ÇİÇƏK TAPA
BİLMƏDİM...
İradə TUNCAY
Elə
adamlar var ki, onlar qocalmırlar, həmişə cavandılar… Elə yazılar da var ki, onlar da həmişə oxunur…
Bax, illərin sürətinə nə qədər
qoşulmağa çalışsaq da illər bizi
qabaqlayır və bizi həmin o həmişə cavanların
yanına, həmişə oxunan yazıların əhatə dairəsinə
aparır. Onlardan biri də qocalmayan və barəsində həmişə
cavanlıq sevgisi ilə yazılan yazıların qəhrəmanı
olan Polad Bülbüloğludur…
Bu yazı da onlardan biridi.
Mən qurd kimi gəmirərdim
bürokratizmi, mandatlara qarşı yoxdu hörmətim...
Təbii ki, orijinalda gözəl səslənir. Niyə bu misraları
xatırladım... Demək istəyirdim ki, vəzifəli
adamlardan zəndeyi-zəhləm gedir. Onların
ədalarını, iddialarını həzm edə bilmirəm.
Bugünki qəhrəmanım da vəzifəlidi
- amma burda istisna durumu var. Mən onu uşaqlıqdan sevirəm.
Uşaqlığım deyəndə də
Şüvəlanda Yazıçıların
Yaradacılıq evini xatırlayıram və orada maqnitofonda
bütün günü fırladılan mahnıları
xatırlayıram. Bir də
yadımdadı, bizdən bir 10-12 yaş böyük bir
qız vardı, bu mahnılara qulaq asıb ağlayırdı
və böyüklər pıçıldaşırdılar
ki, qızın başı xarab olub, "ona vlyubilas v
Polada". O vaxt çox populyar olan rus mahnısı da
vardı - Saulskinin "Çernıy kot" mahnısı. İndiki dillə desək, xit, şlyager. "Çernıy kot"u qoyum o bəyaz günlərdə
- bax o vaxtdan Polad mənim həyatıma daxil olub. Bir az böyüyəndən sonra "ya toje
vlyubilas v neqo".
İndi də Poladın mahnılarına qulaq asanda
bütün varlığımı saran nostaljidən qurtula
bilmirəm. Və düşünürəm ki, dünyada
kabinetdən, katibədən, kreslodan çox-çox önəmli
şeylər var. Sənət, yaradıcılıq,
tamaşaçı alqışı. Yalandan,
nəyə görəsə, kiməsə tərif vurmaq olur,
amma ürəyinin qapılarını açıb hər kəsi
ora buraxmaq olmur. Olmur!
İndi 65 yaşını qeyd eləyən vəzifəli
Polad Bülbüloğlu mənim üçün həmişə
o yaraşıqlı, şıq geyimli, sevimli Poladdı.
10 il əvvəl 55 yaşının ərəfəsində,
hələ mədəniyyət naziriykən
görüşüb söhbətləşmişdik. Uzun
fasilədən sonra yenidən yazı-pozuya
qayıdırdım və obyektim nə az,
nə çox nazir idi, həm də elə-belə nazir yox, mədəniyyət
naziri idi, həm də elə-belə mədəniyyət naziri
yox, Polad Bülbüloğlu idi.
Görüşə gedəndə xəyalımda
yaratdığım sevimli obrazın
dağılacağından çox qorxurdum. Yəni əvvəldə
qeyd etdiyim vəzifə ədasını nahaqdan
xatırlatmamışdım. Amma əbəs
yerə - qarşımda görmək istədiyimi
gördüm. Və ondan sonra müxtəlif
vəsilələrlə dəfələrlə
görüşdük, telefon söhbətlərimiz oldu.
