"Tamaşaçının nə istədiyini
bilirəm"
"Toy gecəsi"
teleserialının ssenari müəllifi Samir Sədaqətoğlu
belə hesab edir ki, hər birimizin həyatında bir Aslan
obrazı var
Yay gəlincə
milli telekanallarımızdakı seriallar "sezon
finalı"na çıxır. ATV-də yayımlanan "Toy gecəsi" başa
çatan mövsümün ən reytinqli serialı oldu.
ATV-nin istehsal etdiyi, hər həftənin
üçüncü günü saat 19.00-da yayımlanan
"Toy gecəsi" tanınmış
yazıçı-dramaturq Samir Sədaqətoğlunun ssenarisi
əsasında çəkilib.
Samir Sədaqətoğlu serialın qazandığı
reytinqi təsadüfi saymır. "Ədalət"ə
müsahibəsində istedadlı yazar "Toy gecəsi"nin uğurunda bütün çəkiliş
qrupunun əməyi olduğunu dedi. Ssenari müəllifi
baş rolda çəkilən Namiq Qaraçuxurludan,
serialın yazılma texnologiyasından, aldığı yeni təkliflərdən
də söhbət açdı.
"İtən vaxt", "Yerə-göyə
sığmayan", "Azadlıq həzzi" kimi maraqlı
pyeslər müəllifi Samir Sədaqətoğlunun daha
hansı əsərlərini səhnədə görə biləcəyik? Söhbət
boyu bütün bu məsələlər barədə
danışdıq.
- Uzun illər
davam edən dostluğumuzu nəzərə alıb söhbətimizin
səmimi keçəcəyinə əminəm. Teleserial üçün yazdığın ilk ssenarinin
belə yüksək reytinq toplayacağını gözləyirdin?
-
İşin ilkin mərhələsində, yəni ssenari
yazılanda, quruluşçu rejissor Yaşar Əhmədovla
müzakirələr aparanda "Toy gecəsi"nin reytinq yığacağına əmin idim. Amma onu da deyim ki, məni də, Yaşarı da narahat
edən müəyyən məqamlar var idi.
- Həmin məqamlar nə ilə
bağlı idi?
- Digər
telelayihələr var idi ki, biz onlardan bir qədər
ehtiyatlanırdıq. Reytinq məsələsində
onlarla ciddi rəqabətdə olacağımızı təxmin
edirdik. Lakin "Toy gecəsi"nin
ilk seriyaları efirə çıxandan sonra gördük ki,
meydanda o qədər də ciddi rəqib qalmadı. Ssenari
müəllifi kimi desəm ki, buna sevinmədim, təbii
heç kim inanmaz.
- Serialda baş rola - Murad Qəhrəmanov
obrazına şou-biznesdə yaxşı tanınan Namiq
Qaraçuxurlunun çəkilməsi ideyası kimdən gəldi?
Sən bunu əvvəldən nəzərdə tutmuşdun,
yoxsa quruluşçu rejissor israr edirdi?
- Namiq Qaraçuxurlunun bizim serialda çəkilməsi
mənim ideyam idi. Düşünürdüm ki,
tamaşaçını cəlb etmək, reytinq toplamaq istəyiriksə,
şou-biznesin tanınmış simalarından da istifadə
etməliyik. Biz bu addıma
düşünülmüş şəkildə getdik. Üstəlik, Namiq bir çox parametrlərinə
görə "Toy gecəsi"ndəki Murad Qəhrəmanova
uyğun gəlirdi. Namiq bəyi çoxdan
tanıyıram, o, mədəniyyəti, davranışı,
intellekti ilə əksər şou-biznes nümayəndələrindən
fərqlənir. Təbii ki, yaxşı mənada.
Namiq Qaraçuxurlu ilə bağlı
addımımızın uğurlu, yoxsa yanlış olması
tamam başqa bir söhbətin mövzusudu. Ssenari müəllifi kimi belə hesab edirəm ki,
serialın geniş tamaşaçı rəğbəti
qazanması, yüksək reytinq toplaması yalnız Namiq
Qaraçuxurlunun hesabına olmadı. Yəqin
Namiq bəy də mənimlə razılaşar.
