Ağstafa rayonu ümumtəhsil məktəblərində tam
orta təhsil
pilləsi üzrə buraxılış imtahanlarının
keyfiyyət göstəricilərinə
görə təhlili
Mərkəzləşdirilmiş qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarının nəticələri kəmiyyət və keyfiyyət göstəricilərinə görə araşdırılıb və bu nömrədən başlayaraq respublikanın bölgələrinin tam orta təhsil səviyyəsi üzrə nəticələri, bu nəticələrin keçən dərs ili ilə müqayisəli təhlili, keyfiyyət və müvəffəqiyyət göstəricilərinin qarşılıqlı vəziyyəti, müxtəlif fənlərin mənimsənilmə səviyyəsi dərc olunaraq, geniş ictimaiyyətə çatdırılacaqdır. Bu nömrədə biz Ağstafa rayonunun nəticələri haqqında məlumat veririk. Məqalənin həcminin yol verdiyi səviyyədə əsasən dörd məktəbin göstəricilərini diqqətə çatdırırıq, qeyd edək ki, bütün rayonun məktəbləri haqqında ətraflı məlumat təhsil şöbəsinə təqdim ediləcək.
2010-cu ildə rayonun 34 tam orta ümumtəhsil məktəbini 974 şagird bitirib, onların 947-si (97,23%) buraxılış imtahanlarında iştirak edib və 768 nəfəri (81,10%) yekun nəticəyə görə attestat alıb. Buraxılış imtahanlarında iştirak edən 947 şagirddən 480-i oğlan, 467-si isə qızdır. Şagirdlərin 921-i Azərbaycan bölməsinin, 26 nəfəri isə rus bölməsinin şagirdidir. Bir nəfər şagird (Qarayazı Xəz-Dəri kənd orta məktəbi, kodu 4991850221) səkkiz fənnin hamısından əla qiymət almışdır. Üç nəfər şagird (Köçəskər,Tatlı və Sadıxlı kəndlərindən, kodları 9448922047, 0883104050, 3250084739) isə bütün fənlərdən "2" qiymət almışdır. Ağstafa rayonunun səkkiz fənn üzrə göstəricilərinin respublika üzrə göstəricilərlə müqayisəsi aşağıdakı diaqramdan aydın görünür. Göründüyü kimi, ana dili və fizika fənləri üzrə göstəricilər respublika göstəricilərindən yuxarı, Azərbaycan tarixi və riyaziyyat fənlərindən göstəricilər isə respublika göstəricilərindən aşağıdır.
2008-2009 və 2009-2010-cu dərs illərində mərkəzləşdirilmiş qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarının səkkiz fənn üzrə rayonun keyfiyyət göstəricilərinin müqayisəli təhlili aşağıdakı diaqramda verilmişdir. Qrafikdən göründüyü kimi, fənlərin hamısı üzrə irəliləyiş var. Ən çox artım isə ana dili, Azərbaycan tarixi və riyaziyyat fənlərindəndir.
Fənlər üzrə yekun göstəricilərə nəzər
saldıqda rayonda Azərbaycan tarixi, kimya və coğrafiya
fənlərinin digər
fənlərə nisbətən
daha yaxşı tədris olunduğu müşahidə olunur. Məktəblərdə fənlərin tədrisi vəziyyətini araşdırdıqda
34 məktəbin 80%-də doğrudan
da yuxarıda sadalanan fənlərin keyfiyyət göstəriciləri
digər fənlərlə
müqayisədə yüksəkdir.
Cədvəldən göründüyü kimi, Qaçaq Kərəm kənd və Ağstafa şəhər 2 nömrəli orta məktəbləri reytinq cədvəlində uyğun olaraq, 7 və 12-ci yerləri tutduqları halda, keyfiyyət cədvəlində həmin məktəblər müvafiq olaraq 3 və 5-ci yerləri tuturlar. Bu isə o deməkdir ki, həmin məktəblərin şagirdləri daha çox suala düzgün cavab verərək yüksək qiymətlər alıblar. Əksinə, Ağstafa şəhər 3 nömrəli və Köçvəlli kənd orta məktəbləri reytinq cədvəlində uyğun olaraq 4 və 8-ci yerləri tutmalarına baxmayaraq, keyfiyyət cədvəlində həmin məktəblər müvafiq olaraq 10 və 22-ci yerləri tuturlar.
Keyfiyyət göstəricisinə görə, məktəblərin sıralanmasında ilk və son iki yeri tutan məktəblərin göstəriciləri aşağıdakı kimidir:
Texniki humanitar təmayüllü liseydə 43 şagird buraxılış imtahanlarında iştirak etmiş və orta statistik şagird ana dilindən 15,77 suala (63,07%), riyaziyyatdan 16,93 suala (67,72%), Azərbaycan tarixindən 10,56 suala (70,39%), fizikadan 5,33 suala (53,26%), kimyadan 6,79 suala (67,91%), biologiyadan 5,95 suala (59,53%), coğrafiyadan 7,02 suala (70,23%), xarici dildən isə 8,16 suala (54,42%) düzgün cavab vermişdir.