Hətta bir dəfə telefonda səsini
tanımamışdım, o da zarafatla "koqda to mne platili za
etot qolos, a teper ne uznayut" demişdi. Televiziyaya
qayıdanda da ilk müsahiblərimdən biri oldu - Nazim Hikmətin
100 illiyi ərəfəsində burda keçiriləcək tədbirlərdən
danışdıq. Yeri gəlmişkən, işlədiyim
həmin o TV kanalında rəhbərlik dəyişəndə
- (Poladı çox "sevən" birisini gətirmişdilər
vəzifəyə) - mənim filmimin başlığında ( TV- dilində şapkasında) Poladın iki saniyəlik
görüntüsünü çıxarmışdılar. İki saniyəlik görüntüyə görə
bir saatlıq filmi bərbad eləmişdilər. Ay Allah,
bizim bu bürokrat sistemində nə qədər yelli-belli dəlilər
var. Və onlar bu gün bizim nəyə
baxacağımızı müəyyən edirlər. Nə
isə...
Polad Moskvaya
gedəndə burda verdiyi sonuncu müsahibələrinin birində
gözəl bir söz demişdi:
"Mən gedirəm, amma mən gedəndən sonra nə
kimsə cavanlaşmayacaq, nə səsi gurlaşmayacaq, nə
də istedadı artmayacaq". Poladdan narazılar yenə
narazıdılar, heç nə dəyişməyib.
Heç nə dəyişməyibsə, mən də 10 il əvvəlki söhbətimizi sizə təqdim
etmək istəyirəm. Dəyişən odur
ki, o vaxt nazir idi, indi səfirdi. Ancaq
söhbətimizin məzmunu daha çox dəyişməyən
Polad haqqında idi. 10 il əvvəlki
müsahibə və...
FOREVER
POLAD!
***
Bülbülün oğlu Polad. Bir tərəfdə xalq
mahnılarının, vokal partiyaların əvəzsiz
ifaçısı, bir tərəfdə tamam başqa janrlarla
250 milyon əhalisi olan Sovetlər İttifaqının hər
bir kiçik guşəsində də tanınan və sevilən
bir sənətçi. Bir tərəfdə
ölümündən qırx ilə yaxın vaxt keçsə
də xatırlanan, yaddaşlarda qalan Bülbül. Bir tərəfdə
də səhnədə olduğu otuz beş
ilə yaxın müddətdə yazdığı musiqilərlə
hələ də populyar olan, bu gün də alqışlanan
Polad. Bu musiqilər məndə indi də qəribə
nostalgiya hisləri doğurur. Dinlərkən
tələbəlik illərimi, ilk gəncliyimi, Bakının
gözəl vaxtlarını xatırlayıram. Və
maraqlısı budur ki, bu günün gəncləri də bu
musiqilərə eyni həvəs və şövqlə qulaq
asırlar...
Bülbülün oğlu Polad. Bəstəkar və
müğənni. Milyonları cazibəsində
saxlayan yaraşıqlı cavan oğlan. Və
bu gün on ildən artıq bir müddətdə Azərbaycan
Respublikasının mədəniyyət naziri olan Polad
Bülbüloğlu. Yadımdadı ki,
televiziyada işlədiyim illərdə Polad
Bülbüloğlu nazir olduğu üçün televiziya və
radioda bütün fonoqramlarına qadağa qoymuşdu. Yəni bu musiqilərdən istifadə etməyə
icazə vermirdi. Nazir kimi təvazökarlıq
edirdi, amma biz televiziya işçiləri bəzən bu
qadağaları pozurduq və lazım olan mahnılardan istifadə
edirdik. Və tamaşaçı da bundan ancaq udurdu...
Adı mətbuatda çox hallandırılan hökumət
üzvlərindəndir. Haqlı-haqsız barəsində çox
yazılar çıxır. Mətbuatdan
incik adamla mətbuat nümayəndəsinin söhbəti
heç də asan görünməsin. Ona
görə də nazir Polad Bülbüloğlu ilə yox,
müğənni və bəstəkar Poladla söhbətə
başlayıram.
- Uzaqdan hamıya asan görünən
yaradıcılıq yolunun başlanğıcı necə
olub? Atası vəfat edəndə on altı
yaşında uşaq olan, sonra bu "aldım-satdım, təmənna"
dünyasında təkbaşına, arxasız necə
duruş gətirib?