-
Tutarlı arqument gətirsən niyə razılaşmır
ki...
- Bəzi seriyaları məhz Namiq
Qaraçuxurlunun oynadığı obraz - Murad Qəhrəmanovun
üzərində qurduq, lakin sonra məlum oldu ki, həmin
seriyalar o qədər də çox reytinq gətirmir.
- Səbəbini bilmirsən?
- Mənim
fikrimcə, ilkin mərhələdə tamaşaçılar
Namiqi aktyor kimi qəbul etmək istəmədilər. Baxmayaraq ki, Namiq çox təbii oynayırdı,
istedadını ortaya qoya bilirdi. Nə
bilim, bəlkə də bu onun birinci işi olduğundan
tamaşaçının gözü
alışmamışdı. İnanıram
ki, Namiq gələcəkdə aktyor kimi filmlərə,
seriallara çəkilsə, daha böyük uğur qazana biləcək.
Amma məsələn, üzümüzə gələn
mövsüm o bu addımı atsa, nəinki uğur
qazanmayacaq, hətta ona qarşı bir antipatiya da yarana bilər.
Nə bilim, bəlkə də mən yanılıram...
- Şou-biznesdəki sənətçilərimizi
yaxından-uzaqdan tanıyırıq, hamı bilir ki,
onların əksəriyyəti tənbəldir, "kaprizləri"
də öz yerində. Namiq
Qarqaçuxurlu mövsüm boyu çəkilişlər də
özünü necə aparırdı?
- Çəkiliş
qrupumuz, aktyorlar da təsdiq edə bilər ki, Namiqin demək
olar ki, heç bir "kaprizi" olmadı. Digər
şou-biznes nümayəndələrindən fərqli olaraq,
Namiq quruluşçu rejissorun tapşırıqlarına əməl
edirdi, mətnə yaradıcı yanaşırdı,
hansısa sözü, ifadəni dəyişmək,
özününküləşdirmək istəyirdisə
fikrini əsaslandırmağa çalışırdı.
Bütün bunlara rəğmən, yenə öz fikrimdə
qalıram, "Toy gecəsi"nin
qazandığı bu yüksək reytinqin səbəbkarı
təkcə Namiq Qaraçuxurlu deyil.
-
"Bütün kollektivin əməyidir" - deyəndə
də bir az şablon səslənir...
- Nə
olsun ki, şablon səslənir? Serial kollektiv iş
olduğundan, qazanılan uğuru yalnız ssenari müəllifi,
rejissor, operator və ya hansısa aktyorla bağlamaq doğru
deyil. Uğurun müəllifi serialda əməyi
keçən bütün yaradıcı və texnikli heyətdi.
Fürsətdən istifadə edib bu işdə
yanımızda olan hər kəsə-işıqçılardan
tutmuş aktyor heyətinə kimi hamıya öz təşəkkürümü
bildirirəm. Söz yox, bu ümumi və böyük
uğurda ssenari müəllifi kimi mənim də öz
payım var. Tanınmış kino mütəxəssislərimiz
də dəfələrlə bildiriblər ki, bu televiziya
mövsümündə yayımlanan serialların arasında
"Toy gecəsi" ssenarisinə, öz süjet xəttinə
görə xüsusi seçilir və uğurun böyük
hissəsi ssenarinin payına düşür. Əvvala,
bu fikirlərə görə hər kəsə minnətdaram.
Amma sözsüz ki, yazdığım ssenari
ideal deyildi, mən heç o iddia ilə də
çıxış etmirəm, düşünürəm
ki, daha yaxşısını əgər qismət olsa, bu
mövsüm və ya növbəti mövsümlərdə
yazacağam. Lakin ortada olan fakt budur ki, bizim
serialın ssenarisi eyni vaxtda efirdə olanlardan seçildi.
