri adiyik, ancaq xeyr, elə deyil. Hər kəsə ruh verilərkən tərtəmiz verilir, məkrli, yaltaq, ikiuzlu rul verilmir ki(gülür). Xarakter sonradan formalaşır.
Düşünürəm ki, test üsulunun götürülməsi yaradıcı insanlar üçün çox gözəl fürsət oldu. Bütün incəsənət sahələrində, hətta idmanda belə, səviyyə aşağı düşmüşdü. Ancaq bu o demək deyil ki, rəssam heç nə oxumamalıdır, mütaliə etməməlidir, elə küt bir vəziyyətdə şəkil çəkməlidir. Böyük rəssam odur ki, geniş dünyagörüşünə malik olur. Tək rəsm çəkmək rəssamlıq deyil.
-Rəssamlıq sizin üçün geniş bir məfhum olaraq hansı komponentləri özündə birləşdirir?
-Bəzən başqa sahənin insanlarına da rəssam deyirlər. Məsəl üçün ruslar hətta bəstəkar, jurnalist və digər sahələrin nümayəndələrini də "xudojnik" adlandırırlar. Rəssam tək rəngi yox, hər bir şeyi görmək iqtidarında olandır. O dünyəvi insan olmalıdır. Başını aşağı salıb, şəkil çəkməklə rəssam olmaq olmur. Əsrin rəssamı hesab olunan Pikassonu götürək. İlk rəssamdır ki, Nobel mükafatı alıb. Onun dünyagörüşü o qədər geniş idi ki... Rəssam yeni bir dünyagörüşü gətirən, sənətə yeni gözlə baxandır. Götürüb nəyisə kopya etməklə rəssam olmaq mümkün deyil. Rəssam odur ki, şəxsin daxili aləmini göstərə bilsin. Pikassoya sual verirlər ki , indiki rəssamların çoxu kopya edir, hamısı bir-birinə oxşayırlar. Pikasso isə cavabında deyir ki, insanların da hamısı bir-birinə oxşayır, orjinal insan azdır.
Baxın, cəmiyyətdə insanlar nə qədər bir-birinə oxşayırlar. İndi insanlar elə bir vəziyyətə çatıb ki, sanki gözəllik yarışmasına çıxıblar. Gözəl burun, qulaq, göz axtarırlar. Dünya getdikcə sanki kiçililr, insanların düşüncəsi çox cılızlaşıb. Həmişə belə olub, ancaq XXI əsrdə belə olmamalıdır axı.
O dövrlərdə hər hansı rəssamın sorağı sərhədlər aşana kimi on illərlə vaxt keçirdi. İndi isə biri bayağı rəsm çəkir, qoyur internetə bütün dünyaya göstərir.
Görürsünüz, Avropada rəssamlıq geri gedir, sanki sənət ölüb. Avropada artıq böyük sənət əsərləri yaradılmır. Azərbaycan rəssamlığı çox ölkələrdən irəlidədir. Çin və Hindistanı götürək, baxmayaraq ki, insanlarının sayı demək olar dünya əhalisinin yarısını təşkil edir, bu ölkələrdə məşhur rəssamlar çox azdır. Bizim Tahir Salahov, Mikayıl Abdullayev kimi dünya şöhrətli rəssamlarımız var. Müasir dövrdə də yaxşı rəssamlarımız az deyil.
"Rəssamlar İttifaqının varlığı ilə yoxluğu bəlli deyil"
-Ancaq bizim rəssamlar dünya sərgi salonlarına çıxa bilmirlər.
-Bunun bir çox görünən və görünməyən tərəfləri var. Rəssamlar İttifaqı da bu yöndə heç bir iş aparmır.
-Demək olarmı ki, Rəssamlar İttifaqı ölü bir qurumdur?
-Bəli. Bu qurumun varlığı ilə yoxluğu bəlli deyil.
-Səbəbləri nə ilə bağlıdır sizcə?
-Heç nə, sadəcə sədrlə
-Artıq 27 ildir ki, İttifaqın sədri dəyişmir.
