Fəxriyyə Xələfova: "İmkanlarımız ancaq
festivallara çatır"
Moda həftəsi bizim üçün böyük rəqəmdir
Modelyer, əməkdar incəsənət xadimi Fəxriyyə Xələfovanın plastik əməliyyat olunması ilə bağlı söz-söhbətlər gəzir. Hər yaş dövründə zahiri təravətini itirməyən modelyer bizimlə söhbətində bunu plastik əməliyyat yolu ilə qazanıb-qazanmadığından söz açdı:
- Mənim 12 illik fəaliyyət yolum var.
2004-cü və 2005-ci ilə
qədər çox rahat həyat tərzi keçirmişəm. Heç
kimin nə şübhələri vardı,
nə də sualları. Görün, indi mənim neçə yaşım var və bu
şübhələrin hamısı
indi peyda olub. Mən 1969-cu ildə doğulmuşam və bu söhbətlər
indi ortaya çıxır. Mən plastik əməliyyatlar etdirməmişəm. Bu şübhələrin yaranmasına
mənim üç cizgilərim səbəb ola bilər. Üz cizgilərimin də səbəbkarları
mənim valideynlərimdir.
İkisi də zahirən çox gözəl insanlardır.
Atam rəhmətə
gedib. Mənim çox gözəl nənə, babalarım olub. Bir dəfə
təsadüfən Toğrul
Nərimanbəyovla rastlaşdım.
O uzun zamandır Parisdə yaşayır, buranın ictimaiyyəti ilə o qədər
də tanış deyil. Toğrul Nərimanbəyovu verilişimə
dəvət etmək üçün ona yaxınlaşdım.Onun anası
fransızdır və
modelyer olub. O mənə baxanda birinci sözü o oldu ki, "sizin nə gözəl
fakturanız var. Mən sizin mütləq portretinizi çəkməliyəm". O an onu heç
bir şey maraqlandırmırdı, o
sonradan bildi ki, mən Fəxriyyə
Xələfovayam. Bu qədər peşəkar
rəssamı plastik əməliyyatlı xanım
cəlb edə bilməz. O hətta dedi ki, mən
indiyə qədər
çox üzlər görmüşəm, ancaq
siz heç kimə bənzəmirsiniz.
- Azərbaycanda bir çox brendlər öz mağazalarını
açırlar. Siz niyə Fəxriyyə Xələfova butiki
açmırsınız?
- Mən də çox
böyük məmnuniyyətlə butik açardım. Ancaq
bunun iqtisadi tərəfi var. Bunun üçün sərmayə
lazımdır. Mən sponsor anlayışından yox,
investisiya anlayışından danışıram. Sponsor
qısamüddətli bir maddi yardımdır. Amma investisiya
uzunmüddətli kapital qoyuluşudur. Mən bu uzunmüddətli
kapital qoyuluşunu gözləyirəm. İstəyirəm ki,
bu mənim brendimə uzunmüddətli investisiya olsun. İnvestisiya
olmalıdır ki, 15 çeşidi istehsala buraxa biləsən.
Çox istərdim ki, qızıl əşyalarım,
saatlarım da istehsal olunsun. Dünyanın
hər yerində belədir. Bizim ictimaiyyətin əksəriyyəti
heç bilmir ki, Valentino, Kuççi və İv Sen-Loran bir sahibin markasıdır.
Onların rəhbəri nə Valentinodur, nə də mərhum İv Sen-Lorandır. Modelyer heç vaxt
təkbaşına bu
qədər biznes imkanlarını özünə
yarada bilməz. Əslində mənim üçün
butik açmağın
vaxtı yetişib.
Ancaq şəhərin mərkəzində
bir yer almağa
imkan hələlik yoxdur. Düşünürəm ki, Fəxriyyə
Xələfovanın butiki
şəhərin lap mərkəzində
olmalıdır.
- Parisdə və Milanda modelyerin geyimlərinin
nümayişi neçəyə başa gəlir?
