İbtidai təhsil pilləsində
qiymətləndirmənin aparılması barədə
Təhsilalanların bilik və bacarıqları haqqında məlumatların toplanması, yəni qiymətləndirmə ibtidai təhsil pilləsində diaqnostik (ilkin səviyyənin qiymətləndirilməsi), formativ (irəliləmə və geriləmələrin izlənməsi) və summativ (kiçik və böyük) olmaqla üç formada həyata keçirilir. Qiymətləndirmənin biri digərinə xidmət edən və bir-birini tamamlayan hər üç növü öz mahiyyətinə uyğun olaraq şagirdlərin bilik və bacarıqlarını standartlara əsasən ölçür. İbtidai təhsil pilləsində qiymətləndirmənin düzgün həyata keçirilməsi üçün onun növləri və bu qiymətləndirmələrdə istifadə olunan üsul və vasitələr haqqında ayrı-ayrılıqda məlumat verməyi məqsədəuyğun hesab edirik.
I
Diaqnostik qiymətləndirmə
"Ümumi təhsil müəssisələrində, peşə liseylərində məktəbdaxili qiymətləndirmə və şagirdlərin sinifdən-sinfə, səviyyədən-səviyyəyə keçirilməsi Qaydaları"nın layihə variantının ikinci maddəsində göstərilir ki, diaqnostik qiymətləndirmə şagirdin bilik və bacarıqlarının ilkin səviyyəsinin müəyyənləşdirilməsinə və bunun əsasında hər bir şagirdin potensial imkanlarını nəzərə alan təlim strategiyalarının seçilməsinə xidmət edir.
Hər bir müəllim keyfiyyətli dərsə yiyələnmək üçün başlanğıcda özünə "şagirdlərin bilik və bacarıqlarının səviyyəsi necədir", "tədris edilmiş materialı necə mənimsəyiblər", "əldə olunmuş bilikləri tətbiq edə bilirlərmi", "şagirdlərin dərsi yaxşı mənimsəmələri üçün hansı məsələlərə xüsusi diqqət yetirilməlidir" kimi suallar verməlidir.
Məhz bu suallara cavab tapmaq üçün müəllim şagirdin, müvafiq hallarda qrup və ya sinfin hazırkı vəziyyətinə qiymət verməli, yəni diaqnoz qoymalıdır. Diaqnostik qiymətləndirməni keçirmək üçün müəllim Təhsil Nazirliyinin Monitorinq və qiymətləndirmə şöbəsində müzakirə edilərək tövsiyə olunan aşağıdakı üsul və vasitələrdən istifadə etməlidir.
Qiymətləndirmə üsulu dedikdə, bu prosesin hansı formada həyata keçirilməsi nəzərdə tutulur. Qiymətləndirmə
vasitəsi isə bu prosesdə istifadə olunan alətdir.
Aydınlıq üçün deyək ki, bilik və
bacarıqları yoxlamaq üçün testləşdirmə
qiymətləndirmə
üsuludursa, test tapşırıqları qiymətləndirmə
vasitəsidir.
Diaqnostik qiymətləndirmə
üçün verdiyimiz nümunələr arasında ən
populyar və əlverişlisi tapşırıqvermə
üsuludur ki, bu üsulu həyata keçirmək
üçün müəllim
dərs ilinin əvvəlində əvvəlki sinif, dərs
ili ərzində isə bəhs
və bölmələrə
aid
çalışmalardan
istifadə edir.
Müsahibə üsulu
isə müəllimdən bir qədər yaradıcılıq tələb
edir. Bu üsulu həyata keçirməkdən ötrü
müəllim vasitə kimi özü üçün
qeydiyyat vərəqi tərtib edir və burada şagirdlərin yoxlamaq istədiyi
bacarıqlarını sadalayır. Məsələn, ana dilindən anlama, danışmaq, tələffüz
qaydalarına əməl etmək, riyaziyyatdan toplama, çıxma, vurma, bölmə, sadalama,
həyat bilgisindən ətraf mühiti tanımaq və
təbiət hadisələrini bilmək, ünsiyyət
qurmaq və s. bacarıqlar yoxlanılır və hər
şagirdin adının qarşısında "yenidən izah edilməlidir",
"təkmilləşdirilməlidir" və ya "qənaətbəxşdir"
kimi qeydlər edilir. Bu qeydlər barədə şagird və
onların valideynlərinin də məlumatlandırılması məqsədəuyğundur.