Hətta bəzi seriyalarda hansısa aktyorun oyunu
alınmayanda, bu və ya digər çatışmazlıqlar
olanda belə serialdakı dinamik hadisələr, cərəyan
edən hadisələrin nüvəsindəki konfliktlər, gərgin
süjet xətti tamaşaçını baxmağa məcbur
etdi. Təvazökarlıqdan uzaq
olmasın, mən tamaşaçının ekranda nə, nə
istədiyini axtardığını bilirəm.
- Tamaşaçı nə
axtarır, nə istəyir?
-
Tamaşaçıya hadisə lazımdı. Bəs
hadisə hardadı? Təbii ki, ssenaridə,
mən də bunu bildiyimdən elə süjet xətti qururdum
ki, ekran arxasında oturanları maraqlandırsın. Quruluşçu rejissor Yaşar Əhmədovla
müzakirələr aparıb paralel xətlər qururduq, hadisələri
bir neçə xətt üzrə aparırdıq, hər
seriyada gözlənilməz finallar edirdik. Bəzən
bu və ya digər məsələylə bağlı
Yaşar Əhmədovla mübahisələrimiz pik həddinə
çatırdı. İş prosesində
bu cür mübahisələrin olması təbiidi və təbii
olduğu qədər də işin xeyrinədi. Bu da
sonda öz effektini verdi, biz il boyu demək
olar ki, reytinq göstəricilərində birinci olduq. Bu layihədəki əsas üstünlüklərimizdən
biri də o idi ki, "Toy gecəsi"ndə reallıq, həyatdan
götürülən hadisələr çox idi.
- İlk mövsümdə ssenarin uğur qazandı. Bircə demə ki, yeni təkliflər
almamışam...
- Bir imkan ver "Toy gecəsi"nin ağrı-acısı canımdan çıxsın. Martın sonu, aprelin əvvəlləri "Toy gecəsi"nin ssenarisini bitirib təhvil vermişəm. Təbii ki, yeni təkliflər var, həm serial, həm də bədii filmlər üçün... Amma hələ ki, "Toy gecəsi"ni işlədiyim neçə ayın yorğunluğunu çıxarır, stressi atıram. İyunun əvvəlində yeni təkliflərə baxmaq olar. Təklifin hansı rejissordan gəlməsi, onun şərtləri, ən əsası qonorar məsələsi mühüm məqamlardandı. Bütün bunlar aydınlaşandan sonra təklifləri dəyərləndirmək mümkündü. Tam məsuliyyətlə deyirəm, əgər mən yenə serial ssenarisi yazacamsa, bu mütləq "Toy gecəsi"ndən daha üstün, daha güclü olacaq. Bizdə çox əcaib tendensiya var, ssenarini dəyərləndirəndə onu bəlkə də sonuncu məsələ kimi düşünürlər, amma əslində əsas ssenaridi. Götürək elə bu telemövsümdə yayımlanan serialları, onların arasında eləsi var idi ki, rejissor işi baxımdan fərqlənirdi, operator işi baxımdan, aktyor oyununa görə fərqlənən, musiqisi, görüntü işi ilə seçilənlər də var idi. Lakin həmin seriallardakı hadisələr, süjet xətti tamaşaçıları cəlb etmədiyindən reytinq qazana bilmədilər. Hətta elələri oldu ki, müəyyən müddətdən sonra yayımı dayandırıldı. İndi ekran qarşısında oturan Azərbaycan tamaşaçısı 10-15 il öncəki tamaşaçı deyil, bu gün onun geniş seçim imkanı var, ən azı dünyada serial çəkimlərinin keyfiyyətinə görə ilk beşlikdə olan türk, rus seriallarına baxıb müqayisələr edə bilir. Qurama hadisə olanda, rejissor işindəki bərbadlıq açıq-aşkar özünü büruzə verəndə, aktyor oyununda bir balaca sünilik hiss edəndə kanalı dəyişir, seriala baxmaq istəmir. Bayaq dediyim kimi, ssenaridə real həyat hadisələri bol olmalıdır ki, tamaşaçı inansın. "Toy gecəsi"ndə istedadlı aktyor dostumuz Əjdər Zeynalovun ustalıqla yaratdığı Aslan obrazı niyə belə sevildi, hətta Murad Qəhrəmanovdan da populyar oldu, serialın xeyli hissəni öz çiyinlərində apardı? Çünki hamımızın həyatında bir Aslan var. O cüvəllağı, əsli-nəsli bilinməyən Aslan tez-tez bizim qarşımıza çıxır, ayağımızdan dartır, mane olur, yamanlıq, əclaflıq edir. Tamaşaçı Aslanın nə zaman cəzalanacağını gözləyir və əgər bu nə vaxsa baş verəcəksə sanki öz həyatındakı Aslandan qisas almış olacaq. Düşünürəm ki, tamaşaçını məhz belə kökləmək lazımdır. Əgər yaradıcı heyət bunu bacarsa, uğur qaçılmazdır.
