İNSANLIQ ETALONU
Müəllifini unutduğum şairin bir bəndi həmişəlik olaraq qəlbimə həkk olub:
Adamlar
cürbəcür, adamlar min-min,
Öz gizli aləmi var ürəklərin.
Hər il qışdan sonra gəlsə də bahar,
Hər yeni baharın öz aləmi var.
70 illik ömrümdə sonsuz sayda adamlar ilə təmasda
olmuşam. Onların heç də hamısı insanlıq təsiri
bağışlamayıb. Lakin təsadüfən
elə insanlarla rastlaşmışam ki, keçmişini
yaxından tanımasam da özünün yüksək insani
keyfiyyəti ilə həmişəlik olaraq qəlbimdə
özünə xüsusi yer alıb.
2019-cu ilin oktyabr ayının 19-da günorta vaxtları
Sumqayıt şəhərindəki “ASAN XİDMƏT”ə gəlmişdim
ki, oğlanlarımdan birinə maşınımı sürmək
üçün etibarnamə verim. Növbə çox
olduğundan ayaq üstə var-gəl edirdim ki, vaxt
keçsin. Bu vaxt orta boylu, xoş sifətli, səmimi və
üzündə təbəssüm olan bir alicənab insan mənə
yaxınlaşdı və məni tanıyan yaxın bir adam kimi ədəb-ərkanla adımla mənə
müraciət edərək əl uzadıb mənimlə
salamlaşdı. Məni televiziyadan
tanıdığını, obyektiv fikirli bir alim kimi
çoxdan görüşmək istədiyini və bu xoş
təsadüfdən məmnun olduğunu bildirdi. Söhbətimiz o qədər şirin oldu ki,
oturacaqlarda yer boşalan kimi əyləşərək davam
etdirməli olduq. Söhbət əsnasında
telefonlarımızı da qeyd etdik. Söhbətimiz
o qədər şirin alındı ki, bir də baxdıq ki, hər
ikimizin də uzunmüddətli növbələrimiz artıq
çatıb. Sən demə bizim söhbətimiz
zamanı həmkarımın övladlarından biri bu tarixi
günü telefonunun köməyi ilə foto şəklində
tarixiləşdiribmiş. Həmsöhbətim
özünün həkim olduğunu bildirərək
adının da Elman olduğunu bildirmişdi.
Bir müddət keçəndən sonra telefon əlaqələrimiz
oldu. Söhbətlərimizin məzmunu o qədər məmnun
etmişdi ki, onun millətini sevən şair qəlbli həkim
olduğunun inamı getdikcə məndə daha da güclənirdi.
Bu səbəbdən də ona 2019-cu il noyabr ayının 14-də
Azərbaycanda Atatürk Mərkəzində Yeni Azərbaycan
Partiyasının təsisçiləri olan “91-lər”dən
biri, Qaradağ Rayon İcra Hakimiyyətində ictimai-siyasi və
humanitar məsələlər şöbəsinin müdiri,
Birinci dərəcəli dövlət qulluqçusu Munis
Bayramovun “Türkün dastanı (poemalar toplusu)”
kitabının təqdimatını təşkil etdiyimi dedim
və onu da bu ruhda olduğu üçün həmin təqdimata
dəvət etdim. Elman həkim həmin təqdimata
demək olar ki, hamıdan qabaq gəldi.
O,
özü ilə mənim üçün “Qibləgahım vətəndir”
kitabını da gətirmişdi. Həmin tədbirdə
mən ona Munis müəllimin kitabını təqdim etdim.
O, da mənə öz kitabını bağışladı. Onun “Qibləgahım vətəndir” kitabı
M.Bayramovun “Türkün dastanı (poemalar toplusu)” kitabı ilə
bərabər uzun müddət mənim evimdə stolumun
üstündə qaldı. Hər iki
kitabı ailə üzvlərimin hamısı oxuyaraq geniş
müzakirələr etdik.
