ÜMUMTƏHSİL SİSTEMİNDƏ
MÜASİRLƏŞMƏ DÖVRÜ
(mövzu əsasında XXVII yazı)
"...Görülən
işlər ictimaiyyəti
daha da ruhlandırır,
böyük işlərə
sövq edir ki, biz ölkəmizi daha da gücləndirək,
daha da zənginləşdirək,
insanlar rifah, sülh, təhlükəsizlik
içərisində daha
da yaxşı yaşasınlar və bundan sonra da
dinamik inkişaf təmin edilsin".
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
İlham Əliyev
(əvvəli
ötən sayımızda)
Dərs ilinin sonuna məktəblərin
sayı və tipii dəyişməmişdir. 2014-15-ci tədris
ilində rayonda fəaliyyət göstərən
ümumtəhsil məktəblərində
15288 nəfər, o cümlədən
ibtidai təhsil üzrə 6327 nəfər,
ümumi orta təhsil üzrə 6727 nəfət, tam orta təhsil üzrə isə 2234 nəfər şagird təhsilə cəl edilmişdir. Dərs ilinin sonunda şagir sayı 15109 nəfər,
o cümlədən ibtidai
təhsil üzrə
6295 nəfər, ümumi
orta təhsil üzrə 6653 nəfər,
tam orta təhsil üzrə 2161 nəfər
olmuşdur.
2014-2015-ci
dərs ilində dərs ilinin əvvəlində 1258 nəfər
şagird IX sifnə,
1053 nəfər şagird
11-ci sinfə qəbul
olmuş, dərs ilinin sonunda bu rəqəmlər uyğun olaraq 1231 nəfər və 1021 nəfər olmuşdur. 9-cu sinif üzrə
27 nəfər şagird
yaşayış yerini
dəyişdiyi üçün
11-ci siniflər üzrə
32 nəfər şagird
yaşayış yerini
dəyişdiyi və
ya dərslərə davam etmədiyi üçün təhsil
aldıqları məktəblərdən
azad edilmişlər.
IX sifnilər üzrə dərs ilinin sonunda 1231 nəfər şagird olmuş, onlardan 1226 nəfər şagird imtahanlara buraxılmış, 5 nəfər
şagird, o cümlədən
3 nəfər miqrasiya
sənədi almadığı,
2 nəfər isə münaqişəli ailə
vəziyyəti ilə
əlaqədar olaraq şəxsiyyət vəsiqəsi
ala bilmədikləri üçün
imtahanda iştirak etməmişdir. İmtahan verən şagirdlərdən
695 nəfər 57 faiz
müvəffəq qiymət
almışdır.
Rayon üzrə ümumi orta məktəb bazası buraxılış
imtahanlarında Alxasava
kənd tam orta məktəbi 93 faiz, Potu kənd tam orta məktəbi 80 faiz, Hüngütli kənd ümumi orta məktəbi 80 faiz, şəhər 3 nömrəli tam orta məktəbi 79 faiz, şəhər 5 nömərli
tam orta məktəbi
75 faiz yüksək nəticə göstərmişdi.
XI siniflər üzrə
dərs ilinin sonunda 1021 nəfər şagird olmuş və bütün şagirdlər imtahana büraxılmışdır. İmtahanda
iştirakedən şagirdlərdən
575 nəfəridən 56 faizi
müvəffəq qiymət
almış, orta təhsil bazası üzrə buraxılış
imtahanlarında şəhər
3 nömrəli tam orta
məktəb 87 faiz, Qızılağac kənd
tam orta məktəbi
79 faiz, şəhər
9 nöməroli tam orta
məktəb 77 faiz, şəhər 1 və 4 nömərli tam orta məktəbləri 74 faiz
yüksək nəticə
göstərmişdir.
