Sevda Məmmədli: “Sənətə
daha çox vaxt ayırsaydım...”
Bəstəkar xanım
mahnılarını yalnız peşəkarlara etibar edir
Hər
bir insanın həyatında elə bir an gələcək ki,
o, keçmişinə nəzər salıb özünə
suallar verməli olacaq: "Tanrı məni yaratdı, mənə
can verdi, bolluca nemət bağışladı, bəs mən
- Adəm övladı, məmləkətim, insanlar
üçün, bu dünya üçün nə etdim? Özümdən
sonra nələri qoyub gedəcəyəm? Özümlə
hansı əməllərimi aparacağam?" Budəfəki
həmsöhbətimin bu sualları cavabsız
qoymayacağına əminəm. Düşünürəm
ki, insanın daxili aləmi onun zahiri
görünüşünə böyük təsir göstərir.
Həm daxilən, həm zahirən gözəl olan
xanımdır. Qayğıkeş anadır, iki övlad
böyüdür. Müəllimədir, tələbələri
gələcəyin peşəkar musiqiçiləridir. Bəstəkardır,
əsasən mahnı janrında yazır və bu gün onun bəstələrinə
müğənnilər tərəfindən tələbat var.
Təvazökardır, bəzən bir çox media
işçiləri bu xanımın hitə çevrilmiş
mahnılarının ona məxsus olduqlarını biləndə
çox təəccüblənirlər. "Niyə bu
mahnıları siz yazdığınızı bilmirik?"
deyirlər.
Onun
"Ata", "Qayıdacaqsan", "Qəlbim
küsüb səndən", "Yanır ürəyim"
(Brilyant Dadaşova), "Demirəm", "Getdi"
(Zülfiyyə Xanbabayeva), "Necə unudum səni" (Abbas
Bağırov), "Apar məni" (Samira), "Sən gəlmədin"
(Rəşad İlyasov), "Üşüyürəm bənövşətək"
(Elnarə), "Yar bizə qonaq gələcək" (Lalə
Məmmədova) , "Yaşayır Heydər ata!" kimi
ürək nəğmələrinə qulaq asdıqca insan
doymur və təsəlli tapır. Onunla ünsiyyətdə
olanda insan sanki dincəlir, çünki bu insan həyatın
yalnız yaxşı tərəfini görür, hər zaman
yüksək əhval-ruhiyyəsini başqalara
ötürür. Şükür etməyi sevir, qəlbi təmizdir,
ürəyi yaşamaq və yaratmaq sevdası ilə doludur. Adı
da Sevdadır. "Art klub"un qonağı bəstəkar
Sevda Məmmədlidir.
- Eşitdiyimə
görə, bu yaxınlarda "Zirvədəkilər"
adlı mükafata layiq görülmüsünüz. Ümumiyyətlə,
mükafata münasibətiniz necədir?
-
Düz eşitmisiniz. Mən "Peşəkar bəstəkar
fəaliyyəti" adlı nominasiya üzrə
almışam bu mükafatı. Sözsüz ki, mükafatlar
bizi həvəsləndirir və məsuliyyət hissini
artırır.
- Kimin ifasında
mahnılarınızı eşitməyi
arzulayırdınız?
-
Yadımdadır, ilk mahnımı A.Zeynallı adına musiqi
texnikumunun birinci kursunda oxuyanda, 15 yaşlı Brilyant
Dadaşova üçün bəstələmişdim. O vaxt
Brilyant xanım heç efirə də
çıxmamışdı və Dövlət Radiomuzda onun
ifasında "Nəğmələr" mahnısı səslənəndə
mən o qədər heyrətləndim ki, anama deyirdim:
"Ana, o nələr edir, mahnılarda necə boğazlar edir
o?". Bir sözlə, Brilyant xanımın sənətinin
vurğunu idim və ilk "Qayıdacaqsan" adlı
mahnımı məhz onun üçün
yazmışdım. Brilyant xanım biləndə ki, mən həmin
ilk mahnını onun üçün 15 yaşında
yazmışam, inana bilmirdi və bunu məni öz
"Gözəllik dünyanı xilas edəcək"
verilişinə dəvət edəndə
açıqladı. İllər ötdü və biz Brilyant
xanımla bir silsilə mahnılar yazdırdıq:
"Ata", "Ömrümüzün bu
çağında", "Qəlbim küsüb səndən",
"Yanır ürəyim"...
- Sevda xanımı
tanıdan və ona daha çox uğur gətirən hansı
bəstəsi olub?
-
Bu, 1999-cu ildə şəhərimizdə bir
"partlayış" yaradan "Demirəm"
mahnısı olub. Bu mahnı nəinki mənə, Zülfiyyə
Xanbabayevaya, Fuad Əlişova da böyük uğur gətirdi.
Bu mahnıdan əvvəl Zülfiyyə bir çox
mahnılar ifa etmişdi, amma ilk klipi məhz bu mahnıya
çəkildi və Fuad Əlişov da özünü bir
klipmeyker kimi təsdiqlədi. Və sözsüz ki, Brilyant
Dadaşova ilə işlədiyim mahnılar mənə
böyük uğur gətirdi.
- "Poeziya ruhun
musiqisidir". Heç şeir yazmısınızmı? Ümumiyyətlə,
nəğmələrinizdə öncə şeir yaranır,
yoxsa musiqi?
