Şagirdlər fəallığı
ilə seçilirdilər
Bakıdakı 236 nömrəli orta məktəbin VI sinfində "Adi kəsrlərin üzərində bütün əməllərə aid məsələlərin həlli" mövzusunda "açıq dərs" keçirildi. Fənn müəllimi Şəhla Əhmədova bildirdi ki, adi kəsrlərin toplanması, çıxılması, vurulması, bölünməsi, ədədi hissəsinin tapılması şagirdlərin məntiqi, riyazi təfəkkürünü dərinləşdirmək, yazı və nitqdə ümumi, eləcə də riyazi mədəniyyət baxımından çox əhəmiyyətlidir.
Şagirdlərin davamiyyəti yoxlandıqdan sonra motivasiya ilə "açıq dərs"ə start verildi. Şagirdlərə lazım olan vəsaitlər paylandı. Ümumiləşdirici təkrarı aparmaq üçün söz assosiasiyasından istifadə olundu. Kəsrlərin toplanması, çıxılması, vurulması, bölünməsi terminləri yazılmış konvertdən biri şagirdlər tərəfindən seçildi. Həmin termin lövhədə yazılandan sonra 4-5 dəqiqə ərzində bu terminin yaratdığı assosiasiya şagirdlər tərəfindən söylənildi.
Sonra lövhəyə 8 şagird
dəvət olundu və onlar iki
qrupa bölündü. Hər şagirdə üzərində
ədəd yazılmış
tablo verildi. Şərtə görə,
hər şagird qrupda özünün tərs ədədini axtarmağa başladı.
Sonra yoldaşlarına
seçimin doğru olduğunu izah etməyə çalışdılar.
"Açıq
dərs"in növbəti
mərhələsində lövhəyə
ardıcıl olaraq 4 məsələ yazıldı. Şagirdlər məsələləri həll
edərkən stolun üstündəki qırmızı,
göy, yaşıl bayraqlardan istifadə etdilər. Hər məsələnin
həlli
lövhədə yazıldı.
Sonra sinifdəki şagirdlər,
hər qrupda 4 nəfər olmaqla, 6 qrupa bölündü. Üzvlərin arzusu ilə qrupların lideri seçildi. Hər qrupa üzərində şəkil ("Əkin sahəsi", "Nənə
və nəvənin söhbəti", "Neft
buruqları", "Dəhşətli
günlər", "Azərbaycan
xəritəsi", "Qlobus",
"Futbol meydançasında") çəkilmiş
vərəqlər təqdim
edildi.
Qruplar üzrə şəkil əsasında məsələ
tərtib edildi. Məsələnin
həlli üçün
ayrılmış vaxt
bitəndən sonra şagirdlər tapşırığın
həllini yoldaşlarına
izah etdilər. Hər qrupun işi digər şagirdlər tərəfindən
qiymətləndirildi və
məsələlərin həllinin daha optimal variantı
ilə bağlı təkliflər söylənildi.
Sonda dərsin yekunlaşdırıcı mərhələsi
oldu və izahlı şəkildə
evə tapşırıqlar
verildi. Şagirdlərin
"açıq dərs"dəki fəaliyyəti hazırlanmış meyarlara
əsasən qiymətləndirildi.
"Açıq dərs"in sonunda şagirdlərinə məsələlərin həllinə operativ münasibətindən razılıq edən fənn müəllimi Şəhla Əhmədova bildirdi ki, təhsilə göstərilən qayğı onların gələcəkdə Azərbaycanın ləyaqətli vətəndaşı olmalarına yönəlib. Ona görə də siz bütün dərslərinizə beləcə diqqət və məsuliyyətlə yanaşmalısınız ki, qarşıya qoyduğunuz hədəflərə asanlıqla çata biləsiniz.
Vasif SÜLEYMAN
Azərbaycan
müəllimi.- 2010.- 17 dekabr.- S.11.