Əfsər Cavanşirovla
Müslüm Maqomayev yad edildi
Bəstəkarlar İttifaqının
Üzeyir Hacıbəyli
adına konsert salonunda tanınmış bəstəkar,
əməkdar incəsənət
xadimi Əfsər Cavanşirovun 80 illik yubileyinə həsr edilən xatirə gecəsi keçirilib. İttifaqın sədri, xalq
artisti Firəngiz Əlizadə bəstəkarın
həyat və yaradıcılığından danışıb.
"Füzuli rayonunun Horadiz kəndində doğulan Əfsər Cavanşirov 1948-ci ildə
orta məktəbi və 2 saylı uşaq musiqi məktəbini bitirdikdən
sonra Bakı Musiqi Texnikumuna daxil olub. 1952-ci ildə texnikumu tamamlayıb. Elə həmin
ildə Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasının
bəstəkarlıq fakültəsinə
qəbul olub. 1958-ci ildə professor Cövdət Hacıyevin sinfini bitirib. Elə həmin il radionun
"Bənövşə" uşaq xorunun və rəqs ansamblının bədii rəhbəri olub. Bu illər ərzində
"Bənövşə" uşaq xorunda Xuraman Qasımova, Flora Kərimova, Mələkxanım
Eyyubova, Firuzə İbadova, Azərin kimi neçə-neçə
istedadlı vokalçılar
və xanəndələr
yetişib. Məhz buna
görə də Əfsər müəllimi
elə gəncliyindən
"uşaqların maestrosu"
adlandırırdılar".
Toplantı iştirakçıları
"Bənövşə" uşaq xorunun ifasında bəstəkarın
"Mübarək", "Heydər babamız",
"Oyun oyuncaqlarım",
"Qurban olum",
"Olmasın" kimi
mahnılarını dinləyiblər.
Bəstəkarlar İttifaqının daha bir xatirə toplantısı Müslüm Maqomayevə həsr edilib. Azərbaycan peşəkar musiqisinin banilərindən olan görkəmli bəstəkar, əməkdar incəsənət xadimi Müslüm Maqomayevin 125 illiyinə həsr olunmuş elmi konfransı açan Firəngiz Əlizadə görkəmli bəstəkarın həyat və yaradıcılığından, onun milli musiqimizdəki müstəsna xidmətlərindən söhbət açıb:
"Biz hər
il Milli
Musiqi Günündə
dahi bəstəkarlarımız
Üzeyir Hacıbəyli
ilə yanaşı, Müslüm Maqomayevin də doğum gününü qeyd edirik. Bu il
hər iki bəstəkarın 125 illiyi
dövlət səviyyəsində
qeyd olundu. Bu münasibətlə ölkədə Beynəlxalq
Musiqi Festivalında Müslüm Maqomayevin də əsərləri ifa olundu. Sanki tale bu iki
insanı doğulan gündən əbədi dostluq telləri ilə bağlayıb.
Üzeyir Sankt-Peterburqda oxuduğu
illərdən məhz
Müslüm Maqomayevə
arxalanıb, ondan kömək umub. Bunu biz Üzeyir bəyin vaxtilə ona yazdığı məktublardan
yaxşı bilirik.
Belə rəqabətdən uzaq, səmimi dostluq münasibətləri yaradıcı
insanlar arasında
nadir hallarda olub.
Hər ikisi Azərbaycan mədəniyyətinin böyük
sərvəti idilər.
Azərbaycanda musiqi kollektivlərinin
yaranmasında Müslüm
Maqomayevin böyük
rolu olub. Opera və Balet
Teatrına və radionun musiqi şöbəsinə rəhbərlik
etməsi onun böyük təşkilatçılıq
qabiliyyətindən xəbər
verir. Bir bəstəkar kimi musiqidə bir çox "ilk"lərə
imza atıb: simfonik orkestr üçün ilk "Azərbaycan
çöllərində" əsərini bəstələyib.
Bizdə
ilk dəfə sırf
klassik opera ənənələrinə
söykənən "Nərgiz"
operasını yazıb.
Təəssüf ki, bu gün belə bir möhtəşəm
opera səhnəyə qoyulmur.
Hər halda, üzərində redaktələr etməklə,
librettosunu tamam dəyişməklə onu
yenidən səhnəyə
qaytarmaq olar".
Xalq artisti, professor Ramiz Zöhrabov "Üzeyir Hacıbəyli və
Müslüm Maqomayev məsləkdaşları" mövzusunda məruzə
edərək bu iki dahi sənətkar arasındakı
dostluq və
yaradıcılıq əlaqələrindən geniş
söhbət açıb. Sənətşünas
Lalə Hüseynova "Şah
İsmayıl"dan "Nərgiz" operasına aparan yollar" mövzusunda məruzə ilə
çıxış edib. Bakı
Musiqi Akademiyasının professoru,
əməkdar incəsənət xadimi Zemfira Qafarova Müslüm Maqomayevin musiqi-ictimai fəaliyyəti, sənətşünas
Səadət Səfərova "Müslüm
Maqomayevin yaradıcılıq irsi tarixi sənədlərdə
və arxiv materiallarında", sənətşünas
Ülkər Talıbzadə "Müslüm Maqomayevin vokal yaradıcılığında musiqi ilə poeziyanın obraz
uyğunluğu" mövzusunda
məruzələrlə çıxış ediblər. Sonda gənc vokalçı Aygün
Zeynalovanın ifasında "Nərgiz" operasından
ariyaları dinlənildi.
Z.Rəhimqızı
Ayna.- 2010.- 13 noyabr.- S.20.