Uzun yolun yolçuları
Hər səhər günəş eyni yerdən üfüqləri yara-yara çıxır, dünyamızı işıqlandırır. Hər səhər bir insan övladı jurnalı qoltuğuna vurub sinfə gedir. Günəşin bayırda gördüyünü sinif otaqlarında o davam etdirir: körpə fidanlara nur paylamağa tələsir. Hər il eyni biliyi elin balalarına öyrətməkdən yorulmur. Biliyini zərrə-zərrə, damla-damla verir. Böyük H.Zərdabi demişkən: "Dayanmadan damcılayan su daşı da dələr".
Böyük çex pedaqoqu Y.A.Komenskidən bu yana çox şey dəyişib. İndi kompüterdə möcüzələr yaradılır. Tək dəyişməyən müəllimdir - onun ağlına, zəkasına hələ də ehtiyac var, zənnimcə bu, həmişə belə olacaq.
Bu gün
sizə bir məktəbdən, onun müəllim və şagirdlərindən söz
açmaq istəyirəm. Özü
də bu məktəb təkcə köçkün rayonların
məktəbləri içərisində
deyil, hətta respublikanın qabaqcıl təhsil ocaqları sırasında özünə
layiqli yer tutur. Vaxtilə Zəngilanda Səməd Behrəngi adına Bartaz dayanacağı orta məktəbi kimi tanınan bu təhsil ocağı rayondakı öncüllüyünü köçkünlük
dövründə də
qoruya bilib. Sual yaranır: nədən bir çox məktəblər kimi Zəngilan 4 nömrəli
məktəbi qaçqın-köçkün
şəraitinə adaptasiya
oluna bildi, hətta bu gün
qonşuluqdakı şəhər
məktəbləri ilə
belə rəqabətdən
çəkinmir? Öz
müşahidələrim əsasında
bu kimi sualları cavablandırmağa
çalışacağam.
Birincisi, bu təhsil ocağı Bakıda məskunlaşmanın elə ilk günlərində özünün maddi-texniki bazasını yaratmaqla məşğul oldu. Dərnəgül qəsəbəsində yerləşdikləri uyğunlaşdırılmış binada sinif otaqları az vaxt içərisində tədris üçün yararlı vəziyyətə gətirildi. Başqa bir vacib amil isə ondan ibarət idi ki, məktəbin bəzi zəruri ləvazimatlarını yenidən tərtib etmək lazım gəlmədi. Axı camaat qaçhaqaçda ev əşyalarını daşıyanda məktəbin direktoru kitabxanasını, zəruri sənədləri, hətta məktəbin yazı makinasını belə işğal zonasından çıxarıb Bakıya gətirə bilmişdi.
İkinci ən zəruri amil ondan ibarət
idi ki, məktəbin
rəhbərliyi müəllim
kontingentinin dağılmasına
imkan vermədi. Demək
olar ki, bütün müəllim
personalı məktəbə
cəlb edilmişdi.
Üçüncüsü və bəlkə də əvvəlki hər iki amillə yarı olan mühüm məsələ
ön planda idi: şagirdlərin məktəbə cəlbi
uğurla həyata keçirildi. Öz müəllimlərini yaxşı
tanıyan valideyn və şagirdlər axtarıb məktəbi tapdılar, əslində onlardan qabaq müəllimlər onları
axtarmış, yerlərini
nişan vermişdilər.
Və nəhayət, dördüncüsü,
məktəb rəhbərliyinin
gərgin əməyinin
nəticəsində ciddi
nizam-intizam yaradıldı. Məktəbin
direktoru hətta bəzən sərt tədbirlər görməkdən
də çəkinmirdi.
Sonuncu məsələ üzərində bir qədər dayanmaq gərəkdir. Binəqədi rayonu Dərnəgül qəsəbəsində uyğunlaşdırılmış sinif otaqlarında yerləşən 4 nömrəli Zəngilan məktəbinin qonşuluğunda bir neçə köçkün şəhər məktəbi və müxtəlif peşə liseyləri yerləşirdi. Belə bir vəziyyətdə rəqabətə sinə gərən bu təhsil ocağı yalnız yüksək nizam-intizam sayəsində digər məktəblər içərisində uğurlu təlim-tərbiyə nəticələrinə nail ola bildi. Bir neçə il əvvəl qaçqın məktəbləri arasında keçirilən "Ana dili" respublika müsabiqəsində bu təhsil ocağının şagirdləri birinci yeri tutdular. Məktəb Təhsil Nazirliyinin, Qaçqın və Məcburi Köçkünlərlə İş üzrə Dövlət Komitəsinin Fəxri fərmanı, dörd şagird isə Ekson mobil şirkətinin qiymətli hədiyyələri ilə mükafatlandırıldı.
Məktəbin şagirdi Şəlalə Quliyeva Təhsil Nazirliyinin xətti ilə keçirilən "Heydər Əliyev məktəblilərin gözü ilə" respublika inşa yazı müsabiqəsində qaliblər sırasında oldu, xüsusi təltifə layiq görüldü.
