“Mənə
şou-biznes adlı cəngəllikdə yaşamaq çox
çətindir...”
Xoş gördük,
Ülviyyə xanım! İxtisasca psixoloqsunuz. Yetərincə
maraqlı və mürəkkəb sənətdir. Psixologiyaya
aid biliklər hər kəsə lazımdır, xüsusilə
də rejissora. Bəs yada sala bilərsinizmi, hansı ekran əsəri,
hansı filmin təsiri altında rejissor olmağı qərara
aldınız?
-
Sözün düzü, bu qərarı verəndə
dördüncü sinifdə oxuyurdum. Heç bir başqa sahə
məni cəlb etmirdi. Amma bir dəfə məndən
bağçada soruşdular: "Böyüyəndə nəçi
olmaq istəyirsən?" Cavab verdim ki, "bağban"
(gülür). Konkret bir filmin adını çəkə
bilmərəm, onların sayı çoxdur. Onu da söyləyim
ki, kinonu sevdiyim qədər teatrı da sevirdim. Tətil
zamanı anam məni tez-tez nənəmin yanına, Moskvaya
göndərirdi və mən məmnuniyyətlə nənəmlə
teatrlara gedirdim. Teatr mənə çox təsir edirdi. Mən
hətta teatr rejissoru olmaq fikrinə də
düşmüşdüm.
- Belinski söyləyib:
"Düşüncəsiz incəsənət qəlbsiz
insana bərabərdir". Sizin kliplərinizdə
tamaşaçıların saatlarla həll etməli olduğu
krossvordlar yoxdur. Onlar mini-film kimidir və onlarda hər zaman
"real həyat" adlı əsas fikir mövcud olur. Məsələn,
"Aldatdı məni", "Səndəmi ölmək istədin?",
"Yağış", "Sən gəlməz oldun" və
bir çox əsərlərinizi sadalamaq olar. Təəccüblü
deyil ki, kliplərinizin heç də hamısı xoşbəxt
sonluqla bitmir.
Axı
hər şeyin hər zaman yaxşı olması mümkün
deyil. Ülviyyə xanım daha hansı fikirlərini kliplərində
əks etdirməyə çalışır?
-
Mən xasiyyətcə real həyata yaxın olan insanam və
hesab edirəm ki, həyat bizə hər zaman nəyisə diktə
edir. Bir psixoloq kimi ətrafımda olan insanların həyatında
baş verən hadisələri müşahidə edir,
onları kliplərimdə əks etdirməyi xoşlayıram.
Bir də çox şeyləri, təəssüflər olsun
ki, öz ağır həyat təcrübəmdən
götürürəm. Bilirsiniz, yalnız xəyallarda hər
zaman hər şey yaxşı sonluqla bitə bilər. Bədbin
insan olmağıma baxmayaraq, mən xoşbəxt sonluqları
çox sevirəm. Ona görə də asudə vaxtlarımda
romantik amerikan komediyalarını izləyirəm, belə ki,
onlar həmişə xoşbəxt sonluqla bitir. Faciəvi
sonluqlar mənə çox pis təsir edir. Yadımdadır,
"Modilyani" filmini seyr etdikdən sonra bütün həftə
depressiyada oldum. Mən xasiyyətlərin və şəxslərarası
münasibətlərin kəsişdiyi psixoloji dram çəkmək
arzusundayam.
- İlham bizim gözlənilmədən
gələn, mistik əhval-ruhiyyəmizdir. Sizə bu mistik əhval-ruhiyyə
gələndə ilk öncə nə edirsiniz?
-
Onu söyləyim ki, bu mistik əhval-ruhiyyə mənə
çox tez-tez gəlir. Mən gecə oyanıb,
gördüyüm yuxunu kağıza köçürüb,
gələcəkdə həmin yuxunun motivlərindən klip
çəkilişlərində istifadə edirəm. Mən
mistikaya inanan insanam, amma hesab edirəm ki, elmi əsası
olmayan falabaxma və insanın taleyinə qarışma
yanlış bir əməl və günahdır.
- Elə bir mahnı,
kompozisiya varmı ki, onu ekranlaşdırmağı arzu
edirsiniz, amma hələ bu arzunuz bəzi səbəblərə
görə gerçəkləşməyib?
