Ömrü vaxt ilə
deyil, əməllərlə ölçmək
lazımdır
Layihənin istiqaməti: Azərbaycanın
dövlətçilik tarixinin,
milli adət-ənənələrinin,
elm və mədəniyyətinin
təbliği
Naxçıvan teatr sənətinin
inkişafına əvəzsiz
töhfələr verən,
yaratdığı maraqlı,
dolğun rolları ilə tamaşaçı
sevgisi qazanan aktyorlardan biri də Cəlil Məmmədquluzadə adına
Naxçıvan Dövlət
Musiqili Dram Teatrının
aktyoru, xalq artisti, M.T.Sidqi adına Naxçıvan Dövlət Kukla Teatrının bədii rəhbər-direktoru Şirzad
Abutalıbovdur. O, hələ
kiçik yaşlarından
teatra maraq göstərib. Səhnə onun üçün
əlçatmaz zirvə,
sirlərlə dolu bir məkan idi. Zaman keçdikcə o özü də bu məkanın sakini oldu.
Şirzad
Əsəd oğlu Abutalıbov 1959-cu il iyulun 8-də Naxçıvan şəhərində
anadan olub. Atası 20 ildən artıq Naxçıvan Dövlət
Musiqili Dram Teatrında
aktyor kimi fəaliyyət göstərib.
Aktyor olmaq onun ən böyük
arzusu idi. Orta məktəbdə
oxuduğu illərdə
bu sənətin həsrəti ilə çırpınır, gecəsini
gündüzünə qatır,
böyük sənət
məbədi olan teatra tez-tez gedirdi. Atası Əsəd Abutalıbov
və xalası oğlu xalq artisti Aydın Şahsuvarov onu bu sənətdən uzaq durmağı tövsiyə edirdilər,
çünki aktyor sənəti iradə tələb edən bir sənətdir. Ancaq buna baxmayaraq aktyor inadından dönmür. Orta məktəbdə
oxuduğu illərdə
Şirzad Abutalıbovun
teatra, aktyorluğa marağını görən
Azərbaycanın xalq
artisti Tofiq Mövləvi onu həvəskarlardan ibarət
dram dərnəyinə üzv
yazdırır. 1973-cü
ildən aktyor dərnəyə həvəslə
gedir. Orta məktəbi bitirdikdən
sonra C.Məmmədquluzadə
adına Naxçıvan Dövlət
Musiqili Dram Teatrında
səhnə fəhləsi
kimi işə başlayır. Bununla bərabər dram dərnəyi ilə əlaqəsini kəsmir.
İlk dəfə Cəfər Cabbarlının
"Solğun çiçəklər"
və "Vəfalı
Səriyyə" yaxud
"Göz yaşı
içində gülüş"
əsəri əsasında
hazırlanmış tamaşalarda
fərqli obrazlar yaradır. O, "Solğun
Çiçəklər" tamaşasında "Kefli
Qurban" obrazını
yaradır. Obrazın daxili aləmini
ustalıqla açan Ş.Abutalıbov alqışlarla
qarşılanır. Sənət uğurları
onu təhsil almağa sövq edir. Sonra o təhsilini Mirzağa Əliyev adına
Azərbaycan Dövlət
İncəsənət İnstitutunda
davam etdirir. Təhsilini başa vurandan sonra sənətə olan marağı onu rahat buraxmır.
Yenidən doğma ocağa-teatra
gətirir. Teatrda ilk işi
Yusif Əzimzadənin
"Anacan" pyesində
yetim bir uşağın obrazını
yaratmaq olur. Aktyora irad bildirən də olur, tərif
söyləyən də.
Ancaq o, qüsurları qəbul etmək istəmir, düşünür ki, ona deyilən iradlar paxıllıqdan yaranır. Zaman keçəndən sonra Ş.Abutalıbov başa düşür ki, tənqidi qəbul etməyən aktyor sabahkı obrazı yaratmağa razı ola bilməz
və beləcə tənqiddən nəticə
çıxarır. Aktyorun potensial
imkanları bundan sonra daha geniş
vüsət alır.
Təbiilik, səmimiyyət, axtarış qabarıq şəkildə nəzərə
çarpır. Obrazın daxii
dunyasını olduğu
kimi yarada bilir. Bütun bunlarla yanaşı,
o, sadə və təvazökar insandır.
İstedadın ilk göstəricisi isə elə sadəlikdir.
Şirzad Abutalıbovun yaratdığı
obrazlar qalereyasına diqqət yetirəndə görürsən ki, komik situasiyalı səhnə surətləri
çoxluq təşkil
edir. Bu rollar sırf komik ünvanlı, komik səpkili səhnə surətləridir. Əlbəttə, tanrının ona bəxş etdiyi istedad, milli ənənəyə, kökə
bağlılıq bir
sənətkar kimi onun yaradıcı ruhuna əbədi hopub. Bu səbəbdən
də onun aktyor kimi mədəniyyətin
inkişafına bəxş
etdiyi töhfələrdə
həmişə milli
klassik teatr ənənələri dərin
kök salıb.
58 illik ömrünün
43 ilini səhnə fəaliyyətinə həsr
edən aktyor yerli və xarici
dramaturqların əsərlərində
yaddaqalan obrazlar yaradıb. Aktyorun Naxçıvanın tanınmış simaları,
korifey sənətkarları
ilə eyni vaxtda işləməsi ona uğur qazandırıb.
