Elçin
İmanov: "Mahnı janrının
üstündə qırğın gedir"
Çünki bunda pul
var
Şənbə, Bəstəkar Elçin İmanov müəllif konsertinə
hazırlaşır.
Musiqili gecə yanvarın 4-də
keçiriləcək. O gün bəstəkarın
50 yaşı tamam olur. Fəqət konsertin afişasında
və anonslarda heç bir ifaçının adı
hallanmayacaq. Uzun illərdir
musiqiçi kimi çalışan və mahnılar bəstələyən
Elçin İmanovun qapısı sənətçilərin
üzünə açıqdır.
Yəni könlü konsertdə oxumaq istəyənə səhnə
şəraiti yaradılacaq:
"Eyyub Yaqubovdan başqa, heç kimə xüsusi dəvət göndərmədim. Teatrallaşmış konsert olacaq.
Rejissoru
"Bakılı oğlanlar"
Klubunun sabiq üzvü Cavid İmamverdiyevdir. 1999-cu ildə Eyyub Yaqubov üçün bir mahnı bəstələmişdim - "Bakı-Moskva". Konsert səhnəsində
də "Bakı-Moskva"
uçuş reysi olacaq. Sənət ustalarımızla birlikdə Moskvaya yola düşəcək və orada müxtəlif
gülməli sərgüzəştlərimiz
olacaq".
Çalışdığı
sənətçilərlə işbirliyinin gizli tərəflərindən bir
az danışan
bəstəkar həmişə
yaxşı xasiyyətli
insanlarla oturub-durduğunu
deyir. Fərq etməz, istər sənətçi olsun, istər qeyri biri:
"Çox vaxt çalışıram
tərəf-müqabilimi eşidim.
Əgər sən müştərək bir iş əldə etmək istəyirsənsə,
onda mütləq gərək o insanın da istəyini nəzərə alasan, etirazlarını qəbul
etməyə hazır
olasan. Bu çox
çətin bir işdir. Xüsusən
də sovet dönəmində təhsil-tərbiyə
alan insanlar
üçün.
Biz avtoritar-total bir ideologiyanın diktəsi altında böyümüşük.
Ona görə də bizim üçün demokratiya yollarına düşmək çətindir.
Amma həyatın nəbzini tutmaq istəyirsənsə,
gərək cavanlarla,
indiki zamanla uyğunlaşasan. Ona görə
də çox şeyi nəzərə alıram. Məsələn, tələbəm Lamiyə Novruzova. Onun hər istəyini qəbul edirəm, qulaq asıram, çalışıram ovqatını
tutum. Çünki o, tamaşaçı ilə mənim aramda son körpücükdür.
Əgər ona qulaq asmasam, o, fikrimi çatdıra bilməyəcək.
Bunu həmişə nəzərə
alıram. Nə qədər
uğurlu alınır,
bunu tamaşaçılar
deyə bilər, mənim üçün çətindir".
Bəstəkar həm yaşlı, həm də gənc nəsillə çalışdığı
üçün hamının
istəkləri və
tələbləri ilə
uyğunlaşmağın da
çətin olduğunu
söylədi. Şeiriyyəti sevən həmsöhbətim
deyir ki, ifaçıların əsas
iradı - musiqidən
daha çox sözün olmasıdır.
"Deyirlər, bu, poeziyadır, camaat istəyir ki, mahnının sözü bəsit olsun, tez yadda
qalsın. Elə son
"Bilirəm gələn
deyilsən" mahnısını
götürək. Sözləri
Ramiz Rövşənindir.
Bu mahnını əhalinin 90 faizi - gənc, orta və yaşlı nəsil sevdi. Axı onu təkcə mənim musiqimə və Lamiyənin ifasına görə sevmədilər. Orada
Ramiz Rövşən
poeziyası, dərin fikir var. Bəzi ağzıgöyçəklər dedi ki, gəl
bunun nəqarətini dəyiş. Əgər mən elə
şey etsəydim, şeiri korlamış olardım. İndiki dövrdə belə
sözləri eşitməmişəm.
Halbuki gələcək nəslə
gərək gözəl
əsərlər qoyaq,
köklərimizə qayıdaq.
Bizim başımıza gələn
bəlaların da hamısı buna görədir. Mahnını
yazanda artıq bilirəm ki, bunu kim
oxuyacaq. Yəni mahnılarım ünvansız
olmur. Eyyub Yaqubova yazdığım
mahnını heç
vaxt İlqar Muradova, ya da
Cavan Zeynallıya yazdığım mahnını
bir başqasına təqdim etmərəm.
Çünki mahnı yazanda
ifaçının zövqünü,
dünyagörüşünü, mütaliə edib-etmədiyini,
edirsə, nələri
etdiyini, nəyi sevdiyini və s.nəzərə alıram.
Axı bu insanlarla təmasda
oluram. Məsələn, bilirəm ki,
Eyyub sinədəftərdi.
Oturub sənə Məhəmməd
Füzulidən o qədər
danışsın, məəttəl
qalarsan ki, bu danışmayan Eyyubdu? Yaxud da İlqar Muradov. Bütün dünyanı gəzib,
daxili mədəniyyəti
zəngin bir insandır. Amma bu iki ifaçı bir-birindən
fərqlidir. Ona görə
də ifaçının
istəyinə görə,
sözlərini tam dəyişdirdiyim
mahnı olmayıb.
Olubsa da, hansısa ifadə melodiya ilə uyğun gəlməyib, müəyyən dəyişiklik
etmişim", - deyə
bəstəkar bildirdi.
Son illər qeyri-peşəkar ordusu qınaq obyekti olsa da, hit-paradlarda
daha çox onların yaradıcılıq
məhsulları səslənir.
Elçin İmanov bunun təqsirini konkret fərdlərdə deyil, elə özümüzdə görür:
"Başa
düşürsünüz, yaradıcılığın da
bir zamanı var. Bunun üçün ürək yetişməli,
könül oxumalı, ürək sevməlidir. Hit-paradlarda
birinci yerlərdədirsə, çox gözəl, qoy olsunlar.
Deməli, biz nə tökmüşük aşımıza, o
da çıxıb qaşığımıza. Yeni nəsil
böyüyür, Arif Məlikovu qəbul etmir. Deməli, nəyisə
düz etməmişik. Əgər Arif Məlikovu tanımır,
hansısa "Məmmədov Əli"ni tanıyırsa, deməli,
bu nəsil belə böyüyüb. Bu, təbliğatdan
asılıdır.
Adam öz reklamı üçün
özü pul xərcləmək məcburiyyətində
qalmasa, niyə toya gedir? Oradan qazandığını verir
"raskrutka"sına, ağzına gələni oxuyur ki,
camaatın xoşuna gəlsin. Ona görə də mahnı
janrının üstündə qırğın gedir, bu
janrda pul var.
Xatun
Ayna.-
2011.- 5 noyabr.- S.21.