"Qibləgahım Vətəndir" kitabı müəllifin
ikinci şeirlər kitabı olduğunu bildim. Kitabla tanış
olduqca o qənaətə gəldik ki, kitabın IX fəslinin
hər birindəki şeirlər sadə xalq dilində
yazıldığı üçün qəlbimizi fəth
edirdi. Şeirlərin demək olar ki,
bütün hamısı Vətənə, ata ocağına,
qocalara və körpələrə həsr olunmuşdu.
Kitab elə birinci səhifədən diqqəti cəlb edir:
Atadan-anadan
övlada qalan,
Biri ad, biri süd, biri xatirə.
Övladdan
onlara nəsə qalarsa,
O da qəbir
üstə olan abidə…
Bundan sonra mən özümdən asılı olmayaraq
Elman həkimin tərcümeyi-halı və kimliyi ilə əlaqədar
internetin köməyi ilə maraqlanmağa başladım. Çünki,
onunla mənim görüşməyim təsadüf olsa da bu təsadüfün
arxasında bir zərurət var idi. Əks
təqdirdə biz görüşə bilməzdik. Fəlsəfənin dialektikasından mənə məlumdur
ki, təsadüflər zərurətlərin kəsişmə
nöqtəsidir.
Məlum
oldu ki, feysbukda belə bizim xeyli: Abbasqulu Najafzade, Ahmed
Baskallı, Arzu Sadik, Azer Alekperov, Elnur Hesenov, Ibrahim Quliyev,
Ildirim Qurbanov və Inwallah Rzayev kimi və s. ortaq
dostlarımız da vardır. Onların
adları feysbukda necə yazılıb elə də
yazmışam ki, axtaran olsa elə də tapsın. Həmin mənbədən mənə məlum oldu
ki, İbrahimov Elman Məbud oğlu müalicə masajı
üzrə baş mütəxəssisdir. Onun mobil
telefonu: 050 543 38 94 olmaqla E-poçt ünvanı --
elman.1958@mail.ru kimidir. 15 yanvar 1958-ci ildə Mingəcevir
şəhərində anadan olub. 2009-cu ildən
Bakı Clinik adlı yerdə müalicə masajı üzrə
baş mütəxəssisdir. Bir mütəxəssis
kimi skolioz, kifoz, lordoz, bel yırtığı (qrıja),
protruziya, osteoxondroz kimi onurğa əyriliklərinini,
yastıpəncəlik, körpə və uşaqlarda ətrafların
X-vari və O-şəkilli əyriliklərini, "toyuq
döşlük", sinədə batıq, oynaq və əzələ-sinir
ağrılarını, uşaqlarda uşaq serebral iflicini
(DSP), insultdan sonra reabilitasiya işlərini görməklə
müalicə edə bilir. Ali və orta məktəblər
barədə göstərməyə oxuduğu yerlər
yoxdur. Ailəlidir. “Qızıl
qələm mükafatı” laureatı olmaqla "Anama məktub"
və "Qibləgahım Vətəndir" adlı
şeirlər kitablarının müəllifidir. Elman İbrahimov əməli işləri ilə
sübut etmişdir ki, masajla onurğa xəstəliklərini
aradan qaldırmaq olur. O, Rusiyanın Yekaterinburq şəhərində
tibbi təhsil alıb. Yekaterinburq tibb müəssisəsində
baş mütəxəssis və icraçı direktor vəzifəsində
çalışıb. Rusiya fərdi tibb müəssisəsi
tərəfindən yüksək dərəcəli mütəxəssis
adına layiq görülüb. Hazırda isə 2009-cu ildən Bakı Clinik
müalicə mərkəzində masaj üzrə baş
mütəxəssis vəzifəsində
çalışır. Həmçinin
http://www.anl.az/down/meqale/525/2015/fevral/418068.htm hiper linkinin
köməyi ilə Rafiq Əliyev adlı şəxsin 525-ci qəzetin
2015-ci ilin fevral ayının 3-də çap olunmuş
sayının 8-ci səhifəsindəki “Elman Məbudun yeni
kitabı işıq üzü gördü” məqaləsi də
mənə xeyli məlumat verdi. Müəllif məqalədə ürək
yanğısı ilə qeyd edir ki, gəlimli-gedimli dünyada
özündən sonra iz qoymaq hər adama qismət olmur.
