İlham Əsgərov: "Söz verib ki, üç ilə hər
şey düzələcək"
Aktyor teatrda baş verənlərdən
danışdı
Bir müddət
əvvəl səhhətində problem yaranan aktyor, xalq artisti
İlham Əsgərov artıq ictimaiyyət
arasında görünür. Aktyorla söhbətimizdə
özünü yaxşı
hiss etdiyini və narahatlığının
olmadığını bildirdi:
-
Şükür, indi yaxşıyam. Çox insanlar mənimlə
maraqlandılar, narahat oldular. İndi çalışıram
özümə baxım. Əvvəllər, yəqin,
özümə baxmamışam. İndi görürəm ki,
özümə baxanda hər şey yaxşı olur. Yenə
də həkim nəzarəti altındayam. Buna baxmayaraq fəaliyyətim
də davam edir. Tamaşalarda oynayır, konsertlərə,
toplantılara gedirəm.
- Tamaşalardan söz
düşmüşkən, uzun illərdir
çalışdığınız Akademik Milli Dram
Teatrında vəziyyət indi necədir? Son islahatlar nəticəsini
verirmi?
- Hər
şey qaydasındadır. Müəyyən dəyişikliklər
var. Qiyməti isə tamaşaçılar verəcək.
Bizim ən böyük tənqidçimiz
tamaşaçılardır. Hər cəhətdən
çalışırıq ki, insanların zövqünü
oxşayaq. Yeni rəhbərliyin də müəyyən tələbləri
var. Biz aktyorlar çalışırıq ki, Akademik Milli Dram
Teatrının ənənələrini qoruyaq.İstəyimiz
budur. Görək nə olacaq?!
- Hazırda teatrda məşqləri
gedən tamaşalara dəvət almısınız?
- Hələ yox, yeni tamaşalarda yoxam. Amma hazırda İlyas
Əfəndiyevin "Qarabağnamə"
əsərində İbrahim
xanı oynayıram.
Hansı ki, 14 il səhnədə
"Hökmdar və qızı" adı ilə oynanıldı.
"Mesenat" tamaşasını
da bərpa etmişik. İndi istəyirəm bir klassik əsərdə tutarlı bir obraz oynayım. Yeni əsərlərdə
yoxam. Amma indi fikir var. Bir neçə aydan sonra hazırlanacaq
tamaşalarda iştirak
edəcəyəm.
- Yeni tamaşalara dəvət almamağınıza səbəb
yeni rejissorların teatra gəlmələridir?
- Yeni rejissorlar gəlib. Onları o qədər tanımıram.
Hələ ki işlərlə tanış
oluram. Görsəm ki, istedadları, dünyagörüşləri var,
sənətə münasibətləri
yaxşıdır, ondan
sonra mən də həmin rejissorlara müraciət edərəm ki, bizi də yaddan
çıxarmayın. Amma
indiyə kimi heç bir rejissora özüm müraciət etməmişəm.
Məni həmişə
rejissor seçib, rol verib.
- Teatrdakı dəyişikliklər mətbuatda
çox müzakirə
olundu. Aktyorların çoxunun indiki rəhbərlikdən, İsrafil
İsrafilovdan narazı
olduqları üzə
çıxdı. Siz
necə, baş verənlərdən razısınızmı?
- Müəyyən narazılıqlar,
ola bilər, var. Həyatdır, sənətdir,
yaradıcı fəaliyyətdir.
Problemsiz nə həyat? Gərək onun da öhdəsindən
gəlməyi bacarasan.
Hər şeyin dərmanı zaman özüdür. Mən hər zaman reallıqdan danışıram.
Hərdən aramızda
elə sənətkarlar
olur ki, xəyalpərvərdir. Reallıqdan
danışanda dünəni
də, bu günü də, sabahı da görürsən. Hər
şey bu günün üstündə
möhkəmlənib. Keçmişə
baxıb dərs almalı, gələcəyə
baxıb ümidlə
yaşamalısan. Yoxsa,
mən belə edəcəyəm, elə
edəcəyəm...
- Aktyorların narazılığı aradan
qalxıb, yoxsa hələ də davam edir?
- Müəyyən narazılıqlar
var.
- Nə mənada?
- Başqa teatrın aktyorları gəlib bizim teatrda əsas
rol alanda, bizim aktyorlar ikinci dərəcəli rol alanda, yaxud
onlara dublyor olanda bu narazılıq
doğurur. Mən onları tanımaya-tanımaya,
mənim səhnəmə
niyə çıxır?
Mən ola-ola. Əvvəl onları tanıyaq, görək qabiliyyətləri nədir?
Deyək, qardaş, gəncsən, yaxşı
oynayırsan, gəl çıx məndən də qabağa. Amma elə bir
şey yoxdursa, ağızları söz tutmursa... Bizim o qədər cəngavər
aktyorlarımız, aktrisalarımız
var ki? Dəyişmək
istəyirsənsə, gəlin
onlara indiyədək oynamadıqları xarakter verək. Mən istəyirəm ki, öldürücü komediya
oynayım. Məni həmişə lirik qəhrəman, faciəvi,
lirik-dramatik obrazlarda görüblər. Bunu oynamağa nə var? Amma xarakterik
rollar oynayanda rejissor da aktyoru
yenidən kəşf
edir. Deyir ki, məsələn, İlhamı bu xarakterdə görməmişəm,
bəlkə burda sınayım. Bax onda bu oldu
iş... Yoxsa, kimi gətirim, kimi gətirim? Bununla islahat olmayacaq. Bu gün mənə elə qrim, elə kostyum, elə xarakter ver ki,
desinlər, o hansı
aktyordur, tanımadım?
Kimi nə cür tanıyırlar, qocanı qoca, cavanı cavan verirlər. Amma elə cavanlarımız var ki, qoca
rolunu da oynaya bilir. Elə
yaşlımız var
ki, cavanların oynamadığı cavanı
oynaya bilir. Onda deyərsən ki, afərin. Yoxsa, filankəs niyə bu yaşdadır?
50 yaşı var,
20-30 yaşında cavanı
elə oynayır ki, cavandan da
yaxşı. O, aktyorun
ustalığıdır. Vaxt
var idi Hökumə
xanım, Amaliya xanım elə xarakterlər yaradırdılar
ki. Bunun üçün rejissor işi lazımdır. Bir-birinə inam, dostluq öz yerində. Sənətə
gələndə tələbkarlıq
güclü olmalıdır.
Aktyoru hərtərəfli
işlətmək lazımdır.
Filankəs komik ampluadadır, filankəs dramatik ampluadadır. Hərtərəfli olanda aktyor dəyişə bilir.
- Bu teatrın gələcəyini necə
görürsünüz? Sizcə,
inkişaf olacaq?
- Hər halda, gəlin tamaşalarımıza
baxın. Yeni tamaşalar hazırlanır.
Həmin tamaşaların
hazırlıq prosesindən
özünüz hiss edəcəksiniz.
Biz də istəyirik gözəl olsun. İki-üç ay keçsin
görək necə olur? Təzə rəhbərliyin gəlməyindən
bir il keçir.
Söz verib ki, üç ilə hər şey düzələcək..
XATUN
Ayna.- 2011.- 28 may.- S.20.