Eşq
və ayrılıq
“Görünən
hər şey mənəm”
Türkiyəli yazar Kövsər
Yaşıldaşla Ayişə Nəbinin növbəti
söhbəti
(Əvvəli ötən sayımızda)
KÖVSƏR
YAŞILDAŞ
Türkiyəli
yazar Kövsər Yaşıldaş mistisizm, ezoterizm və
ilahi eşqi tərənnüm edən əsərlərin
müəllifidir. Onun maraqla qarşılanan kitabları əsrlərdən
bəri nəsildən nəslə ötürülən əbədi
bir missiyanı davam etdirərək, bu günün kvant
fizikasının köməyi ilə qədim gizli elmi, ilahi
sirləri açıqlayır.
Kövsər
Yaşıldaş, 12 May 1971-ci ildə İzmirdə
doğuldu. 28 il özəl sektorda Qrafik
Tasarım və Rəng Ayırma vəzifəsində
çalışdı. Ən son Uluslararası Flekso Tesisləri
Basqı Ambalaj sektorunda idarəetmə vəzifəsini yerinə
yetirdi və elə oradan
da təqaüdə çıxdı. "İndiqo” dərgisində
yazıları yayımlanır və müxtəlif qəzetlərdə
köşə yazarlığı ilə məşğuldur.
2010-cu ildən bəri kitab yazmaqdadır. Əsərləri elmi-kütləvi, təsəvvüf ədəbiyyatı, fantastik hekayə, türk romanı və uşaq-gənçlər üçün hekayə kitabları kateqoriyasına daxildir.
Müəllifi
olduğu kitablar:
1-Kvantgizli öyrətisi
/ Avqust, 2010
2- Ən-əl
Haqq Həllac-ı Mansur / iyun, 2011
3- Batini
Mövlana / sentyabr, 2011
4-
İşıqəri- Hacı Bəkdaş Vəli / yanvar,
2012
5- Arif üçün din yoxdur / iyul,2012
6- Eşqə varınca
qanadı kim arar / yanvar, 2014
7- Sənin adın eşq / oktyabr,
2015
8- Ledün elmi HAYY / iyul, 2015
9- Sufi Öyrətisi
"Quşların dili”/ iyul, 2016
10- Tor / oktyabr, 2016
11- Visaiti Thri / dekabr, 2016
12- KA'yıb / yanvar, 2017
13- UTHRA "Qurtarılmış
Qurtarıcı" / May, 2017
14- Kvant fizikası vəfəlsəfəsi
/ May, 2017
15- İşarətli cocuklar
"Atlanta”
16- Batini qapılar "Hüruf”
1.Dəyərli Kövsər xanım, kitablarınızda gizli bir
öyrətidən (elm-təlimdən) söz edilir. Bu gizli öyrəti nədir?
Kövsər
Yaşıldaş: Gizli öyrətilərin kökü, on
minlərlə il öncəyə gedən,
çox möhtəşəm bir bilgi alma və bilgi
ötürmə sisteminə bağlıdır. Bu sistem sufizmin önəmli təməl
daşlarından biridir. Sufizmin içində,
özünəməxsus bir üslubla, Batıni Öyrətinin
(Gizli Öyrətilər) sirlərinin nəsildən nəslə
ötürülməsində ariflərin çox önəmli
bir funksiyası olmuşdur. Gizli Öyrətilərdə,
sirlərin demək olar ki, heçbiri açıqşəkildə
dışarıya sızdırılmamışdır, amma bu
bilgilər incə- incə sözlərin içinə gizlənmişdir,
bu sözlərlə qarşılaşanlar, çox vaxt
böyük bir çaşqınlıq içində qalırlar.
O sözləri anlamağa çalışanlar, o sözlərin
içində gizlənən əsil anlamlarla üz-üzə
gələ bilmişlər, ancaq belə anlamağa cəhd etməyən
bir çox arifi dindən kənar olmaqla, dindən
çıxmaqla günahlandırmışlar.
Gizli Öyrətiləri anlayabilmək üçün,
batıni öyrətinin bir çoxsahələrini öyrənmələri
gərəkdir. Ariflərin tək bir sözündə
belə çox dərin batıni sirlər üstü örtülü
bir şəkildə durmaqdadır. Tək
bir sözün içində dinlərləbağlı
çox önəmli bilgilər gizlidir. Gizli
Öyrətilərə aid sözlərin dərinliklərinə
enildikcə, dinlərin əslində nə olduğu da indikindən
çox daha fərqli bir şəkildə alqılana biləcəkdir.