Valideynlərlə və
digər fənn müəllimləri ilə əməkdaşlıq
üsulu isə müəllimin
şagird haqqında məlumatlarını tamamlamaq
üçün əlverişli sayılır. Burada istifadə
olunan vasitə sorğu səciyyəli olur və daha çox
şagirdi əhatə edən mühit, onun məktəbdənkənar
fəaliyyəti haqqında rəy yaradır. Bu qiymətləndirmədə
də müəllim özünün istifadəsi
üçün sorğu vərəqi tərtib edir və
lazımi nəticələr çıxarır.
Tədris
proqramları və şagirdlərin
hazırlıq səviyyəsi imkan verdiyi hallarda şagirdlərlə diaqnostik qiymətləndirmə
test tapşırıqları vasitəsilə də aparıla
bilər.
Məqsəddən
asılı olaraq bəzən
diaqnostik qiymətləndirmədə müşahidə
üsulundan və bu üsul
üçün hazırlanan
vasitədən-meyar cədvəlindən də istifadə
edilir. Müşahidə yolu ilə
müəllim şagirdlərin
hər birinin inkişaf səviyyəsini
müəyyən edir və təlim prosesində strategiyalarla bağlı qərar qəbul edərkən bu məlumatlara
arxalanır. Şagirdə hansı səviyyədə ev və
sinif tapşırıqlarının verilməsi də bu məlumatlar əsasında müəyyən olunur.
Müşahidə üsulu və vasitəsi, adətən,
davamlı diaqnostik qiymətləndirmənin obyekti olur. Bu
baxımdan diaqnostik qiymətləndirmə forma cəhətdən formativ qiymətləndirməyə yaxınlaşsa da, məqsədinə
görə onunla eyniyyət təşkil
etmir. Davamlı diaqnostik qiymətləndirmə adətən dərs ilinin əvvəllərində aparılır.
Qeyd edək ki, diaqnostik
qiymətləndirmənin aparılma formaları siniflərə uyğun olaraq da dəyişilir.
Belə ki, ilk dəfə məktəbə qədəm qoyan şagirdlə
aparılan diaqnostik qiymətləndirmə digərlərindən xeyli fərqlənir.
Birinci sinfin şagirdi ilə təlim prosesində davamlı
diaqnostik qiymətləndirmə aparmaq üçün inkişaf və öyrənmə
sahələrinə əsaslanan müşahidə vərəqi aşağıdakı kimi tərtib
edilə bilər.
Verilən müşahidə
vərəqinə uyğun
olaraq müəllim təlimə
başlamazdan əvvəl bir
neçə gün ərzində I sinif şagirdlərini aşağıda göstərilən əsas inkişaf sahələrinə
görə müşahidə edir, qiymətləndirir və təlim
fəaliyyətini bu nəticələrə uyğun olaraq
qurur.
İkinci,
üçüncü və s. sinfə gələn
şagirdin diaqnostik qiymətləndirilməsi
üçün müəllim əvvəlki sinfin təlim
standartlarından çıxan
məqamları önə çəkir. Şagirdin fənn
üzrə əvvəlki illərdə
yiyələndiyi bilik və bacarıqlara əsaslanan qiymətləndirmə meyarlarını müəyyən edir və bir-iki həftə
ərzində müşahidələr aparır. Məsələn,
ikinci sinifdə ana dili fənnindən dinləyib-anlama və
danışma məzmun xətti üzrə meyarlar aşağıdakı kimi tərtib
edilə bilər. Qeyd edək ki, verilən nümunə
davamlı diaqnostik qiymətləndirmə üçün
deyil, bir dərs müddətində aparılan diaqnostik qiymətləndirmə
üçün nəzərdə tutulmuşdur.
Diaqnostik qiymətləndirmənin
nəticələri rəsmi sənədlərdə qeyd
olunmur, müəllimin şəxsi qeyd dəftərində
öz əksini tapır, nəticələr barədə
valideynlər, sinif rəhbəri və digər fənn müəllimləri
də məlumatlandırılır.
