“Teatr
üzüdönükləri bağışlamır”
Səhnədə
Leyli, Cülyetta, həyatda
isə Zemfira Əbdülsəmədova
Kinorejissorlar, teleserial istehsalçıları aktrisa Zemfira Əbdülsəmədovanı gec kəşf ediblər. Son illər
onu tez-tez bədii filmlərə dəvət edir, teleseriallarda səxavətlə
rol verirlər. Amma bu müsahibədə Zemfira
xanımın səhnə
fəaliyyəti barədə
daha geniş danışdıq. İstədim ki, oxucularımız Azərbaycan teatrının
çox istedadlı aktrisasını bir qədər də yaxından tanısınlar.
Zemfira Əbdülsəmədova Sabit
Rəhman adına Şəki Dövlət
Dram Teatrının səhnəsində
Cülyetta ("Romeo və
Cülyetta" U. Şekspir),
Nayman ana ("Əsrə bərabər bir gün" Ç.Aytmatov), Seda ("Bəxt üzüyü"
V. Səmədoğlu), Nisə
xanım ("Sərgüzəşti
vəziri-xani Lənkəran"
M.F. Axundzadə), Dövlət
Gənclər Teatrında
isə Qurbanəli bəyin arvadı ("Qurbanəli bəy" C. Məmmədquluzadə), Zöhrə
("Dadaşbala əməliyyatı"
R. Əlizadə), Zərifə
("Arvadımın əri
özüməm" G. Xuqayev)
kimi bir-birindən tam fərqli obrazlar yaradıb.
Son illər Dövlət Gənc Tamaşaçılar
Teatrının repertuarındakı
əksər tamaşalarda
rol alan
aktrisa Zemfira Əbdülsəmədovanı sizinlə "Ədalət"in
2016-cı il üçün
sonuncu sayında görüşdürürəm.
- Zemfira xanım, müsahibəni çoxdan planlaşdırsam
da teatrın qastrol səfərləri,
teleseriallardakı çəkilişlərinizə
görə görüşümüz
alınmırdı. Bəlkə söhbətə
elə sonuncu qastrol səfərindən
başlayaq?
- Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrı
həqiqətən də
son illər tez-tez xarici ölkələrə
qastrol səfərlərinə
gedir, müxtəlif beynəlxalq festivallarda iştirak edir. Kollektivimiz Rusiya Federasiyası Kalmıkiya Respublikasının B. Basaqanov
adına Milli Dram Teatrı ilə sıx yaradıcılıq
əməkdaşlığı edir, 5 ildir ki,
bu kollektivlə müxtəlif layihələr
həyata keçiririk,
qarşılıqlı qastrol
səfərləri olur.
Bu yaxınlarda növbəti dəfə Kalmıkiyaya səfər etdik, bir neçə
tamaşa ilə artıq bizim üçün çox doğma olan publika qarşısına çıxdıq. Sonuncu qastrolumuz
da əlamətdar hadisələrlə yadda qaldı, repertuarımızdakı
"Qohumlar" tamaşasını
iki dildə təqdim etdik. Əsas rollar Gənc Tamaşaçılar Teatrının
aktyorlarının ifasında
Azərbaycan dilində,
kütləvi səhnələr
isə Kalmıkiya Teatrındakı həmkarlarımızın
təqdimatında rus dilində ifa olundu. "Qohumlar"ı
Kalmıkiyada çox
populyar olan bir əsər əsasında teatrımız
üçün Vera Şuqayeva
və Əli Əmirli səhnələşdirib,
tamaşaya Kalmık Teatrının baş rejissoru Boris Manciyev quruluş verib. Mən bu tamaşada Buqa rolunda oynayıram.
Həmin
əsəri Kalmıkiyada
hamı əzbər bilir, qastrol zamanı da tamaşamız çox maraqla qarşılandı.
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin rəhbərliyi sağ olsun ki, teatrımızın
belə layihələrinə
daim dəstək verir, xarici qastrollarda,
festivallarda iştirakımıza
şərait yaradır.
- "Qohumlar"dan əvvəl
kalmık rejissorla
"Xortdanın cəhənnəm
məktubları" tamaşasında
birgə çalışmışdız. Hacı
Kamyabın arvadı rolu da ifanızda
maraqla qarşılandı...
- Boris Manciyev Moskvada
təhsili alıb, səhnədə aktyordan nə istədiyini bilən rejissordu. Onun tamaşalarında
aktyor, aktrisa bilir ki, səhnədə
kimi oynayır. Mən belə rejissorlarla həmişə sevə-sevə
çalışıram. Hesab edirəm ki, ən korifey
aktyor və aktrisanın da güclü rejissora ehtiyacı var. Dünən
də, bu gün də, sabah da
bu düşüncədə
olacam. Boris Manciyev
"Xortdanın cəhənnəm
məktubları"nı
hazırlayarkən çox
oxuyur, öyrənir, bizimlə məsləhətləşirdi.
Yəqin
elə ona görədir ki, Haqverdiyevin əsərini doğru-düzgün anladı
və həqiqətən
də sanballı bir tamaşa ortaya qoydu, hər
rejissor bunu bacarmır. Əbdürrəhim bəy öz
xalqını yaxından
tanıyan, daxili aləmini olduğu kimi əks etdirməyə
qadir yazıçımızdır,
onun kiçik hekayəsi belə insanı valeh edir. Əksər klassiklər kimi,
Haqverdiyev də zaman, dövr çərçivəsinə sığmır, həmişə
aktualdı.
