Qəbələ
festivalının London təəssüratları
Simfonik
incilər səsləndi, fərqli dirijor
təfsirləri öz yaradıcı həllini
tapdı
Qədim tarixin izlərini yaşadan
ecazkar Qəbələ torpağında klassik musiqi
festivalının yay fəslində, isti iyulun sonunda
keçirilməsi musiqi həyatımızda artıq bir ənənəyə
çevrilmişdir. Bu festival həm Qəbələ sakinlərinin
dərin marağını doğuran, həm də buraya vətənimizin
və dünyanın müxtəlif diyarlarından gəlib
toplaşan musiqisevərlərin səbirsizliklə gözlədiyi
möhtəşəm musiqi bayramıdır.
Bu il 24 iyuldan başlanan IV festival
artıq 2-ci həftəsinə qədəm qoyur. Xatırladaq
ki, festivalın ilk həftəsi bir sıra maraqlı kamera əsərləri,
xor və opera musiqisi ilə çıxış edən azərbaycanlı
ifaçıların, Ü.Hacıbəyli adına Dövlət
Simfonik Orkestrinin, Dövlət Akademik Xor Kapellasının,
Dövlət Akademik Opera və Balet Teatrı solistlərinin
konsertləri ilə əlamətdar oldu. Bayramın uğurlu
gedişatı rəngarəng əsərlərin
aşıladığı müxtəlif ovqatların səlis
düzümü, eləcə də dinləyici diqqətini ən
xoş ülvi duyğulara kökləyən Azərbaycan
musiqiçilərinin zəngin ifaları sayəsində
keçir.
Ovqatı xoş duyğulara kökləyən
konsertlərdən biri də Ü.Hacıbəyli adına BMA
Kamera Orkestrinin öncə Qəbələ, sonra Qax şəhərlərində
keçən çıxışları idi. Dahi alman Barokko
sənətkarı İ.S.Baxın klavir konsertlərinin
aşıladığı pak mənəvi, zərif aləm və
onun parlaq emosional qarşılaşmaları dirijor, Əməkdar
incəsənət xadimi Azad Əliyevin rəhbərliyi
altında və tanınmış pianoçularımız -
Gülşən Ənnağıyeva, Yeganə Axundova və
Murad Hüseynovun incə ifalarında canlandı. Orkestrin
yaradıcısı və bədii rəhbəri kimi bir
çox ifa nailiyyətlərini qazanmış, onun
başlıca ifaçı zəminini hazırlamış BMA
professoru Tofiq Aslanov tələbələrlə bahəm tərtib
etdikləri Avropa və Azərbaycan kamera incilərindən
ibarət rəngarəng proqram səsləndirdilər.
Əlbəttə, qısa həcmli məqalədə
böyük və əlamətdar konsertlər barədə
fikirləri bütün genişliyi ilə bölüşmək
qeyri-mümkündür. Odur ki, bizi ilhamlandıran, yüksək
professionallıq nümayiş etdirən musiqiçilərimizin
konsertlərinə xüsusi yazılar həsr etmək
ümidi ilə, bu kiçicik resenziyada London Royal Simfonik
Orkestrinin çıxışlarından söz açmaq istərdim.
Orkestrin iştirakı ilə 29 iyulda
Açıq səhnədə keçən ilk musiqi
axşamı dahi Niyazinin 100 illik yubileyinə həsr
edilmişdi. Azərbaycan klassik musiqi mədəniyyətinin
yeganə Maestrosu adını qazanmış bu sənətkarın
həm bəstələdiyi, həm də misilsiz təfsirlər
qazandırdığı əsərlər konsertin proqram əsasını
təşkil edirdi. Dirijorlar Yalçın Adıgözəlov,
Əyyub Quliyev və Fuad İbrahimovun məharətli rəhbərliyi
ilə səslənən "Qaytağı", "Vətən
haqqında mahnı", "Rast" simfonik muğamı
konsertə məxsusi nikbinlik verərək dinləyiciləri
Niyazi ruhuna xas qəhrəmani-bahadır və vətənpərvəranə
ovqata köklədi. Gördüyümüz kimi, Azərbaycan
simfonik incilərinin səslənməsi ilə yanaşı,
fərqli dirijor təfsirləri də öz yaradıcı həllini
tapdı.
İyulun 30-da həmin səhnədə
keçən "Viva İtalia"
başlıqlı ikinci simfonik
musiqi axşamı bütünlüklə
XIX yüzil italyan opera incilərinə - C.Rossini,
C.Verdi, F.Çilea, U.Cordano, P.Maskanyinin, istisna olaraq fransız bəstəkarı
J.Bizenin opera fraqmentlərinə
həsr edilmişdi. Qeyd edək ki,
orkestrin məxsusi italyan
ekspressivliyinə, aydın dinamik nüanslar və səlis frazirovkalara
malik ifası təsadüfi deyildi: hələ keçənilki festivalda dinləyicilərin böyük
rəğbətini qazanmış dirijor Klaudio Vandellinin pult arxasına keçməsi orkestrin
dolğun və şux
səslənməsinə tam şərait
yaratdı.
Konsertin dörd
başlıca solisti - bariton
Marko Kinqari, dramatik messo-soprano Françeska Patane, bizim vokalçılar - ifadəli messo-sopranoya malik Səbinə
Əsədova və lirik tenor
Yusif Eyvazov italyan romantik və verist operalarının dərin nikbinlik və ülviliklə dolu
lirik hisslərə malik
aləmini, verist operalarının isə
çılğın və cəsarətli obrazlarını
canlandırdılar. Bu sırada Yusif Eyvazovun böyük lirizmlə ifa
etdiyi Radamesin
romansı və Səbinə Əsədova ilə birgə böyük ustalıqla
canlandırdıqları Bizenin "Karmen" operasından son
həlledici səhnənin ekspressivliyi xüsusi vurğulanmalıdır.
Və
nəhayət, Çaykovski musiqisinə həsr
edilən musiqi gecəsi London
Kral Simfonik orkestrinin iştirakı ilə ilk
konsert triptixi
tamamladı. 31 iyulda orkestr
polyak dirijoru Mixal Nesteroviçin rəhbərliyi
altında Çaykovskinin simfonik
incilərini dinləyicilərə təqdim etdi.
İstedadlı violin ifaçısı Sergey Krılov bəstəkarın xüsusi
nur
ovqatlı incilərindən biri olan Violin konsertini
səsləndirərək, ruhən bu əsərə
çox yaxın 5-ci simfoniyanı
hazırladı. Simfoniyanın ifası zamanı biz Çaykovski musiqisinin aşıladığı səmimiyyəti,
oxunaqlı lirik hissələri, parlaq dramatik münaqişələri
dərindən duyan daha
bir istedadlı təfsirçini dirijor M.Nesteroviçin
simasında tanıdıq.
Haqqında
bəhs etdiyimiz London Royal Simfonik orkestrinin çıxışları bununla məhdudlaşmır: festivalın 3-5 avqust tarixində planlaşdırılan son üç günü, o cümlədən
bağlanma mərasimi məhz bu orkestrə həvalə edilmişdir.
Bu isə bizi çox sevindirir: belə ki, Qəbələ Klassik
Musiqi Festivalı kimi
maarifləndirici və bizim musiqi həyatımız, musiqi
cəmiyyətimiz üçün olduqca əhəmiyyətli olan
ənənə yalnız özü kimi layiqli və möhtəşəm
sonucla tamamlanmalıdır.
Turan
MƏMMƏDƏLİYEVA,
musiqişünas,
sənətşünaslıq namizədi
Ayna.-
2012.- 4 avqust.- S.19.