Azərbaycanda təhsilə
dövlət büdcəsindən ayrılan vəsaitlər və
ali təhsildə yeni maliyyələşdirmə
mexanizminin tətbiqi ilə bağlı mövcud vəziyyət
İqtisadi durum, dövlətin təhsilə
qayğısı
2010-cu hesabat ili dünya iqtisadiyyatında baş vermiş qlobal maliyyə böhranının mənfi nəticələrinin aradan qaldırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi, əksər ölkələrdə iqtisadi geriləmənin, əhalinin maddi gəlirlərinin azalmasının, sosial sahədə vəziyyətin pisləşməsinin, işsizlik səviyyəsinin yüksəlməsinin davam etməsi ilə yadda qaldı. Lakin böhran dövründə iqtisadi inkişaf tempini qoruyub saxlaya bilən, son illərdə ümumi daxili məhsulun əhəmiyyətli həcmdə artımını təmin edən, əhalisinin maddi gəlirlərinin artımına və beləliklə də ümumi rifah halının yüksəlməsinə nail olmuş ölkələrdən biri olan Azərbaycan Respublikası 2010-cu ildə də iqtisadi inkişaf tempinə görə dünyada qabaqcıl ölkələrin siyahısına daxil oldu. Bu, ölkəmizdə iqtisadi sahədə həyata keçirilən siyasətin kifayət qədər praqmatik və reallıqlara əsaslandığını, ən xırda detallarına qədər uzaqgörənliklə düşünüldüyünü bir daha göstərir.
Belə ki, iqtisadi sferada ölkə rəhbərliyi tərəfindən həyata keçirilən son dərəcə dəqiqliklə düşünülmüş siyasətin nəticəsidir ki, digər dünya ölkələrində fəsadları hələ də davam edən qlobal maliyyə böhranı Azərbaycan iqtisadiyyatı üçün demək olar ki, təsirsiz ötüşmüşdür.
Ölkə başçısı möhtərəm Prezident cənab İlham Əliyev bununla bağlı demişdir:
"Son 7 il ərzində Azərbaycanda maaşlar və pensiyalar orta hesabla 5-6 dəfə artmışdır.Yoxsulluq 4 dəfə azalmışdır, 900 minə qədər yeni iş yeri açılmışdır. Büdcə xərcləri 12
dəfə, hərbi xərclər təxminən 20 dəfə,
valyuta ehtiyatları 18 dəfə artmışdır.
Bütün sosial proqramlar uğurla icra edilir. Azərbaycanın
uğurlu iqtisadi inkişafı üçün bütün
lazımi tədbirlər görülür. Bu statistik göstəricilər
özlüyündə görülmüş işlərin əyani
sübutudur".
Qeyd etmək
lazımdır ki, bu gün ən prioritet sahə hesab edilən
təhsilə dövlətimiz tərəfindən
böyük diqqət və qayğı göstərilir və
bu sferaya ayrılan xərclər ildən-ilə əhəmiyyətli
dərəcədə artır. Bütün bunlar isə
möhtərəm Prezidentimizin səsləndirdiyi "Biz maddi
dəyərlərimizi, iqtisadi potensialımızı insan
kapitalına çevirməliyik" devizinin real həyatda
öz əksini tapmasına bariz nümunədir.
Dövlət büdcəsindən təhsilə ayrılan
xərclərin artım tempi
Əsası
ulu öndərimiz Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulmuş və hazırda möhtərəm Prezidentimiz
İlham Əliyev tərəfindən davam etdirilən və
daim təkmilləşən idarəetmə modelinin tətbiqi
nəticəsində dövlət büdcəsinin, həmçinin
dövlət büdcəsindən təhsilə ayrılan xərclərin
həcmi dinamik şəkildə artır.
Dövlət büdcəsinin xərcləri və təhsilə
ayrılan xərclər
Cədvəldən
göründüyü kimi, son 8 il ərzində
dövlət büdcəsindən təhsilə ayrılan xərclər
təxminən 6 dəfə artmışdır. Qeyd olunan artım təhsilin bütün pillə və
səviyyələrini əhatə etmişdir. Belə ki, təhsil işçilərinin əməkhaqları,
tələbə və şagirdlərin təqaüdləri
artırılmış, təhsil müəssisələrinin
maddi-texniki bazası möhkəmləndirilmiş və təhsilin
məzmununda mühüm irəliləyişlər əldə
edilmişdir.
