“Dolu”
mənə çox doğma filmdir”
“Rejissor işi
elədir ki, o, artıq yazılmış
səhnələri canlandırır.
Bəli,
filmin təqdimatı rejissordan asılıdır,
amma hər şeyin önündə yazıçı təfəkkürü
dayanır. Çox şadam ki, bu filmi Aqil
müəllimin romanı
əsasında çəkmişəm.
Çünki Aqil Abbas bu proseslərin,
hadisələrin iştirakçısı
olub, orada hansısa bir yalan yoxdur”. “Ədalət” qəzetinin qonağı Əməkdar incəsənət
xadimi Elxan Cəfərovdur.
-Müharibə, insan və ümid
haqqında filmdir “Dolu”…
-Deyim ki,
film haqqında onu ərsəyə gətirən insanların
danışması bir
qədər çətin
olur. Adətən film tamaşaçı rəyi ilə müəyyən edilir ki, yaxşıdır, ya yox. “Dolu”
2012-ci ildə çəkilmiş
və ekranlaşdırılmış
bir filmdir. “Dolu” mənə çox doğma filmdir. Hələ illər öncə bu filmi çəkərkən
hazırkı günləri
xəyal edirdik, arzu edirdik, bu
günlərin sevincini
xəyalımızda qururduq.
Amma indi həmin sevinci yaşayırıq. Filmin sonuncu səhnəsi Qarabağda şəhid olmuş insanların ruhlarının Qarabağa
geri dönüşü
ilə bitir. O dövrdə də, bu günün özündə də həmin səhnə çox emosional hisslər yaradır. Mən “Dolu” romanına görə görkəmli yazıçımız,
millət vəkilimiz Aqil Abbasa təşəkkür
edirəm. Bilirsiniz, rejissor işi elədir ki, o, artıq yazılmış
səhnələri canlandırır.
Bəli,
filmin təqdimatı rejissordan asılıdır,
amma hər şeyin önündə yazıçı təfəkkürü
dayanır. Çox şadam ki, bu filmi Aqil
müəllimin romanı
əsasında çəkmişəm.
Çünki Aqil Abbas bu proseslərin,
hadisələrin iştirakçısı
olub, orada hansısa bir yalan yoxdur. Hər yerdə deyilir ki, film
rejissorun əməyinin
nəticəsidir, amma
mən deyərdim ki, yazıçı olmadan rejissor heç bir şey edə bilməz.
“Həqiqətləri çatdırmaq istədim”
-Düzgün aktyor seçimi də bu filmin
uğurlarını təşkil
edir…
-Bəli. Aktyorların
uğurlu olması rejissorun kompetensiyasıdır.
Aktyorların seçimində
onların peşəkarlığından
daha çox qəlblərinə üstünlük
verdim. Drakon obrazını canlandıran
Rza Rzayevi birinci gün görən kimi bildim ki, onun
təbiəti elə Drakon təbiətlidir. Elvin Əhmədovla tanış olanda gördüm ki, baş rolda yaxşı oynaya bilər. Daha sonra Məmməd Səfa haqqında danışım. Onu
YUĞ teatrından tanıyıram.
Məmməd Səfanın
özünün şəxsiyyəti
elə komandir şəxsiyyətidir. Filmdə
çəkilən bütün
aktyorlarda peşəkarlıq
yox, təbiilik axtardım. Şəxsiyyətlərin
özlərinin daxili aləmlərinə nəzər
salaraq həqiqətləri
çatdırmaq istədim.
Elə buna görə də film uğurlu alındı. Filmdə oynayan bütün aktyorlara, bütün yaradıcı heyətə
minnətdaram.
-Qarabağ musiqi
beşiyidir. Məhz bu yöndən də Polad Bülbüloğlunun
filmə musiqi yazması və bu musiqinin bizim
dərdlərimizi ifadə
etməsi birmənalı
şəkildə “Dolu”da
çatdırılırdı…
-Polad Bülbüloğlu
bizim gözəl sənətkarımız, karifey
sənətkarımız, həm
də ki, dəyərli səfirimizdir.