II Formativ qiymətləndirmə
"Ümumi təhsil müəssisələrində,
peşə liseylərində məktəbdaxili qiymətləndirmə
və şagirdlərin sinifdən-sinfə, səviyyədən-səviyyəyə
keçirilməsi Qaydaları"nın layihə
variantının üçüncü maddəsində
göstərilir ki, formativ qiymətləndirmə şagirdin qəbul edilmiş
standartların reallaşmasına yönəlmiş irəliləmələrini
və geriləmələrini izləmək, bu zaman
qarşıya çıxan problemləri aradan qaldırmaq və
təhsilalanı istiqamətləndirmək məqsədilə
aparılır.
Yeni və ənənəvi
qiymətləndirmə arasında əsas fərq gündəlik
rəqəmli qiymətlərin yazılmaması və
şagirdin təlim fəaliyyətinin daim izlənməsidir. Bu izləmələr
şagirdin təlim nəticələrinə nail olması və
nəticədə summativ qiymətləndirmədə nailiyyət
qazanmasına kömək məqsədilə aparılır. Məhz formativ
qiymətləndirmə sayəsində şagird gündəlik təlim fəaliyyəti
ərzində rəqəmli qiymət almaq üçün deyil, yaxşı nəticə göstərmək
üçün
çalışır.
Qeyd edək ki, yeni məktəbdaxili
qiymətləndirmənin əsas mahiyyəti və
ağırlıq mərkəzi
məhz formativ qiymətləndirmənin üzərinə
düşür. Bu məzmun formativ qiymətləndirmənin
adında da aydın əks olunub. Formativ
sözü (formative) "formalaşdıran",
"formalaşdırıcı" deməkdir. Formativ qiymətləndirmə
təlim nəticələrinin mənimsənilməsi
ilə bağlı mütəmadi məlumat toplamaq məqsədilə
aparılır. Fənni tədris edən müəllim formativ qiymətləndirməni məzmun standartlarından irəli
gələn təlim məqsədləri əsasında
hazırladığı meyarlar
üzrə dərs ili ərzində müntəzəm olaraq həyata keçirir, nəticədə şagirdin ehtiyaclarını
öyrənir, uğur qazana bilməməsinin səbəblərinı
araşdırır və onun inkişafının təmin
olunması üçün zəruri tədbirlər
görür.
Müşahidə
Müşahidə üsulu və burada istifadə olunan vasitələr diaqnostik qiymətləndirmədə
olduğu kimi tərtib oluna bilər. Məsələn, şəkil
üzrə mətn qurmaqla bağlı dərsin müşahidəsini
müəllim aşağıdakı meyarlar əsasında apara bilər.
Şifahi sual-cavab
Şifahi
sual-cavab üsulundan istifadə zamanı müəllim qiymətləndirmə
vasitəsi kimi bacarıqlar üzrə qeydiyyat vərəqindən
istifadə edir və bu qeydiyyat vərəqi hər bir fənnin
xüsusiyyətlərinə uyğun tərtib edilir.
Yazı
Yazı üsulundan istifadə
edərək müəllim hər hansı mövzuda imla, inşa yazmağı, məsələ və ya misal həllini
tapşırır və şagirdlərin bacarıqlarını meyarlar tərtib
etməklə yoxlayır. Şagirdin
yazısını yoxlayan müəllim onun nəticələri
haqqında valideynləri də məlumatlandırır.
Oxu
Müəllim qiymətləndirmə
məqsədinə uyğun olaraq müxtəlif mətnlərin
oxusunu təşkil edir və oxu zamanı yoxlamaq istədiyi bacarıqların
şagirdlər tərəfindən necə nümayiş
etdirilməsinə diqqət
yetirir.
Şagird
oxuyanda müəllim müdaxilə etmədən dinləyir,
onun etdiyi səhvləri qeyd edir. Sözlərin və
ifadələrin düzgün tələffüz edilməməsinin
səbəbini aydınlaşdırır, müşahidə
etdiklərini qeydiyyat vərəqində yazır və
şagirdin portfoliosuna daxil edir. Müəllim sonrakı fəaliyyətini hər
bir şagirdin portfoliosunda etdiyi
qeydləri əsas götürməklə qurur.
Qeydiyyat vərəqindəki
qeydləri müəllim
valideynə bildirmək üçün şagirdin məktəbli
kitabçasına da yazmalıdır.
