GÖZÜMDƏN, KÖNLÜMDƏN
QARABAĞ KEÇİR
Hüseyn Kürdoğlu,
ruhun şad olsun!
Yəqin ki, bu başlığı oxudunuz və
yəqin ki, həmin başlığın nəyə ünvanlan dığını, nəyə işarə vurduğunu da təxmin etdiniz. Amma tələsməyin, necə
deyərlər, bir balaca səbrinizə istirahət verin və mən sizə bir neçə
misra pıçıldayım.
Ay aman, gözümdən, könlüm yenə
Qarabağ, Qarabağ, Qarabağ
keçir!
Ziyaoət, İşıqlı, Qırxqız, Mıxtökən,
Gözəl Gəlinqaya, Dəlidağ
keçir.
Ahımız göylərə alovdan
dirək,
Yerin məhşərinə
neyləsin fələk.
Həsrət çırağıdır hər qaçqın ürək,
Hər keçən saatda yüz çıraq keçirg
Mən bu şeiri sona kimi yazmıram və burada işlətdiyim "son" sözü
bir neçə məqamı özündə
ifadə edir. Birincisi,
haqqında bəhs etdiyim şeirin özünü önə
çəkir, ikincisi
həmin şeirin mayası, yanğısı,
odu olan həsrətimizi, itirdiklərimizi,
ağrı-acılarımızı qabardır, üçüncüsü,
bu şeirin müəllifin dözümünü
(daha doğrusu, artıq dözə bilməyib Tanrıya qovuşduğunu - M.Ə.) diqqətə
çatdırır və
bu üç məqamın içərisində
bir gerçək də ortaya çıxır. O da bu şeiri və
bu qəbildən olan misraları oxuyub hələ də dözə bilmək, səbr etmək, Lazımı gözləmək bacarığımızı,
qabiliyyətimizi və
s
Hə, mən
hər dəfə bu şeirləri oxuyanda özümdən asılı olmadan daxilən haldan-hala düşürəm. Çünki bu şeirlər məni məhz həmin o yerlərə, bir zamanlar gəzib-dolaşdığım,
gülünün-çiçəyinin şehinə bulaşdığım,
çeşmələrinin, bulaqlarının suyunda təkcə bal dadını yox, həm də dodaq göynədən bu kəsərini yaxşı tanıdığım
cənnətə aparıb
çıxarır. Sözün bütün
mənalarında o yerlər
bu dünyanın cənnəti idi. İnanmayanlar inanmasın, heç
israr da etmirəm. Amma o
yerdə gəzib-dolaşanlar mənimlə yüzə yüz razılaşacaqlar, bu
da mənə bəs edir.
Çünki bu
torpağın qədrini bilənlər və nələr itirdiyimizin fərqinə varanlar
yaxşı bilirlər ki, artıq 25 ildən
çoxdur ki, biz cənnətin həsrətini
yaşayırıq, həsrətini çəkirik. Hətta
elə bir həsrət
yaşayırıq ki, o
həsrətin içərisində
doğmalarımızın, şəhidlərimizin məzarları
da əlçatmaz olub.
Amma buna baxmayaraq, biz hələ də nə ümidimizi
itirmişik, nə də qalib
gələcəyimizə əminliyimizi. Çünki
bizi gözləyənlər varg çünki bizi səsləyənlər varg
çünki bizim boynumuzda övlad haqqı varg çünki bizim ömrümüzdə,
yaşamımızda vətəndaş missiyamız var. Ona görə də :
Möhlət ver, ey Tanrı, möhlət ver bir az,
Laçın azad olsun, ölüm
Laçında.
Öpüm torpağını ölümdən
əvvəl,
Bir dinə,
imana gəlim Laçında.
Axsın
ağ suları
qoy axım-axım,
Qırxqızın döşünə ay-ulduz
taxım.
Zəfər bayrağıma vüqarla
baxım,
Ölümün üzünə gülüm
Laçında.
Kürdoğlu qalmasın dünyada
naçar,
"Bir yandan bağlayan, bir yandan açar".
Məzarımın daşı şəfəqlər
saçar,
Məni basdırarkən elim Laçında.
Hə, bir parçasını diqqətinizə təqdim
etdiyim həmin şeirin ardınca dolaşan və qəm notları üstündə köklənən
xəyallarım, duyğularım
elə bil ki, dolmuş bulud kimi bir
anlıq silkələnir
və o yağmağa
başlayan bulud göz yaşlarını
Şuşa dərdinin üstünə
çiləyir.
Ya Rəbbim, haçan yuxlarım çin olar,
Yetişərəm vüsalına Şuşanın?!
Üç ildir ki, qan ağlayır gözlərim,
Həsrət qalıb camalına Şuşanın.
Harayına, imdadına yetən yox,
Dağlarında cəh-cəh vurub ötən yox.
Şuşa yoxsça, Laçın yoxsa Vətən yox,
Cavab nədi sualına Şuşanın?!
Elə bilməyin ki, mən yalnız bu kövrək misraları seçib sizə təqdim etməklə sizləri də kövrəltmək, sizləri də üzü dağlara, işğal olunmuş torpaqlara tərəf səsləmək istəyirəm. Yox, artıq səsləməklə, çağıormaqla bu problemin həlli mümkünsüz. İndi hər kəs özü köklənməli, hər kəs özü özünün səsinə qulaq asıb, özü özünü ayağa qaldırmalıdı. Və üstəlik də hər kəs birdəfəlik dərk etməlidi ki, bu ağrını, bu acını su ilə yumağın zamanı keçibg Və nəhayət, yuxumuza haram qatmalıyıq. Axı torpağımızın da yuxusu qaçıbdı. Bunu da Hüseyn Kürdoğlu deyib. İnanmayan oxusun onun şeirlərini.
Dərd var ki, önündə loğman da laldı,
Səadət deyilən hələ xəyaldı.
Şair yaranmışam, mənə halaldı,
Rahat və əbədi torpaq yuxusu.
Son olaraq bir şeyi də diqqətə çatdırmaq istəyirəm. Əslində onu bütün yazı boyu sizə çatdırdım. Bu da gözümdən-könlümdən hər gün keçən Qarabağdı və hər gün də onunla oxuduğum misralar, yazılardı. O cümlədən də ruhuna səcdə etdiyim Hüseyn Kürdoğlu poeziyasıdı.
Ədalət.-2014.-25 noyabr.-S.6.