Təhsil işçilərinin orta aylıq nominal əməkhaqqı son 8 ildə 6,2 dəfə artmışdır. Bu isə təhsil işçilərinin sosial vəziyyətinin yaxşılaşdırılmasına dövlətin daim yüksək diqqət və qayğı göstərməsinin təzahürüdür.
Son 8 il ərzində təhsil işçilərinin orta aylıq nominal əməkhaqlarının artım tempini və məbləğlərini aşağıdakı diaqram və cədvəldən daha əyani şəkildə görmək olar:
Təhsilə ayrılan vəsaitlərin artımı həmçinin təhsilin bütün səviyyələrində bir təhsilalana düşən illik xərclərin də artmasına birbaşa təsirini göstərmişdir.
Təhsil sahəsində həyata keçirilən dövlət proqramları üzrə ayrılan vəsaitlər
Dövlət büdcəsindən
təhsilə ayrılan vəsaitlərin artmasına rəğmən
birbaşa Təhsil Nazirliyinə ayrılan vəsaitlərin də
həcmi aşağıdakı diaqramdan
göründüyü kimi son 8 ildə 15,6
dəfə artmışdır.
Dövlət büdcəsindən təhsilə
ayrılan xərclərin tərkibində birbaşa Təhsil
Nazirliyinə ayrılan vəsaitlərin artım tempi, min
manatla
Birbaşa Təhsil
Nazirilyinə ayrılan vəsaitlərin həcminin kəskin artması
həmçinin son illərdə təhsil sahəsində həyata
keçirilən dövlət proqramları ilə də əlaqədardır.
Qeyd etməliyik ki, möhtərəm
Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə
hazırda Azərbaycanda iqtisadiyyatın müxtəlif sahələrində
əldə olunan uğurlarda dövlət proqramlarının
rolu mühüm və danılmazdır. Sirr
deyil ki, məhz təhsildə son illərdə əldə
olunan uğurların əsas hissəsi bu sahədə həyata
keçirilən müxtəlif dövlət
proqramlarının nəticəsidir. Belə ki,
hazırda təhsil sahəsində dövlətin maliyyə təminatı
sayəsində 16
dövlət proqramı uğurla icra edilir.
Qeyd olunan
dövlət proqramları hazırda ugurla icra edilir və təhsilin
keyfiyyətində müsbət dəyişiklikərin əldə
olunmasında mühüm rol oynayır.
2011-ci ilə dövlət büdcəsi və təhsil
xərcləri
Məlum olduğu kimi,
"Azərbaycan Respublikasının 2011-ci il dövlət
büdcəsi haqqında" Azərbaycan Respublikasının
2010-cu il 22 oktyabr tarixli 1093-IIIQ nömrəli
Qanunu qüvvəyə minmişdir. Qeyd olunan Qanuna əsasən
Azərbaycan Respublikasının
2011-ci il dövlət büdcəsinin gəlirləri
12061000,0 min manat, xərcləri 12748000,0 min manat (o cümlədən,
mərkəzləşdirilmiş gəlirləri 11613 958,2 min
manat, yerli gəlirləri 447041,8
min manat və mərkəzləşdirilmiş xərcləri
11439980,0 min manat, yerli xərcləri 1308020,0 min manat) məbləğində
təsdiq edilmişdir.
Beləliklə, 2011-ci ildə
dövlət büdcəsinin xərcləri 12.748,0 milyon manat
proqnozlaşdırılmışdır ki, bu da 2010-cu ilin
müvafiq göstəricisindən 472.7 milyon manat və ya 3,9% çoxdur.
2011-ci ildə Ümumi Daxili
Məhsulun (ÜDM) həcmi 40.197,3 milyon manat
proqnozlaşdırılır ki, bu da 2010-cu ilin müvafiq
göstəricisindən 2.185,2 milyon manat və ya 3,9%
çoxdur.