-İllər keçdikcə, yaşlandıqca başa
düşürəm ki, ən xoşbəxt vaxtlarım atamla
birlikdə keçirdiyim günlər olub, əlimdən tutub
gəzməyə apardığı günlər olub. Ömrünün
axırıncı üç ilini konsertlərdə mən
pianoda onu müşayiət edirdim, qastrollara birlikdə
gedirdik. Qulluğunda mən dururdum, tərləyəndə
köynəyini dəyişirdim, qalstukunu düzəldirdim,
kostyumunu ütüləyirdim - yəni təbii ata-oğul
münasibəti. Amma aramızdakı
yaş fərqinə baxmayaraq, bu, birgə
yaradıcılıq işi idi və tez-tez mübahisə
edirdik. Evdə məşq edəndə
atam mənə irad tuturdu ki, nəyisə düz
çalmadın, nəyisə düz eləmədin. Mən də deyirdim ki, bax, burda belə
yazılıb, amma sən başqa cür oxuyursan. Təbii ki, o, təcrübəli olduğu
üçün mübahisə onun xeyirinə bitirdi.
Çox mehriban adam idi. Yadıma
gəlmir ki, bizim evə kimsə gəlsin, yemədən-içmədən
getsin. Lap poçtalyon da gəlsə, bir
stəkan çay içirdikdən sonra yola salırdı.
Evin, ailənin bütün problemlərini
özü həll edirdi.
- Yəni bazarlığı da
Bülbül edirdi?
- Bəli,
bazarlığı da özü edirdi - həm də
xoşlayırdı bazarlıq eləməyi. Bazara
gedəndə əvvəlcə bir-iki dövrə vururdu, hər
şeyə baxırdı. Sonra seçib ən
gözəl meyvələri alırdı. Xoşlayırdı
ki, anam onun bazarlığını tərifləsin. Bazarda da hamı tanıyırdı, çox hörmətlə
müraciət edirdilər, yaxınlaşıb söhbət
edirdilər. Bir dəfə meyvə alanda atam
satıcıya üç kilonun pulunu verdi
və başı yanındakı adamla söhbətə
qarışdı. Mən gördüm ki,
satıcı iki kiloluq daşı qoyub meyvəni çəkir.
Mən başladım atamın pencəyini
dartıb işarə eləməyə. Çöndü
məni sakitləşdirdi. Bazardan çıxanda dedim
ki, ay papa, üç kilonun pulunu verdin, görmədin səni
aldatdı? Atam da dedi ki, ay oğul, məni aldatmasın, bəs
kimi aldatsın?
Həmişə deyirdi ki, "mən istəyirəm sən
musiqinin necə yarandığını öyrənəsən,
bəstəkar olasan. Oxumağı mən sənə səsin
olmasa da öyrədərəm". Qismət
olmadı.
Sonralar mən
konservatoriyada oxuyanda Qara Qarayev mənə danışdı
ki, atam ölümündən bir az əvvəl
xahiş edibmiş ki, ona bir şey olsa Qara Qarayev Polada arxa
dursun. Poladın bəstəkar olmağına
kömək eləsin.
Atamın ölümündən sonra həyatla üzbəüz
qaldıq.
Anam ev xanımı idi, öyrəşmişdi
ki, hər şey ilə atam məşğul olsun,
qazansın-gətirsin. Maddi və mənəvi
çətinliklər başladı. Həmişə
qonaqlı-qaralı, haylı-küylü evimiz birdən-birə
boşaldı. Telefon susdu. 1961-ci ilin sentyabrında atam vəfat etdi. 1961-dən
1962-yə keçən yeni il gecəsi bizə
cəmi iki-üç adam zəng edib yad elədi.
İnsanların soyuqluğu o qədər pis təsir elədi
ki, biz də gecəynən oturduq maşına - anam,
qardaşım və mən getdik atamın qəbri üstə...