Dağ Kəsəmən
kənd 2 nömrəli
orta məktəbindən
28 şagird buraxılış
imtahanlarında iştirak
etmiş və orta statistik şagird ana dilindən 13,71 suala (54,86%), riyaziyyatdan
14,64 suala
(58,57%), Azərbaycan tarixindən
9,32 suala
(62,14%), fizikadan 4,68 suala (46,79%), kimyadan
6,71 suala
(67,14%), biologiyadan 5,82 suala (58,21%), coğrafiyadan 6,18 suala (61,79%), xarici dildən isə 7,89 suala (52,62%) düzgün cavab vermişdir.
Tatlı kənd
orta məktəbində
18 şagird buraxılış
imtahanlarında iştirak
etmiş və orta statistik şagird ana dilindən 7,94 suala (31,78%), riyaziyyatdan
9,72 suala
(38,89%), Azərbaycan tarixindən
5,72 suala
(38,15%), fizikadan 3,83 suala (38,33%), kimyadan
4,17 suala
(41,67%), biologiyadan 4,00 suala (40,00%), coğrafiyadan 4,06 suala (40,56%), xarici dildən isə 4,44 suala (29,63%) düzgün cavab vermişdir.
Sadıxlı kənd
orta məktəbində
36 şagird buraxılış
imtahanlarında iştirak
etmiş və orta statistik şagird ana dilindən 7,53 suala (30,11%), riyaziyyatdan
8,75 suala (35,00%),
Azərbaycan tarixindən
5,08 suala
(33,89%), fizikadan 3,33 suala (33,33%), kimyadan
3,92 suala
(39,17%), biologiyadan 3,17 suala (31,67%), coğrafiyadan 3,28 suala (32,78%), xarici dildən isə 4,31 suala (28,70%) düzgün cavab vermişdir. Məktəblərin
8 fənn üzrə göstəricilərinin rayon göstəriciləri
ilə müqayisəli
təhlili aşağıdakı
qrafikdə daha
aydın görünür.
2008-2009-cu və 2009-2010-cu dərs illərində buraxılış imtahanlarında
fənlər üzrə
müqayisəli təhlil
göstərir ki, Tatlı kənd orta məktəbində ana dili fənnindən
"2" qiymət alanların
sayı 29,16% artmış,
əksinə, "3" alanların
sayı 12,5%, "4" alanların
sayı 9,72%, "5" alanların
sayı isə 6,94% azalmışdır. Riyaziyyat
fənnindən "2" qiymət
alanların sayı 6,95%, "3" alanların
sayı 11,11% azalmış,
"4" alanların sayı
25,00% artmış, "5" alanların sayı isə əksinə, 6,94% azalmışdır.
Cədvəldən göründüyü
kimi, orta statistik şagird rayon üzrə ana dili fənnindən sualların 43,78%-nə düzgün cavab vermişdir. Qızların
düzgün cavabları
47,58%, Azərbaycan bölməsinin
düzgün cavabları
isə 43,86% olub rayon göstəricisindən
yuxarıdır. Əksinə,
rus bölməsinin və oğlanların göstəriciləri rayon
göstəricisindən aşağıdır.
Cədvələ nəzər
salsaq bütün 8 fəndən qızların
göstəricilərinin oğlanların
və rayonun göstəricilərindən daha
yaxşı olduğunu
görərik. Bu, aşağıdakı diaqramdan
daha aydın görünür.
2008-2009 və 2009-2010-cu dərs illərində səkkiz fənni qiymətlər üzrə müqayisə etdikdə bütün fənlərdən "2" qiymət alanların faiz göstəricilərinin aşağı düşdüyünü müşahidə edirik. "2" qiymət alanların sayı Ana dilindən 0,3%, riyaziyyatdan 16,1%, Azərbaycan tarixindən 11,8%, fizikadan 12,6%, kimyadan 10,6%, biologiyadan 10,8%, coğrafiyadan 14% və xarici dildən 15,5% azalmışdır. Bu isə öz növbəsində keçən il ilə müqayisədə müvəffəqiyyət faizinin artmasına təsir etmişdir. 2008-2009-cu dərs ilində 1086 şagirddən 1059 nəfəri imtahanlarda iştirak etmiş və bunlardan 419-u, yəni 39,57%-i, 2009-2010-cu dərs ilində isə 974 şagirddən 947 nəfəri imtahanlarda iştirak etmiş və bunlardan 537-i, yəni 56,71%-i müvəffəqiyyət qazanmışdır. Aşağıdakı cədvəlin köməyi ilə digər qiymətlərə görə də iki ilin müqayisəli təhlilini aparmaq olar.
Təhsil
Nazirliyinin Monitorinq və qiymətləndirmə
şöbəsi
Azərbaycan
müəllimi.- 2010.- 17 dekabr.- S.9.