Bakı məktəblərində
bilik yarışı
keçirilib
Noyabrın 13-də "Xüsusi istedada malik olan uşaqların (gənclərin) yaradıcılıq
potensialının inkişafı
üzrə Dövlət
Proqramı (2006-2010-cu illər)"nda nəzərdə tutulmuş tədbirlərin
icrası ilə əlaqədar Azərbaycan
Respublikası Təhsil
Nazirliyi Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin
27 oktyabr 275 nömrəli
əmrinə əsasən
Bakıdakı ümumtəhsil
məktəblərində V-XI sinif şagirdləri arasında 9 fənn üzrə bilik yarışı keçirildi.
Bilik yarışını müşahidə
etmək üçün
həmin gün Xətai rayonunda yerləşən 261 nömrəli
məktəb-liseydə və
17 nömrəli orta məktəbdə olduq.
261 nömrəli məktəb-liseydə
bilik yarışı
açılış mərasimi
ilə başladı. Tədbiri giriş
sözü ilə açan məktəb-liseyin
direktoru Abuzər Əsədov yarış iştirakçılarına uğurlar
arzuladı. O, belə
yarışların keçirilməsini
təqdirəlayiq hal kimi qiymətləndirərək
istedadlı şagirdlərin
aşkar olunmasını
və onlardan maksimum dərəcədə
istifadə edilməsinin
vacibliyini vurğuladı.
Bildirildi ki, bilik yarışında
200-dən çox şagird
iştirak edir və suallar bütün siniflər üzrə 2 variantda hazırlanmış, metodbirləşmələrdə
müzakirə olunaraq təsdiq edilmişdir. A.Əsədov yarışın nəzarətçi müəllimlərdən
(qeyri-ixtisas) və yoxlayıcı komissiyadan ibarət təşkilat komitəsi tərəfindən
keçirildiyini vurğuladı.
İştirakçılar siniflərə
daxil olduqdan sonra bilik yarışına
start verildi.
Sözügeden tədbirlə bağlı
17 nömrəli məktəbdə
də iştirak edərək yarışın
gedişini izlədik. Müxtəlif fənlər üzrə müəyyən olunmuş
yarışın tam obyektiv
şəkildə aparılmasının
şahidi olduq. Məktəbin direktoru Bədəl
Bədəlov yarışda
520 şagirdin iştirak
etdiyini və şagirdlərin bu yarışa böyük maraqla qatıldığını
bildirdi. B.Bədəlov yarışın aparılması
üçün məktəbdə
10 nəfərdən ibarət
təşkilat komitəsinin
yaradıldığını və nəticələrin
pedaqoji şurada müzakirə olunacağını
qeyd etdi. Müxtəlif fənlər üzrə
I yerə layiq görüləcək şagirdlərin
rayon turunda iştirak edəcəkləri, rəğbətləndirilmə
və həvəsləndirilmə
məqsədilə diplom
və mükafatlar alacaqları bildirildi.
Niyazi RƏHİMOV
Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 19 noyabr.- S.1.