(Ay gidi
dünya, vəfasız insanlar. Amma bir neçə
ildən sonra həmin bu unudulmuş ailənin başqa bir
üzvü hamıya öz varlığını
xatırlatdı. Salonlar alqışlardan
titrədi, sevgi-məhəbbət seli, gül-çiçək
yağışı başladı. Cəmi
bir neçə ildən sonra. Amma ona qədər Qara
Qarayevin tələbəsi Polad vardı...)
- Mən
xoşbəxt adamam ki, Qara Qarayev kimi bir nəhəngin tələbəsi
olmuşam. Bəzən gözəl bir bəstəkar
yaxşı musiqiçi olmur, bəzən də gözəl
musiqiçidi, amma bəstəkar deyil. Qara
Qarayevdə bu iki anlayış birləşirdi - musiqiçi
və bəstəkar. Bu da bir Allah
vergisidir. O musiqi haqqında bildiyi hər şeyi tələbələrinə
öyrədirdi.
(Qara Qarayevin həmsöhbəti olduğum bütün tələbələrinin
ürəyində bu böyük insanın işıqlı
xatirələri yaşayır və maraqlıdır ki, bu
gün onun tələbələri arasında qatı
müxalifətçi və sırf iqtidar tərəfdarları
var. Bu ideoloji mübarizədə musiqi nə qazanır, nə
itirir?)
- Pasportunuza familiyanız
Bülbüloğlu yazılıb?
- 1962-ci
ildə pasport alanda Bülbüloğlu yazdırdım. Bir az keçmiş məni
çağırdılar komsomolun Mərkəzi Komitəsinə.
Getdim, dedilər bu nədir, sən pantürkizmi
təbliğ eləmək istəyirsən? Dedim nə
pantürkizm, atamın adını yaşatmaq istəyirəm.
Təsəvvür edin ki, 60-cı illərdə
17 yaşlı bir uşaq bu barədə nə bilər?
Amma bu söhbətdən sonra getdim kitabxanaya,
tarix kitablarını vərəqlədim. Turançılığın da nə olduğunu
öyrəndim, pantürkizmin də. Özləri
məni itələdilər. Buna görə
təşəkkür edirəm onlara.
- Şöhrət nə vaxt
gəlib tapdı sizi?
-
Şöhrət... Mən uşaqlıqdan
şöhrətin içində olmuşam. Amma bilavasitə özümə aid olan şöhrət
1965-ci ildən sonra gəldi. Həmin ildə
"İstintaq davam edir" filminə musiqi yazdım. Moskvanın "Dobroe utro", "Novoqodniy qoluboy
oqonyok" verilişlərində çıxış etdim.
Bu verilişlərdə çıxış
etdiyim günün sabahı bütün ölkə məni
tanıyırdı. İndi çətindi,
amma o vaxt obyektivlik var idi.
- İndi çətindi? Əksinə
kanalların sayı çox, harda istəyirsən, nə vaxt
istəyirsən pulunu ver oxu.
- Məsələ
elə puldadı da. Kimdənsə 30-40 manat borc
alıb Moskvaya gedirdim, orda da sosiska yeyib dolanırdım.
Amma mahnılarım xoşa gəlirdi, bəyənirdilər.
Efirdən əvvəl neçə
instansiyalardan keçirdi, bədii şura, redkollegiya,
texsovet... amma gedib dinləyiciyə çatırdı. 1966-cı ildən sonra həyat öz axarına
düşməyə başladı. Birinci
valım 5 milyonluq tirajla bütün Sovet İttifaqında
satıldı. 1968-ci ildə
"Uşaqlığın son gecəsi" filminə musiqi
yazdım. Sonra qastrollara başladım.
(Yeri gəlmişkən bu filmlərə
yazılmış mahnılar çoxdan filmdən
ayrılıb öz müstəqil musiqi həyatlarını
yaşayırlar. Bu gün də populyar və
sevilən mahnılardır.)
-
Yaradıcılığa başladığınız illər
bütün dünyada "Bitls" qrupunun tufan qopardan illəri
idi. Onların sizə təsiri olubmu?
