Yeni təhsil modeli öz üstünlüklərini
göstərir
Bu gün cəmiyyətə
çoxlu bilik daşıyıcılarından çox bu
biliklərini həyatda tətbiq edə bilənlər, hər
hansı fakt və hadisə barədə sərbəst
mülahizə yürütməyi bacaranlar, geniş analitik təfəkkürə,
müstəqil bilik və məlumat əldə etmək
bacarığına yiyələnmiş, fəal vətəndaşlıq
mövqeyi olan insanlar lazımdır. Məhz belə şəxsiyyətlərin
yetişdirilməsinə hesablandığı
üçün yeni kurikulumlar nəticəyönümlü,
şəxsiyyətyönümlüdür. Yeni
kurikulumların üstünlükləri çoxdur.
Kurikulumda verilmiş məzmun
standartları son nəticəni əvvəlcədən
görməyə, orta təhsilini başa vuran gənclərdə
hansı bacarıq və vərdişlərin
formalaşdırılmalı olduğunu təsəvvür etməyə
imkan verir. Kurikulumlarda öz əksini tapmış məzmun xətləri,
qiymətləndirmə standartları, resurslar müəllimə
təlim prosesini düzgün planlaşdırmağa, ona
yaradıcı yanaşmağa, dərsdə yeni, fəal təlim
metodlarından səmərəli istifadə etməyə imkan
verir. Yeni kurikulumlarla aparılan dərslərdə müəllim
və şagirdlərin fəaliyyəti də ənənəvi
təlim formalarındakından xeyli fərqlənir. Burada
müəllim şagirdlərə
hazır bilikləri vermir, o, sinfi fəallaşdıran,
şagirdlərin biliklərə yiyələnməsi prosesində
bələdçi, onları bilikləri müstəqil
qazanmağa istiqamətləndirən şəxs rolunda
çıxış edir.
Bu prosesdə müəllimlərdə
tədqiqatçılıq bacarığı formalaşır,
onlar təlimin təşkili zamanı məzmun standartlarından
çıxış edərək təlimin məqsədini, ona
əsasən dərsin forma və üsullarını, təlim
tapşırıqlarını, qiymətləndirmə meyarlarını
və vasitələrini müəyyənləşdirməyi bacarırlar.
Müasir təlim modeli
şagirdləri də fəallaşdırır, təlim
marağını yüksəldir, onları yaradıcı
axtarışa qoşur, tədqiqatçılıq meyilini
gücləndirir, idrak fəallıqlarını, mühakimə
yürütmə, fərqləndirmə və müqayisə
aparma bacarıqlarını inkişaf etdirir. Onlar kollektivlə
işləmək bacarığı, öz fikirlərini sərbəst
ifadə etmək, özünün və şagird
yoldaşının fəaliyyətinə qiymət vermək və
s. kimi vacib həyati kompetensiyalara yiyələnir.
Bütün bunları nəzərə
alıb məktəbimizdə yeni kurikulumlarla təlimin təşkilinə
xüsusi diqqət yetirilir. I və II siniflərdə işləyən
müəllimlərimiz müvafiq hazırlıq kurslarından
keçib, valideynlərlə maarifləndirici söhbətlər
aparılıb. Bütün müəllim və şagirdlərimiz
yeni dərslik komplektləri ilə təchiz edilib. Kurikulumların
tətbiqi vəziyyəti metodbirləşmə
iclaslarında, direktoryani müşavirələrdə tez-tez
müzakirə olunur, müsbət cəhətlər qeyd
olunaraq artırılması, müəllimlərin üzləşdikləri
problemlərin aradan qaldırılması istiqamətində
iş aparılır.
Məktəbin digər fənn
müəllimləri, o cümlədən dil-ədəbiyyat
müəllimi Validə Məmmədova da kurikulumların
mahiyyəti, onlarla işin xüsusiyyətlərini öyrənməyə
səy göstərir, I-II siniflərdə aparılan dərslərdə
iştirak edib müasir təlimin özəllikləri ilə
tanış olurlar. Müəllimlərimiz və şagirdlərimiz
yeni fənn kurikulumları əsasında hazırlanmış
dərslik komplektlərini də bəyənir və onların
üstünlüklərindən tədris prosesində daha
çox bəhrələnməyə
çalışırlar.
Bununla belə, yeni
kurikulumlarla işləyən müəllimlərin dərslərinin
müşahidəsi, aparılan söhbət və müzakirələr
hər bir yenilikdə olduğu kimi, kurikulumların tətbiqində
də müəyyən çətinliklərin, problemlərin
olduğunu göstərir. Müəllimlərin bir
çoxunun, habelə valideynlərin əksəriyyətinin
yenilik barədə təsəvvürləri azdır. Müəllimlərin
vaxtaşırı olaraq öyrədici kurslara cəlb edilməsinə,
valideynlərlə müntəzəm maarifləndirmə
işlərinin aparılmasına ehtiyac duyulur.
İnanırıq ki, mövcud
problemlər yaxın vaxtlarda həllini tapacaq, müəllimlər
yeni təlim modelinin üstünlüklərindən daha məqsədyönlü
istifadə edərək gənc nəslin şəxsiyyət
kimi formalaşmasına nail olacaqlar.
Vahid QULİYEV
Azərbaycan müəllimi.-
2010.- 19 fevral.- S.18.