Kamança məni dünyaya tanıdır
“Bu gün
Universitetlər bir çox tələbələr
yetişdirir, amma iş tapmaq məqamına gələndə
tələbələr iş
tapa bilmir. Problem Universitetlərin özlərindədir. Bu qədər məzun yetişdirirlər, amma onu işlə təmin edə bilmirlər. Bu gün elə müəssisələr var
ki, musiqiçiyə
100 manat verir, bu böyük bir problemdir. Musiqiçi haradansa yüksək maaş alsa, o, sənətini də dəyişməz. Bu problemlərin olması professional musiqinin tənəzzülünə
səbəb ola bilər. Zənimcə, bunun üstündə düşünülsə, daha
yaxşı olar”. “Ədalət” qəzetinin qonağı Azərbaycan Milli Konservatoriyasının
müəllimi, kaman ifaçısı Pərviz
Fərhadovdur.
-İlk olaraq
oxuculara özünüzü
təqdim etməyinizi
istərdim...
-1989-cu ildə Füzuli rayonunda fəhlə ailəsində
anadan olmuşam. Uşaqlığımın az
bir hissəsi Füzulidə, qalan hissəsi isə Bakıda keçib.
1996-cı ildə Nəriman
Nərimanov rayonunda 45
saylı tam orta məktəbin 1-ci sinfinə getmişəm. Həmin məktəbi
2007-ci ildə bitirib Azərbaycan Milli Konservatoriyasına daxil olmuşam. Konservatoriyada ixtisas dərslərini Respublikanın Əməkdar
müəllimi Afət
xanım Kazımovadan
mənimsəmişəm, muğam
dərslərini isə
Əməkdar artist Elnur Əhmədovdan almışam. 2011-ci ildə
Konservatoriya təhsilimi
başa vurmuşam. Həmin il “Aypara” muğam qrupu ilə Respublika muğam müsabiqəsinə qatılıb
qalib olmuşuq. Daha sonra Milli Konservatoriyanın
rektoru, professor, xalq artisti Siyavuş
Kərimi tərəfindən
Konservatoriyaya dəvət
almışam və hazırda orada müəllim kimi fəaliyyət göstərirəm.
2014-2016-cı illərdə Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetinin
magistr dərəcəsində
də təhsil almışam.
“Bütün sevgimi kamançaya vermişəm”
-İlk müəlliminizdən
danışaq...
-Hər bir
tələbənin istedadının
üzə çıxmasında
bir müəllim mühüm rol oynayır. 1998-ci ildə Nərimanov rayonunda Qara Qarayev adına
8 nömrəli musiqi məktəbinə daxil olmuşam. Orada təhsil aldığım
müddətdə əziyyətimi
çəkən müəllim
gözəl pedaqoq Şahnaz Muradova olub. Ona bu
gün çox şeyə görə borcluyam. Şahnaz xanım mənə tək müəllim yox, valideyn olub.
-Pərviz müəllimlə
kamança bir-birlərini
hansı səviyyədə
başa düşür?
-Hər bir professional musiqiçi, hər bir insturmentalist, hər bir pedaqoq
musiqi aləti ilə münasibət qurmağı bacarmalıdır.
Mənim
ustadım Respublikanın
Əməkdar artisti Elnur Əhmədovun bir cümləsi var. Deyir, alətlə o qədər məşq etməlisən ki, sən aləti necə başa düşürsənsə, alət
də səni elə başa düşsün. Kamança ilə
bir-birimizi başa düşməyə qalanda
bütün sevgimi kamançaya vermişəm.
Kamançanı ailəmin bir
üzvü hesab edirəm. Onu övladım kimi
qoruyuram. Kamançaya da çox şeyi borcluyam. Çünki o, məni dünyaya
tanıdır.
-Sənətdə tez-tez sizi qısqanırlar?
-Qısqanclıq bütün sahələrdə
olmalıdır. Mənə
elə gəlir ki, qısqanclıq olmasa, nəsə mümkün olmaz. Mən həmişə bir şüar səsləndirmişəm: “Sağlam
rəqabət!” Heç
vaxt kiminsə paxıllığını çəkməmişəm,
heç vaxt kiməsə quyu qazmamışam, kiminsə
ayağından dartmamışam.
Məni tanıyan dostlarım bilir, hər zaman demişəm ki, qoy dostlarım məndən öndə olsun, Allah mənə
bir verəndə onlara iki versin.
İstər sənət,
istər şöhrət,
istərsə də maddiyyat baxımından deyirəm.
-Həyatda ən
böyük qazancınız
nə olub?
-Həyatda ən
böyük qazancım
ailəm, övladlarım,
valideynlərimdir. Allah
bütün valideynlərə
can sağlığı
versin, dünyadan köçənlərə rəhmət
eləsin. Bu gün gənclərimizə
səslənirəm ki,
valideynlərinin qədrini
bilsinlər, onların
bir dediklərini iki etməsinlər. Ata-ananın bir nəfəsinin gəlib-getməyi
belə övlad üçün yetərlidir.