- Əlbəttə, mən və mənim
yaşıdlarımın hamısı bundan keçiblər. Mənim
mahnım da var rus dilində "Vospominaniya o "Bitls".
Səhv eləmirəmsə, bu qrupa öz
münasibətini bildirən yeganə Azərbaycan bəstəkarıyam.
-Mahnılarınızın əksəriyyətini
həm rus, həm də Azərbaycan dilində oxumusunuz. Evdə necə hansı dildə
danışırdınız?
- Həm
rus, həm də öz dilimizdə. Atamla həmişə
Azərbaycan dilində danışmışıq. Bir də mən uşaqlıqda yayın bir hissəsini
Mərdəkanda bağda qalırdım. Orda
uşaqlarla oynaya-oynaya dili də təmiz öyrəndim,
vuruşmağı da öyrəndim, söyüş söyməyi
də öyrəndim, hələ desən kəllə
atmağı da. Demək istəyirəm
ki, özümü müdafiə edə bilərəm. Bu böhtanları ki, mənə
yağdırırlar - elə eləməsinlər ki, mən də
bir gün qarabağlıları yığıb gedim, kiminsə
layiqli cavabını verim.
-
Qarabağlılar hakimiyyətdə deyil axı.
- Mən
qarabağlıyam, özüm də hakimiyyətdəyəm.
- Bir halda ki, söhbət bura gəldi
çıxdı... Mətbuatla münasibətinizi
niyə belə gərgin saxlayırsınız?
- Əvvəllər bütün qəzetlər dövlət
nəzarətində olanda nadir hallarda qeyri-dəqiq
informasiyalar gedirdi, yalan gedirdi. Adamlar da qəzetlərə
inanırdılar...
- Ya da
yalan dövlət səviyyəsində olurdu.
- O ideoloji məsələlərlə bağlı yalan idi. O vaxt əgər hər hansı bir nazir haqqında tənqidi yazı gedirdisə hamı bilirdi ki, bu nazirin "kitabı bağlanıb", onu işdən çıxardacaqlar. Tam səmimiyyətlə deyirəm, xoşa gəlmək üçün yox. Bu tabunu hörmətli prezidentimiz Heydər Əliyev yıxdı. 1980-ci illərin əvvəllərində məndən əvvəl mədəniyyət naziri işləmiş - çox gözəl, təmiz insan, ləyaqətli, yüksək səviyyəli bir ziyalı olan Zakir Bağırov haqqında "Pravda" qəzetində tənqidi məqalə getmişdi. Onu yıxmaq istəyən bir qrup azərbaycanlı müxtəlif vasitələrlə bunu təşkil etmişdilər. O zaman hamı elə fikirləşirdi ki, vəssalam, Zakir Bağırovu işdən çıxaracaqlar. Belə olmadı. Komissiya yaradıldı, araşdırdılar. Hər şey üzə çıxdı. "Pravda" kimi bir qəzetdə material çap elətdirənlərin qərəzli münasibəti, məqsədi aydın oldu. Zakir Bağırov düz on səkkiz il nazir işlədi. Bunu niyə xatırlatdım? İndi qəzetlər çox, hərəsinin öz sahibi və arxasında duranı. Nə istəyirlər yazırlar, məsuliyyət də daşımırlar. Düzdü, bəzən iş məhkəmələrə gedib çıxır, amma hər adamın pulu da yoxdu vəkil tutsun, məhkəmə xərclərini ödəsin. Bunu da nəzərə almaq lazımdır. Hər yazılan sözün arxasında fakt durmalıdır. Bir də ki xalqın mentalitetini də nəzərə almaq lazımdır.
