Yaşar Nuri: "Türk
kinematoqrafçıları məni kinolarında görməkdən vaz keçdilər"
Aktyor deyir
ki, hamı rol oynamaq istəyir
İncəsənət arenasında
baş verən mübahisələrin bir hissəsi teatr adamlarının payına
düşür desək,
yanılmarıq. Bəsti
Cəfərovanın Akademik
Milli Dram Teatrında rəhbərliyin istedadlıların
qarşısını kəsdiyi,
onları qılıncladığı,
Rüstəm İbrahimbəyovun
insident nəticəsində
Fuad Poladovu "İbRus" Teatrından uzaqlaşdırdığı və
s. xəbərlər teatrsevərlərin
arasında söz-söhbətlər
doğurub. Bütün
bunlar haradan və nədən qaynaqlanır? - sualı ilə teatr səhnəsində sözünü
deyən xalq artisti Yaşar Nuriyə yanaşdıq:
- Əslində,
Rüstəm İbrahimbəyov
- Fuad Poladov münasibətləri barəsində
ilk xəbəri sizdən
eşidirəm. Əgər
həqiqətən Fuad
teatrdan uzaqlaşdırılıbsa,
bu, Rüstəm İbrahimbəyovun öz işidir. Teatr onundur. Heç birimiz onun işinə
qarışa bilmərik.
Əgər dövlət
teatrı olarsa, burada nəsə söz deyə bilərdim. Bəsti xanımın fikirlərinə
isə ümumi rakursdan yanaşmaq istəyirəm. Əgər
teatrda hər hansı problem varsa, onu şişirtmək lazım deyil. Onu öz aramızda
da həll edə bilərik. Bu, ümumi teatrın deyil, Bəsti xanımın narazılığı
idi. Mənə elə gəlir ki, deyilən hər iddialı sözün dəlili və sübutu olmalıdır. Mənə
elə gəlir ki, aktyorla direktor
arasındakı incikliyə
normal yanaşmaq lazımdır.
- Niyə mübahisələr
məhz "yaşlı"
sənətkarların arasında
baş qaldırır?
Bu hansısa bölgünün
düzgün aparılmadığına
işarədir, yoxsa, necə?
- Dünyada
elə bir teatr yoxdur ki,
orada anlaşılmazlıq,
rəqabət və insident olmasın. Teatr canlı orqanizmdir.Arabir Moskva qəzetlərini vərəqləyirəm,
o qədər teatr mübahisələrinə rast
gəlirəm ki... Mənə elə gəlir, bizdəki mübahisələr bir o qədər deyil, sadəcə, mətbuat bunu şişirdir. Hətta xırda problemlər "soyuq müharibə" səviyyəsinə
çatdırılır. Əslində,
Azərbaycanda teatr ənənəsi qoyulandan
ta üzü bəri mübahisələr
baş verib. Elə bilirsiniz, mənim başıma az işlər gəlib? Mən bilirəm ki, teatrda işləyirəm.
Harada oluramsa olum, hər yerdə hər birimizi haqsızlıq gözləyə
bilər. Çalışdığım
Milli Dram Teatrının
hazırkı durumunda
ciddi problem görmürəm.
Onu bilirəm ki, hamı rol
oynamaq istəyir. Əgər kimsə işə götürülür,
yaxud kimsə işdən götürülürsə,
bu aktyor heyətinin deyil, rəhbərliyin, yuxarı
təşkilatların qərarıdır.
Mənə elə gəlir ki, bina problemi həllini
tapandan sonra xırda məsələlər
də yoluna qoyulacaq.
- Siz mübahisə
yaranan məqamda hansı addımı atırsınız?
- Demirəm
ki, mətbuata əsla danışmaram. Amma məsələni şişirdilmiş, pafoslu
sözlərlə ifadə
etmərəm. Yəqin
ki, çıxışımdan
rəhbərlik, rejissor
hansısa bir nəticəni çıxarar.