Çünki günümüzdə hələ
də dinlər, batini yönləriylə deyil, zahiri, yəni
dış görüntüsü şəkliylə geniş
xalq kütləsinə öyrədilməyə davam edilir.
Xalq, məlumatı olmayan insanlar bu sözlərin
anlamını qavrayammaz. Hətta dilə də
gətirəmməz. Bu cümlələrin
anlamını ancaq açıq şüurlular anlaya, eləcə
də uyğun şəkildə ötürə bilər.
Qısaca, bu elmlər xalqa
simvollaşdırılaraq və üstü qapalı
anladılır. Bax, bu üstü
qapalı və simvollaşdırılaraqötürülən
bilgilər Gizli Öyrətiləradı ilə bilinir.
2. Bu öyrətini, gizli elmi necə əldə
etdiniz? Və ya necə öyrəndiniz?
Kövsər
Yaşıldaş: İlk başda vurğulayaraqonu deməliyəm
ki, Gizli Elm aramaqla bulunmaz, istəməklə əldə edilə
və kitablardan öyrənilə bilməz. Kitablar,
Gizli öyrətilər haqqında səthi bilgi ötürə
bilir. Oxuyanlara bir yol və ya bir işarət
göstərə bilir.
Gizli elmləri idrak edə bilməsi və qavraya bilməsi
üçün, insanın haqq edişi və üstün ləyaqəti-qabiliyyəti
olması çox önəmlidir. Bu haqqediş, haqq etmək
ilə bağlı deyildir. Haqq etmək ilə
Haqq ediş anlayışları fərqlı mənalardadır.
Haqq ediş İlahi bir qanundır. İnsanın, sadəcə bir həyat deyil, həyatlar
(dövrlər) boyunca əldə etdiyi sonsuz təcrübələrin
öz-qavram (əsas anlayış) halına gəlməsi vəözünün
də bu özü-mahiyyəti yaşamına tətbiq etməsidir.Elə
buna görə də Gizli elimlər elə kitabi bir bilgi deyildir.
Haqq ediş və ləyaqət içində
olan insanın bir yaşam şəklidir. Hansı
həyatında və o həyatının hansı zaman
dilimində bu haqqediş iləqarşılaşacağı,
bunu bir yaşam tərzinəçevirəcəyi bilinməzdir.
Buna görə də "aramaq”, "gözləmək”,
"arayış” daima davam edəcəkdir.
Mən gizli elmiəldə etmədim və ya öyrənmədim. Kitabları
yazmıram, mənim bu həyatımda və bu həyatımın
bu zaman dilimində, haqqediş içindəolduğum, ləyaqətinə
vardığım bir durumdur. Mən bu
durumu yazıya tökərək ötürdüm və bu
yazıları kitablaşdırdım.
3.”Nə günəş aya yetişə
bilir, nə gecə gündüzü keçə bilir” (Yasin,36/40).Gerçəkdən də ilahi sir nəəl
çatmayacaqqədər gizli, nə də hər kəsin əlinin
çatacağı qədər aşkardır.Sizin
kitablarınızda bu İlahi Sirrin əsintilərini görməkdəyik.
Sizə Sirri açıqlayın deyə bilmərəm, amma
onu biraz anladabilərsinizmi?
Kitaplara
yazdığım hər sətir dərin hissiyatımın,
iç dünyamın, fərqliölçülərdəki
yolçuluqlarımın məhsuludur. Bəhs etdiyim hər Vəli,
özünün Sonsuz Qaynağından bir
işıqşüasıkimi axdı və dərin iç
dünyamı doldurdu. Bir də röyalar
kanalı, ilham kanalı ilə dəmən bu simvolik bilgiləri,
başa düşüləcək bir şəkləçevirdim
və kitablaşdırdım. Təsəvvüf
bilgiləri bazası olmayan bir insanam. Bilimsəl
düşünən, hər şeyə elmi yanaşan bir
düşüncə tərzim var. Peşəm qrafika sənətidir.
Yəni hamıkimi. Lakin
ilhamlar gəldiyi zaman o dünyasal Kövsərdən əsər-əlsmətqalmır,
başqa bir Kövsər ortaya çıxır. Bəhs etdiyim vəlilərin dəhər birinin
ayrı bir səsi, ayrı bir qoxusu, ayrı bir üslubu,
ayrı bir tərzi var. Hər bir hissedişi də mən
olduğu kimikitablara ötürdüm.
