Sevgisini, kədərini şeirə
çevirən...
Əbülfət Mədətoğlu-65
Əbülfət Mədətoğlu şeirlərinin
ilk oxucularından biri kimi əminliklə deyə bilərəm
ki, o, şeir yazmaq fikriylə şeir yazmır, gündəlik
təəssüratlarını, duyğularını,
etirazlarını, sevincini, kədərini, heç kimlə
etmədiyi, edə bilmədiyi öz-özüylə etdiyi
söhbətlərini vərəqə köçürür.
Mən o qədər tənhayam ki,
Bunu ancaq Allah bilər...
Mən elə bir səhrayam ki,
Burda ancaq kədər bitər…
Bu şeirlər eyni zamanda sanki onun biriylə
ömrü boyu davam edən söhbətidi. Ona görə də
şeirlərini bəzən redaktə etmədən digərinə
keçir. Və təbii ki, söhbət edərkən
sözlərimizi redaktə etmədən
danışırıq...
Onun güclü müşahidə qabiliyyətini həmişə
sezmişəm. Və bunu şeirlərinə yansıtarkən
maraqlı, fərqli bir hiss yaranır. Hər kəsin
baxdığı, amma hər kəsin görmədiyi,
kiçik saydığımız, amma oxuduğumuzda
düşündürən fikirlər. Məsələn,
Oxşadığın hər gülün
Bir-birindən tər gülün...
Yazındakı vergülün -
Butasına qısqandım...
Vergüldə buta
olduğuna mən şairin bu şeirinə qədər diqqət
etməmişdim. Və yaxud,
Bəxtəvər ipək qurdları
Ölür evinin içində...
Bu, qaçqınlıq illərində ev-eşiyindən
didərgin düşmüş, ruhunun iki yerdə - biri bədənində,
digəri yurdunda qalan şairin o ipək qurduna həsədi
idi... Və o böyük qibtənin bir qurdla müqayisəsi
bizim görmədiyimiz ağrılı müşahidə
idi...
Şairin şeirlərindəki çoxlu bənzətmələr
diqqət çəkir və film kimi insanın gözü
önündə canlanır.
Susmuşam... öz içimin
Divarının dibində...
Gülür mənə uzaqdan -
Təklik, əli cibində!..
“İçinin divarlarının dibini” və “uzaqdan
ona gülən əli cibində olan təkliyi” siz də
görə bildinizmi!?.
Şeirlərində tez-tez dialektləri istifadə
etdiyini oxucuları bilir. Əvvəllər bunu ona irad
tutardım, sənin bölgəndəki insanların
anladığını başqa oxucuların anlamaya bilər
deyə. Amma o, “biz bu ayrıcalıqlarımızla birik, zəhmət
çəkib öyrənsinlər” dedi və mən bir daha
bu söhbəti açmadım.
Əbülfət müəllimin şeirlərini
şənlənmək, “tost” demək üçün əzbərləmək
fikrinə düşməyin, çünki onun şeirləri
daha çox əlçatmaz sevgiyə,
yalnızlığa, düşünməyə, kədərlənməyə, hicrana, həyatın sevincli tərəfinin
qəmli tərəfindən az olduğuna, insanların məzar
ziyarətindəykən qəbul etdiyi - həyatın fani
olduğu düşüncəsinə olan əminlik
çalarlarıyla zəngindi.
Bir təklikdi, bir sükutdu, bir də ki
Dörd divardı - söhbət edir bu adam!..
Çiynindəki günahlardı, yerdəki -
Öz-özünü töhmət edir bu adam...
Amma son illər otuz il qaçqın həyatı
yaşamış, torpaq, yurd həsrətinin
ağırlığını çiyinlərində daşımış
şairin şeirlərində, şəhidlərimizə rəğmən,
az da olsa nikbinlik, qürur, sevinc çalarları da hiss edildi
şükürlər olsun! Otuz illik kədərini içində
daşıyan Əbülfət müəllimin bir an
üzündə sevinc görmək dəyişik bir təəssüratdı...
Bu payız, ömrümün baharı oldu,
Gözü aydın olsun torpağın,
daşın!..
QƏLƏBƏ əbədi vüqarı oldu -
Sildi Qarabağım gözünün yaşın!..
Amma bu sevinc də uzun çəkmədi – şair yenə
Məcnun libasını geyinib, xəyali Leylasını
aramağa getdi...
Fəridə RƏHİMLİ
Ədalət.- 2024.- 29 mart,¹11.- S.8.