Bəzən kənar tərəfin müdaxiləsi
və söhbəti şişirtməsi problemi
əndazəsindən çıxarır.
Belə hallara yol verməmək lazımdır. Amma kimsə kimisə arxadan vurur, haqsızlıq edirsə, bu doğrudan da ciddi problemdir
və müzakirəyə
çıxarmağa lüzum
var.
- Mübahisə yaranan
zamanlarda, teatrdan getmək barədə düşündüyünüz olubmu?
- Heç
vaxt. Teatr əhval-ruhiyyəsi məndə
ölsə, düşünmədən
sənətdən gedərəm.
Bu sənətə həvəssiz,
barmaqarası yanaşma
uçuruma atılmaq
kimi bir şeydir. Ağır əməliyyatdan qayıdandan
sonra bir qədər düşündüm.
Gördüm, yox, teatrsız bir yerdə qərar tuta bilmərəm. Belə olmasaydı, başqa işin qulpundan yapışardım.
- Belə nəticə
çıxarmaq olur ki, teatrda yalnız
şişirdilmiş problemlər
var. Bunu da sakitliklə yoluna qoymaq lazımdır?
- Mənə
elə gəlir ki, ən böyük
şikayətlər rol
bölgüsü üçün
yaranır. Başqa nə söhbətlər olursa da, mən
o işlərə yaxın
durmuram və adımın xoşagəlməz
məsələlərdə hallanmasını istəmirəm.
Buna mənim nə həvəsim, nə də vaxtım var.
- 35 illik teatr təcrübəsi olan Yaşar Nurinin bu gün rol
bölgüsü problemi
varmı?
- Mənə
dramaturq İlyas Əfəndiyevin "Bizim
qəribə taleyimiz",
yaxud da, "Büllur saray" tamaşasında vaxtilə
oynadığım rolları
versələr, bilərəm
ki, məni ələ salırlar. Çünki mən yaşıma görə rol oynamalıyam. Bu da rejissorun görməyindən
asılıdır.Rejissor sözün
gerçək mənasında
rejissordursa, heç bir qohumbazlıq, dostbazlıq seçimi üzərində qalmamalıdır.
Bir məsələ də var ki,
bəzən aktyor heyəti, məsələn,
Yaşar Nuriyə verilən Hamlet roluna görə narazıdır.
Amma rejissor sübut etməyə çalışır ki,
Yaşar həqiqətən
də Hamlet rolunu yarada biləcək. Bəzən də, yeri səhv düşən rol bölgüləri rejissorun
da, aktyorun da evini yıxır.
Eldar Quliyev "Nə gözəldir bu dünya" filmində rol verəndə aləm bir-birinə dəymişdi.
Amma Eldar sübut etdi ki, Yaşar bu rolu oynayacaq.
Oynadı da.
- Telman Adıgözəlovun
fikrincə, "biz aktyorlar
öz gölümüzdə
üzən, başqa okeanları görməyən
ördəklər kimiyik".
Bu deyimlə razılaşırsınız?
- Mən
heç kim üçün nə dəryada üzən ördəyəm, nə də qazam. Məsəlçün, beş
ay öncə türk
kinematoqrafçıları məni bir filmə
çəkmək istəyirdi.
Lakin sonradan vaz keçdilər. Ona görə ki, mən onlar
üçün bir qədər çox xərc aparan aktyor idim. Yəqin,
düşündülər ki, öz aktyorları
əllərinin altındadır,
istədiyi vaxt axtarıb, tapacaqlar. Mən isə onlar üçün uzaqdayam və əlavə xərcəm.
Telman Adıgözəlovun
fikirləri ilə razılaşmıram. Çünki
vaxtilə Hüseynağa
Sadıqov, Tariyel Qasımov, Rasim Balayev, Həsən Məmmədov xarici filmlərdə rol alıb. İndi də çəkilənlər
var. Sadəcə, bizimkilərə
yol açmaq lazımdır.
Z.Rüstəm
Ayna.-2010.-20 mart.-S.20.