Əbülfət
MƏDƏTOĞLU: TANRI İLƏ GÖRÜŞ YOLU...
"Güllərin
soyqırımı" kitabı barəsində ikinci yazı
Yazı masamın üzərində artıq özünə daim qalmaq hüququ qazanmış kitabı yenə vərəqləyirəm. Əslində o kitab əlimə gəlib çatan gündən onunla danışıram. Hətta tam səmimi deyim
ki, kitaba toxunmadan, onu vərəqləmədən belə
ruhən kitabların qəhrəmanı ilə
dərdləşirəm. Çünki bu kitabın unudulmaz və söz durduqca duracaq qəhrəmanı Nurəngiz
Günlə etdiyim söhbətlər, hətta
ən doğma adamım kimi söhbətləşmələrim yadımdan çıxmır,
nə də bu kitabı görəndən onlar təzəzlənirlər, yada
dünyaya yenidən ayaq açırlar.... Bax beləcə, bir qəribəliyin içərisindəyəm.
O qəribəliyə çıxış
yolu da, dönüş də, qayıdış da elə bu kitabın
özündədir...
Adətən kamil insanlar təkcə görmürlər,
kəşf etmirlər,
münasibət bildirmirlər,
onlar həm də Tanrıya yol axtarırlar. Elə bir yol ki,
Tanrı bəndəsini
də özüylə
qovuşdura bilsin, həmsöhbət etsin, o
dərgaha yüksəlsin,
o mərtəbəni qazandırsın...
Bəli, bax, bu cəhdi, bu axtarışı edənlərin içərisində
ONUN yanaşması, ONUN cəhdləri,
ONUN baxış bucağı
o qədər sadə
və o qədər də munis idi
ki, sanki sevgiylə, sayğıyla
bədirlənmişdi, cilalanmışdı.
Kənardan müşahidə etdikcə, nəzər yetirdikcə, o axtarışın
qatlarına endikcə
qarşında Nurəngiz
Günün Tanrıya
doğru uzanan süd rəngli yolu görünür.
İnanın ki, hətta o yolun rəngi də adamın gözünü
çəkir, adamı
sanki duruldur, sudan keçirir.
Ona görə də bir oxucu
olaraq özün də hiss etmədən bir nur axınından
adlayıb gedirsən
o yola doğru. Və:
Açılan bu səhər Nurəngiz Günə,
Görən nə vəd edir -
fəqət əlləri,
Tanrı
dərgahına uzanıb
yenə...
yenə gözlərindən
yaş gilələnir...
Tanrısıyla görüş...
İlahi
sevgi...
İlahi
varlığın səsi,
sədası...
Bəli, üzümüzə açılan
hər səhərin bir ovqatı, ürəyi, duyğuları
kökləyən bir
işartısı, ipucu
olur. Allah bəndəsi o işartıdan, o ipucundan yapışıb açılan
səhərin özünə
doğru gedir. Elə bil ki, bir
maqnit çəkir səni. Özün özünü unudub
səni çəkənə,
səni cəzb edənə tərəf necə getdiyinin fərqini hiss etmirsən.
Ayaqların yerdən üzülür
və sən bir pərvanə kimi işığa tərəf əllərini
açaraq eləcə
uçursan... uçursan...
kirpiklərinin ucunda yaş tumurcuqlayır.
Bax, bu göz yaşı
deyil. Bu sadəcə sənin içindəki sevginin damçılarıdır. Bu damcılar həmin o ağ yola
su kimi çilənir...
Çilənir ki, sevgin də, göyərsin o yolda, səsin də göyərsin o yolda... Çünki sevgin də,
səsin də İlahi bir duadı. Və sən o ilahi duayla gedirsən Tanrıya doğru... gedirsən Tanrıyla görüşə...
Bütün
sevgisiylə görüşə
gəlib,
eşqiylə,
ünüylə,
görüşə gəlib...
adıyla,
oduyla,
görüşə gəlib...
bütün hissələrini
ovcuna yığıb
dayanıb ümidin
güvənliyində...
Gördünüzmü, Nurəngiz Günün Tanrıyla görüş yolunda şeirləşən obrazını...
Sözə, pıçıltıya
çevrilən və
bəzən də rəngarəng gülləri
xatırladan duyğularını...
Burdaca xatırladım ki, bir rəssam fırçası da bu dediklıərimin çevrəsində öz
işini görməkdədi.
Yəni kitabın müəllifi Maşallah Məftun həmin o ağ yolu da,
həmin o yolla Tanrıyla görüşə
gedən Nurəngiz Günü də, onun yaşantılarını
da həm şair, həm də rəssam kimi canlandırır və hopdurur oxucu yaddaşına.
Açıq-aşkar yaşayırsan bunları. Yaşadıqca da o güllərə, çiçəklərə çevrilən
poetik səhnənin ətrini duyursan, qoxusunu hiss edirsən.
Çiçək qoxusuyla
bənövşə ətriylə
qəlbində döyünən
sətriylə
görüşə gəlib...
göylər layla çalır,
şair eşqinə.
çiçəklər göz yaşın
saxlaya bilmir,
bir anın hökmünə
min illər gəlir,
Minbərlərdən
yenə əzan yüksəlir...
Bu kiçicik parça əslində yaşanan ömrün ağ
yolunu, yəni Tanrıya doğru gedən görüş yolunu kino lentinə
köçürür. Və sən
gözünün önündə
o lentin bir qarışqa sürətilə
fırlanmasını izləyirsən,
İlahi, bu izlədiyin anın içərisində bir oxucu olaraq mənim
nələr yaşadığımı
sözlə ifadə etməyə gücüm çatmır... havalanmış
kimi oluram. Köməyimə yetən
AZAN səsidir! Bu səs
Tanrıya gedən yolun bəlkə də lap elə həqiqətən yol nişanıdı. Səni,
məni istiqamətləndirir...
Bəli, Maşallah Məftunun
"Güllərin soyqırımı"
kitabının mənə
yaşatdığı bir
həyat gerçəkliyidir. O gerçəkliyin
hər bir anı üçün müəllifə də, unudulmaz Nurəngiz Günün ruhuna sayqı və sevgiylə baş əyirəm.
Ədalət 2018.- 6 dekabr.- S.5.