Pedaqoji prosesə müasir yanaşma günün tələbidir

 

"Biz maddi dəyərlərimizi, iqtisadi potensialımızı insan kapitalına çevirməliyik. Çünki insanın savadı, biliyi onun gələcək həyatını müəyyən edir, ölkənin hərtərəfli inkişafına xidmət edir". Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin bu sözləri bütün müəllimlər kimi məni də hər zaman yüksək məsuliyyət daşımağa vadar edir.

 

Bu günün müəllimi öz işini yeni müstəvidə qurmalı, şagirdlərlə, valideynlərlə, həmkarları ilə yeni tərzdə qarşılıqlı fəaliyyətdə olmalıdır. Dərsləri yeni üslubda təşkil etməlidir. Müasir elm və texnikanın nailiyyətlərindən tam şəkildə bəhrələnməyi bacarmalıdır. Kurikulum islahatı bunu hər birimizdən tələb edir.

Kurikulumun tətbiqi ilə əlaqədar bir çox müəllimlər kimi mən ilk öncə vaxt çatışmazlığı ilə qarşılaşdım. Lakin yeni qiymətləndirmə konsepsiyasında əksini tapmış diaqnostik qiymətləndirmənin aparılmasının məqsədləri barədə düşündükdə anladım ki, bu, hər bir şagirdə hər fənn üzrə fərdi yanaşma hər sinifdə yeni öyrənmə mühitinin yaradılmasına imkan verir. Müəllimin ustalığı ondan ibarətdir ki, təqdim olunan vəsaitlərin təlimatların ən optimal variantlarından dərs prosesində istifadə etsin.

Bu gün dərs dediyim körpə balalar ilk müstəqil addımlarını atarkən onlarda öyrəndiklərini həyata keçirmək, həyati təcrübələrinə əsaslanıb fikir söyləmək, geniş dünyagörüşü formalaşdırmaq ən böyük amalımdır.

Təlim prosesində yalnız bilik əldə edilməsi, bacarıq formalaşdırılması ilə məhdudlaşa bilmərik. Düşünürəm ki, 6 yaşlı şagirdlərlə zamanı emosiyalar, hisslərə toxunulması, öyrənməyə maraq yaradılması xüsusilə vacibdir. Bunun üçün bütün imkanlardan istifadə  etməyə çalışıram. Hər bir dərsdə, sinifdənkənar məşğələdə şagirdlərimdə maraq oyadaraq yaradıcılığa cəlb etdikdə, onların ən kiçik uğurlarını gördükdə özümü ən uca zirvələri fəth etmiş bir insan sayıram.

Bu gün yaxşı müəllim olmaq deməkdir? Bu sual məni hər zaman düşündürür. Məncə bu, gündəlik hazırlıqlı, müasir təlim üsulları, yeni pedaqoji mühiti, demokratik tədris üsullarını, İKT-ni geniş tətbiq edən, qabaqcıl təcrübəni öyrənən ən yaxşı nümunələri seçə bilən, öz sənətinə vurğun olan müəllimdir.

Bu gün artıq nəticəyönümlü təhsilin müsbət tərəfləri özünü göstərir hər birimiz bunu öz təcrübəmizdə görürük. Hər birimiz təqdim olunmuş vəsaitlərin (ikinci sinif) tətbiqinə tam yaradıcılıqla yanaşmalıyıq.

Təhsilin keyfiyyəti müasir şəraitdə hər bir şagirdin uğurlu, müstəqil həyat fəaliyyətinə hazırlıq keyfiyyəti kimi başa düşülməlidir. Bu gün biz şagirdlərin formalaşmasında "təməl daşını qoyan" ibtidai sinif müəllimlərinin peşəkar fəaliyyətlərində vacib olan dəyişiklikləri nəzərə almalıyıq.

Bunlara pedaqoji məqsədlərin şagirdin özünürealizə oriyentasiyası təhsil nəticələrinin (kompetensiyaların) təyin edilməsi; təhsilin məzmununa şagirdlərin tapdıqları materialların daxil edilməsi; şagird nailiyyətinin qiymətləndirilməsində dəyişiklik; müəllimin pedaqoji fəaliyyətdə baş verəcək dəyişikliklərə hazır olması daxildir.

Bütün bunlardan belə nəticəyə gəlmək olar ki, müəllimlərdən ənənəvi metodlarla yanaşı, yeni interaktiv üsullarla işləmək bacarığı da tələb olunur.

 

 

Ayğun BAXIŞOVA

 

Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 15 oktyabr.- S.15.