Tədqiqat
Tədqiqat üsulunun mahiyyəti
ondan ibarətdir ki,
şagirdlərə fərdi və ya qrup halında
tədqiqat xarakterli sual verilir və onlar bu sual ətrafında
apardıqları araşdırmanı layihə şəklində
təqdim edirlər. Məsələn, həyat bilgisi fənnindən
aşağıdakı tipli suallardan müxtəlif mövzular
üzrə araşdırma
aparmaq üçün istifadə etmək olar:
· Zəlzələ zamanı öz təhlükəsizliyini
necə təmin edə bilərsən?
· Partada düzgün əyləşmək
nə üçün
vacibdir?
· Heyvanları qorumaq
üçün sən nə edirsən?
Bu suallar əsasında
hazırlanan layihə şagirdin aşağıdakı bacarıqlarını yoxlamaq
üçün imkan verir.
Sorğu və ya müsahibə
Sorğu və ya müsahibə
şagirdə
müstəqil ev tapşırığı kimi
verilir. Bu zaman müsahibənin kiminlə aparılacağını və hansı suallara cavab
axtarılacağını
sinifdə müəllim şagirdlərlə birgə
müəyyən edir. Şagird həmin suallar ətrafında
topladığı məlumatı təhlil edərək sinif
qarşısında təqdimat
edir. Birinci sinif şagirdi üçün bu tipli tapşırıqlar
şifahi formada ola bilər. Müəyyən bir
sual ətrafında valideyni, digər fənn müəllimi və
ya yuxarı sinif şagirdi ilə aparılacaq müsahibənin bütün
detalları müəllim və
şagirdlər tərəfindən
şagirdin yaş səviyyəsinə və məzmun standartlarına
uyğun olaraq diqqətlə
araşdırılır, vaxt təyin edilir və məlumatların
sistemləşdirilməsi üçün istiqamətlər müəyyənləşdirilir.
Burada əsas şərt veriləcək sualın
düzgün tərtib edilməsi və dəqiq
ünvanlanmasıdır.
Məsələn, ana dili fənnindən
20 Yanvar hadisələri ilə bağlı mövzunu tədris
edən müəllim şagirdlərə fərdi və ya
qrup halında belə bir sual ətrafında müsahibə götürməyi
tövsiyə edir:
-"Siz 20
Yanvar hadisələrini necə
xatırlayırsınız?"
Bu sual həmin hadisələri
xatırlayacaq yaş səviyyəsində olan adamlara - valideynə,
baba və ya nənələrə, digər müəllimlərə
və hətta qonşulara ünvanlana bilər. Bir neçə
nəfərdən məlumat toplayan şagird həmin hadisə
haqqında fikirləri ümumiləşdirib
nəticəyə gəlməli və sinfə təqdim etməlidir.
Bu yolla şagirdin məlumat
toplamaq, nəticə çıxarmaq, ümumiləşdirmək və eşitdiklərini şərh etmək
bacarıqları yoxlanılır:
Bu qiymətləndirmənin
nəticəsini hər bir şagirdin vəziyyətinə
uyğun olaraq
qısa şəkildə belə ifadə edərək
məktəbli kitabçasına yazmaq olar:
"Müvafiq məlumatı
toplamağın yolunu bilmir", "Toplanmış məlumat
əsasında nəticəyə gəlib, amma fikrini
yaxşı ifadə edə
bilmir", "Əldə etdiyi məlumatları ümumiləşdirib təqdim
edir" və s.
Özünüqiymətləndirmə
Özünüqiymətləndirmə
üsulundan istifadə geniş yayılmışdır. Məsələn, ana dili fənnindən
əlifbanın öyrənilməsi zamanı müəllim şagirdlərlə özünüqiymətləndirmə keçirə bilər. Özünüqiymətləndirmə vərəqində
göstərilən meyarlar üzrə şagird özünə
qiymət verir və bunu "+", "-" ilə işarə
edir.
Müəllim
özünüqiymətləndirmə vərəqlərini də
şagird portfoliosuna daxil edir və şagirdin valideyninin həmin
vərəqlə tanış olması məqsədəuyğundur.