Müdriklər əbəs yerə deməyiblər
ki, insan sözü-söhbəti, əməlləri
yaşadıqca yaşayır. Buna görə
də ağıllı insan bütün ömrü boyu
xalqı üçün, adının təmizliyi
üçün, ailəsinin, el-obanın, qohum-əqrəbasının
yanında alnıaçıq, üzüağ olması
üçün çalışıb vuruşur. Nə qədər doğru, nə qədər
obyektiv fikirdir. Sonra davam edərək qeyd
edir ki, xeyirxah və incəqəlbli insan kimi tanınan,
gözəl əməlləri ilə ürəklərdə
özünə yuva salmış Elman İbrahimov həyatda məhz
bu prinsiplə yaşayan insanlardandır. O, ixtisasca həkim
olmasına baxmayaraq, poeziyaya marağı uşaqlıq illərindən
yaranıb. Yaşa dolduqdan sonra həyatın
çətinlikləri ilə təkbətək qalan vaxt onun
şeir bulağının gözü yenidən
açılıb. Həmin dövr
1990-cı ilin sonlarına təsadüf edir. Elman Məbudun şeirləri əsasən sadə
xalq dilində yazılıb. Vətənə,
ata ocağına, qocalara və körpələrə bəslənən
məhəbbət onun yaradıcılığının əsas
mövzusudur. Bundan sonra “Qocalıq”
şeirindən nümunə gətirir. Müəllif
fikrini davam etdirərək “Bu yaxınlarda Elman Məbudun
"Qibləgahım Vətəndir" adlı ikinci şeirlər
kitabı işıq üzü görüb” cümləsini
işlədir. Həmin kitab mənə də
bağışlandığından kitabın ilk və son səhifələrini
vərəqlədim. Təəssüflər
olsun ki, kitabın ilk və son səhifələrində onun nəşr
ilini görə bilmədim. Məəttəl qaldım:
tutaq ki, Elman həkimdir, bəs kitabı nəşr edən
““MR” poliqrafiya”? Həmin qurum nəşriyyatdırsa, mətbəədirsə
onun axı təcrübəsi var! Niyə belə
bir gözəl yaradıcı qəlbə malik insanın əməyinin
tarixini vermirlər? Təəssüf hissi,
ürək ağrısı ilə qeyd etmək istəyirəm
ki, məqalə müəlliflərinin də imzasından
sonra onların belə yazılma tarixləri yoxdur. Bunlardan başqa müəllif tərəfindən qələmə
alınmış şerlərin əksəriyyətinin
yazılma də tarixi yoxdur. Sual olunur niyə??!!
Məqalə
müəllifinin müəllif haqqında dediyi: “...o,
könüllə canın ayrılmazlığını bədii
ifadələr və obrazlar vasitəsilə oxucuya
çatdırmağa çalışır” fikri ilə biz də
tam razıyıq. Sadəcə olaraq kitabda olan
texniki qüsurlarla razılaşa bilmirik. Onu
deyə bilərik ki, forma məzmunu üstələsə də
onun zənginliyinə xələl gətirmir.
70 illik həyat təcrübəmdə elmi tədqiqat
işlərim ilə bərabər adamlar üzərində apardığım
müşahidələrim əsasında o qənaətə gəlmişəm
ki, fəlsəfənin, təbiətin və cəmiyyətin
qanunlarına, qanunauyğunluqlarına münasibətdə
adamları 4 qrupa bölmək olar. Əlbəttə bu mənim şəxsi
subyektiv fikrimdir: bununla razılaşanlar da,
razılaşmayanlar da olacaq. Ancaq mən bu qənaətə gəlmişəm:
I qrup
adamlar o adamlardır ki, ali təhsilləri,
vəzifələri və hətta elmi dərəcələri
olmağına baxmayaraq onların fəlsəfənin, təbiətin
və cəmiyyətin qanunları, qanunauyğunluqları barədə
anlayışları belə yoxdur, yəni onları bilmirlər.