27 ildir bir yerdə oturub. İnsan da bir yerdə çox oturduqca passivləşir. Qonşu Gürcüstan, Rusiya və başqa ölkələrin Rəssamlar İttifaqı rəssamlarını xaricə göndərir, davamlı sərgilər təşkil edir, onları dünya arenasına çıxarırlar. Göstərin görək, bizim Rəssamlar İttifaqı bir dəfə də olsun xaricdə sərgi təşkil edibmi? Sərgi bir yana, hər hansı gəncə dəstək olubmu? Onlar heç bu maraqda deyillər.
-Buna baxmayaraq Rəssamlar İttifaqının üzvlərinin sayı durmadan artır.
-Nə olsun ki. Elə yolla keçəni götürürlər. Yolla keçəni ora qəbul edəndə bu cür olur. Sovet dövründə İttifaqa üzv olmaq çox çətin məsələ idi. Rəssamdan beynəlxalq, SSRİ səviyyəsində sərgilər tələb olunurdu. Beş-on nəfər götürərdilər, ya yox. İndi yolla keçən uşağını yanına salıb, aparıb İttifaqa üzv yazdırır. Hansı uşaqdan soruşursan, Rəssamlar İttifaqının üzvüdür.
-Sədr postuna uğurlu alternativ kimi görürsünüz?
-Çoxdur.
O qədər var ki...
-Məsələn,
kimlər?
-Nəzərimdə
olanlar var, çoxdur. İstərdim gənc, enerjili adam olsun. Vacib deyil rəssam olsun.
Hər hansı müəllimi, məktəb
direktorunu gətirib sədr postuna qoysan, o, Fərhad Xəlilovdan
yaxşı idarə edəcək. Orda
Amerika açmaq lazım deyil ki. Rəssamlar
İttifaqı rəssamların hesabına çox varlı ola bilər, sərgi yarmarkaları,
İttifaqın nəzdində kurslar təşkil etmək
olar. Xaricdə təşkli olunan sərgilərdən
gələn gəlirdən faiz götürmək olar. Ancaq eləmirlər. Rusiya Rəssamlar
İttifaqını, Çin Rəssamlar İttifaqını
götürək, bizimlə müqayisə edək. Mən Şanxayda olanda Rəssamlar
İttifaqının sədri ilə görüşdüm.
Onlar nələr etmirlər. Artıq xeyli varlanıb, zənginləşiblər.
Bizimki də danışanda deyir ki, pul yoxdur.
Yoxdursa çıx, get də.
-Rəssamlar
İttifaqı dövlət tərəfindən maliyyələşmir
ki?
-Maliyyələşir.
Əslində Rəssamlar İttifaqı dövlət
tərəfindən maliyyələşməməlidir. Yaradıcı insanlar gəlir gətirə bilərlər.
Baxın "YARAT" nə qədər gözəl
sərgilər təşkil edir.
-Ancaq "YARAT"-ın təşkil etdiyi sərgilər
heç də birmənalı qarşılanmır.
-Söhbət
onların aktivliyindən gedir. "YARAT"-ın
sayəsində onlarla azərbaycanlı rəssam dünya
çapına çıxıb. Mən
xaricdə səfərdə olanda bizim gənc rəssamları
tanıdıqlarının şahidi oluram ki, bu da məni
çox sevindirir. Ancaq Rəssamlar
İttifaqından indiyə qədər kimi hara göndəriblər?
Heç yerə! Orda bir dostluq qrupu
formalaşıb, oturub baş girələyirlər.
Rəssamların potensialını göstərmək
üçün Rəssamlar İttifaqı sərgilər təşkil
etmir. Ancaq yubileydən-yubileyə, gözləsinlər
kimin 70 yaşı olacaq, o vaxt onun sərgisi keçiriləcək.
60-da deyirlər, gözlə, 70 olsun, onda təşkil
edərik. Bəlkə bu insan heç 70-ə kimi
yaşamadı...
