Ramil Qasımov: "Hər səhər
yuxudan Koroğlu kimi oyanıram"
Və
özünü Bakıda deyil, Çənlibeldə hiss edir
Martın 27-də Akademik Opera və Balet
Teatrında Üzeyir Hacıbəylinin "Koroğlu"
operası nümayiş olunacaq. Həmin gün Koroğlu
obrazında beynəlxalq müsabiqələr laureatı,
Musiqili Komediya Teatrının solisti Ramil Qasımov
çıxış edəcək. 26 yaşında opera səhnəsində
Koroğlu obrazını yaratmaq heç bir ifaçıya nəsib
olmayıb. O isə Koroğlu obrazında
çıxış edən ən gənc ifaçı
olacaq. R.Qasımov "Koroğlu" operasında bu ilk
çıxışı ilə bağlı deyir:
- Bəli, 26 yaşında Koroğlunu
ifa edən ilk ifaçı mən olacağam. Musiqili Komediya
Teatrının səhnəsində tamaşaya qoyulan "Məşədi
İbad" operettasında Sərvər rolunun da ən gənc
ifaçısı olmuşam. O vaxt on beş yaşım var
idi və yadımdadır ki, müəllimim Mobil Əhmədov
məni dirijor Nazim Əliverdibəyovun yanına gətirəndə
çox təəccüblənmişdi. Dedi ki, axı bu,
uşaqdır. Əlbəttə, rol üçün çox
gənc olsam da, səs imkanlarım bu obrazın öhdəsindən
gələ bildi. "Koroğlu" operasına gəlincə,
bu təklif Opera və Balet Teatrının rəhbərliyindən
gəldi və bu rol mənim üçün son dərəcə
önəmlidir. Çünki bu əsər Azərbaycan
musiqisinin şah əsərlərindən biri, deyərdim
birincisidir. Dahi Üzeyir bəyin böyüklüyü
ondadır ki, 1937-ci ildə bu operanı yazanda milliyyətçiliyini,
azərbaycançılığını göstərmək
üçün operada məhz milli folklor sənətini,
aşıq yaradıcılığını tətbiq edib. Bir
də, bu əsərdə Koroğlunun qəhrəmanlığı,
onun qələbəsi eyni zamanda xalqın əzmidir, qüdrətidir.
Odur ki, bütün o qəhrəmanlığı ifa vasitəsilə
çatdırmaq üçün, sözsüz ki, məktəb
olmalıdır. Mən də
həmişə fəxr edirəm ki, Bülbül məktəbindən
bəhrələnmişəm.
Əlbəttə,
bütün bunlar müəllimim Mobil Əhmədovun sayəsində
olub. O, beş il Azərbaycan professional vokal məktəbinin banisi dahi Bülbülün
tələbəsi olub...
- Bildiyimizcə, bu tamaşanı Bülbülə həsr etmək qərarına gəlmişsiniz?
- Bəli, mənim ifa edəcəyim "Koroğlu"
operası dahi Bülbülə həsr olunur. Bu tamaşanı ona görə Bülbülə ithaf edirəm ki, onun ruhu şad
olsun, görsün ki, bu sənət,
bu məktəb, bu nəsil yaşayır,
davam edir. Qeyd edim ki,
mən Avropa əsərlərinin burada
təbliğinin çox
əleyhinəyəm. Niyə?
Zənnimcə, biz daha
çox milli operalarımızı dünyada
təbliğ eləməliyik.
Necə ki, Bakı Musiqi Akademiyasında Puççininin,
Verdinin klavirləri var, həmçinin milli operalarımızın
notları dünyanın
musiqi ocaqlarında olmalıdır. Biz alnıaçıq,
üzüağ hər
yerdə - istər Böyük Teatrda, istər La-Skala Teatrında, istərsə
də dünyanın müxtəlif musiqi məkanlarında "Leyli
və Məcnun",
"Koroğlu, "Şahsənəm",
"Sevil", "Nizami",
"Vaqif", "Natəvan"
və digər operalarımızı nümayiş
etdirə bilərik. Çünki bu əsərlərimizdə Azərbaycanın
milli koloriti təcəssüm olunur.