Lakin bəla burasındadır ki, özləri də
bilmirlər ki, bunları bilmirlər. Vallah, billah, simi
billah belə adamlar ilə söhbət etmək,
yoldaşlıq etmək, fikir mübadiləsi etmək deyərdim
ki, qanan bir adam üçün
işıqlı dünyada cəhənnəm cəzasıdır.
Çünki onlar hər sahədə çox
kobud, nəzakətsiz olurlar. Məclislərdə
özünə münasib yerində oturmaq istəyənə
yer, danışmaq istəyənə söz vermirlər.
Elm aləmində, xüsusilə də AMEA-da
belələri ilə çox rastlaşmışam.
II qrup
adamlar o adamlardır ki, ali təhsilləri,
vəzifələri və elmi dərəcələri
olmağına baxmayaraq onların fəlsəfənin, təbiətin
və cəmiyyətin qanunları, qanunauyğunluqları barədə
anlayışları belə yoxdur, yəni onları bilmirlər.
Lakin xoşbəxtlik ondadır ki, onlar bilirlər
ki, bunları bilmirlər. Onlar ali təhsilli
və əli kağız diplomlu savadsız olmalarına
baxmayaraq yüksək insani keyfiyyətə malikdirlər. Belə ki, hər addımda bir insan kimi etiraf edirlər
ki, mən bunu bilmirəm, onu necə etmək olar? Vallah,
billah, simi billah belə adamlar ilə söhbət etmək,
yoldaşlıq etmək, fikir mübadiləsi etmək deyərdim
ki, qanan bir adam üçün
işıqlı dünyada cənnəti-məkanda olmaq deməkdir.
Elm aləmində də, xüsusilə də AMEA-da belələri
ilə çox az rastlaşmışam. Həmişə də onlar ilə yoldaşlıq
etməyi özüm üçün böyük şərəf
bilmişəm və onlardan etiraf, səbr və təmkin
baxımından inanın ki, çox şeylər öyrənmişəm.
III qrup
adamlar o adamlardır ki, ali təhsilləri,
vəzifələri və elmi dərəcələri
olmağına baxmayaraq onlar təbiət və cəmiyyətin
qanunlarını, qanunauyğunluqlarını bilirlər. Ancaq bəla ondadır ki, onlar bilmirlər ki,
onları bilirlər. Mənə elə gəlir
ki, belə adamlar barədə onu deyə bilərəm ki,
onlar sanki yatmış-yuxulu adamlardır. Sadəcə
olaraq onları oyatmaq lazımdır ki, axı sən
bunları bilirsən. Onlar savadlı və geniş
dünyagörüşlü olmalarına baxmayaraq bir az qorxaq olurlar. Çünki
bilmirlər ki, bilirlər. Vallah, billah, simi billah belə
adamlar ilə söhbət etmək, yoldaşlıq etmək,
fikir mübadiləsi etmək deyərdim ki, qanan bir adam üçün yorucu olsa da
rahatlıqdır. Elm aləmində də, xüsusilə də
AMEA-da belələri ilə çox az
rastlaşmışam. Həmişə də
onlar ilə yoldaşlıq etməyi özüm
üçün normal hal bilmişəm.
IV qrup
adamlar o adamlardır ki, ali təhsilləri,
vəzifələri və elmi dərəcələri belə
olmadığına baxmayaraq onlar fəlsəfənin, təbiətin
və cəmiyyətin qanunlarını,
qanunauyğunluqlarını elmi əsaslarla olmasa da, lakin
dünyagörüşləri və həyat təcrübələri
əsasında incəliyinə kimi bilirlər. Özü də
bilirlər ki, onları bilirlər!