“Dolu”da ilk dəfə idi, Polad müəllimlə görüşürdük. Sonra
bir filmdə də birlikdə çalışdıq ki,
o da “Yarımçıq
xatirələr” oldu. Bilirsiniz, mən istər Polad müəllimdən, istərsə
də, Aqil müəllimdən yaşda
kiçiyəm, ona görə də bir az narahatlığım
var idi. Polad müəllim yüksək səviyyəli
insandır. Söhbət
təkcə musiqidən
getmir. Sözsüz ki, musiqini yazan
insan onu hiss edib bəstələyir.
Amma musiqini ortalığa çıxartmaq,
bir də film üçün ərsəyə gətirmək
peşəkarlıq tələb
edir. Polad müəllimdə hansısa
bir təzyiq, nəyəsə etiraz etmək yox idi. Məsələn, o filmdə bir hissə üçün musiqi yazmışdı, mən onu filmin
həmin hissəsində
deyil, başqa yerində verdim, Polad müəllim bunu çox normal qarşıladı. Polad müəllim gözəl insandır. Allah ona ömür
versin.
“Film peşəkar kariyeramda tramplin rolunu oynadı”
-“Qarabağdır Azərbaycan”,
“Yarımçıq xatirələr”
filmlərinin rejissorusunuz. Bir az da onlardan
söhbət açaq…
-İstər “Dolu”nun, istər, “Qarabağdır
Azərbaycan”ın, istərsə
də “Yarımçıq
xatirələr”in kökündə
eyni məsələ,
eyni arzu dayanır: “QARABAĞ!” “Qarabağdır Azərbaycan”
2009-cu ilin istehsalıdır.
Film “Sine Allians” şirkətinin məhsuludur.
Onun rəhbəri Əliağa
Məmmədovdur ki, ona da öz təşəkkürümü bildirirəm. Əsir və
itkin düşmüş,
girov götürülmüş
vətəndaşlarla əlaqədar
Dövlət Komissiyasının
təşəbbüsü ilə bu film çəkilib. “Qarabağdır Azərbaycan”
filmi mənim Qarabağ mövzusunda ilk işim idi. Bu film mənim peşəkar
kariyeramda tramplin rolunu oynadı. “Dolu” filminin
mənə həvalə
edilməsi məhz “Qarabağdır Azərbaycan”da
göstərdiyim peşəkarlığa
görə oldu.
“Qarabağdır Azərbaycan”da bizim qəhrəman azərbaycanlımız
Fərhad Atakişiyevdən
bəhs edilir. Ermənilər tərəfindən
xəsarətlər alan bir şəxsin son damla qanına qədər “Qarabağdır Azərbaycan”
deməsi bizi çox kövrəltmişdi.
“Dolu” filmini dünya
ictimaiyyətinə təqdim
edərkən bizi sevənlər onsuz sevindilər, amma bizi istəməyənlər
dedi ki, bu film bitərəflidir. Yalnız Azərbaycan filmidir və militarist filmdir.
Ona görə “Dolu”nu böyük bazara çıxara bilmədik.
Sonradan Mədəniyyət Nazirliyinin
təşəbbüsü ilə qərara aldıq, elə bir film çəkək ki, militarist olmasın.
Ki, azərbaycanlılardan başqa millətlərin də şüuruna təsir etmək mümkün olsun. Odur ki, belə
bir süjet xətti yarandı: “Azərbaycanlı zabit Qarabağda döyüşür
və rus zabiti tərəfindən qətlə yetirilir”. Nə yaxşı ki, mən bu filmləri
çəkmişəm. Bu gün sevindirici
haldır ki, “Yarımçıq xatirələr”
filmindən parçalar
“Youtube”də yayımlanır.
Bu, mənim üçün
böyük fərəh
hissidir.
-Bir az öncə dediniz ki, “Dolu” filmindəki
arzularımız real olur,
artıq Qarabağımıza
qayıdırıq. Qələbə xəbərlərini eşitmək
necə bir hissdir?
-Bu günlərdə o qədər
emosional vəziyyətdəyəm
ki, o qədər qarışıq duyğular
içərisindəyəm ki. Bu gün
biz bir xalq olaraq yumruq şəklində
Cənab Prezidentin yanındayıq. Bu, bizim milli birliyimizin
ən yüksək zirvəsidir. Allah Ali Baş Komandanı, Xalqımızı, Ordumuzu
qorusun.
Rövşən Tahir
Ədalət.- 2020.- 22 oktyabr.- S.8.