Məktəbin şagirdləri respublikanın idman həyatında yaxından iştirak edərək bu təhsil ocağını layiqli şəkildə yarışlarda təmsil etdilər. Bu gün onlardan biri Elvin Əkbərov klassik güləş yarışlarında Zəngilanı, oxuduğu məktəbi, habelə respublikamızı layiqincə təmsil edir. Nəhayət, məktəb köçkün məktəblər içərisində ən yüksək nəticələrdən olan 500 və daha yuxarı balla ali məktəblərə daxil olan şagirdlər yetişdirmək kimi ənənənin də əsasını qoyanlardan oldu.
Bu saydıqlarımızı davam etdirmək də olardı. Biz, sadəcə respublika əhəmiyyətli məsələlərdən söz açdıq. Burada onu vurğulamaq yerinə düşər ki, bu təhsil ocağının uğurları cavabsız qalmayıb. Ötən il Binəqədi rayonunda tikilmiş 260 yerlik müasir tipli məktəb binası Təhsil Nazirliyinin tövsiyəsi ilə 4 nömrəli Zəngilan orta məktəbinin kollektivinin istifadəsinə verilmişdir. Ölkə Prezidentinin açılışında iştirak etdiyi bu əlamətdar hadisə uzun illər məktəb kollektivinin yaddaşından silinməyəcək.
İndi bu gözəl təhsil ocağında ideal tədris mühiti hökm sürür. Geniş, işıqlı sinif otaqları, zəngin fənn kabinetləri, kompüter otaqları, laboratoriya, kitabxana şagirdlərin və müəllimlərin istifadəsindədir.
Biz sevinir və fəxr edirik ki, bizim əməyimiz ölkə rəhbərliyi, şəxsən cənab Prezident İlham Əliyev tərəfindən yüksək qiymətləndirilib. Bu böyük diqqət və qayğının nəticəsidir ki, belə gözəl məktəb binası ilə təmin olunmuşuq. Məktəbimizin müəllim kollektivi çalışır ki, bu etimada ən yüksək bilik və tərbiyə nəticələri ilə cavab versin. Ötən ildən bəri hər bir müəllim öz qarşısına məqsəd qoyub ki, ölkə rəhbərliyinin məqsədyönlü sülh danışıqları nəticəsində rayonumuz işğaldan azad olunandan sonra məktəbimizin gərgin iş şəraitini orada davam etdirək. Mən buna nail olacağımıza tam əminəm,- deyə məktəbin direktoru Cəbrayıl Şıxəliyev bizə məlumat verir.
- Bilirsiniz, bəlkə
də məktəbimiz
qaçqın-köçkün məktəbləri içərisində
yeganə təhsil ocağıdır ki, bir müəllimimiz əməkdar müəllim
adına, iki müəllimimiz isə "Tərəqqi"
medalına layiq görülüb. Məncə,
bu bizim əməyimizə verilən
ən yüksək mükafatdır. Buna görə cənab Prezidentə kollektivimiz adından dərin təşəkkürümü bildirirəm. Onu da əlavə
edim ki, mən bu günlərdə
Təhsil Nazirliyində
"Tərəqqi" medalının
təqdimolunma mərasimində
iştirak edərkən
çıxış etdim,
hörmətli nazirimiz
cənab Misir Mərdanova diqqət və qayğıya görə təşəkkürümü
bildirdim və onu məktəbimizə dəvət etdim. O da bu dəvəti
məmnuniyyətlə qəbul
etdi. İndi biz cənab naziri yüksək səviyyədə qarşılamağa
hazırlaşırıq.
Bəs məktəbin müəllimləri
nə düşünürlər? Kimya-biologiya
müəllimi, respublikanın
əməkdar müəllimi
Oktyabr İskəndərovun
dediklərindən:
- Bildiyiniz kimi kimya, biologiya fənləri sırf təbiət fənləridir.
Düzü, əvvəlki
binamızda dərs prosesində şəraitsizlikdən
çox sıxılırdım.
Laboratoriyanın olmaması
bir yana, özümün və şagirdlərimin min əziyyətlə topladığımız
təbiət örnəkləri,
eləcə də uşaqların əl işləri əl-ayaq altda qalıb tələf olurdu. İndi maşallah hər şəraitimiz var. Geniş sinif otaqları, laboratoriya, kitabxana, təlim avadanlıqları,
kompüterlər bizim
yeni-yeni uğurlara imza atmağımıza şərait yaradacaq. Təbii ki, ən böyük arzumuz Zəngilana, doğma kənd-kəsəyimizə
qayıdıb müəllimlik
fəaliyyətimizi orada
davam etdirməkdir. Biz o günü
həsrət və ümidlə gözləyirik.
Bu gün məktəblərimiz,
müəllimlərimiz "uzun, incə" bir yol başlayıb
- təlim-tərbiyə adlı bu yolun yolçularına
böyük uğurlar
diləyir və onlara yeni-yeni nailiyyətlər arzulayırıq.
Azad QARADƏRƏLİ
Azərbaycan
müəllimi.- 2010.- 12 noyabr.- S.4.