EŞQ və
AYRILIQ
Əsl sənəti qrafik dizaynçı olan Kövsər Yaşıldaş mənəvi dünyasından təsirlənərək təsəvvüf aləmindən bəhs edən kitablar yazaraq bu sahədə birincilər sırasına girmişdir. O 2010-cu ildə ilk çıxan "Kvant fizikası və Kvant düşüncəsi” elmi və fəlsəfi kitabı ilə tanındı. "Ənə'l Həqq” kitabı ilə sevildi. Təsəvvüf mövzulu ,”İbn Ərəbi- Arif üçün din yoxdur”,Həllac Mənsur-Gizli bilgi”,”Eşqə vardıqdan sonra qanadı neylər”,”Sənin adın eşq”,”Hüruf- batini qapılar”,”Lədün elmi” və başqa mistik yönlü əsərlərin müəllifidir.Əsərləri Amazon yayınları tərəfindən dünyaya yayılmışdır.Hazırda bir neçə qəzetdə köşə yazarıdır.
Xatırladaq ki, bir zaman çox məşhur olan "Möhtəşəm Yüzil'də Pargalının Xədicə Sultana dediyi sevgi sözləri yazarın "Ənə'l Həqq” əsərindən alınmışdır. Yazarın Ayişə Nəbi ilə silsilə söhbətlərindən birini təqdim edirik.
***
Türkiyəli yazar
Kövsər Yaşıldaşla Ayişə Nəbinin
varlıq və yaradılış mövsuzunda
mistik söhbəti.
Ayişə
Nəbi: Təkamül nəzəriyyəsimi, Kün fə
yekunmu? Çağlar boyunca Kainatın və
varlıqların yaradılışına çeşidli
açıqlamalar verilmişdir.Hər iki
fikir yetərincə tərəfdar
tapmış, bir çox
yanaşma tarixə düşmüşdür.
İnandırıcı izahlar verilsə də
şübhə hər zaman oyaqdır
və ağıllar hələ sual
işarəsinin kölgəsindədir. Təkamül
nəzəriyyəsi zamana
bağlıdır, hərəkət öz
özünə baş verir
və zamanla irəliləyir.İlk hərəkətverici
yenə sualdır.İlk hərəkətə gələn nədir,
o da sualdır.İlk
yaradılıış üçün ilk hərəkət şərtdir,
yaxşı materiya yoxsa
ilk hərəkət nəyə aiddir, yaxud da
materiya olsa belə hərəkət
verici qüvvə olmadan
materiyada tərpəniş ola bilərmi.Daxili enerjisi,
iç titrəşimləri deyirsinizsə,
o belə hərəkətdir.
Yaradılış ‘Ol’əmri ilədirsə, yəni o yenə də hərəkətə
bağlıdır, hərəkət də maddiyə aiddir. Ol dedi və oldu,
ilk olan nə idi.Ol deməklə zamandan
kənar maddə yarandı və sonra zamana bağlandı.Ol deməklə söz maddəyə dönüşdü
bəlkə.Maddi olan yoxdursa,
var olan bir tək Rəbdirsə, o
zaman ilk hərəkəti
ifâ edən və yapan
nə idi?
Kövsər Yaşıldaş: Yaradan olan Mütləq
Allah Ol əmri ilə ilk hərəkəti, ilk vibrasiyanı,
ilk rezonansı, ilk titrəşimi yaratdı. Və
açığa çıxan, yoxdan vara gələn isə Allahın isimləri, yəni
əsmaları və sifətləri olmaqdadır. Elə bu özünü sonsuzca açığa vuran
isim və sifətlər həm maddi, həm mənəvi olaraq
hərəkətlənmələri, yaradımalarına davam edir. Və bütünü bir olan Yaradanın Zatı olan
cövhərindən bəslənir. Bir ayrılıq yoxdur əslində. Görüntüdə olan bir ayrılıq
var.Yaradıcı Ol deyəndə olduqca inandırma qabiliyyətinə sahipdir və Orijin deyilən
Qarışıqsız və Som olan Hərflər ortaya
çıxma mənasında tərəddütsüzdülər
və əmri alan kimi
yaratmağa başladılar. Çünki Sahib, bunun necə ediləcəyini çox
yaxşı bilirdi. Yoxdan varlığa bir çıxış deyil,
əksinə var olanı oyandırmaq və
hərəkətə keçirmək arzusu.
İnandırmada çox güçlü
bir xəbər veriş
mövcuddur. İlk hərəkət,
Orijin Hərflərə "yaratmada özgürsünüz”
mesajı. Madəm ki isimlər və sifətlər
maddənin tüm özünə enmiş və yaratmada böyük rolu var. O halda əksetmələrini
bilmək deə gərəkdir. Çünki
Allah isimləri və sifətləri hər
zərrəyə möhrünü vurur və orada maddəye
şəkil verir. Yaxşı insan da belə bir qabiliyyətə sahibdirmi?
