Heydər Əliyev milli təhsil sisteminin qurucusudur
Onun adı dünyanın ən parlaq, ən nüfuzlu və fenomen şəxsiyyətlərinin adları
ilə yanaşı çəkilir. O, yaşadığı
dövrdə möhtəşəmliyi
və əzəmətilə
fərqlənən şəxs
olmuşdur. Bu, Dünya azərbaycanlılarını
birliyə və vəhdətə səsləyən,
bütün türk xalqlarının yenilməz
və vüqarlı şəxsiyyəti olan, müdrik rəhbərliyi,
uzaqgörənliyi, qətiyyəti
və əzmkarlığı
ilə zəmanəmizin
görkəmli siyasi xadimi kimi tanınmış,
Azərbaycan xalqının
ümummilli lideri Heydər Əliyevdir.
O, nəinki Azərbaycan
xalqının ulu öndəri, həm də bütün dünyanın etiraf etdiyi görkəmli liderdir.
Azərbaycan xalqının taleyüklü
hadisələrlə dolu
olan otuzillik bir dövrü çoxəsrlik dövlətçiliyimiz
tarixində əvəzsiz
yeri olan ümummilli lider Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır. Heydər Əliyev Azərbaycan dövlətini və millətini zamanın çətin sınaqlarından
çıxararaq ölkənin
bütün sahədə
tərəqqisinə nail olmuş
qüdrətli şəxsiyyətdir.
Xalqımız məhz onun
sayəsində mənəvi
dəyərləri layiqincə
qoruyaraq, üçüncü
minilliyə qədəm
qoymuşdur.
1969-cu ildə Azərbaycan rəhbərliyinə irəli
çəkilən Heydər
Əliyev milli mənafelərə xidmət
göstərmək məqsədilə
totalitar rejimin qanunları altında Azərbaycanda milli mənəvi dəyərləri
qorumaqla, tərəqqiyə,
elm və təhsilin yüksəldilməsinə nali
olmaq üçün
düşünülmüş elmi siyasət yeritməyə nail olmuşdur.
Rəhbərlikdə olduğu
1969-1982-ci illərdə Azərbaycan
dövlətinin diqqət
mərkəzində duran
ən ümdə məsələlərdən biri
elmin və təhsilin inkişafına
qayğının artırılması
olmuşdur. Lakin illərlə və
böyük zəhmət
hesabına qazanılmış
nailiyyətlər 1989-1993-cü illərdə dağılmaq
təhlükəsi ilə
üz-üzə gəldi.
Bu dağılma və tənəzzül xüsusən 90-cı illərin
əvvəlində, müstəqillik
əldə edildikdən
sonra daha geniş miqyas aldı, təhlükəli
meyillər özünü
göstərməyə başladı.
Lakin ikinci dəfə hakimiyyətə qayıdan
Heydər Əliyev tərəfindən belə
bir inkişaf konsepsiyası hazırlandı
ki, milli dövlətçilik prinsipləri
içərisində milli
təhsil sistemi əsas yerlərdən birini tutmalıdır.
Heydər Əliyevin milli
müstəqillik, milli
dövlət quruculuğu
ideyasının əsasında
o dururdu ki, müstəqilliyin əbədiliyi,
demokratiyanın inkişaf
yolu məhz təhsildən keçir.
Odur ki, Heydər Əliyevin işləyib hazırladığı strategiyanın
əsas xətti milli dövlətçilik
və hakimiyyət strukturlarının yaradılması
və möhkəmləndirilməsi
ilə yanaşı, milli təhsil sisteminin yenidən qurulması idi.
Heydər Əliyev 1993-cü ilin iyunun 15-də Ali Sovetin sədri, iyunun 24-də isə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin
səlahiyyətlərini icra
etməyə başladı. Artıq
həmin ilin sentyabrın 21-də Elmlər
Akademiyasında ziyalılarla
ilk görüşünü keçirdi. O, bu görüşdə söyləmişdir:
"Mənə sədalar
gəlir ki, Elmlər Akademiyasını,
institutları dağıtmaq
istəyirlər, elm ocaqlarına
biganə münasibət
var. Biz bunların hamısına
son qoyacağıq. Nəyin bahasına
olursa-olsun, son qoyacağıq.
Hansı iqtisadiyyat olursa-olsun, elm inkişaf etməlidir...".
1993-cü il oktyabr ayının 3-də Heydər
Əliyev ümumxalq səsverməsi yolu ilə Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti seçildi. Qarşıda həlli çətin olan məsələlər dururdu: atəşkəsə
və sabitliyə nail
olmaq, Qarabağ probleminin həllinə çalışmaq, Azərbaycanı
dünyaya tanıtmaq və informasiya blokadasını yarmaq... Həmin il
məktəbəqədər təhsilin bazis proqramı işlənib hazırlandı.
1994-cü ilin ilk yarısında atəşkəs haqqında
saziş imzalandı. Paralel olaraq "Ümumtəhsil
məktəblərinin nümunəvi
Əsasnaməsi"nin
yaradılması məsələsi
qoyuldu. Hökumətin böhran halını
yaşamasına baxmayaraq,
heç olmasa, ibtidai siniflər üçün dərsliklərin
pulsuz verilməsi barədə qərar qəbul edildi.
1999-cu ilədək təhsil sahəsində müxtəlif
qərarlar qəbul edilsə də, təhsilin milli tərəqqimizin güclü
amilinə çevrilməsi
üçün dövlət
təminatı olmalı
idi. Odur ki, 1998-ci ilin martında "Təhsil sahəsində islahatlar üzrə Dövlət Komissiyasının
yaradılması haqqında"
sərəncam imzalandı
və bunun ardınca "Təhsil sahəsində islahatlar Proqramı" qəbul edildi. Komissiyanın yekun iclasında çıxış edən
Heydər Əliyev demişdir: "Təhsil sistemi elə bir sistemdir ki,
burada heç bir inqilabi dəyişiklik
ola bilməz.