- Mən bunların
hamısını öyrənmişəm. Məsələn,
moda həftələrində ən bahalı nümayişlər
Paris və Milandır. Orada ən üst kateqoriyalı moda evləri
təqdim edilir.Parisdə "Cristian Dior" moda evi, "Chanel"
moda evi, "Valentino" və "İv Sen-Loran" moda evləri
geyimlərinin nümayişi təşkil edilir. Konkret olaraq
moda həftəsində bir moda nümayişinə 70 min
avrodan 100 min avroya qədər vəsait sərf olunur. Bu məbləği
də yalnız maliyyə qurumları verə bilər. Sadəcə,
bu moda həftələrindən sonra artıq bütün
dünya bilir ki, bu modelyer hansı istiqaməti, hansı rənglər
və çalarları təqdim etdi. Bundan sonra həmin istiqamət,
rəng və çalarlar çox reklam olunur. Milan moda həftəsi
çox bahalı moda həftəsidir.
- Bəs, yerli modelyerlərin geyimlərinin
nümayişi üçün neçə müddət
gözləmək lazımdır?
- Hazırda bizim
imkanlarımız ancaq festivallar keçirməyə
çatır. Moda həftəsi bizim üçün
çox böyük rəqəmdir. Varını-dövlətini
satıb ora gedə bilərsən, amma lüzumu yoxdur.
Çünki orada geyimlərin nümayişindən sonra
dünyanın müxtəlif ölkələrindən zəng
gələcək ki, mən bu paltardan yüz ədəd istəyirəm.
Axı bu yüz geyimin istehsalı üçün
gücün olmayacaq. Mən Parisdə festivalda iştirak
etmişdim, bu mənə çox şey verdi. Ondan sonra mən
bir çox festivallara dəvət olundum. Moda aləminin əsas
biznesi sənin gözəl ideyalarının üzərində
qurulur. Bir müddət əvvəl Avropa ölkəsindən
çox gözəl dəvət almışam. İlk dəfə
olaraq moda planeti yaradılır və ora dünyada olan ən
istedadlı insanları yığmaq istəyirlər.
- "Fashion TV"də də kolleksiyanın
nümayişi üçün böyük sərmayə tələb
olunur?
- "Fashion TV"də
çəkiliş çox keyfiyyətlidir."Fashion TV"yə
ancaq o material düşür ki, onun çəkilişi super
səviyyədədir. Tamaşaçını onlar super
görüntü ilə cəlb edirlər. Yoxsa mən
çoxdan çəkib göndərərdim, ancaq o
görüntünü qəbul etməyəcəklər. Burdakı
çəkilişi onlar heç yaxına buraxmazlar. Orada
keyfiyyətsiz görüntü görmək mümkün
deyil.
- Bəs, Azərbaycanda moda kanalının
yayımlanması nə dərəcədə realdır?
- Heç şansı
yoxdur. Buna əsaslı cavabım var. Bu gün Türkiyədə,
Rusiyada "Fashion TV" fəaliyyət göstərir. Ancaq
bu tezliyi alacaq iş adamı burdan pul götürməlidir.
Bizdə geyim satışı ilə məşğul olan
butiklər reklam yerləşdirmirlər. Heç yerli kanallara reklam vermirlər, o ki qaldı "Fashion TV"yə. Bunu belə əsaslandırırlar
ki, onların reklama ehtiyacı yoxdur. Bu, inanılmaz
bir şeydir. Azərbaycanda moda anlayışının
dəyişməsi vacibdir.
- Bu anlayışın dəyişməsi üçün
neçə il tələb olunur?
- Mənim
12 ilim getdi. Öz işimlə paralel mən nə qədər iş görmüşəm.
Bu illər ərzində
dəbə münasibət
dəyişdi, moda anlayışı yarandı,
indi modanı özlərinə peşə
kimi seçirlər.
Bunlar hamısı əladır,
ancaq biznes baxımından hələ
çox şey dəyişməlidir. Bu gün Azərbaycanda bir dənə də moda jurnalı
yoxdur. Bu, anormal bir vəziyyətdir.
Niyə dünyanın bütün
ölkələrdə çoxsaylı
moda jurnalları var, ancaq bizdə
bir dənə də yoxdur?
Xatun
Ayna.- 2010.- 5 iyun.- S.19.