-
Heç vaxt əlimə qələm alıb şeir
yazmamışam. Amma hərdən elə olub ki, royal
arxasında əyləşib mahnı bəstələyəndə
özümdən asılı olmayaraq çaldıqca sözlər
də yaranıb. Hətta sonradan istəmişəm ki,
sözlərim dəyişilsin, amma o qədər musiqiyə
oturublar ki, ehtiyac olmayıb. Misal üçün, Abbas
Bağırovun "Necə unudum səni"
mahnısındaki kimi. İlqar Xəyal üçün bəstələdiyim
"İlahə" mahnısının da sözlərini
özüm yazmışam. Mahnının yaranmasına
qalınca, mən həmişə şeirdən ilhamlanıb
musiqi yazıram. Şeir o qədər məni tutmalıdır
ki, əsas fikri məni çox uzaqlara aparsın.
- Hər bir fəaliyyətin
başlanğıcına səbəb istək olur, bəstəkarlıq
fəaliyyətinə başlayanda ən böyük istəyiniz
nə olub?
-
Mənəvi rahatlıq tapmaq...
- Müğənnilərlə
işləməkdən zövq alırsınız, yoxsa bu bir
məcburiyyətə çevrilir?
-
Bilirsiniz, 3-4 dəqiqəlik mahnı bəzən aylarla onun
üzərində çalışmağı tələb
edir. Sözsüz ki, bəziləri ilə
çalışmaqdan zövq alıram, bəzilərinin əlindən
isə cana gəlib hərdən istəyirəm mahnını
özüm oxuyum.
- Siz Ulu Öndərimiz
Heydər Əliyevə həsr etdiyiniz mahnını
özünüz ifa etmisiniz və həmin kompozisiyaya klip də
çəkilib, çox uğurlu da alınıb. Yenidən
hansısa bəstənizi ifa etmək arzunuz varmı?
-
Demək olar, məni məcbur etdilər. Artıq aranjiman
hazır olandan sonra şair Mirkazım Seyidov təkid etdi ki,
Sevda xanım, bu mahnını yalnız siz ifa edə bilərsiniz.
Həm də bu mahnını ifa etmək mənim
üçün böyük şərəf idi, istədim məndən
bir yadigar qalsın. Mənim ailəmdə oxumağıma həmişə
qarşı çıxıblar. Sadəcə, bu, ciddi
mövzu olduğuna görə etiraz edən olmadı. Bir də
ki, çox arzulardım anama bir mahnı həsr edib oxuyum,
ürəyimdə belə arzu var.
- Sadəlik - mənəvi
gözəlliyin əsas şərtidir. Sadə
qadınsınız, bizim günlərdə sənət aləmində
sadə insan nadir bir tapıntıdır...
-
Bəzən özünü çox dartan insan bununla
özünü sığortalayır, çox insanları
yaxına buraxmır ki, əslində nə qədər
boş və maraqsız insan olması aşkarlanmasın. Hayıf
bizim sənətdə belələri çoxdur.
Ağıllı insan həm sadə, həm özündən
həmişə narazıdır, çünki bilir ki, bu sənətin
zirvəsi yoxdur.
- Deyirlər, gözəllik
xoşbəxtlik vədidir.. Elə vaxtlarınız olubmu ki,
kaş gözəl olmayaydım, bəxtim gözəl
olaydı deyəsiniz?
-
Olub. Həyatdır, hərdən sınırsan, şanslı
olmaq yaxşı şeydir. Mən gözəllik heyranıyam.
Bilirsiniz, çox vaxt insanın daxili aləmi zahiri aləminə
böyük təsir göstərir. İnsanın
yaratdığı gözəlliklər isə heç zaman
İlahinin yaratdıqlarına çata bilməz. Adicə bir
gözəl gülü görəndə Yaradana üz tutub
deyirəm: "İlahi, sənə inanmayan doğrudan da
kafirdir". - "Qadın bəşəriyyətə ana və
ilk tərbiyəçidir". Sevda xanım, siz həm ana, həm
də Musiqi Akademiyasında müəlliməsiniz. Bu iki vacib
funksiya haqqında nə danışa bilərsiniz?
-
Bilirsiniz, gözəl müəllimə, gözəl bəstəkar
da olmaq olar, amma anasansa, gərək analığın məsuliyyətini
hiss edəsən. Deyirlər, pis ana yoxdur. Minlərcə
atılmış uşaqların anaları necə
yaxşı ana ola bilər? Ana var, övladı dərsə
gedir, bütün günü ürəyi övladının
yanında qalır. Mənim üçün sənətimdən
öncə uşaqlarım vacibdir. Sənətə daha
çox vaxt ayırsaydım, daha böyük uğurlar əldə
edərdim.
- Cihadların ən
böyüyü nəfsə qarşı vuruşmaqdır. Nəfsinizlə
vuruşa bilirsinizmi?
-
Bilirəm. Məsələn, çoxlu sayda qeyri-peşəkar
müğənnilər zəng vurub onlar üçün
mahnı yazmağımı xahiş edirlər və qibtə
olunan qonorarlar təklif edirlər, mənsə
razılaşmıram və mahnılarımı yalnız
peşəkar müğənnilərə etibar edirəm.
-
Xoşbəxtliyi bir sözlə
ifadə edin.
-
ŞÜKÜR. Xoşbəxtlik nisbi anlayışdır, mənə
xoşbəxtlik gətirən bir şey başqasına onu bəxş
etməyə bilər. Amma şükran duyğularını
dilə gətirən insanlara böyük hörmətim var.
Allah-Təala naşükür bəndələri sevməz. İnsan
ən ağır günündə düşünməlidir
ki, bundan da betər ola bilər və min şükür etməlidir.
İnsan var görmür, yeriyə bilmir. Əgər biz
görürüksə, yeriyə biliriksə, bu özü də
bir xoşbəxtlikdir.
Sevinc İSMAYIL
Ayna.-2009.-7 noyabr.-S.19.