"Heç
vaxt hazırlaşdırdığım tələbədən
pul almamışam"
-Bir ara Yetim İstedadlar Cəmiyyəti adlı
qurum yaratmaq istəyirdiniz. Bununla bağlı məsələ
nə yerdədir?
-Yetimlər
o qədər çoxalıb ki(gülür)
Müraciətlər çox olur, ancaq gücüm 5-10 nəfərə
çatır. Mənim tələbələrim
xeyli aktivdirlər, artıq dünyada tanınırlar. Onlar Sinqapurdan tutmuş Fransa, Almaniyayadək müxtəlif
ölkələrdə keçirilən sərgilərə
qatılırlar, böyük mükafatlar qazanırlar. Xaricdə sərgilərim təşkil olunanda mən
onları da özümlə aparıram. Bu
yaxınlarda Portuqaliyada beynəlxalq festival təşkil
olunmuşdu, tələbələrimi də özümlə
apardım. Hətta onları İspaniyaya
da aparıb, ordakı bütün muzeyləri gəzdirdim.
Mən heç vaxt hazırlaşdırdığım tələbədən
pul almamışam, bunu heç kim deyə
bilməz.
-Əslində, gözəl ideya idi. Bu ideyanın
reallaşmasında sizə dəstək olsaydılar çox
yaxşı olardı..
-Bizdə
yetim istedadlar anlayışını düzgün
anlamırlar. Onu yoxsul, yazıq kimi qələmə
verirlər. O qədər zəngin, varlı insan var ki,
psixologiyası yetim psxiologiasıdır. Bir tələbəm
vardı, yeddinci sinifdə oxuyurdu, gözəl qabiliyyəti
var idi. Gələcəyini çox parlaq
görürdüm, elə zənn edirdim ki, böyük rəssamlardan
biri olacaq. Çünki sənəti çox gözəl
hiss edirdi, qeyri-adi uşaq idi. Bir də xəbər
tutdum ki, gedib gəmiçilik məktəbinə. Nə var- nə var uşağın atası da o sahə
üzrə işləyir. Bu mənə
çox pis təsir etdi.
"Bizdə
zəngin insanlar rəssamlığa yuxarıdan
aşağı baxır, bu sənəti dülgərliklə
müqayisə edirlər"
-Bu kimi məsələlərdə"ot
kökü üstündə bitər" prinsipinin, geniş
anlamda mentalitetin də təsiri az olmur...
-Bizdə
zəngin insanlar rəssamlığa yuxarıdan
aşağı baxır, bu sənəti dülgərliklə
müqayisə edirlər. Amma xaricdə
istisnadır, rəssamlıq şərəfli peşə
hesab olunur. Rəssam adı gələndə
baş əyirlər.
-Oğullarınız
da rəssamdırlar. Necə fikirləşirsiniz,
onlar sizin sənətinizi layiqincə davam etdirə biləcək
gücdədirlər?
-Hələ
bilinmir. Onlar məni hələlik qane edə
bilməzlər. Bir müddət çəkməli,
öyrənməlidirlər. Yaş
dövrü məsələsi var.
-Kömək edirsiniz onlara?
-Mənim
emalatxanamda ata sözü işlənmir. Hazırlıq
prosesində digərləri kimi onlar da sadəcə mənim tələbələrimdi.
Əksinə, tələbələrimdən
hansının işi yaxşısıdırsa, onun işini
seçib xaricə göndərirəm. Müəllim
gərək hər tələbəyə öv övladı
kimi baxsın. Elə ki ayrıseçkilik
edirsən, bədbəxtçilik ordan başlayır.
-Fikrinizcə
hansı daha istedadlıdır, Cəsar yoxsa Nizar?
-Onların
hərəsinin özünəməxsus yolu var. Cəsar
tamamilə başqa səpkidə çəkir, mənə qətiyyən
bənzəmir.
"Oğullarımın
oynadığı seriala heç baxmırdım"
Bir ara aktyorluqda da özlərini sınamaq istəyirdilər.
Buna münasibətiniz necə idi?
-Çox
pis. Onların oynadığı seriala heç
baxmırdım.