İndi
Siz təsəvvür edin: bu qrup adamların ali
təhsilliləri, vəzifəliləri və elmi dərəcəliləri
olanları nəyə, hansı yüksək insani intellektual
inkişaf keyfiyyətlərinə qadirdirlər. Mənə elə gəlir ki, belə adamlar barədə
onu deyə bilərəm ki, onlar hərtərəfli
inkişaf etmiş yüksək intellektual inkişaf səviyyəli
adamlardır. Onlar savadlı və geniş
dünyagörüşlü olmaları ilə bərabər,
çox cəsarətli olurlar. Çünki
bilirlər ki, bilirlər. Belə adamlar vəzifəsindən,
rütbəsindən asılı olmayarq heç kimdən
qorxmurlar. Çox cəsarətli olurlar.
Odur ki, şəxsən mən, belə adamlar ilə
təmasda olmaqdan, söhbət etməkdən, yoldaşlıq
etməkdən, fikir mübadiləsi etməkdən, dostluq etməkdən
həmişə qürur duymuşam. Onlar
etibarlı və sədaqətli, səmimi və mehriban, ədalətli
və səxavətli, ülvi və pak, cəsarətli və
qeyrətli olurlar. Belə adamları
gündüz minlik lampa ilə axtarsan belə tapmaq çox
çətin olur. Tapandan sonra isə itirmək
qeyri mümkündür. Çünki
onlar realdırlar, safdırlar. Yaltaq, qorxaq,
aciz, müti, kölə, iyrənc və rəzil deyillər.
Elm aləmində də, xüsusilə də AMEA-da belələri
ilə rastlaşmaq çox nadir hadisədir, ancaq onu
görmüşəm və bilirəm ki, var!! Onları ancaq və
ancaq saymaq olar: bir, iki, üç, beş,
on!! Mən özüm şəxsən belə
insanları real həyat hadisələrinin içərisində
axtarıb-tapmağa, onlar ilə qaynayıb-qarışmaq,
dostluq etməyə çalışmışam. Cəsarətlə qeyd edərdim ki, belə
insanlardan biri də Elman Məbud oğlu İbrahimovdur.
Özümdən asılı olmayaraq belə insanların
simasını aşıq Şəmşirin “Bilməz” rədifli
şeirində tam aydın görmüşəm:
Bir ocaq
qalasan palıddan qala,
Samandan
heç zaman köz düşə bilməz!
Namusa
deyiblər: alınmaz qala,
Qorusan səmtinə
iz düşə bilməz!
Mayasına
haram qatmayan insan,
Cəhalət
yuxusu yatmayan insan,
Məsləkini pula satmayan insan,
Xalqın nəzərindən tez düşə bilməz!
Qarşıya dağ çıxsa, gərək aşasan,
Yer var ki,
susasan, yer var coşasan,
Şəmşir,
kişi kimi ömür yaşasan,
Haqqında
heç pis söz düşə bilməz!!
Hər birimizə yaxşı məlumdur ki, əqidə - insanın şəxsi müşahidə və düşüncələrinin köməyi ilə cisim və hadisələrin mahiyyətini müstəqil surətdə dərindən anlamaqla əldə etdiyi biliklərdən istifadə etməsi nəticəsində formalaşır. Bu zaman insanın hiss və düşüncələri üzvi surətdə birləşib, şəxsiyyətin davranış və rəftarında daxili müəyyənlik yaradır.