- "Koroğlu" operası artıq 70 ildən artıqdır ki, repertuardadır. Məlumdur
ki, bu vaxta
kimi başda Bülbül olmaqla, böyük sənətkarlarımız
bu operada yaddaqalan Koroğlular oynayıblar. Bu böyük
məsuliyyətli işin
öhdəsindən gəlmək
çətin olmaz ki?
- "Koroğlu" obrazını uğurla yaradan sənətkarlardan biri, SSRİ xalq artisti Lütfiyar İmanovla yaş fərqimiz çox olsa da, yaxın
münasibətlərimiz var
idi. O, səs imkanlarıma yaxından bələd idi və hər görüşümüzdə qeyd edirdi ki,
səndən gözəl
Koroğlu olar. Sadəcə, o vaxt səsim buna imkan versə də, yaşım az idi. Obraz
yaradılanda faktura da böyük əhəmiyyət kəsb
edir. Artıq səsimlə yanaşı
fakturam da buna imkan verir
ki, bu obrazı
yaradım. Deməli, qismət martın 27-nə
imiş...
- Hazırlıq
necə gedir? Koroğlunun mübariz əhval-ruhiyyəsini artıq
özündə hiss edirsənmi?
- Hər səhər yuxudan Koroğlu kimi durur, gecə də Koroğlu kimi yatıram. Belə desəm, özümü Bakıda yox, Çənlibeldə
hiss edirəm. Əhatəmdə
də 7777 dəlim
var. O dəlilərdən də
biri elə mən özüməm. Yadımdadır ki, Mobil müəllim məni Tofiq Quliyev və
Süleyman Ələsgərovun
yanına aparanda Lütfiyar İmanov da onlarla idi.
O dedi ki, Koroğlunu oxumaq üçün gərək
sən onun 7777 dəlisindən biri olasan. Roluna o dərəcədə vurğun
olmalısan ki, sən artıq səhnədə tamaşa
getdiyi anda yox, elə məşqdə
də özünü
Koroğlu kimi hiss eləməlisən. Bu baxımdan,
mən də hazırda Bakıdan çox "uzaqdayam".
Hazırlıq prosesinə
gəlincə, rejissor
Hafiz Quliyevlə, dirijor
Nazim Hacıəlibəyovla
gərgin məşqlərimiz
davam edir. Mən martın 27-də elə illərdir gördüyümüz Koroğlu
geyimində səhnəyə
çıxacağam. Bu obraz
üçün yeni geyim hazırlatdırmadım,
bu, mənim üçün çox önəmlidir.
- Gənc
yaşda Koroğlu oynayan Ramil Qasımov
daha hansı obrazda çıxış
etmək arzusundadır?
- Sözsüz ki, arzularım çoxdur. Arzusu olmayan insanın yaşamağa stimulu olmur. Məsələn, istərdim ki, səsimlə opera lentə
yazılsın. Bilirsiniz,
düşünüb ifa
eləmək lazımdır.
Mən vokalçı
ifadəsini heç qəbul etmirəm. Çünki ifaçı
olmaq lazımdır. İfaçı da müxtəlif rənglər
kimi olmalıdır. Onda daha maraqlı
alınar. Rəşid
Behbudovun böyüklüyü
onda idi ki, hər şey
oxuyurdu. Bu baxımdan,
qeyd edim ki, mən "Biz Bakıdanıq" adlı
estrada-simfonik orkestri, eyni zamanda "R&D",
yəni "Ramil və onun dostları"
adlı yeni şirkət açmışam.
Azərbaycanın ən
istedadlı və ziyalı gənclərini bir yerə cəm
etməklə Vətənimizin
onun hüdudlarından
kənarda layiqli tanıdılmasına çalışacağıq.
Məlumat üçün
qeyd edim ki, artıq apreldə "Biz Bakıdanıq"
estrada-simfonik orkestri ilə birgə Gəncədə "Səni
tərənnüm edirəm,
Azərbaycan!" adı
altında konsert proqramı ilə çıxış edəcəyik.
Gəncədən sonra
bu proqramla Gürcüstanda da çıxış etmək
niyyətimiz var. Bir də məqsədim budur ki, gələcəkdə
"Koroğlu" operası
Böyük Teatrda,
La-Skalada mənim ifamda təqdim olunsun.
Z.Rüstəm
Ayna.- 2011.- 19
mart.- S.20.