Növbəti ilin dövlət büdcəsində
xərclərin istiqamətləri və bu xərclərin
dövlət büdcəsinin ümumi xərclərində
xüsusi payı aşağıdakı kimi olmuşdur:
2011-ci ilin dövlət büdcəsində xərclərin
istiqamətləri və bu xərclərin dövlət
büdcəsinin ümumi xərclərində xüsusu
payı, %lə
2011-ci ilin
dövlət büdcəsinin gəlirlərinin
hesablanmasında 1 barrel neftin qiyməti 60 ABŞ dolları ilə
nəzərə alınmışdır. 2011-ci ildə
inflyasiyanın orta illik səviyyəsinin isə cari ildə
olduğu kimi 5% olacağı proqnozlaşdırılır.
Yuxarıda göstərilən
diaqramdan məlum olduğu kimi, 2011-ci ilin dövlət büdcəsində
təhsil xərclərinin xüsusi payı 10,5 % olmaqla
1338163,1 min manat nəzərdə tutulmuşdur ki, bu da 2010-cu
illə müqayisədə 61308,1 min manat və ya 4,8%
çoxdur.
Qeyd etmək
lazımdır ki, növbəti ilin büdcəsində nəzərdə
tutulan təhsil xərclərinin əsas hissəsi əvvəlki
illərdə olduğu kimi əməyin ödənişi ilə
bağlı olacaqdır. Bunu
aşağıdakı diaqramdan daha aydın görmək olar.
2011-ci ilin dövlət büdcəsində iqtisadi təsnifat
üzrə xərclərin strukturu
2011-ci ildə birbaşa Təhsil Nazirliyinə "Təhsil"
bölməsi üzrə 426.718,0 min manat vəsaitin ayrılması nəzərdə
tutulmuşdur ki, bu da təhsil xərclərinin
33,5%-ni təşkil etməklə, 2010-cu ilə nisbətən
24.678,6 min manat və ya 6,1 % çoxdur.
Tabelikdə olan və mərkəzləşmiş
xərclərdən maliyyələşən təşkilatların
saxlanılması,
həmçinin dövlət proqramlarının
icrası və s. ilə bağlı Təhsil Nazirliyinə
2011-ci ildə ayrılması nəzərdə tutulmuş
426.718,0 min manat vəsaitin:
- 271.105,4 min manatını və
ya 63,5%-ni təhsil işçilərinin əməkhaqqı,
əməkhaqqına üstəliklər və əməyin
ödənişi ilə bağlı digər xərclər;
- 4.905,0 min manatını və ya 1,2 %-ini cari və əsaslı təmir
xərcləri;
- 55.971,5 min manatını və
ya 13,1 %-ini təhsil müəssisələrinin
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsinə
yönəldilən xərclər;
- 13.851,3 min manatını və
ya 3,3 %-ini kommunal xərclər;
- 20.546,7 min manatını və
ya 4,8 %-ini təqaüd xərcləri və digər sosial müavinətlər;
- 21.403, 5 min manatını və
ya 5 %-ini ərzaq
məhsullarının alınması xərcləri;
- 38.934,6 min manatını və
ya 9,1%-ini
sair cari xərclər (dərmanların,
sarğı ləvazimatlarının, dəftərxana və təsərrüfat
mallarının
alınması, mətbəə,
mühafizə, ezamiyyə,
yanacaq, nəqliyyat xidməti, bank xərcləri və sair xərclər)
təşkil edir.
Təhsil sahəsində həyata
keçirilən bir sıra dövlət proqramlarının və
xüsusi əhəmiyyətli tədbirlərin icrası ilə
bağlı Təhsil Nazirliyinin
2011-ci ilə proqnozlaşdırılmış büdcəsinin
11,1%-i həcmində və yaxud
47.392,3 min manat məbləğində vəsait
nəzərdə tutulmuşdur.