Allah batinində zahirdir
deyilmişdir, bizə şah damarımızdan daha yaxın
olan Allahı göylərdə aramaqla nələri tapır,
nələri itiririk?
Kövsər
Yaşıldaş:Allah ucaQuranda, "Həm
Batinəm,həm Zahirəm” demiş olsa da, heç kim bu ayətəfikir
vermir,əslində. İnsan ağlı, Allahın, sadəcə,batin (görünməyən)
yönünü araşdırıb, göyüzündə
bir yerə layiq görür və orada qalması
üçün dəardıcıl olaraq buna bəhanələr,
qanunauyğunluqlar tapmağa
çalışır.Çünkü bu,əldə etməninən
asan yoludur. Allah göyüzündədir və
insanlar da bu baxımdan rahatdırlar.Necə olsa da
göyüzündən etdiklərini görə bilməz.
Buna görə dəqətliamların və
aclıqların heç sonugəlmir.
Lakin Allah
"Zahirəm” deyə də buyurmuş. O zaman hər yerdə
olduğunu da bilmək gərəkdir. Həllac-ı
Mənsur bunu çox gözəl ifadə etmişdir. "Allah Musaya bir ağacdan danışdı. Bir ağacdan danışan Allaha
inanırsınız da, şərəfli məxluq olan insandan
danışan Allaha niyə inanmırsınız?” Bu çoxheyrətedici bir ifadədir. Əvvələr dərvişlər yeriyərkən
bəzən ayaqları havada qalırmış. Tam ayaqlarını basacaqları yerdən Rəblərinin
göz qırpdığını gördüklərində
heyrətə düşərmişlər.
Rəbb hər zərrəyə möhrünü
vurmuşdur. Atomaltı
zərrələrdən tutun da tagalaksiyalaraqədər.
Canlı cansız olan hər yerdə Rəbbin
möhrünü görmək mümkündür.
Allahın
göyüzündə olduğu inancı, çoxqədim bir
ənənədir və bunun keçərliliyi son zamanlarda
yox olmağa üz tutmuşdur. İnsanların zehinləri
dəyişir,dəyişdikcə də yenilənir vəçevrilir.
Artıqgöylərdənyerəendi. Yəni
aramızdadır. Bizimlədir. Bir ayətdəbelə deyir
"Siz hardasınızsa, mən sizinləyim” (Hadid surəsi,
4-cüayət)
4.Mənsur Həllac"ənəl
haqq” dedi, edam olundu, tarazlıqtəmin olundu.Siz isə Həllac
bir cümlə ilə Kvantdüşünsəsinin
başlanğıcını yaratdı, demisiniz. Buna biraz
açıqlıq gətirə bilərsinizmi?
Kövsər
Yaşıldaş:Hələ orta məktəbdə oxuyarkən
İzafiliknəzəriyyəsinin iş prinsipini
çözmüşdüm. Albert Eynşteynə
heyranlığım vardı. İllər sonra Həllac-ı
Mənsurun kitabını yazacağım zaman hissetdiyim
ilhamlar, əslində bir gerçəyə işıq
tuturdu: Ənəl haqqqavramı, KvantQanunu iləüst-üstə
düşür.
Kvantkainatında
bir qopma, bir ayrılmadan söhbət gedə bilməz. Hər
şeyin özü-mahiyyəti atom və atom altı
dünyasında gizlidir. Atomaltı dünyası, qətiyyən
olmayan bütünsel bir yapı-quruluş təşkil
etmişdir.
Kvant dünyasında ayrılış, ayrılmaq,qopmaq imkansızdır. Bir atomu parçalarından ayırsanız da, atomun çəkirdəyinəedilən bir müdaxilə, digər parçalarının da eyni müdaxiləyə uğradığını isbatlamışdır. Bu da hər parçanın bütündən ayrı olmadığını, qopmadığını, görünməz bağlarla ən yüksək səviyyədə enerjilərlə bağlı olduğunu isbatlamışdır.