134 yaşlı Naxçıvan teatrının
ölməz sənətkarları
Baxşı Qələndərli,
Sofya Hüseynova, Firuzə Əlixanova, Roza Cəfərxanova və başqaları onun aktyor kimi
püxtələşməsində əvəzsiz rol oynamışlar. Şirzad Abutalıbov
peşəkar teatr bilicisi, Əməkdar incəsənət xadimi Baxşı Qələndərlidən
kifayət qədər
sənət stimulu alıb. Zəngin dünyagörüşünə
malik olan müqtədir aktyorun dərin həyat müşahidəsi Şirzad
Abutalıbova da sirayət edib. Onun yaradıcılığı
haqqında söhbət
düşəndə Baxşı
Qələndərli gənc
aktyora deyib: "Sən yaxşı aktyor ola
bilərsən, təkəbbürlü
olmasan". Bəli, təkəbbürlü olan aktyor heç
vaxt böyük sənətkara çevrilə
bilməz. Əgər yaradıcı
insan əldə etdiyi nailiyyətlərlə
arxayınlaşarsa, onda
irəliləyiş olmaz.
O, gərək milli ruhla, milli düşüncə
ilə xalqına xidmət etsin.
Təbii ki, sənətə kövrək addımlarını
atan gənc üçün korifey bir sənətkardan ibrətamiz söz eşitmək faydasını
verir. O gecəsini-gündüzünə
qatıb yeni aktyor mizanları tapmağa başlayır. Həyatda bir qədər ciddi görünən Şirzad
Abutalıbovun can verdiyi
obrazlar tamaşaçıya
müsbət emosiyalar
bəxş edir. Müxtəlif illərdə
Nəriman Həsənzadənin
"Pompeyin Qafqaza yürüşü"ndə Sentriyon, İsi Məlikzadənin "Gəl,
qohum olaq" əsərində Ədalət,
Hüseyn Cavidin "Şeyx Sənan" faciəsində Şeyx Nəim, "Şeyda"
əsərində Yusif,
Adil Bababyevin "Yarımçıq şəkil"ində
Ziyad bəy və s. obrazları inandırıcı şəkildə
sənətsevərlərə çatdıra bilmişdir.
Dahi Azərbaycan bəstəkarı Üzeyir
Hacıbəylinin" O olmasın,bu olsun"musiqili komediyasında hambal surətini yaradıb. Naxçıvan teatrında bu
rolun bir çox ifaçıları
olub. Ancaq Şirzad Abutalıbovun
maraqlı ifası şirinliyi, təbiiliyi, ən əsası improvizəsiylə xoş
təsir bağışlayır.
Hambalın nadan, küt
hərəkətlərini, həyata nadan baxışlarını aktyor
böyük ustalıqla
göstərə bilir.
Şirzad Abutalıbovun yaradıcılığı
çoxşaxəlidir. O dramatik,
komik və epizodik rolları səhnədə məharətlə
yaratmağı bacarır.
Bu isə hər
sənətkara xas olan xoşbəxtlik, sənət uğuru deyil. Adı çəkiləndə yaratdığı obrazlar
yada düşsün.
Yaradıcılığı haqqında söhbət düşəndə isə
o deyir: Müdriklərdən
biri demişdir: "Ən uzun həyat
zəngin yaşanmış
həyatdır. Ömrü vaxt
ilə deyil, əməllərlə ölçmək
lazımdır". Mən zəngin
həyat yaşamışam.
Çünki tamaşaçının gur alqışı, dövlət qayğısı
ən böyük mükafatımdır. Hərdən ötən günlərə
baxanda gah kövrəlir, gah da sevinirəm. Ona görə ki, ömür keçir, digər tərəfdən
sənətdə öz
sözümü deyə
bilmişəm.
Sənət aləmində böyük
nüfuz qazanan aktyor həm də pedaqoji fəaliyyətlə məşğul
olur. O, teatrda çalışmaqla
bərabər Naxçıvan
Musiqi Kollecinin tələbələrinə "səhnə danışığı",
"aktyor sənəti"
fənlərindən dərs
deyir.
Sənətkar 1999-cu ildə Azərbaycan Respublikasının Əməkdar
artisti, 2008-ci ildə Xalq artisti fəxri
adlarına layiq görülmüşdür. 2017-ci ilin
yanvar ayından isə M.T.Sidqi adına Naxçıvan
Dövlət Kukla teatrında bədii rəhbər-direktor vəzifəsində
çalışır. Burada şairə-dramaturq
Kəmalə Ağayevanın
"Göyçək Fatma"
tamaşasını səhnəyə
qoyub. Çalışır
ki, tamaşalarla balaca fidanların estetik zövqünü oxşasın,həm də onlarda vətənə məhəbbət,
dostluqda sədaqət,böyüyə-kiçiyə
hörmət hisslərini
aşılaya bilsin.
Qətiyyətlə demək olar ki, Ş.Abutalıbov mübaliğəsiz istedadlı
aktyordur. Yaratdığı obrazlarla yaşamağı
bacarır. Pafosla danışmağı
xoşlamır. Aydın diskussiyaya
malik sənətkardır.
İnanırıq ki, Şirzad Abutalıbovun yaradıcılığı
bundan sonra da yüksələn xətlə inkişaf edəcək, aktyor yeni-yeni obrazlarla tamaşaçı sevgisini
qazanacaqdır.
Aktyora
can sağlığı və
sənət uğurları
arzulayırıq.
Adilə Səfərova
Azərbaycan Respublikasının Əməkdar
Mədəniyyət işçisi
AzƏrbaycan Respublikasının Prezidenti
yanında kütlƏvi
informasiya vasitƏlƏrinin
inkişafına dövlƏt
dƏstƏyi fondunun
maliyyƏ yardımı ilƏ
Ədalət 2017.- 5 iyul.- S.3.