Ümumiyyətlə, bizim həyatımızın
bütün sahələrində
dəyişikliklər təkamül
xarakteri daşıyır".
Azərbaycan təhsil
tarixində böyük
dönüş yaratmış
1999-cu il təhsil islahatına aparan yol heç
də hamar olmamışdır. Müstəqilliyimizi bərpa etdiyimiz ilk illərdə mənəvi
institutlarda sürətlə
dağılma prosesi gedirdi. Sosial xaos və anarxiya, hər şeydən əvvəl,
mənəvi ehtiyatlara
zərbə vursa da, onun közərtisi
qalmaqda idi. Həmin közərtini alovlandırmaq,xalqı mənəvi böhrandan qorumaq üçün mümkün yollar aramaq vəzifəsi isə məhz Heydər Əliyevin üzərinə
düşdü. İkinci
dəfə hakimiyyətə
qayıdışından sonra
milli büdcəmizin mizer olduğu, dövlətin iqtisadi tənəzzül keçirdiyi
bir dövrdə "Bibi-Heybət" məscidinin
tikilməsi, dahi Azərbaycan şairi M.Füzulinin 500 illik yubileyi münasibətilə
"Füzuli ensiklopediyası"nın
hazırlanması və
nəşr edilməsi,
"Kitabi-Dədə Qorqud"-un
1300 illik yubileyinin keçirilməsi barədə
sərəncamlar imzalandı.
Böyük mütəfəkkir Hüseyn Cavidin nəşinin doğma yurdda torpağa tapşırılıb üzərində
məqbərənin ucaldılması
onun adı ilə bağlıdır.
Dini Qurumlarla iş üzrə Dövlət Komitəsi yarandı. İlk dəfə olaraq Heydər Əliyev tərəfindən
"31 dekabr Dünya Azərbaycanlılarının həmrəylik
günü", "31 mart Azərbaycanlıların soyqırımı
günü" təsis
edildi.
Azərbaycan Respublikasının orta təhsil sistemində ən ciddi problemlərdən
biri, təbii ki, məktəb tikintisi, ümumtəhsil məktəblərinin təmiri
və avadanlıqlarla
təchizatı idi. Heydər
Əliyev 2000-ci il iyunun 13-də "Azərbaycan Respublikasında
təhsil sisteminin təkmilləşdirilməsi haqqında"
yeni fərman imzaladı. Fərman təhsil sisteminin
əsaslı şəkildə
təkmilləşdirilməsinə, idarəetmənin müasir
prinsiplər üzrə
təşkilinə, təhsil
sisteminin beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılmasına
və dünya təhsil sisteminə inteqrasiyasına zəmin yaratdı.
2002-ci ilin
sentyabrında Suraxanı
rayonundakı 275 nömrəli məktəbdə
olarkən Heydər Əliyev bu barədə demişdir :
"Mən bu gün bəyan edirəm ki, yaxın zamanlarda Azərbaycanda məktəb
tikintisi, məktəblərin
müasir avadanlıqlarla
təmin olunması, təmir edilməsi ilə əlaqədar ciddi tədbirlər haqqında
öz təkliflərimi
irəli sürəcəyəm".
Və çox keçmədi ki, həmin ilin oktyabr ayında
"Azərbaycan Respublikasında
ümumtəhsil məktəblərinin
maddi-texniki bazasının
möhkəmləndirilməsi haqqında" sərəncam
imzalandı. Bu sərəncam məktəblərdə
təlim şəraitinin
və təlim mühitinin yaradılmasında
ciddi dönüşə
səbəb oldu.
Ulu öndərin
layiqli davamçısı
olmaqla, özünəməxsus
siyasi kursu və dəqiq dövlətçilik konsepsiyası
olan Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
cənab İlham Əliyev qısa bir zamanda qazanılmış
nailiyyətlərə toxunaraq "Bakı
- İslam Mədəniyyətinin
Paytaxtı-2009" mədəniyyət ilinin təntənəli açılışında demişdir:
"Azərbaycan son beş
il ərzində dünyada analoqu olmayan sürətlə inkişaf edibdir. Bizim iqtisadiyyatımız
son beş il ərzində dünyada ən sürətlə artan iqtisadiyyat olubdur. Köklü iqtisadi və siyasi islahatlar Azərbaycanı daha da gücləndiribdir.
Ölkəmiz gələcəyə çox nikbinliklə baxır. Biz gələcəyə böyük
ümidlərlə baxırıq.
Buna imkan verən
bu vaxta qədər görülmüş
işlərdir. Bizim bütün
işlərimiz uğurla
nəticələndi, verilən
bütün sözlər
yerinə yetirilir və ölkəmiz hərtərəfli inkişaf
edir".
Bəli, bu gün əminliklə və qətiyyətlə
bildiririk ki, Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti cənab İlham Əliyev milli quruculuq sahəsində böyük
şəxsiyyət Heydər
Əliyevin işləyib
hazırladığı strateji
xətti uğurla davam etdirir, Azərbaycanın
davamlı inkişafına
yönəlmiş proqram
və layihələrin
həyata keçirilməsini
təmin etmişdir.
Azərbaycanın inkişaf strategiyasının
dövlət başçısının
daim himayəsi altında olduğunun bir daha şahidi
olduq və cənab Prezidenti əmin edirik ki, müstəqil Azərbaycanımızın çiçəklənməsi,
möhkəmlənməsi naminə
bundan sonra da var qüvvəmizi
səfərbər edəcəyik.
Elçin HƏSƏNOV
Azərbaycan müəllimi.-
2010.- 7 may.- S.2.