İndi isə təkrar da olsa Elman Məbud oğlu İbrahimovun həyat yoluna, ictimai mövqeyinə qısa nəzər salaq: “Ailəlidir. Əməli işləri ilə sübut etmişdir ki, masajla onurga xəstəliklərini aradan qaldırmaq olur. Yekaterinburq şəhərində tibbi təhsil alıb. Yekaterinburq tibb müəssisəsində baş mütəxəssis və icraçı direktor vəzifəsində çalışıb. Rusiya fərdi tibb müəssisəsi tərəfindən yüksək dərəcəli mütəxəssis adına layiq görülüb. 2009-cu ildən Bakı Clinik müalicə mərkəzində masaj üzrə baş mütəxəssis vəzifəsində çalışır.” Bütün bunlardan başqa “Qızıl qələm mükafatı” laureatı olmaqla "Anama məktub" və "Qibləgahım Vətəndir" adlı şeirlər kitablarının müəllifidir. İndi isə üçüncü kitabı olan “Toyda rəqs” artıq çapa hazırdır.
Bu o deməkdir ki, vətəndə və onun hüdudlarından kənarda həmişə ictimaiyyətin sevimlisi olub. Həmçinin yuxarıda qeyd etdiyim kimi adamlar arasında da IV qrupa daxil olanlardandır. Bu səbəbdən də mən bir müşahidəçi kimi o qənaətə gəlirəm ki, Elman Məbud oğlu İbrahimov onu tanıyanların hamısı üçün İnsanlıq etalonudur.
Əldə etdiyim məlumata görə həkimin “Toyda rəqs” kitabı girişdən, “Toyda rəqs (sənədli poema)”sından, “A gidi dünya”, “Ölməyə vətən yaxşı”, “Oyan qardaş” başlıqlı bir neçə hissədən ibarətdir. Kitab Əli Tudənin bir bənd şeri ilə başlayır:
Bilirəm, borcundan çıxmayacam mən,
İnsan
bahar deyil, hər il qayıtsın.
İzn
ver qoynunda qoy ölüm ki, mən
Çürüyəm,
bir ovuc torpağın artsın....
Bu bənd sanki müəllifin təbiətə, həyata, vətənə münasibətini aydın ifadə edir. Oxucuya məlum olur ki, poema Yevlax rayon Xaldan qəsəbə sakini Həmidov Mənsur Adil oğlunun şəxsində Azərbaycanımızın bütövlüyü uğrunda vuruşmuş qəhrəman vətən övladlarına həsr olunub. Sonra isə Həmidov Mənsur Adil oğlunun yığcam tərcümeyi halı verilir. Müəllifin həssas, incə həkim-şair-insan duyğuları elə proloqun özündə açılaraq oxucunun diqqətini cəlb edir: əli qələm tutan şairin gözü varaq axtarır. Riqqətə gələrək qeyd edir ki, qəlbini süfrətək açmasa olmadığını qeyd edir. Həmçinin qeyd edir ki, məst olmaq istəyən şərab axtarır, şair isə etiraf edir ki, göz yaşını içməsə olmur. Nəhayət proloqun sonunda qeyd edir ki, büdrəyən zamanda gəncin ayağı, nişanlısı olur onun dayağı. Körpə, zərif olan qız balamızın ərən sayağı sinə gərdiyini poetik dildə ustalıqla nəzmə çəkir və bunların hamısını həssas insanlıq etalonu olaraq keçmiş illərə qaçmasa olmadığını, qəlbini süfrətək açmasa omadığını vurğulayır və “Adil və sürmə” başlığı ilə poemanı başlayır. Poetik dildə nəzmə çəkilmiş incə duyğular hər bir adamın qəlbini həm kövrəldir, həm sızıldadır və həm də qürurlandıraraq sevinc bəxş edir. Dediklərimizi ancaq poemanı oxuyanda yaşamaq mümkündü.
Kitabın növbəti başlığı “A gidi dünya” adlanır. İzahlı lüğətimizdə “gidi” sözünün “pis, alçaq, yaramaz” mənalarında olduğunun şahidi oluruq. Müəllif isə dünyaya – “Hələ də düyünlü sirdi bu Dünya!” qənaətinə gələrək yekunda fikrini belə ümumiləşdirir:
Səyyah tək üz tutub, gəzdim hər yanı,
Tanımaq istədim Qoca Dünyanı.
