"İnstrumental muğam"
not kitabı təqdim
olundu
Toplu 10 ilin bəhrəsidir
Bəstəkarlar İttifaqının
Üzeyir Hacıbəyli
adına Konsert Salonunda Bakı Musiqi Akademiyasının professoru,
sənətşünaslıq namizədi Arif Əsədullayevin "İnstrumental
muğam" not kitabının
təqdimatı keçirildi.
Xalq artisti, professor Ramiz Zöhrabovun elmi redaktoru olduğu 168 səhifəlik
kitabda müəllifin
nota saldığı
"Rast", "Şur",
"Zabul Segah",
"Cahargah", "Bayatı-Şiraz",
"Şüştər", "Humayun" instrumental muğamları
ətraflı şəkildə,
not halında oxuculara təqdim olunub.
Tədbiri açıq
elan edən Bəstəkarlar İttifaqının
sədri, xalq artisti, professor Firəngiz Əlizadə Arif Əsədullayevin bu təşəbbüsünü yüksək qiymətləndirib:
"Təsadüfi deyil ki, Arif müəllimin
ailəsi də həyatını kamançaya
həsr edib. Onun xanımı,
xalq artisti Şəfiqə Eyvazova böyük sənətkar
kimi ölkəmizin hüdudlarından kənarda
da tanınır.
Qızı Mehri xanım
da həyatını kamança ilə bağlayıb. Bakıya gələn
xarici qonaqlar kamançanın səsinə,
tembrinə heyran olurlar, onun ifa
texnikasına yiyələnməyə
çalışırlar. Mən də kamançanın səsinin sehrinə düşüb "Habilsayağı"
əsərini bəstələmişəm".
Bakı Musiqi Akademiyasının professoru, sənətşünaslıq
namizədi Cəmilə
Həsənova A.Əsədullayev
instrumental muğamları nota
salarkən ağır
və məsuliyyətli
işin öhdəsindən
məharətlə gəldiyini
vurğuladı. Milli Konservatoriyanın professoru, sənətşünaslıq
namizədi Fəttah Xalıqzadə isə kitabın müəllifinin
muğamları nota salarkən bir ifaçı kimi min illərin o tayından gələn ifaçılıq
ənənələrinə sadiq qaldığını
qeyd etdi.
"Muğam elə bir sənətdir ki, çərçivədən
çıxmamaq şərtilə
mahir sənətkarlar
özünəməxsus xallarla
onu gözəlləşdirirlər. Bu mənada muğamları nota salmaq çox
çətindir. Çünki hər bir sənətkarın
ifasında muğamın
onun özünəməxsus
ifası var. Ona görə də Arif Əsədullayevin bu işini alqışlamaq
lazımdır" - deyə
akademik Vasim Məmmədəliyev bildirib.
Tədbirin davamında xalq artisti Şəfiqə Eyvazova, xanəndə Qəzənfər Abbasov və gənc kaman ifaçısı Mehri Əsədullayevanın
çıxışları dinlənilib.
Qeyd edək ki, kitabın
ərsəyə gəlməsi
üçün A.Əsədullayev
10 ilə yaxın böyük əmək sərf edib. Kitaba müraciət
edən mütəxəssislər
giriş bölməsinin
şərhlərindən muğam
dəstgahları, onların
növləri, daxili hissələri və ən görkəmli ifaçıları barədə
dəqiq məlumat ala
bilərlər. Müəllif muğamları nota salarkən tonallıq məsələsinin də
düzgün həllini
tapmış, milli musiqi alətimiz olan tarın kökünü əsas götürmüşdür.
Z.RƏHİMQIZI
Ayna.- 2010.- 12 iyun.- S.20.