Hələ
Kvant Qanunu ortaya çıxmamışdan, Həllac-ı Mənsur
"Ənə’l Həqq”sözü ilə" Görünən
hər şey mənəm” demişdir. Qısaca "Zahir olan
Tanrı, Mən’dən işlevdədir, məndə təzahür
edir” anlamına gəlir. Bu O Mən kəliməsi,
Kainatın Özü-mahiyyətidirdir. Kainatın
özü-mahiyyəti dətək vəbənzərsizdir.
Ənə’l
Həqq vurğusundakı Ənə kəliməsi Allah yolunda
olan bir ruh üçün işlədilir. Əgər ənə
kəliməsini bədənsəl "mən” olaraq
düşünsək, yüksək eqo boyutuna girərik. Bu da
fironlaşan bir mənlik anlamını daşıyır.
Qısaca, Mən Tanrıyam! Mənə tapının
anlamına gəlir. Lakin Həllac-ı Mənsur, Ənə’l
Həqq kəliməsini söylərkən, yüksək
eqodan çox daha üst boyutda bir bilinç-şüur
yaşamaqdadır. Bu bilinç, ruhunun, ölmədən
Allaha çatması üçün etdiyi
çağrışa gələn cavabdır.
Mən
Haqqam deməsi, Haqqmənim surətimdə göründü,
ya da mən Haqq surətində göründüm
anlamını daşıyır. Bənzərsiz və tək
olan Tanrısal boyut bilincində, qəlblə söylənmiş,
gizli bir sözdür.
Ənə’l
Haqq sözü, Haqq adının insan beynində
açılımını, insanın bilincindəki
rezonansı, bütün bədən hüceyrələrindəki
tanrısal açılımın ortaya
çıxmasıdır.
5.”Sorğu sual varsa Eşqdə
deyilsən”.Amma hər dildə eşq bir başqa rəngdədir.Sizin
vardığınız məqamda Eşqəlinizdən necə
tutdu, Eşq sizə gerçəyi alqılamaqda öyrətmən
oldumu heç?
Kövsər
Yaşıldaş:Mənim əlimdən Həllac-ı Mənsur
tutdu. Onu ruhumda dərindən hissetdim. Bir ay beynimin
içində həbsoldu və orada mənə gerçək
Eşqi öyrətti. Bunu əsla inkar edə bilmərəm.
Ən böyük Eşq üstadı Həllac-ı Mənsurdur
vəmən onun gerçək sevgisinəşahid oldum.Mənim
öyrətmənim oldu Eşq.
"Sizin
çatdığınız məqamda” deyə bir cümlə
var sualınızda.Məsələ belədir ki,bu dünya
üstündə, məqamlara çatan adamlar, məqamlara
çatan adamların anlatdıqlarını eşidənlər
vəməqamlara müşahidəçi olaraq şahid
olanlar vardır.
Sanıram
ki, mən üçüncü kateqoriyadayam. Kitablarını
yazdığım vəlilərlə, məqamlara doğru
yolçuluqlar etdim, müşahidələr apardım və
onları bir-bir kitablarıma ötürdüm. Oralarda
sualların birmənalı şəkildə yox olduğunu
gördüm. Tam bir Eşq içində isən, demək
sualın yoxdur.
Mən müşahidə edən bir insanam. Yəni
gözləmçi-müşahidəçiyəm. Bunu
mənə bəxş etdiyi üçün də uca Rəbbimə
hər an şükr edirəm.
-Kövsər xanım, bu maraqlı və
məna yüklü cavablarınızla ruhumuzun üfiqini bir az da aydnlandırdığınız
üçün sizə çox təşəkkür edir və
bu ağır, əbədilik sevdası yolçuluğunuzda
sizə bol ilham, sonsuz Eşq arzu edirəm.
Kövsər
Yaşıldaş:Bu üstün və
gözəl suallarınıza məmnun oldum. İnanın,
bu günə qədər mənə verilən ən qiymətli
və ən çətin suallardı. Çox
bəyəndim və ilham axdı. Kaş
ki, hərkəs belə ərdəmli suallar verə biləydi.
Bu suaları verə bilməyiniz, sizin əldə
etdiyiniz bilgi və idrak səviyyənizin nə qədər
yüksək olduğunu göstərir. Sizi
gerçəkdən könüldən təqdir
etdim.Suallarınız üçün sonsuz təşəkkür
edirəm. Hər kəsə iş avandlığı
diləyirəm.
-Sağ
olun, maraqlı cavablarınız ən təşəkkür
edirəm.
Davamı var...
Ədalət.- 2019.- 26-27 iyul.- S.7.