Bu yaxınlarda bir hörmətli sənətkarımız qəzetlərin birində məndən şikayətlənir, Bülbülün və mənim yubileylərimizdən danışır. İşin əsli budur ki, həmin bu tarzən bir neçə il bundan əvvəl gəldi mənim yanıma dedi ki, qastrola gedirəm, tarım xarab olub, mənə tar verin. Dedim: Mədəniyyət Nazirliyində tar yoxdu axı. Dedi: muzeydə filankəsin tarı var, onu verin. Dedim: muzey əşyasını necə vermək olar? Sonra nəsə məsuliyyəti götürdüm boynuma, muzeyin direktoruna tapşırdım tarı versinlər. O da vermək istəmirdi. Dedim ki, qastroldan qayıdan kimi gətirib qaytaracaq. O qaytaran, bu qaytaran, beş il oldu gətirmədi. Tarın sahibinin qardaşı oğlu da bizdən şikayət yazdı ki, əmimin tarı muzeydən yoxa çıxıb. Nə isə, min bir müsibətlə tarı geri gətirtdik. Kimlər bizə zəng eləmədi bu tardan ötrü...
İndi bu
sözləri danışır, soruşmurlar ki, bu yaşa
çatmısan, evin, maşının, geyimin-gecimin, amma
tarın yoxdu? Odunçunun baltası olar, jurnalistin qələmi,
sürücünün maşını və s. Muzey əşyasını
sənə niyə verməliyik ki? Bunu soruşmurlar, amma
yazırlar ki, nazir sənətkarın tarını əlindən
alıb. Başqa yazılar da eləcə. Siz bilən mətbuata
necə münasibətdə olmalıyam?
- Hər halda mətbuatla yaxşı münasibətdə olan iqtidar nümayəndələri də var.
- Bir qəzet ki, adını "Bulvar" qoyub, mən ona hörmət eləyə bilmərəm. Pul verib yazı yazdırmaq da mənim xasiyyətimə uyğun deyil. Yeri gəlmişkən, "Ədalət" qəzeti həmişə məni müdafiə eləyir, təşəkkürümü bildirirəm.
- Nazir olmasaydınız bu sözləri də eşitməzdiniz. Hakimiyyətdə olmaq sənət adamına nə verir? Siz onsuz da guruldayan bir adın sahibisiniz.
- İnanın ki, heç nə. Neçə illərdi yaradıcılıq da qalıb bir tərəfdə. Həmişə demişəm, hər an bu kabinetdən getməyə hazıram. Mənim insanlarla daim gözəl münasibətlərim olub. Amma indi işimlə bağlı o qədər problemlər yaranıb ki. Bax bu gün iki adamı işdən çıxarmağa məcbur olmuşam.
- Ümumiyyətlə,
sərt adamsınız?
- Çox. Mənim sərtliyim olmasaydı, bu
sistem çoxdan dağılardı. Nazirlikdə çox ciddi nizam-intizam
var.
- Bəs
evdə, ailədə necə?
- (Bir az fikirləşir.) Evdə də elə...
- İnanmaq olmur.
- (Gülür.)
- Özəl
həyatınızı niyə belə yeddi qapı
arxasında saxlayırsınız?
- Bir halda
ki özəldir, deməli, gizli qalmalıdır...
- Amma hər
halda çox adama maraqlıdır.
- Oğlum Moskvada yaşayır. O da musiqiçidir. Babasının
adını daşıyır. Teymur Bülbül. Üç yaşında bir qızım var, Leyla.
Çox şirin və şeytan qızdır.
Ailədə də, bütün azərbaycanlı
ailədə olduğu kimi patriarxat hökm sürür.
Bu gün baş alıb gedən zövqsüzlüyə
mədəniyyət nazirinin münasibətini soruşuram.
- Bu, mənim
ağrılı yerimdi. Təəssüf ki, bu
tendensiya get-gedə artmaqdadır. Belə
getsə bir beş-on ildən sonra gələn nəsil
Baxı da, Bethoveni də, Motsartı da, heç Üzeyir
Hacıbıyovu da tanımaya bilər.
- Bəs bunun qabağını kim almalıdır? Sənətin ciddi növləri
dövlət nəzarətində, dövlət
qayğısında olmalı deyil?
