"Muğamı anlamaq
üçün Azərbaycanda doğulmaq gərəkdir"
Aqşin Əlizadə bu
qənaətdədir
"Bu gün əsas
çalışanlar yaşlı nəsil bəstəkarlardır.
Ballada əsərlərin
yaranması çox çətin olur. Bu o demək deyil ki, hamı gərək
bir üsulla yazsın. İstedad hər yerdə
bilinir. Mənə elə gəlir
ki, çox adamlar reklamla, özlərini tərifləməklə
məşğul olur,
amma əslində sənət ciddi yanaşma tələb edir. Fəxri adlar, mükafatlar
üçün yazmaq
yox, axtarışda olmaq lazımdır. Biz musiqiyə belə
gəlmişik. Bizim müəllimlər
də sənətə
belə gəlib.
Məni heç zaman nə müəllimlərim,
nə də tələbələrim tərifləyib.
Söhbət sənətə ciddi yanaşmadan gedir. Bu o demək
deyil ki, bizim istedadlarımız tükənib. Bəzi adamlar
özlərini reklam etməklə məşğuldur.
Amma musiqi ilə biznes tutmur", - bu sözləri xalq artisti, bəstəkar Aqşin Əlizadə müsahibəsində dedi.
Özündən bəzi
misallar çəkən
bəstəkar daha sonra sözünə davam etdi:
"Gənc yaşda olanda mənim özümün ciddi problemlərim olub. Müalicəyə ehtiyacım olub.
Bilirəm ki, mənim yoldaşlarım da belə problemlərlə üzləşiblər. Amma bütün
bunlar bizim yaradıcılığımıza mane olmayıb ki. Digər tərəfdən, bəstəkarın
qocası, cavanı olmaz. Bəstəkar ya olur, ya da olmur.
Məsələn, Asəf Zeynallı
22, Şubert 32 yaş
yaşayıb. Üzeyir
Hacıbəyov, Qara Qarayev, Cövdət Hacıyev ən görkəmli əsərlərini
30 yaşına kimi yazıblar. Yəni bəstəkarın pulu, evi olmayanda,
bircə kostyumu olanda və yaxud da bu
kostyumu dostundan borc alıb konsertə gedəndə ən yaxşı əsərlərini yazır.
Belə şeylər məndə də olub".
Bəstəkar qeyd edir ki,
bizdə özünü
tərifləmə meyli,
televiziyalarda nümayiş
olunan şoular musiqi sahəsinə çox ziyan gətirir. O deyir:
"Ümumiyyətlə,
bəstəkar ciddi adam olmalıdır.
Bəstəkar fəhlədir, daşyonan
Fərhaddır. O, daşı
yaranda da fikirləşir ki, burada nə olacaq? Amma onu yarmalıdır.
Bugünkü vəziyyətimizdən də qorxmayın. Çünki Azərbaycan mədəniyyətinin
çox güclü bəstəkarlıq təməli
var. Bu təməl bizim
böyük bəstəkarlarımız,
ilk növbədə isə
Üzeyir Hacıbəyov
tərəfindən qoyulub.
Əsas olan budur. Bütün Şərq aləmində,
İslam dünyasında
yeganə bir dövlət və xalqıq ki, bizim bəstəkarlıq məktəbimiz dünya səviyyəsindədir. Bu
gün ən azı Azərbaycanın dörd-beş çox güclü bəstəkarı
var. Mən o bəstəkarların
adlarını sadalaya
bilməyəcəyəm, çünki
bu, düzgün olmaz. Əsas odur ki, onlar var. Siz onların hamısını
tanıyırsınız, hər
gün onların əsərlərini dinləyirsiniz.
Onlar dünyada da, keçmiş sovet respublikalarında da, Azərbaycanda da sevilirlər".
A.Əlizadə tarix boyu Azərbaycan musiqi əsərlərinin
bədnam qonşular tərəfindən mənimsənildiyindən
də söz açdı:
"Fikrimcə, bunlar hamısı boş-boş
şeylərdir. Musiqini oğurlamaq qeyri-mümkündür.
Biz Motsartın əsərlərini ifa edirik, bu, o demək
deyil ki, bizim başqa məqsədimiz var. Bu məsələni
şişirdirlər, sonra
da sözlərinin arxasında gizlənirlər.
"Sarı gəlin",
"Uzun dərə"ni heç zaman mənimsəyə bilməzlər, onlar hər zaman səslənəcək. Hətta fəxr
edəcəyik ki, bizim musiqimiz hər yerdə, bütün ölkələrdə
ifa edilir, səslənir. O bədnam
qonşularınsa adını
ümumiyyətlə çəkmək
lazım deyil. Bu adamlar axı
haradan gəlib, yersiz adamlardır, başqalarının yerlərini
də, mədəniyyətlərini
də mənimsəməyə
çalışıblar. Bizim də, gürcülərin
də musiqisini oğurlayırlar. Musiqini
oğurlamaqla iş düzəlmir, musiqini yaratmaq lazımdır. Əgər
biz yaradırıqsa, deməli,
onun müəllifi bizik. "Segah"
bizimdir, onu ömründə oğurlaya
bilməzlər. Çünki azərbaycanlılardan başqa
"Bayatı şiraz"ı,
"Segah"ı oxuya
bilən millət yoxdur. Muğamı həm ifa edib, həm anlamaq üçün Azərbaycanda doğulmaq gərəkdir".
Xatun
Ayna.- 2010.- 20 noyabr.-
S.20.