“YERLİ
TELEKANALLAR BOZ RƏNGDƏ GÖRÜNÜR”
Bəstəkar Cavanşir Quliyev
hesab edir ki, kanallar sovet
dövrünün qalıqlarını
hələ də üzərindən ata bilməyib
2006-cı
ildən Şimali Kipr Türk Respublikasının Yaxın
Doğu Universitetinin aktyorluq və dramaturji yazıçılıq
fakültəsində çalışan
bəstəkar Cavanşir
Quliyev tətil günlərini, hər il olduğu kimi, Bakıda keçirir. Son üç
ildə onun incəsənətimiz üzərində
apardığı müşahidələr
ürəkaçan olmasa
da, bəstəkar nikbinliyini qoruyur. Gələcəyin ətəyindən
bərk yapışan
Cavanşir Quliyev öz payına düşən işlərdən
danışdı. Dedi
ki, dinləyicilərini
günlərin birində
yazdığı əsərləri
ilə sevindirəcək.
Bundan öncə isə o, qonşu respublikadakı fəaliyyətindən
söz saldı:
- İki ölkənin təhsil sistemi, eləcə də tələbələrin hazırlığı
səviyyəsində hansı
fərqlər var?
- Dərsi qavrama səviyyəsi, demək olar, eynidir. Lakin tədris sistemi arasında fərq böyükdür.
Keyfiyyət məsələsində
Kipr öndədir. Əvvəla, onu qeyd edim ki,
mənim dərs dediyim universitetdə, söhbət konkret olaraq aktyorlardan gedir, tələbələrin
musiqi savadı alması mütləqdir. Onlara notu aşılayırlar.
Bizdə isə bu sistem, ümumiyyətlə,
yoxdur. İncəsənət
Universiteti hələ
də sovetin qanunları ilə ayaqlaşır, köhnəlikdən
çıxa bilmir. Eyni zamanda, orada
yazıçılıq fakültəsi
var. Hər hansı bir əsərin üzərində necə
işləməyin yolları
öyrədilir. Lakin bizdə hələ də şairlər, yazıçılar üçün
tədris fakültəsi
tətbiq olunmayıb.
- Sizcə, belə hallar teatr və
kino sahəsinə təsir göstərir?
- Əlbəttə, göstərir.
Bizim teatrların inkişafının aşağı
səviyyədə olmasının
səbəblərindən biri
də elə budur. Əsərlər yazılır və səhnəyə qoyulur. Amma yadda qalmır.
Düşünürəm ki, lazımi şəxslər papaqlarını
qarşılarına qoyub
yaxşıca düşünməlidirlər.
Çünki yazıçı,
şair olan bir insanın inkişafı üçün
təkcə istedad kifayət deyil.
- Buradan getməyinizə səbəb yuxarıda sadaladığınız problemlərdir?
- Mən burada rahat çalışa bilmirdim. Cəmiyyətdə
baş verən hadisələr dörd tərəfimi elə bürümüşdü ki,
açıq fikirlə
çalışa bilmirdim.
Lakin son 3 ildə intensiv fəaliyyətdəyəm.
Məni narahat edən heç kim, heç nə yoxdur. Şəraitim əladır,
4 otaqlı rahat mənzillə təmin olunmuşam. Həftədə
mənə 12 saat dərs vaxtı ayrılıb. Qalan saatları balet, simfoniya və mahnı yaradıcılığıma
ayırıram.
- Konkret hansı əsərlərin adlarını
çəkə bilərsiniz?
- Bakıya ötən gəlişimdə haqqında
danışdığım "Oğuznamə" baletini
artıq yekunlaşdırmışam.
İndi isə Nuh peyğəmbərin xeyirxahlığından bəhs
edən növbəti
balet üzərində
çalışıram. Bir
müddət əvvəl
4-cü simfoniyanı yekunlaşdırdım.
Kiprdə yaşadığım
müddətdə Azərbaycan
mədəniyyəti üçün
də çalışmışam.
Ekranlardan izlədiyiniz
"Cavid ömrü"
filminin musiqisi mənə məxsusdur. Eyni zamanda, İrəvan
Dövlət Azərbaycan
Dram Teatrının "Körpü",
Akademik Milli Dram Teatrının isə
"Apardı sellər
Saranı" tamaşasına
musiqilər yazmışam.
- Bakıya birdəfəlik qayıtsanız, həmin ritmdə çalışa
bilərsinizmi?
-
Bu, şəraitə bağlıdır.
Fikir verin, bir insan yaxşı
dolanmaq məqsədilə
bir gün bir neçə idarə üçün çalışır. Mən
vəziyyətin bir o qədər yaxşılaşdığını
görə bilmirəm.
Əgər burada çalışmağa başlasam,
bilirəm ki, yaradıcılığımın nəbzi yenə yavaş vuracaq.
- Mütəxəssislər hesab
edirlər ki, kino, teatr sahəsində
vəziyyət əvvəlki
illərə nisbətən
yaxşılaşıb. Siz
necə düşünürsünüz?
- Mən belə düşünmürəm. Filmlərin
sayı azalıb. Teatrdakı əvvəlki vəziyyət yenə də hökm sürür. Kinematoqrafçılar
İttifaqının üzvü
olaraq vəziyyətlə
maraqlanıram. Hələ
ki irəliləyiş
görə bilmirəm.
- Kiprdə olarkən Azərbaycan telekanallarını
izləyirsiniz?
- Yox. Demək olar ki, heç
birinə baxmıram. Çünki bizim kanallar sovet dövrünün qalıqlarını
hələ də üzərindən ata bilməyib. Daha maraqlı olan xarici kanalları izləyirəm. Bizim kanallar boz rəngdə
görünür.
- Azərbaycan bu il ikinci dəfə
"Eurovision-2009"da çıxış
edəcək. Bu istiqamətdə
Avropaya çıxışımızı
necə qiymətləndirirsiniz?
- Ötənilki iştirakçıları
ukraynalı mütəxəssislər
hazırlaşdırmışdılar. Builki iştirakçı
da eyni xətt
üzrə səhnəyə
hazırlaşır. Ona
görə də, heç nə deyə bilməyəcəyəm.
İştirakçının imkanları üzərində
yerli mütəxəssislər
çalışanda və
biz müsabiqədə irəlidəki
yerlərdən birini tutanda bunu öz
qələbəmiz kimi
dəyərləndirəcəyəm.
- Mahnı yaradıcılığınızda
nə yenilik var?
- Yeni mahnılar çoxdur. Onları kimlərə təqdim edəcəyim barədə
düşünürəm. Ötən ildən Aygün Kazımova üçün bir neçə mahnı yazmışam. Tənbəlliyindən
onları yekunlaşdıra
bilmir. Bir məqamı diqqətinizə
çatdırmaq istəyirəm
ki, əksər sənətçilər xalq
artisti fəxri adını alandan sonra yaradıcılıq tempini aşağı salır. Əvvəl fəxri ad uğrunda bir-birinin ardınca gecə-gündüz mahnılar
oxuyur, maraqlı layihələr həyata keçirirdilər. Fəxri
adı qazanandan sonra isə tənbəlləşirlər.
RƏHİMQIZI Z.
Ayna.-2009.-21 fevral.-S.20.