Bilirsiniz, insanların yaralı yeri var, ondan çəkib,
tamaşaçıların damarını tuturlar. Baxıb,
deyirsən ki, bu nə yaxşı oynayır. Mən bilirəm axı, oğlum hansı səviyyədə
oynaya bilər, ona niyə baxım? Əsl
aktyor ağladığı anda gülə, güldüyü
yerdə hönkür-hönkür ağlaya bilməlidir.
Yoxsa həyatda olduğun kimi oynamağa nə
var. Məsələn, məni hər hansı rəssam roluna
çəksinlər, onu elə yaxşı oynayaram ki. Bu aktyorluq deyil. Aktyor odur ki, Kirk
Duqlas kimi Van Qoq rolunu oynaya bilsin.
-Modernist əsərlərə
qarşı fobiyanız hiss olunur.
-Mənim
əsərlərimin özündə də abstraksiya var.
Modernist əsərlərə heç də pis baxmıram,
sadəcə istənilən halda yaradıcı insan
professional olmalıdır. Professionallıq ruhu,
ruh da şəxsiyyəti formalaşdırır. Əgər yaradıcı insan bir şəxsiyyət
olaraq formalaşıb, ortaya çıxırsa və dünya
onu qəbul edirsə, demək əsl rəssamdır.
Götürək
Pikassonu, neçə-neçə üslubda işləyib. O
tək kubizmlə tarixdə qalmadı. Pikassonun
digər işlərinin qarşısında da insanlar baş əyirlər.
-Pikasso
deyiləndə ilk ağıla gələn kubizmdir. Onun novatorluğu da məhz bununla
ölçülür. Bəs Sakit Məmmədovu
nəyə görə novator adlandırmaq olar?
-Mənim
özümə məxsus stilim var, bütün dünyada da
tanınır, bilinir ki, bu Sakit Məmmədovun əsəridir.
Bu artıq mənim novatorluğumdur. Novatorluq təsviri əyməklə, əzməklə
ölçülmur.
Pikasso "Nobel"i kubizmə görə yox, sülh
naminə çəkdiyi göyərçin rəsminə
görə aldı. O elə bir şəxsiyyət idi ki, hara yönləndirsəydin
mütləq PİKASSO çıxacaqdı. O sözün
yaxşı mənasında ipə-sapa yatmayan bir insan idi. Sonda
da dedi ki, mən bütün dünyanı barmağıma
dolayıb gedirəm.
-Belə
baxıram ki, ən çox sevdiyiniz rəssam Pikassodur.
-Pikassodan
da çox sevdiyim rəssam Rembrantdır, Monedir.
-Əsərlərinizə baxdıqda əlvan rəngləri,
daha çox isə qırmızı rəngi sevdiyiniz hiss
olunur.
-Bənövşəyi
rəngi də sevirəm. Amma bəli,
qırmızını daha çox sevirəm. Çünki qırmızıda əhval-ruhiyyə
var, bu rəng insanı canlandırır.
"Vaxt
gələcək respublikada mənim adıma küçə
və ya prospekt olacaq"
-Hələ
də Xalq rəssamı adına layiq
görülməmisiniz.
-Ancaq
dünya səviyyəsində o qədər mükafatlara layiq
görülmüşəm ki. Mən fəxri
adlara görə canfəşanlıq edən insan deyiləm.
Rəssamlar var ki, kolleksiyasında müxtəlif
adda mükafatlar var, ancaq bunlar milli mükafatlardı, Azərbaycanda
veriblər. Əsas odur ki, mükafat və
titulları ölkə xaricindən gətirəsən. İtaliyadan, Almaniyadan, Fransadan, Portuqaliyadan,
İspaniyadan, Çindən, Avstriyadan, Rusiyadan, Ukraynadan orden
və mükafatlar gətirmişəm. Portuqaliyada
367 rəssam içərisində qalib oldum, Qran-pri aldım.
