Bənzərsiz gülüş ustası
Hacıbaba Bağırovun anadan
olmasından 85 il ötür
Əsl aktyor kimi yaddaşlara əbədi həkk olunmaq hər sənətkara nəsib olası xoşbəxtlik deyil. Elə sənətkarlar var ki, onlar
bəlkə də ömürlərində bir
və ya bir neçə dəfə yaddaqalan obraz yarada bilirlər.
Lakin haqqında söhbət açmaq istədiyim mərhum sənətkarımız,
anadan olmasının
85 illiyini qeyd etdiyimiz Azərbaycanın Xalq Artisti Hacıbaba
Bağırov isə demək olar ki, yaratdığı bütün obrazlarla yaddaşlara həkk olunub. Onun teatr tariximizdə
özünəməxsus yeri
var. Bu yeri o, heç şübhəsiz, öz sənətkar istedadının,
zəhmətinin qüdrəti
ilə fəth edib.
Çox maraqlı tərcümeyi-halı
ilə seçilən
Hacıbaba Bağırovun
həyat yolu heç də hamar olmayıb. Uşaq ikən
pionerlər sarayındakı
dram dərnəyində çalışıb.
Görkəmli rejissor Adil İsgəndərov onu “Vaqif”də Vidadi rolunda görəndən sonra teatr studiyasına
dəvət edib.
Hacıbaba Bağırov görkəmli
teatr xadiminin rəhbərliyi altında
aktyorluq sənətinin
sirlərini öyrənib.
Hələ uşaqlıqdan sevib-seçdiyi
sənət onun qanına hopub. Sonra teatr fəaliyyətini Lənkəranda və Gəncədə davam etdirib.
Hacıbaba Bağırov yaradıcılığının
Azərbaycan gülüş
mədəniyyəti tarixində
xüsusi yeri vardır. Sənətkarın repertuarına daxil
olan obrazlar komik çalarları sayəsində qısa müddətdə tanınıb
sevilməyə başlayıb.
Onun milli mentalitetə uyğun olaraq yaratdığı və özünəməxsus yumorla
oynadığı rollar
Azərbaycan Dövlət
Musiqili Teatrının
tarixinə həmişəlik
daxil olub.
Hacıbaba Bağırovun əsl sənətkar kimi formalaşması, tanınması
1962-ci ildə Azərbaycan
Dövlət Musiqili Komediya Teatrına (indiki Azərbaycan Dövlət Musiqili Teatrı) dəvət aldıqdan sonra başlayıb. Burada fəaliyyət göstərdiyi
26 il ərzində
yaratdığı 50-dən çox surətin onun gülüş ustası kimi püxtələşməsinə və populyarlıq qazanmasına böyük təsiri olub.
Üzeyir
Hacıbəylinin “Arşın
mal alan”ında Soltan bəy, “O olmasın, bu olsun”da Məşədi
İbad, Zülfüqar
Hacıbəyovun “50 yaşında
cavan”ında Orduxan, Süleyman Ələsgərovun
“Həmişəxanım”ında Cəbi Cüməzadə,
“Hardasan, ay subaylıq”da
Novruzəli, Əşrəf
Abbasovun “Həyətim
mənim-həyatım mənim”ində
Qulam, Emin Sabitoğlunun “Hicran”ında
Mitoş, “Nəğməli
könül”də Fərzəli,
Vasif Adıgözəlovun
“Nənəmin şahlıq
quşu”nda Cəsarət,
Soltan Hacıbəyovun
“Qızılgül”ündə Nadir, Ağası Məşədibəyovun
“Toy kimindir?”ində Uzun, Emin Sabitoğlu,
Tamara Vəliyevanın “Bankir
adaxlı”, “Sizinlə
gülə-gülə”, “Bildirçinin
bəyliyi”, “92 dəqiqə
gülüş” trilogiyasında
Sonqulu, “Məhəbbət
oyunu”nda Nuruş, “On
min dollarlıq keyf”də
Fərzəli kimi tamaşaçıların dərin
rəğbətini qazanmış
rolları milli mədəniyyətimizin inkişafına
xidmət edir.
Hacıbaba Bağırov sənətinin
ən xarakterik xüsusiyyətlərindən biri
də tamaşaçıda
hüsn-rəğbət oyadan
incə komik məqamları canlandırdığı
obrazlar vasitəsilə
açmaq məharəti
idi. Dərin milli koloriti
ilə səciyyələnən
Hacıbaba Bağırov
sənəti onu xalqımızın ən
sevimli aktyorlarından
biri etmişdir. Cəmiyyətin mənəvi saflaşması
yolunda çalışan
sənətkar çoxşaxəli
yaradıcılığı ilə ölkəmizdə
komediya janrı ənənələrini layiqincə
davam etdirib. Teatr rəhbəri və teleşou təşkilatçısı
kimi gördüyü
işlər isə onun nadir istedadının yeni mühüm çalarlarını meydana
çıxarıb.
Aktyor səhnə
fəaliyyəti ilə
yanaşı, Azərbaycan
kinematoqrafiyasının inkişafına
da öz sanballı töhfəsini
verib. Onun kinofilmlərdə oynadığı müxtəlif
xarakterli rollar Azərbaycan tamaşaçısının
yaddaşına həkk
olunub və kino sənətimizin diqqətəlayiq uğurları
kimi qiymətləndirilib.
Hacıbaba Bağırov ilk dəfə
1964-cü ildə rejissor
Ağarza Quliyevin “Ulduz” musiqili kinokomediyasında çəkilərək,
teatrda olduğu kimi, bu filmdə
də Möhsün surətini ustalıqla yaradıb. Aktyor müsahibələrinin birində
bu rolu barədə
belə deyib: “Möhsün mənim kinoda ilk rolumdur. Səhnədə Möhsünü oynamaq mənim üçün çox asan idi. Ancaq eşidəndə ki, bu operettanı ekranlaşdıracaqlar, çox
həyəcanlandım. Əvvəla,
mən heç zaman filmə çəkilməmişdim. Olsaydı,
ilk rolum olacaqdı.
Film ekranlara çıxanda
qanadım olsaydı, uçardım. İlk dəfə
idi ki, öz
oyunuma oturub kənardan baxa biləcəkdim. Doğrudan da,
“Ulduz” mənim aktyorluq fəaliyyətimə,
aktyor asimanıma əsl ulduz bəxş elədi.
Möhsün rolunun uğurunun
başlıca səbəbi
obrazın mənə
yaraşması idi”.
Hacıbaba Bağırovun “Ulduz”da
Möhsün, “Mehman”da
Arif, “Onun bəlalı sevgisi”ndə
Qaraxalov, “Alma-almaya bənzər”də Məmmədəli,
“Şirbalanın məhəbbəti”ndə
Şirbala rolları kino həvəskarları tərəfindən maraqla
qarşılanıb. Bu obrazlara baxıb sənətkarın “Teatr,
kino mənim həyatımdır” deməsinə
haqq qazandırmaq olar.
Həyata 74 yaşında əlvida
deyən sənətkar adını Azərbaycan teatr sənətinə elə əbədi həkk
edib ki, bu gün olduğun
kimi, hələ neçə-neçə
qərinələr, əsirlər xatırlanacaq və onun sənət yolu gənc
sənətkarlar üçün bir məktəb olaraq
qalacaq.
Ədalət 2017.- 13 iyun.- S.4.