- Bir vaxtlar səhnədə
Cülyetta obrazını
yaradan Zemfira xanım klassik əsərin dəyərini
yaxşı bilməlidi...
- Ustadım, Şəki Dövlət Dram Teatrında
və Gənclər Teatrında çalışmış,
aktyorların üzərində
böyük haqqı olan Hüseynağa Atakişiyev Şekspirin
"Romeo və Cülyetta"
əsərinə çox
gözəl quruluş
vermişdi. Şəki teatrı bu
tamaşanı Rusiyanın
Moskva və Kazan şəhərlərində böyük
uğurla nümayiş
etdirdi. Ermənistanın paytaxtında, bu
gün əlimiz yetməyən İrəvanda
"Romeo və Cülyetta"
oynamağımız yaxşı
yadımdadı. Həm rus,
həm də erməni mətbuatında
rəhmətlik Hüseynağa
müəllimin bu tamaşası barədə,
aktyorların ifası
haqqında çox dolğun yazılar dərc olunmuşdu.
- İstər
Şəki, istərsə
də Gənclər teatrının səhnəsində
baş rollar oynamağınıza baxmayaraq,
bu gün sizi daha çox
teleseriallardakı işlərinizlə
tanıyırlar. Bu sizi narahat
etmir?
- Əlbəttə narahat edir, amma nə
etmək olar... Səhnənin çox sərt
qanunları var, teatr üzüdönükləri
bağışlamır.
- Bir müddət səhnədən
ayrı qalmağınızı
üzüdönüklük hesab edirsiz?
- Yox, çünki gedişimin tamam başqa səbəbləri
oldu, bu, daha çox ailə məsələləri
ilə bağlı idi. Həmin illərdə də
bu sənətə, səhnəyə sevgimi qəlbimdə saxlamışdım.
Sevinirəm ki, yenidən
teatrdayam, yaradıcılıqla
məşğulam. Teatrı məbəd
hesab edənlərlə
həmfikirəm, bu, sadəcə, elə-belə
söz deyil. Allaha dua etmək üçün məkanın
o qədər də önəmi yoxdu, yəni məscid də, kilsə də, sinaqoq da məbəddi. Mən teatra da belə
müqəddəs məkan
kimi baxıram.
Bu gün teleseriallardakı
rollarımla daha çox tanınmağıma
gəlincə, görünür
bayaq dediyim səbəbdən yaranan fasilə bir qədər əleyhimə
işləyib.
- İş yoldaşınız,
Əməkdar artist Şövqi
Hüseynov Musiqili Teatrda baş rola dəvət aldı. Siz belə dəvət
gözləyirsizmi? Nəzərə
alaq ki, həmin teatr sizə heç də yad kollektiv
deyil...
- Sözsüz ki, Musiqili Teatr mənə doğmadır,
bir müddət orada çalışmaq, maraqlı rollar oynamaq, Nəsibə xanım Zeynalova, Hacıbaba Bağırov kimi korifeylərlə bir səhnəni bölüşmək mənə
nəsib olub. Gələcəkdə hansısa bir
rola dəvət olsa, sevə-sevə qəbul edərəm.
Bir aktrisa kimi janrla
bağlı çərçivələri
çoxdan qırıb-atmışam.
- Gənclər Teatrının
səhnəsində "Leyli
və Məcnun" tamaşasında Leyli obrazını oynayandan sonra əlbəttə ki, bu sözü
demək olar... Maraqlıdı, bu günlərdə sizi yenidən "Leyli və Məcnun"da gördük, amma epizodik rolda...
- Rəhmətlik Hüseynağa
müəllim orijinal bir tamaşa hazırlamışdı, tamaşaçı
bir əsərdə 7
Leyli və 7 Məcnunu görürdü. Mən həmin
tamaşada bir pərdədə Leyli, digərində isə onun anasını oynayırdım. Yeni tamaşamıza
gəlincə, Əməkdar
artist Nicat Kazımov Gənc Tamaşaçılar
Teatrında Məhəmməd
Füzulinin "Leyli və Məcnun" əsərinə müraciət
etdi və mənə bu tamaşada Zəncirli qarı rolunu tapşırdı. Epizodik olsa
da maraqlı roldu, quruluşçu rejissor Zəncirli qarını insan qanından, canından pul qazanan əzazil
birisi kimi təqdim etməyimi istəyirdi. Elə ilk söhbətimizdən
Nicat bəyin nə istədiyini anladım və məncə, sonda obrazı doğru-düzgün
təqdim etməyi bacardım.
- Həyat yoldaşınız, aktyor
Ədalət Əbdülsəmədovla
eyni teatrda çalışırsız. Evdə sənət
mübahisələri tez-tezmi
olur, yoxsa belə hallara ancaq bədii ədəbiyyatda rast gəlmək mümkündü?
- Tez-tez olmasa da, arada fikirlərimizi, düşüncələrimizi bölüşürük. Düzdür, Ədalət bəy evdə iş barədə çox söhbət etməyin tərəfdarı deyil, amma nəzərə alsaq ki, hər ikimiz sənət adamıyıq, onda istər-istəməz teatrla bağlı söhbətləşirik. Ədalət bəy təkcə ömür-gün və iş yoldaşım deyil, həm də ən obyektiv tənqidçimdi. Mən əksər hallarda onun təndiqləri ilə razılaşıram.
Etibar CƏBRAYILOĞLU
Ədalət.-2016.-31 dekabr.-S.10.