Moskvada keçirilən müsabiqədə 2
nominasiyada birinci oldum. İtaliyada "Leonardo Da Vinçi " ordenini almışam. Hansı ki, orda təsviri sənət sahəsində
bundan böyük mükafat yoxdur. Avropanın
"Şərəf" ordeninə layiq
görülmüşəm. Rusiyada
"Minilliyin adamı", Almaniyada Avropa Təbii Elmlər
Akademiyasının həqiqi üzvü seçilmişəm.
Adətən xarici vətəndaşları həqiqi
üzv seçmirlər. UNESCO Rəssamlar
İttifaqının üzvüyəm. Rusiya
İmperator Akademiyasının akademikiyəm. Bu
yaxınlarda məni Çingiz Aytmatov adına
mükafata layiq gördülər.
-Bu
minvalla düşünmək olar ki, siz Azərbaycanda deyil,
başqa bir ölkədə, məsələn, Rusiyada
yaşasaydınız, daha böyük şöhrət
qazanardınız...
-Mən Peterburq Rəssamlıq Akademiyasını
bitirdikdən sonra akademiyanın prezidenti Boris Sergeyeviç
Uqarov məni orda qalmağı təklif etdi. Dedi, qal burda müəllimlik
et, səni evlə də təmin edərik,
Azərbaycanda sənə bunları verməyəcəklər.
O Azərbaycanpərəst deyildi, bunu hiss edirdim.
Acıqla dedim ki, hörmətli Boris Sergeyeviç, ola bilər
mənim evim olmasın, gedib emalatxanada, kirayədə,
rayonların birində yaşaya bilərəm, ancaq Azərbaycan
xalqı elə bir xalqdır ki, qiymətim mütləq veriləcək,
vaxt gələcək respublikada mənim adıma küçə
və ya prospekt olacaq. Bu cavabımla kişini
sanki "tok" vurdu.
-Uğurlarınıza
paxıllığa varacaq qədər qibtə edən rəssamlar
var?
-Bu olmalıdır.
Paxıllıq edirlərsə bu o deməkdir ki,
sən varsan. Vay onun halına ki, ona heç kim qibtə etmir. Bir partada, bir
sinifdə oxuduğu, sənətə bir dövrdə gəldiyi
insan irəli gedir, dünya şöhrəti qazanır, o isə
hələ də yerində sayır. Təbii
ki, qibtə hissi keçirməli, paxıllıq etməlidir.
Bu o insanın zəifliyindən irəli gəlir.
Əgər onun paxıllığını dilə
gətirirsənsə, adını çəkirsənsə,
bu o deməkdir ki, ondan da zəifsən.
-Tələbələrinizin
işlərinə baxdıqda tamamilə sizin dəsti-xəttiniz
hiss olunur.
-Bu məktəb
formalaşdırmaq deməkdir. Biz Peterburqda
Moyeseyenkonun yanında təhsil alanda hamı onu
yamsılayırdı, ancaq mən yox. Gözəl
rəssam idi, hamı ona oxşamaq istəyirdi, ancaq mən istəmirdim,
içimdən gəlmirdi. Azərbaycandan
da xeyli rəssam var idi ki, Moyeseyenkonun tələbəsi
olmuşdu. Hamısı da onu təkrar
edirdi.Sonradan onlar da yaradıcılıqlarının istiqamətini
dəyişdilər.
Yamsılamaq yaxşıdır, nəinki ümumiyyətlə
işləyə bilməmək. Üslub məsləhətlə
yox, işlədikcə öz-özünə
formalaşır. Mən heç özüm də dəqiq
bilmirəm, bəlkə sabah
yaradıcılığımın istiqaməti 180 dərəcə
dəyişdi. Bir rəssam ki, deyirsə mən
üslubumu tapmışam, demək o ölüb.
"Mən
dünyaya ona görə gəlməmişəm ki,
bütün sülaləm üçün ev alım, sərvət
qoyum"
-Yeni rəsm
çəkməyə başlayan 10 yaşlı Sakit
qarşısına qoyduğu məqsədə nə dərəcədə
nail olub?
-Mən
yenə də hesab edirəm ki, elə həmin yeniyetməyəm.
Neftçalaya gedən kimi elə bilirəm yenə də
çıxıb futbol oynayacam(gülür).
