Alim Qasımov: Cavanlara qulaq asıram"
Eləsi var ki,
xanəndənin əhvalını
korlayır
Dünyanın dörd bir yanını qarış-qarış gəzən
xalq artisti Alim Qasımov artıq uzaq səfərlərə adi
baxdığını deyir.
Sadəliyi və mükəmməl ifası
ilə tamaşaçısının
qəlbində taxt-tac
quran sənətkarı
artıq bütün dünya dinləyir. Onun kimi dinlədiyi
isə çox maraqlıdır. Bəzən
deyirlər ki, Alim Qasımov hər oxuyanın ifasını bəyənmir.
Lakin o, sadəliyini bir daha sərgiləyərək
hər bir ifaçının sənətinə
hörmətlə yanaşdığını
söylədi:
"Bütün ifaçılara
qulaq asıram. Eşitdiyim hər xalq musiqisindən özümə nə isə götürməyə
çalışıram. Eləsi
olur əhvalımı
tamam korlayır, bu, başqa məsələdir. Amma hamıya, xüsusən cavanlara diqqətlə qulaq asıram. Mən muğamı öyrənəndə ustadlara
müraciət etmişəm.
Qədir Rüstəmov,
Rübabə Muradova, Yavər Kələntərli
hal əhli olan xanəndələrdir.
Əvvəlki ustadların
hərəsindən bir
az sənət götürmüşəm. İndi
muğam oxuyan cavanlar çoxdur. Kim yaxşı oxuyursa, onun ifasına hamı əl çalır, o cümlədən
də mən".
Alim Qasımov barədə səslənən
fikirlərdə onun özünü Qədir Rüstəmova oxşatdığı
deyilir. Bənzətmənin
heçdən yaranmadığını
deyən xanəndə
belə bir fikir irəli sürdü:
"Qədir müəllim maraqlı insan olmaqla yanaşı, bir sənətkar kimi köləlikdən azad olmağa çalışır. Ola bilsin
bizim oxşarlığımız
buradan yaranır.
Onun da özünəxas sənəti var. Vacib deyil ki, bir
xanəndənin saatlarla
lent yazısı olsun.
Qədir Rüstəmov
heç az da oxumayıb, amma yüz mahnı
içində onun
"Sona bülbüllər"ini
eşidəndə gərək
ayaq saxlayasan. Keçib getmək olmur, gərək o mahnının, ifanın enerjisini alıb sonra yoluna davam
edəsən. Hər ifaçıdan nişanə
qalan bir gül xalqın gülzarına çevrilir".
Söhbəti Alim Qasımovun
qastrol səfərlərinə
yönəldib bir məsələdən xəbər
tutmaq istədik. Onun haqqında həm də bunu deyirlər ki, xanəndə xaricdə məşhurlaşandan
sonra Azərbaycanda qəbul olundu. Bu fikrə münasibətini
bildirən Alim Qasımov bir qədər düşünüb
sözünə davam
etdi:
"Belə
şey ola bilməz ki, ifaçı Azərbaycanda sevilməsin,
dünyada bəyənilsin, sonra Azərbaycana qayıdanda
hamı onu çox istəsin. Bu, bəlkə də başqa
peşələrdə ola bilər, amma muğamda yox. Söz
düşmüşkən, onu da deyim ki, qızım Fərqanə
ilə birgə "Leyli və Məcnun"dan ifa etdiyimiz
parçalar tərəddüdlə
qarşılanmışdı. Amma sonradan qəbul olundu. Tarix
boyu belə hadisələrə çox rast gəlinib. Bəzən
sənətkar dünyasını dəyişəndən
sonra onun hansısa əsərinin əslində çox
mükəmməl olduğu ortaya çıxıb. Bu cür
yanaşmalara normal baxıram. Xatırladım ki,
sözügedən milli operadan yazılan ayrı-ayrı
parçalar xaricdə lentə alınmışdı. Bu
yaxınlarda onu bir az genişləndirmək istəyirik. Fikirləşirəm
ki, operadan müəyyən səhnələr ifa olunsun və
arada müxtəlif musiqilər səslənsin. Hələ ki,
bu layihə üzərində çalışırıq. Bəzən
deyirlər ki, bu ifanı niyə dövlət teatrında
göstərmirsiniz? Xatırladım ki, mən Opera və Balet
Teatrında eyni adlı tamaşada çıxış
etmişəm. Sadəcə, son illər mən teatr çərçivəsində
deyil, sərbəst çalışıram. Bir çox layihələri
öz ideyamla həyata keçirmişəm. Bu da həmin qəbildəndir.
Qismət olsun, gələcəkdə bu kimi bir sıra işlər
görməyi planlaşdırmışıq".
Z.Rüstəm
Ayna.- 2011.- 10 sentyabr.-
S.20.