2014-2015-ci
tədris ilində rayonun ümumtəhsil məktəblərində 2237 müəllim
daimi müqavilə ilə işləmiş, müəllimlərdən 705 nəfər
31,5 faizi orta ixtisas təhsilli, 1532 nəfər isə 68,5 faizi ali təhsillidi.
2014-2015-ci dərs ilində
rayon üzrə 357 ibtidai
sinif komplekti fəaliyyət göstərmiş,
həmin siniflərdə
6271 nəfər şagird
təhsilə cəlb
edilmiş, 695 nəfər
müəllim dərs
demişdi.
İbtidai sinif müəllimlərində
156 nəfəri 22,4 faizi ali təhsilli,
539 nəfər isə
77,6 faizi pedaqoji orta təhsilli olmuşdur. İbtidai sinif müəllimlərinin
ibtidai sinif komplektinə sayı nisbəti 1:2 olmuşdur.
Şura iclaslarının effektivliyi
2014-2015-ci
dərs ili ərzində rayon təhsil
şurasının 7 iclası
keçirilmiş, iclaslarda
fən kurikulumlarının
tətbiqi ilə bağlı məsəllər
I-VII sinfilərdə tədrisin
vəziyyətinin öyrənilməsi,
metodiki köməyin təşkili, müəllim
hazırlığı ilə
bağlı görülən
işlər müzakirə
edilmişdir. Fənlərin
tədris vəziyyətini
öyrənmək üçün
maddi-texniki bazası, kadr potensialı yaxın olan məktəblərin fəaliyyətlərinin
müqayisəli təhlili
aparılmış, nəticələr
geniş müzakirə
edilmiş, hər məktəb üzrə müsbət işlər öyrənilmiş, qabaqcıl
təcrübə tətbiq
edilməyə başlanılmış,
çatışmazlıqlar və problemlər araşdırılmış, problemlərin
həlli istiqamətində
fəaliyyətə həyata
keçirilməyə başlanılmışdır.
İstedadlı şagirdlərlə iş aparmaq məqsədilə RTŞ metodkabinetin
nəzdində işçi
qrupu yaradılmışdır.
Hər il
təhsil, incəsənət,
idman sahələrində
istedadlı olan şagirdlər işçi
qrupu və məktəb rəhbərləri
tərəfindən müəyyən
edilməklə onlarla
fərdi qaydada istedadları olan sahələr üzrə fəaliyyətin aparılması
nəzarətdə saxlanılır.
İstedad olimpiadalarının təşkili,
şagird əl işlərindən ibarət
sərgilərin, şagirdlərin
rəsmlərindən ibarət
baxış müsabiqələrinin
təşkiili ilə
istedadlı şagirdlərin
öz yaradıcılıq
potensiallarının inkişafına
stimul yaradılır. Təhsilin inkişafında
"Kiçik Akademiya"ların
rolu danılmazdır.
Kiçik Akademiyalarda
təşkil edilən
disput, elmi konfrans və seminarlar vasitəsilə təlimdə müsbət
nəticələr əldə
edilməsinə nail olunur.
Hər il təhsil
səviyyələri üzrə
keyfiyyət reytinqləri
təşkil olunur. Reytinqlərin nəticələri müzakirə edilməklə
aşağı nəticə
göstərən məktəb
və siniflər müəyyən edilir və məktəb qarşısında bu sahədəki nəticələrin
yaxşılaşdırıdması üçün fəaliyyətin
həyata keçirilməsi
vəzifələri qoyulur.
2014-2015-ci illiər üzrə
"5" və "4-5" qiymət alan
şagirdlərin göstəriciləri
aşağıdakı kimi
olmuşdur. Rayon üzrə
2891 nəfər 19,2 faiz
əlaçı şagird,
5001 nəfər 32,2 faiz
isə 4 və 5 qiymətlərlə oxuyan
şagird olmuşdu.
(ardı gələn
sayımızda)
Məzahir
ƏHMƏDOĞLU
Ədalət.- 2015.- 10 iyul.- S. 3.