Həmin proqramların
icrası və tədbirlərin həyata keçirilməsi
ilə bağlı 2011-ci ilə nəzərdə tutulan vəsaitlər
üzrə proqnoz göstəriciləri
aşağıdakı kimidir:
- 8.070,0 min manat
respublikanın ümumi təhsil məktəblərində
oxuyan şagirdlərin pulsuz dərsliklərlə təmin
olunması üçün;
- 16.350,0 min manat Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 10 iyun 2008-ci il
tarixli 2856 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq
edilmiş "2008-2012-ci illərdə Azərbaycan
Respublikasında təhsil sisteminin
informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət
Proqramı"nın icrası üçün;
- 257,0 min manat Azərbaycan Respublikası
Nazirlər Kabinetinin 3 fevral 2005-ci il tarixli 20 nömrəli qərarı
ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasında
xüsusi qayğıya ehtiyacı olan (sağlamlıq
imkanları məhdud) uşaqların təhsilinin təşkili
üzrə İnkişaf Proqramı (2005-2009-cu illər)"na
əsasən nəzərdə tutulan tədbirlər
üçün;
- 704,0
"Sos Uşaq Kəndləri - Azərbaycan"
Assosiasiyası üzrə tədbirlərin icrası
üçün ;
- 1.555,0 min manat Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 29 mart 2006-cı il tarixli 1386 nömrəli
Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan
Respublikasında dövlət uşaq müəssisələrindən
uşaqların ailələrə verilməsi
(De-institusionalizasiya) və alternativ qayğı Dövlət
Proqramı (2006-2015-ci illər)"nın icrası üçün;
- 300,0 min
manat yeni dərslik və dərs vəsaitlərinin
hazırlanması üçün;
- 9.174,0 min manat "Azərbaycan
Respublikasında məktəbəqədər təhsilin yeniləşdirilməsi
Proqramı"nın icrası üçün;
- 2.150,0 min manat məktəb
kitabxanalarının maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi
və müasir informasiya texnologiyaları ilə təchizatına
dair tədbirlər üçün;
- 1.698,0 min manat Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 03 iyul 2007-ci il
tarixli 2282 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq
olunmuş "Texniki peşə təhsilinin İnkişaf
Proqramı (2007-2012-ci illər)"nın icrası
üçün;
- 176,5 min
manat Respublika Prezidentinin müvafiq sərəncam və fərmanlarına
əsasən gənc istedadlara xüsusi təqaüdlərin
ödənilməsi üçün;
- 1.000,0 min manat ilin ən
yaxşı ümumi təhsil məktəbi və ən
yaxşı müəllim mükafatlarının ödənilməsi
üçün;
- 2.500,0 min manat ümumi təhsil
məktəblərinə tədris laboratoriya (fizika, kimya,
biologiya) avadanlıqlarının alınması
üçün;
- 1.560,0 min manat
"2009-2014-cü illərdə Azərbaycanda şahmatın
inkişaf etdirilməsi Dövlət Proqramı"nın icrası üçün;
- 1.900,0 min manat
"2010-2013-cü illərdə Azərbaycan
Respublikasının orta ixtisas təhsili sistemində islahatlar
üzrə Tədbirlər Proqramı"nın
icrası üçün.
Ali təhsildə yeni maliyyələşmə mexanizminin
tətbiqinin mövcud vəziyyəti
Məlum olduğu kimi,
ölkə Prezidentinin "Ali təhsil müəssisələrində
yeni maliyyələşmə mexanizminin tətbiq edilməsi
barədə" 10 fevral 2010-cu il tarixli Fərmanına əsasən 2010-2011-ci tədris
ilindən başlayaraq Azərbaycan Respublikası ərazisində
fəaliyyət göstərən ali təhsil müəssisələrində
dövlət büdcəsinin vəsaiti hesabına maliyyələşdirmənin
dövlət sifarişi əsasında adambaşına maliyyələşdirmə
prinsipi əsasında həyata keçirilməsinə
başlanılmışdır.
Belə ki, Respublika Maliyyə
Nazirliyinin müvafiq əmri ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan
Respublikası ərazisində fəaliyyət göstərən
ali təhsil müəssisələrində I kurs bakalavriat və
magistratura səviyyələri üçün dövlət
büdcəsinin vəsaiti hesabına maliyyələşmənin
dövlət sifarişi əsasında həyata keçirilməsi
məqsədilə cari ilin sonunadək əlavə tələb
olunan vəsaitin (2010-cu ilin sentyabr-dekabr ayları
üçün, illik məbləğin 3-dən biri həcmində)
bölgüsü"nə əsasən Təhsil Nazirliyi tərəfindən
müvafiq məbləğlərdə vəsaitlər dövlət
sifarişi üzrə tələbə qəbul etmiş ali məktəblərin hesabına
köçürülmüş və bu vəsaitlərin təyinatı
üzrə xərclənilməsi ilə əlaqədar həmin
ali məktəblərə tapşırıqlar verilmişdir.