- Elə mahnı var, amma xarici estradadandır. Bizim mahnılarımıza qalınca, istədiyim bütün mahnılara klip çəkmişəm və çəkməyə də davam edirəm. Həm də bəxtim onda gətirib ki, sevmədiyim mahnıya hələ ki klip çəkməmişəm.
- Bu
yaxınlarda İnternetdə oxumuşam ki, tam fərqli
janrlarda olan üç film çəkmək fikrindəsiniz. Bu
barədə ətraflı məlumat verə bilərsinizmi?
- Xeyr, bu, yanlış məlumatdır. Üç
filmi dalbadal çəkmək kimi xoşbətlik hardadır? Mən
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin "Kino" şöbəsinə üç
alternativ ssenari təqdim etdim. Film onların seçdiyi ssenariyə
çəkilir.
- Bir zamanlar bizim bədxah
qonşularımız Brilliant Dadaşovanın ifa etdiyi
"Vokaliz" mahnısını mənimsəmişdilər.
Müəllif hüquqlarını məhz dünya səviyyəsində
həll etmək isə o zaman bizim üçün çox
önəmli idi. "Vokaliz"i ekranlaşdırmaq çox
məsuliyyətli və prinsipial iş idi. Bu yük sizin
boynunuza düşdü. Maraqlıdır, çəkiliş
zamanı hansı prinsiplərə əsaslanırdınız
və hansı hissləri keçirirdiniz?
-
İlk öncə onu qeyd etmək istəyirəm ki, həmin
bədxah qonşularımızın həyasızlığı
məni çox qıcıqlandırır. Mən çox vətənpərvər
insanam və baş verən bu hadisə mənə gecələr
belə yatmağa imkan vermirdi. "Vokaliz"i çəkərkən
çalışırdıq ki, bu klipi Azərbaycanın vizit
kartı edək. Klipdə ermənilərin bizdən mənimsəməyə
çalışdığı milli rəqslərimizi,
libaslarımızı, tar, kamança, qaval kimi milli musiqi alətlərimizi
əks etdirmişik.
-
"Səmimiyyət həqiqətin
anasıdır və ləyaqətli insanı əks etdirən
lövhədir". Heç kəsə sirr deyil ki,
yazılmamış qanunların hakm sürdüyü bu
şou-biznes adlı cəngəllikdə çox qeyri-səmimi
insanlar var. Bəs Ülviyyə xanım belə insanlara
müraciət edibmi? Səmimiyyət ifaçı
üçün nə dərəcədə önəmlidir?
-
Belə qeyri-səmimiliklə çox tez-tez rastlaşıram
və onu da etiraf edim ki, istər-istəməz şou-biznesin,
bu şöhrətpərəstlik bazarının bir hissəsi
olmaq məcburiyyətində olduğun bu cəngəllikdə
yaşamaq çox çətindir. Bəzən
özüm-özümlə bu barədə münaqişəyə
də girirəm. Elə anlar olub ki, hər şeyi atıb bu
sahədən getmək istəmişəm. Amma illər
ötdükcə hər şeyə daha fəlsəfi
yanaşmağı öyrəndim. İşimlə əlaqədar
mən şou-biznesdəyəm, amma qəlbən mən
şou-biznesdən kənardayam. İfaçının səmimi
olmasının nə qədər vacib olduğuna qalınca isə,
rejissor üçün həmin səmimiyyət daha vacibdir.
- "Qadınlar gözəl
ağlamağı bacarır! Onlar istədiyi zaman və istədikləri
kimi ağlayırlar". Çox zaman hamını klipləri
ilə ağladan Ülviyyə xanımın özü nə
vaxt sonuncu dəfə ağlayıb?
-
Çox tez-tez ağlayıram, amma bağlı qapılar
arxasında. Bir ara məndən yazırdılar ki, mən
"Dəmir Ledi"yəm. Amma sizi əmin edirəm ki, bu belə
deyil. Məni mahnı, film və ümumiyyətlə həyatda
hər şey kövrəldə bilər. Mən çox həssas insanam!
Sevinc İSMAYIL
Ayna.-2009.-18 iyul.-S.19.