Bu sualın cavabını hər kəs özü verə bilər. Yaratma
Ol deyəndə varlıq sifətini
işlətdi. Yoxsa ağzımı
vardı Ol deyəcək. Varlıq sifətini
da insana bəxş etdi. Daha doğrusu
varlıq sifəti insani idi.
Biz də o insan quramasının əks
olunmalarıyıq. Oğullar kəliməsi
ilə kimlik qazananlarıq. Nə zaman oğulluq sifətindən
insan sifətinə çatmaq
mümkün olacaq, o zaman yaratmağa
bilinçli bir
qatqımız da olacaq.
Unutmayaq ki, Ol ilə hər şey ən
mükəmməli ilə varlığa hücum
etdi. Hər şey qüsursuz və ən gözəl şəkli
ilə. Və maddi varlıqlar olaraq hamımız, hər birimiz
bu yaradılma və şəkil verməyə
bilərək ya da
bilməyərək sonsuz sayıda
qatqıda bulunduq.
Ayişə Nəbi: Mən
yaradılışı Eşq və Ayrılıq olaraq
görürəm.Yaradılışa murad etdi. Eşq, yaratdı. Eşq
Ayrılıqdır.
Eşq
bütün varlığı özündə birləşdirən
ümumudünya cazibə qüvvəsidir.Hər şeyi əhatə
edir, hər şeydə varlığı diridir.Bəzən
"örtüsünə bürünmüş” gizli, bəzən
aşkardır, Hər varlıq cansız maddə olsa belə
içində bir canlılıq var və o canlılıq o
Eşq səssizliyi və donuqluğu ilə bizə
özünü yox kimi qələmə verir.Amma içdən
içə, eşqini, canlılığını büruzə
verir.Məsələn daş bəzən parçalanaraq
canlı olduğunu deyir, ya da üstünə düşən
bir toxumu cücərdərək eşqini,
canlılığını açığa vurur.Gizlinini
bildirmək istəyir.
”Bilinmək və sevilmək istədi”. Bu Eşqə olan
ehtiyacdır, bu Eşqdir.
Eşq tamdır, bütündür.
Yaradılış gerçekleşende
Rəb yaratdığında özündən bir
parça ayırdı, özündən
qatdı və özündən qoparıb nəfəsindən
üfürdü, ayrılıq oldu, Rəbbin bir
parçası ondan ayrıldı və insan oldu. Əzəldə
yaradılış öncəsi Eşqdi,
yaradılış sonrası Ayrılıq oldu. Beləcə "şamü
səhər yanaram” geri
dönüb qopduğum
Rəbbimə qovuşmaq dilərəm,
Ayrılıqdan Eşqə varmak üçün sızlaram. Kövsər
xanım Sizcə bu nədir, necədir?
Kövsər Yaşıldaş: Çox
çarpıcı bir mövzudur bu "Nəfəsindən
üfürdü” ayəti. Yaxşı başa
düşülməli və diqqətli izah
olunmalıdır. Həqiqət təkdir, əks olunmaları çoxdur. Dünya
insanlığı iki həqiqət ilə
qarşılaşdı. Hər canlıya toxunan,
canlılığın gərəkliliyi üçün
ehtiyac olan iki həqiqət: Doğum
Həqiqəti və Ölüm Həqiqəti.
Heç kim , heç bir canlı və
canlılıq bu həqiqətdən qaçammaz. Bu iki həqiqət arasına, Anadolu
mistikləri, erənləri, vəliləri və arifləri əslində
bir həqiqət daha əlavə
etdi. Biz Anadolu insanı olaraq, dünya insanlığından bir
az çox həqiqət
bilgisinə sahibik. Nədir bu üçüncü həqiqət:
Nəfəs Həqiqəti. Hər insan dünyaya doğularaq gəlir,
nəfəs alır və ölərək bu
dünyadan köçür.
Bütün canlılar, atom
və atomun bölündüyü
hissəciklər, təbiət, heyvanlar
ağlımıza gələ biləcək hər maddə
formları nəfəs alır. Bu nəfəs
bəzilərində tənəffüs, bəzilərində
titrəşim, bəzilərində şüalanma
olaraq üzə çıxsa da, hamısı əslində nəfəsdir.
Nəfəsi sadəcə tənəffüs olaraq
ələ almaq əksik olacaqdır. Nəfəs,
Haqq nəfəsidir.
Ədalət.- 2019.- 19-20 iyul.- S.9,
13.