Hesab edirik ki, yeni maliyyələşdirmə
mexanizminin tətbiq edilməsi Azərbaycanın ali təhsil sistemində yeni bir mərhələnin
başlanğıcıdır və əlbəttə ki, bu
istiqamətdə həyata keçirilən bütün tədbirlər
ali təhsildə keyfiyyətin yüksəldilməsinə
yönəldilməlidir. Bu səbəbdən
qarşıya çıxan, həmçinin gözlənilən
problemlərin vaxtaşırı təhlil edilməsi və
aradan qaldırılması ən vacib şərtlərdən
biridir.
Bu baxımdan 22 oktyabr 2010-cu
il tarixdə Təhsil Nazirliyində təhsil, maliyyə,
iqtisadi inkişaf nazirlərinin, Tələbə Qəbulu
üzrə Dövlət Komissiyasının sədrinin,
Respublika Nazirlər Kabinetinin şöbə müdirinin,
dövlət sifarişinin yerinə yetirilməsində
iştirak etmiş ali məktəb rektorlarının və
digər aidiyyəti şəxslərin iştirakı ilə "Ali təhsildə yeni maliyyələşmə
mexanizminin tətbiqi ilə bağlı mövcud vəziyyət,
təkliflər və qarşıda duran vəzifələr"
haqqında keçirilmiş kollegiya iclasının
mühüm əhəmiyyəti olmuş və iclasda mövcud problemlərin aradan
qaldırılması ilə bağlı
aşağıdakı təkliflər geniş şəkildə
müzakirə olunmuşdur:
- Dövlət sifarişi əsasında
təhsil alanlar üçün müəyyənləşdirilmiş
xərc məbləğinin artırılması;
- Paytaxtdan kənarda yerləşən
ali məktəblər üçün
dövlət sifarişi ilə müsabiqə balının
ayrıca müəyyənləşdirilməsi;
- Dövlət əhəmiyyətli
ixtisaslara dövlət sifarişi ilə qəbul zamanı
müsabiqə ballarının müəyyənləşdirilməsinə
fərdi yanaşılması;
-
Ayrı-ayrı ali məktəblərə qəbul planı müəyyənləşdirilərkən
əvvəlki ilin qəbulunun nəticələrinin nəzərə
alınması;
- Ali məktəblərin
ayrı-ayrı ixtisaslarına ödənişli əsaslarla qəbul
olunan tələbələrin təhsil haqqı məbləğinin həmin
ixtisasa dövlət sifarişi üzrə təsdiq olunmuş
xərc məbləğinin 60%-dən az olmayaraq müəyyənləşdirilməsi;
- Ali məktəblərin bəzi
ixtisaslarına olan inhisarçılığın aradan
qaldırılması;
- Ödənişli əsaslarla
qəbul olan məcburi köçkün və qaçqın
statuslu tələbələrin təhsil haqlarının müvafiq qaydada kompensasiya
edilməsi;
- Dövlət sifarişi
üzrə qəbulda müsabiqə ballarının ixtisas
qrupları üzrə deyil, eyni yönümlü ixtisaslar
üzrə müəyyənləşdirilməsi (məsələn,
kənd təsərrüfatı, texnologiya, neft, aviasiya və
s.);
- Özəl
ali məktəblərin
dövlət sifarişində iştirakının
stimullaşdırılması;
- Büdcədənkənar
vəsaitlərin 4 xərc maddəsi üzrə, gələcəkdə
isə ümumi məbləğ səviyyəsində
planlaşdırılması, ilin sonuna qalan vəsaitlərin
növbəti ilə keçirilməsi və bu vəsaitlərin
xərclənilməsində ali məktəblərin
səlahiyyətlərinin artırılması.
Ödənişli əsaslarla
qəbul olunan və Prezidentin müvafiq Sərəncamı əsasında
təhsil haqlarından azad olunan məcburi köçkün və
qaçqın statuslu tələbələrin təhsil xərclərinin
kompensasiya olunması ilə bağlı kollegiyada müzakirə
olunan təkilfə Respublika Maliyyə Nazirliyi tərəfindən
müsbət yanaşılmış və bu xərclərin
büdcədən əlavə olaraq ödənilməsi qərara
alınmışdır. Bununla bağlı Respublika Maliyyə
Nazirliyinin rəsmi müraciətinə əsasən hər
bir dövlət ali məktəb üzrə məlumatlar
Respublika Maliyyə
Nazirliyinə təqdim olunmuşdur. Bu problemin həlli
ali məktəblərin maliyyə cəhətdən
vəziyyətinin qismən də olsa
yaxşılaşmasına səbəb olacaqdır.