Rəssamlıq şəxsiyyət olmaq
üçün bir vasitədir. Mən rəssam
olmasaydım bəlkə də böyük musiqiçi idim.
Yəni, o dərəcədə musiqini gözəl
hiss edirdim.
-Respublikada əsərləri ən
baha satılan rəssamsınız. Yaradıcılığınızı
tam satışa hesablayırsınız?
-Qətiyyən.
Heç vaxt çox varlı olmaq istəməmişəm.
Allah mənə ruzi, bərəkət versin sadəcə.
İstədiyim kitabı ala, istədiyim ölkəyə,
muzeyə gedə, tələbələrimə köməklik
edə bilim. Mən sadəcə bu qədər
istəyirəm. Yoxsa nəvəmə də ev alıb qoymaq fikrində deyiləm. Etməyəcəm də. Mən dünyaya ona
görə gəlməmişəm ki, bütün sülaləm
üçün ev alım, sərvət
qoyum. Tikinti şirkətinin müdiri, biznesmen
deyiləm, mən rəssamam. Onlar
üçün ad qoyub gedə bilərəm. Ola bilər ki, ataları mənim səviyyəmə
çatmadılar, heç olmasa qoy desinlər filankəsin nəvəsidirlər.
Bəzən elə müsabiqələr olur ki, ora
heç əsər satmaq fikri ilə getmirəm. Simvolik olaraq
katostrafik qiymət qoyuram. Niyə? Xaricdə deməsinlər Azərbaycan tək neftinə
görə tanınır, qoy bilsinlər ki, bu ölkənin
incəsənəti də qiymətli, dəyərlidir.
-İndiyədək ən ən baha satılan əsərinizin
qiyməti neçə olub?
-Hollandiyada,
Sinqapurda auksiona qoyulan əsərlərim baha qiymətə-
100 min dollara satılıb. Ancaq bu əsərlərdən
gələn gəlirin hamısı mənə
çatmır.
-Bizim əksər
rəssamlar arasında belə bir fikir formalaşıb ki, sənət
əsəri satılmamalıdır.
-Boş-boş
danışırlar. Onlar işlərini
heç qonşusuna da hədiyyə versələr,
götürməz. Olub ki, mənə
hansısa rəssam öz işini hədiyyə edib, divardan da
asmamışam.
"Sergey
Narışkinin dəvəti ilə Rusiya Dumasında fərdi
sərgim keçiriləcək"
-Yola salmaqda olduğumuz 2014-cü il yaradıcılıq baxımından sizin
üçün məhsuldar oldu?
-Çox
məhsuldar oldu. Xeyli yeni ideyalar üzərində
işlədim, mükafatlar aldım. "Leonardo
Da Vinçi" ordenini, Avropanın "Şərəf"
ordenini aldım. Avropa Akademiyasının həqiqi
üzvü seçildim. Daha bundan artıq
nə olmalıdır ki. Çoxları bunları
ömrü boyu əldə edə bilmir, mən isə cəmi
1 il ərzində nail oldum.
-Gələcək
üçün nə planlarınız var?
-Gələcəkdən
çox öləcək haqda düşünmək gərəkdir(gülür). Çoxları
deyir ki, gələcəkdə bunu edəcəm-onu edəcəm,
ancaq ölümü də düşünmək
lazımdır. Hər günü
ömrünün son günü hesab etmək, zamanı
boşuna verməmək lazımdır.
Qismət olsa planlar çoxdur. Sergey Narışkinin dəvəti ilə Rusiya Dumasında fərdi sərgim keçiriləcək. Daha sonra Puşkin muzeyində sərgim olacaq. Londonun məşhur Teit Qalereyasında sərgim təşkil olunacaq. Bu ilin may ayı üçün Tayvana dəvət almışam. Pekində Beynəlxalq sərgidə iştirak edəcəm. İyun ayı üçün isə Luvr muzeyindən dəvət almışam.
Sahib Əsədbəyli
Ədalət.-2014.-30 dekabr.-S.4.