Dırnağı ucunda tutub Elmanı,
Nə bir kəlmə kəsib, dindi bu Dünya,
Səssizcə qımışıb, güldü bu Dünya!
Şəxsən mənim üçün xoşdur ki, Elman həkimin yaradıcılığını incəliyinə kimi araşdıraraq fikirlərimi bildirim. Lakin kitabın özünün həcmi buna imkan vermir. Bu şeirlər ikinci Qarabağ Müharibəsi başlayana kimi yazılıb və indi çap olunur. 27 sentyabr 2020-ci il səhər saatlarında Ermənistan Silahlı Qüvvələrinin genişmiqyaslı təxribat törədərək cəbhəboyu zonada yerləşən Azərbaycan ordusunun mövqelərini və yaşayış məntəqələrini iriçaplı silahlar, minaatanlar və müxtəlif çaplı artilleriya qurğularından intensiv atəşə tutması nəticəsində, Ermənistan ordusunun döyüş aktivliyinin qarşısını almaq, mülki əhalinin təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədilə Azərbaycan ordusunun komandanlığı tərəfindən qoşunların bütün cəbhə boyu sürətli əks-hücum əməliyyatı, qısa müddətdə sürətlə alovlanmış və İkinci Qarabağ müharibəsinə çevrilmişdir. 2020-ci il dekabrın 10-da İkinci Qarabağ Müharibəsində (Vətən Müharibəsində) Azərbaycanın qələbəsi şərəfinə Bakıda Azadlıq Meydanında Qələbə Paradı və ya Zəfər Paradı keçirildi. İnanıram ki, paradda 3000 Azərbaycan əsgəri və zabiti ilə yanaşı, türk əsgər və zabitləri də iştirak etməsindən, müharibə zamanı qənimət kimi ələ keçirilmiş Ermənistan Silahlı Qüvvələrinə məxsus hərbi texnikanın bir qisminin nümayiş olunmasından, Azadlıq Meydanında keçirilən hərbi paradda 150-dək hərbi texnika, o cümlədən silahlanmaya yeni qəbul edilmiş müasir hərbi texnika, raket və artilleriya qurğuları, hava hücumundan müdafiə sistemləri, eləcə də hərbi gəmi və katerlərdən ruhlanan şair-həkim yeni salnamələr yaradacaqdır.
Özümdən asılı olmayaraq Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin müdrik fikirlərindən birini xatırladım və onun həkim-şair dostumuz Elman Məbud oğlu İbrahimovun mənəviyyatında əlamətlərini gördüm: “Mən ömrümün qalan hissəsini xalqıma bağışlayıram”.
Elman Məbud oğlu İbrahimov da özünün həkim və şair kimi ömrünün məsuliyyətli anlarını Azərbaycanın vətəndaşlarının fiziki
və mənəvi cəhətcə sağlam olmasına, sosial-iqtisadi nəticələrə və problemlərin həllinə insanlıq etalonu kimi həssaslığı ilə ustalıqla yanaşmağa həsr emiş, bağışlamışdır.
Qəlbimin dərinliyindən bir nida gəldi: - Namuslu, şərəfli və ləyaqətli kişi ömrü yaşamaqla müdrik el təbibi, loğmanı, şairi, ziyalısı, ağsaqqalı yekun nəticədə İnsanlıq etalonu kimi formalaşan Elman Məbud oğlu İbrahimov Sizi, yeni kitabınızın işıq üzü görməsi müqabilində bir daha səmimi qəlbdən təbrik etməklə, dünya hərb tarixində görünməmiş hərbi əməliyyatlarla hamımızı sevindirən Şanlı Ordumuzun igidlərinə həsr edəcəyiniz yeni əsərlər ərsəyə gətirmək üçün Sizə can sağlığı, yeni yaradıcılıq uğurları arzu edirəm!
Sabir TAĞIYEV, akademik
Azad Azərbaycan.-
2021.- 14 yanvar. S. 10.