Bundan əlavə, kollegiya
iclasında müzakirə olunmuş təkliflərin əsaslandırılmış
şəkildə hökumətə təqdim edilməsi ilə
əlaqədar Təhsil, Maliyyə, İqtisadi İnkişaf
nazirliklərinin və Tələbə Qəbulu üzrə
Dövlət Komissiyasının mütəxəssislərindən
ibarət işçi qrupunun yaradılması qərara
alınmışdır və bununla bağlı hazırda təşkilati
işlər görülür.
Bundan əlavə, cari ilin
dekabrın 3-də Təhsil və Maliyyə nazirliklərinin məsul
əməkdaşlarının iştirakı ilə "Ali təhsil
müəssisələrində yeni maliyyələşmə
mexanizminin tətbiqi, qarşıya çıxan problemlər,
onların həlli yolları və təkliflər"
mövzusunda 2010-2011-ci tədris ilində dövlət
sifarişinin yerinə yetirilməsində iştirak etmiş
ali məktəblərin baş mühasiblərinin seminar-müşavirəsi
keçirilmişdir.
Seminar-müşavirədə
ölkə Prezidentinin "Ali təhsil müəssisələrində
yeni maliyyələşmə mexanizminin tətbiq edilməsi
barədə" 10 fevral 2010-cu il tarixli Fərmanına əsasən
Respublika Maliyyə Nazirliyinin bilavasitə dəstəyi ilə
görülən konkret işlər barədə məlumatlar
təqdim olunmuş,"Ali təhsil müəssisələrində
yeni maliyyələşmə mexanizminin tətbiq edilməsi
haqqında" Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin
25 iyun 2010-cu il tarixli, 120 nömrəli Qərarı ilə təsdiq
olunmuş bir sıra qaydaların və sənədlərin tələblərinin
baş mühasiblər tərəfindən öyrənilməsinin
zəruriliyi diqqətə çatdırılmış,
Respublika Maliyyə Nazirliyinin müvafiq əmri ilə təsdiq
edilmiş "Azərbaycan Respublikası ərazisində fəaliyyət
göstərən ali təhsil müəssisələrində
I kurs bakalavriat və magistratura səviyyələri
üçün dövlət büdcəsinin vəsaiti
hesabına maliyyələşmənin dövlət
sifarişi əsasında həyata keçirilməsi məqsədilə
cari ilin sonunadək əlavə tələb olunan vəsaitin
(2010-cu ilin sentyabr-dekabr ayları üçün, illik məbləğin
3-dən biri həcmində) bölgüsü"nə əsasən
Təhsil Nazirliyi tərəfindən müvafiq məbləğlərdə
ali məktəblərin hesablarına
köçürülmüş vəsaitlərin təyinatı
üzrə xərclənilməsi ilə əlaqədar
baş mühasiblərin qarşısında duran vəzifələrdən
söz açılmış və onlara bir sıra
tapşırıq və tövsiyələr verilmişdir.
Seminar-müşavirədə
ali məktəblərə dövlət sifarişi üzrə
kadr hazırlığı ilə əlaqədar
köçürülmüş vəsaitlərdən daha səmərəli
istifadəni təmin etmək məqsədilə bu vəsaitlərin
ilin sonunda büdcəyə silinməməsi ilə bağlı təkliflər
müzakirə edilmiş və
bu məsələ artıq Maliyyə Nazirliyi tərəfindən
müsbət həll edilmişdir.
Bütün qeyd edilənlər
və ölkəmizdə hazırda baş verən sürətli
və davamlı sosial-iqtisadi inkişaf Azərbaycanın
seçdiyi və əsası ümummilli liderimiz Heydər Əliyev
tərəfindən qoyulmuş
iqtisadi inkişaf yolunun kifayət qədər
düzgün müəyyən olunmasını və bu yolun
möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyev tərəfindən
layiqli şəkildə davam etdirilməsini bir daha sübut
edir və qarşıdakı dövr ərzində də
ölkəmizin həm təhsil, həm də digər sahələrdə
yeni uğurlar qazanacağını qətiyyətlə deməyə
əsas verir.
Şahrza ƏLİYEV
Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 24 dekabr.- S.8-9.