Gövhər Həsənzadə: "Gəlin sərvətlərimizi
qoruyaq, özümüz öz ayranımıza turş deməyək"
Deyirlər,
nikbinlik böyük insanların sərvətidir. Səhifəmizin
bugünkü qonağı çox nikbin insandır. Onun
böyüklüyü isə sadəliyində, ləyaqətli
və istedadlı olmağındadır. Belə olmasaydı,
ulu Tanrı ona bugünkü uğurları bəxş etməzdi.
1986-cı ildən bəstəkar olan bu kişi xasiyyətli
Şərq qadını ilk "İnanmaram"
mahnısıyla meydana çıxdı və Azərbaycan
musiqisində yeni bir səhifə açdı. "Anladım
sonunda", "Get, dönmə geri", "Ömür
bumu?", "Belə olarmı?", "Son məktub",
"De, hardasan?", "Zülmətlərin
övladıyam"...
Bu
şlyagerləri sadalamağa davam etsək, gərək səhifənin
yarısını siyahıya həsr edək. Onun
mahnılarını oxumağı arzulamayan müğənni,
onun mahnılarını tanımayan və sevməyən insan
yoxdur. Məhz bu insanın bəstəsi bizi bu ilin yazında
bütün Avropaya tanıtdı. Onun ən böyük arzusu
balet yazmaqdır. Rəqibi yoxdur, amma istedadı ilə
barışmayanlar çoxdur. Qonağımız Şəhriyar
Mədəniyyət Mərkəzinin və Yaşıl
Teatrın direktoru, bəstəkar, əməkdar incəsənət
xadimi Gövhər Həsənzadədir.
- Xoş gördük,
Gövhər xanım! Mətbuatı izləyib belə bir qərara
gəlmək olar ki, siz bu günün ən məhsuldar bəstəkarısınız.
Gəlin elə yeniliklərdən başlayaq...
-
Bu yaxınlarda Almaniya vətəndaşı olan Əziz Can
Bakıya təşrif buyurdu. Onun seçdiyi dörd
mahnımdan biri artıq İngiltərədə aranjeman
olunub. Daha sonra "Pop star" müsabiqəsinin yetirməsi
Gökhan Erolla sözləri Aişə Birgül
Yılmazın olan yeni mahnı üzərində
çalışırıq. Türkiyədə çox sevilən
müğənni Pinar Aylin uzun illərdən sonra albom ərsəyə
gətirdi.
Və
çox sevindirici bir haldır ki, albom mənim mahnımla
adlanır. Həmin mahnını Ayaz Qasımovun ifasında
eşitmişsiniz. Bu, "Sevgi yolu" mahnısıdır.
Amma Pinar adını dəyişdirib, "Masal dünya"
qoyub. Həmin "Masal dünya" Türkiyədə dillər
əzbərinə çevrilib.
Bu
yaxınlarda rus rok qrupu Bakıya təşrif buyurmuşdu. Həmin
rus qrupunun solisti Mişa ilə işbirliyimiz baş tutdu. Biz
onunla "Yar, aman yar" mahnısını yazdırdıq və
dekabrın ortası üçün Bakıda klip çəkilişləri
başlayacaq. O, xaricdən böyük çəkiliş
qrupu gətirəcək.
Yerli
müğənnilərimizə gəlincə isə, bu
yaxındarda İzzət Bağırovla "Neyləyim",
Lalə Məmmədova ilə "Yalançı sevda" və
Zülfiyyə Xanbabayeva ilə işlədiyimiz iki mahnı
işıq üzü görməlidir. Həmçinin
İradə İbrahimova ilə yeni mahnılar üzərində
çalışırıq. Onların işləmələri
Türkiyədə gedir. Ruslan Əliyevin sözlərinə
yazılan "Saf sevgi" mahnısına çox
böyük ümidlərim var. İradə bu mahnının
eskizini artıq Türkiyədə hazırlayıb. Mən həmişə
İradəni mahnılarımın qaranquşu
adlandırmışam. Çünki hansısa bir yeni janra
müraciət edəndə bütün eksperimentləri onunla
etmişəm. Mahnıda "Kainati səslər" adlanan
bir effektdən istifadə olunub.
- Bir ara deyirdiniz ki,
Türkiyəyə köçəcəksiniz... Fikrinizdən
niyə döndünüz?
-
Çünki görürəm ki, Türkiyədə də mənim
burda olan qədər işlərim olacaq və səhərdən
axşamacan qaça-qaçda olacam. Özü də
Türkiyə bir o qədər də xarici və qərib
ölkə sayılmır bizim üçün. Bir çox
Avropa ölkələri ilə təmasım var və şəxsi
həyatımda olan planlarla bağlı onların birinə
köçməyim gözlənilir.
- Ritmik musiqi yazmaq lirika
yazmaqdan qat-qat çətindir. Sizin
mahnılarınızın əksəriyyəti ritmik
mahnılardır...
-
Əslində onlar da ritmə oturdulmuş lirik
mahnılardır. Onları ritmə salmaq və bununla
yanaşı bütün nəsillərin zövqünə
oxşamaq çox mürəkkəb işdir. Amma fikir versəniz,
heç bir ritmik mahnımın sözlərində nikbinlik
yoxdur. Hamısında qəmginlik və sərt ismarıclar
var.
- Daha nə söyləmək
istərdiniz?..
-
Onu söyləmək istərdim ki, milli musiqimizin gözəlliyinə
təcavüz etməyək, süniləşdirməyək. Gəlin
öz sərvətlərimizi qoruyaq, özümüz öz mətbəximizi
dəyərləndirək və öz ayranımıza
turş deməyək. Bu gün estrada aləmində əsl
yaradıcı və peşəkar insanlara böyük ehtiyac
var. Və həmin peşəkarların
yaradıcılığı mütləq ölkədən kənarda
nümayiş etdirilməlidir.
Bilirsinz,
bəstəkar ali təhsilli, geniş dünyagörüşə
malik ola bilər, amma onun bütün gördüklərini,
yaşadıqlarını və mürəkkəb musiqisini
kütlə qəbul etməyə bilər. Biz dinləyicilərə
bacardığımız qədər hər şeyi sadə
nümayiş etdirməliyik. Bəziləri deyir ki, orkestri
çox gözəl duyur, mürəkkəb musiqi bəstələyir,
amma fikirləşmir ki, həmin bəstələdiyini bir qrup
musiqiçi qəbul edər, ya yox. Kütlə
üçün, xalq üçün onun tarixini, mədəniyyətini
və sərvətini nümayiş etdirməkdən
ötrü xalqın təmsilçisi olmalısan. Mən
çox mürəkkəb musiqi yazsam, onun ünvanı da
olmayacaq. Bizim günlərdə bütün dünya klassik
musiqiyə qayıdır.
Sevinc İSMAYIL
Ayna.-2009.-21 noyabr.-S.19.