- Biz
çalışırıq bunun qarşısını
almağa. Uşaq filarmoniyası
yaradılıb, tez-tez simfonik musiqi konsertləri təşkil
olunur. Televiziya kanallarının da
böyük təsir qüvvəsi var, onlar da bu prosesdə
iştirak etməlidirlər. İndi
çox şey Mədəniyyət Nazirliyinin tabeçiliyindən
çıxıb, özəlləşdirilib. Kinonu dövlət nəzarətindən
çıxardılar. Axırı nə
oldu? Kino sənayemiz dağıldı.
İndi yenə dövlətdən pul istəyirlər.
Başqa sahələr də eləcə. "Mən özüm" demək sözdə
çox asandır, sonra bu sözün arxasında
durmağı bacarmaq lazımdır. Bu
fürsətdən istifadə edib bəzi sənətçilərimizin
yadına salmaq istəyirəm ki, Mədəniyyət Nazirliyi
konsert təşkilatçısı deyil. Heç kimi də qastrola göndərmir. Bunu nəzərə alsınlar və bizdən inciməsinlər.
Bununla özəl qurumlar məşğul olur...
Uzun illər "qardaş xalqlar" birliyinin sevimli sənətkarı olub. Qəribədir ki, özbək də, yakut da, latış da, çukça da, rus da onun mahnılarını bizim sevdiyimiz kimi sevib və qəbul edib. Hansı dildə oxusa da bu mahnıların Azərbaycan bəstəkarlarının yazdığı anlaşılıb. Xalq musiqisi ilə estrada janrının qovşağında yaratdığı "Bayatılar", "Dilin can incidəndir", "Çiçək tapa bilmədim", "Durnalar" bu gün də müasirdir, təzədir. Özü də eləcə. İllərin sığal çəkdiyi saçları bəyazlaşsa da otuz il əvvəlki şık geyimli, gözəl, cazibəli oğlandır. Başa vurduğumuz XX əsr onların əsri olub - atanın və oğulun. XXI əsrdən nə gözləyir?
- İnanın ki, özümçün heç nə. Ancaq Qarabağ. Mən Bakıda doğulub böyümüşəm, ömrümün çox hissəsi dünyanın müxtəlif şəhərlərində konsertlərdə, qastrollarda keçib. Amma görünür bu da yaşla əlaqədardır - illər keçdikcə insan dədə-baba torpağına daha çox bağlanır. Qarabağda keçirdiyim günlərin sayı o qədər də çox olmaya bilər. Vətəni sevmək üçün orda olmaq şərt deyil. Amma bu dərd məni içimdən yeyir. Şuşa yuxularımdan çıxmır...
Mən tam səmimiyyətlə ürəkdən yazdığım bu yazını kiməsə xoş gəlmək üçün yazmamışam. Sevdiyim, hörmət bəslədiyim bəstəkar və müğənni üçün yazmışam. İndiyə qədər nazir kreslosunda çox adamlar oturublar. Vəzifə gəldi -gedərdi. Amma bu gözəl melodiyalarıi bizə bəxş edən Polad Bülbüloğlu var və olacaq. Bunun üçün təşəkkürlər, Polad müəllim. Yeni mahnılar eşitmək ümidi ilə, hələlik.
***
10 il əvvəlki müsahibəsinin sonunda "Şuşa yuxularımdan çıxmır" demişdi. Neçə illər sonra rəsmi şəxs qismində Şuşaya getdi. Amma bu onun ağrılarını azaltmadı yəqin ki. Şuşaya getmək heç nəyi dəyişmədi.
55 yaşını qeyd edəndə böyük səhnədə üç saatlıq konsert vermişdi, yadımdadı gül gətirən qızlara baxıb dedi: "Bakıda bu qədər gözəl qızlar var, mənimsə 55 yaşım var". Amma fikirləşirəm ki, 55-də də, elə 65-də də min cavana dəyən oğlandı.
Gəncliyimizin Poladı. İndi hər yerdə o qədər gözəl-gözəl güllər var ki, amma gəncliyimizin o ətirli çiçəkləri yoxdur. Çiçək tapa bilmədim, Polad, sənə göndərəm. Təbriklərimi qəbul elə!
30.01.2010
Ədalət.-2015.-5 fevral.-S.3.