- Yeri gəlmişkən,
Aslanın aqibəti necə olacaq?
- Bu haqda heç nə deyə bilmərəm. Bunun üçün "Toy gecəsi"ni sona qədər izləmək lazımdır.
- Bir zamanlar
"İtən vaxt", "Yerə-göyə
sığmayan", "Azadlıq həzzi" kimi
böyük uğur qazanan pyeslər yazan, maraqlı şeirlər
və hekayələr müəllifi olan bir Samir Sədaqətoğlu
var idi. Onu tanımırsan?
- Həmin Samir Sədaqətoğlu yenə də var, teleserial üçün ssenari yazmaq onu dramaturgiyadan, poeziyadan o qədər də uzaq salmayıb. Məni dramaturgiyaya bağlayan, özünə inam hissini aşılayan Xalq artisti, görkəmli teatr rejissorumuz Cənnət Səlimova oldu. Cənnət xanım "İtən vaxt" pyesimi səhnəyə qoydu və bu ilk pyesim mənə böyük uğur gətirdi. Bu gün də bir neçə teatrdan, hətta ayrı-ayrı tanınmış aktyor və rejissordan pyes yazmaq təklifi almışam. Teatrı özümə çox doğma sahə hesab edirəm, ona görə də yəqin ki, yeni pyeslərim hələ çox olacaq. Teatr Xadimləri İttifaqının "Axundov dərsləri" layihəsi çərçivəsində gənc dramaturqlarla bağlı keçirilən müsabiqədə mənim "Həbsxanada bayram" pyesim ilk üçlükdə birinci oldu, Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin dəstəyi ilə rus dilinə tərcümə də olundu və qərargahı Moskvada yerləşən Beynəlxalq Teatr Xadimləri Assosiasiyası pyesi "MDB-nin ən yaxşı gənc dramaturqlarının pyesləri" adlı topluda çap etdi.
- Sən o pyesi
kitabda çap olunmaq üçün yazmışdın ki?
- Sözsüz ki, pyes tamaşaya qoyulmaq üçün qələmə alınır. "Həbsxanada bayram" pyesim də tamaşaya qoyulacaq. Lakin bu həmin layihənin müəlliflərinin səlahiyyətində olan bir məsələdi. Onu deyə bilərəm ki, Moldovadan bir xanım rejissor mənimlə əlaqə saxlayıb pyesimə quruluş vermək istədiyini bildirib.
Şeir yazmaq məsələsinə gəlincə, bu, ovqat işidi. "Toy gecəsi"nin ssenarisini yaza-yaza silsilə şeirlər də qələm almışam. Və həmin şeirlər müxtəlif saytlarda - qaynar.info-da, qafqazinfo- da, teleqraf.com-da və s. çap olunublar. Prozaya gəldikdə isə, "Toy gecəsi"nin roman versiyası ilə yanaşı, real, eyni zamanda mistik hadisələrin cərəyan etdiyi bir yazı üzərində işləyirəm.
Etibar
CƏBRAYILOĞLU
Ədalət.-2014.-17 may.-S.15.