Allah valideynləri qorusun. Dediyim kimi, mən fəhlə ailəsində
böyümüşəm. Açığı yataqxanada
böyümüşəm. Mənim 4-5 yaşım olanda atam Qarabağda
müharibədə idi.
Atam Qarabağdan qayıdanda mən birinci sinfə gedirdim. Hələ də yadımdadır, atam çiynində avtomat əsgər yoldaşı ilə məni bu kənddən
o kəndə aparırdı.
Uşaq olsam da, müharibəni görmüşəm. Hələ
də o illəri xatırlayıram. Atam Qarabağdan gələndə
7 yaşım var idi. Atamın, anamın üstümdə
əziyyətləri çox
olub. Ona görə deyirəm ki, ən böyük
qazanclarımdan biri valideynlərimdir, ailəmdir,
övladlarımdır.
Sənət baxımından isə
2011-ci ildə Respublika
muğam müsabiqəsində
xanəndə Aytən
Məhərrəmova və
tarzən Ədalət
Behbudovla birlikdə qalib olmuşuq. 2012-ci ildə isə 7-ci Avrasiya səsləri beynəlxalq festivalının
qalibi olmuşuq. Həmçinin, 2015-ci ildə
beynəlxalq muğam müsabiqəsinin də qalibi olmuşuq. 2015-ci ildə beynəlxalq muğam müsabiqəsinin
də qalibi olmuşam. Bu illər ərzində dəfələrlə xarici
ölkələrdə, əsasən
də Litvada ölkəmizi təmsil etmişəm. Bax bu işlərimizin sayəsində Litvanın
Birştonos şəhərində
milli alətlərimizdən
ibarət tar, kamança, qaval büstü qoyulacaq. Bu büst nəyə
görə qoyulur, onu da izah
edim. 2017, 2018, 2019, 2020-ci illərdə
Litvada səfərdə
olarkən litvalıların
dilində danışırdım.
Hər dəfə onların dilində danışıb özümüzü
sevdirirdik. Onların dövlət himnini belə tar-kamançada ifa etmişik. Bax bu addımlar
musiqi alətlərimizin
sevilməsinə səbəb
olub ki, 2020-ci ildə də Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin Adminstrasiyasına
bizim adımıza təqdimat gəlib. Həmin təqdimatda qeyd olunub ki,
Gülzar Fərəcova,
Ədalət Behbudov və Pərviz Fərhadovun çıxışları
nəticəsində litvalılar
sizin musiqi alətlərinizi seviblər.
Beləliklə, Aypara muğam
qrupunun Azərbaycan musiqisinin xaricdə mükəmməl şəkildə
təbliğatı və
siyasəti nəticəsində Litva Respublikası tərəfindən Azərbaycan Respublikasına Litvanın
Birştonas şəhər
parklarının birində
tar, kamança və qaval büstü
qoyulması barədə
təklif verilib.
-Konservatoriyanı bitirən gənc musiqiçilərin əksəriyyəti
özlərinə qane
edici iş tapa bilmirlər. Bəzən bu səbəbdən də peşələrini dəyişməli
olurlar. Məsələn,
kamança ifaçısı
skripkaçı, tar ifaçısı aşıq,
bəstəkarlar isə
müğənni olur.
Sizcə, bu amil professional musiqinin tənəzzülünə
səbəb ola bilərmi?
-Çox gözəl
sualdır. Konservatoriyanı
bitirən gənclərin
əksəriyyəti özlərinə
qane edici iş tapa bilmirlər
ki, bunun da səbəbləri var. Musiqi sənətinin
maddi baxımdan problemləri var. Konservatoriyanı bitirən
gənc niyə özünə başqa bir peşə tapmalıdır? Bunun da kökündə maddiyyat dayanır, musiqiçinin dolanışığı
məsələsi dayanır.
Musiqiçi ailəlidirsə,
bir də onun ailə problemləri üstünə
gəlir. Bu gün Universitetlər bir çox tələbələr yetişdirir,
amma iş tapmaq məqamına gələndə tələbələr
iş tapa bilmir. Problem Universitetlərin özlərindədir.
Bu qədər məzun yetişdirirlər,
amma onu işlə təmin edə bilmirlər. Bu gün elə
müəssisələr var
ki, musiqiçiyə
100 manat verir, bu böyük bir problemdir. Musiqiçi haradansa yüksək maaş alsa, o, sənətini də dəyişməz. Bu problemlərin olması professional musiqinin tənəzzülünə
səbəb ola bilər. Zənimcə, bunun üstündə düşünülsə, daha
yaxşı olar.
Rövşən Tahir
Ədalət.0 2020.- 1 dekabr.- S.8