Rollu oyunlar
Rollu oyunlar jest və mimikalardan istifadə,
şagirdin ifadəli danışığı, nitqində bədii
ifadələrdən istifadə etməsi və digər
bacarıqlarının üzə çıxarılması
üçün əhəmiyyətlidir.
Rollu oyunlar üçün şagirdlərə hər hansı bir
situasiya təqdim olunur. Şagird həmin problemə dair
düşüncələrini əks etdirən həll yolunu təqdim
edir.
Rollu oyunları
müşahidə etmək üçün meyarlar hazırlanarkən bir yox, bir neçə standartın
məzmunundan istifadə edilir. Aşağıdakı
standartlar qrupu buna misal ola bilər.
Şagird:
1.2.1. Müşahidə
etdikləri, eşitdikləri və oxuduqları haqqında
danışır.
1.2.2. Dialoqlarda vəziyyətə
uyğun nitq etiketlərindən istifadə edir.
1.2.3. Nitqində müvafiq bədii
ifadələrdən istifadə edir.
1.2.4. Nitq situasiyalarından
asılı olaraq danışıq prosesində müvafiq jest
və mimikalardan istifadə edir.
Əgər
müəllim göstərilən üsul və vasitələr
əsasında bütün müşahidələri vaxtlı-vaxtında,
düzgün aparmasına baxmayaraq, ondan öz işini qurmaq
üçün istifadə etməzsə və zəif
şagirdi elə zəif olduğuna görə diqqətdən
kənarda saxlayarsa, formativ qiymətləndirmənin əhəmiyyəti
azalar və məzmununa xələl gələr.
"Ümumi təhsil müəssisələrində,
peşə liseylərində məktəbdaxili qiymətləndirmə
və şagirdlərin sinifdən-sinfə, səviyyədən-səviyyəyə
keçirilməsi Qaydaları"nın layihəsində göstərildiyi
kimi, formativ qiymətləndirmənin
nəticələri sinif jurnalında qeyd olunmasa da,
şagirdin məktəbli kitabçasında, müəllimin
şəxsi qeyd dəftərində öz əksini tapır və
şagird qovluğunda (portfolio) toplanır, eyni zamanda ümumiləşdirilmiş
cümlələr şəklində şagird gündəliyi
vasitəsilə valideynə çatdırılır. Qiymətləndirmənin
nəticələrinin qeydiyyatı müəllimlərə,
şagirdlərə və valideynlərə
aşağıdakı suallara cavab verməyə kömək
edir:
· Şagird nələri öyrənmişdir?
· Daha nələri öyrənməlidir?
· İnkişaf
üçün o hansı addımları atmalıdır?
İzləmələrin
qeydiyyatı həmçinin müəllimin məktəb və
valideyn qarşısında hesabatlılıq məsuliyyətini
də artırır. Odur ki, müəllim şəxsi qeyd dəftərinə
"rəsmi sənəd deyildir", deyə diqqətsiz
yanaşmamalı və onun valideynlər üçün əsas
məlumat mənbələrindən biri olduğunu
unutmamalıdır.
Uzun illər
övladının məktəbli kitabçasında qiymət görməyə adət
etmiş valideynin indi başqa bir vəziyyətlə
rastlaşdıqda müəyyən narahatlıq keçirməsi təbiidir.
Lakin fənn müəllimi formativ qiymətləndirmənin
mahiyyətini və məqsədini valideynə düzgün
izah edərsə, şagirdin gündəlik rəqəmli qiymətləndirilməməsi
valideyn üçün
cavabı olmayan tapmacaya çevrilməz. Məhz formativ
qiymətləndirmə sayəsində valideynlər öz
övladlarının inkişafını, nailiyyətlərini
daha diqqətlə izləməyə müvəffəq olur, məktəblə,
müəllimlə
daim təmas
saxlayırlar. Valideyn bilməlidir ki, ənənəvi qiymətləndirmənin
prinsiplərinə uyğun olaraq şagird gündəlik 2,3, 4,5 rəqəmləri
ilə qiymətləndirildikdə
övladının
çatışmayan və ya zəif cəhətləri
barədə məlumata malik olmur,
övladına kömək etmək istəsə də,
hədəfi dəqiq seçə bilmir. Formativ qiymətləndirmənin
nəticəsi olan
təsviri qiymətləndirmə isə bu cür
anlaşılmazlıqları aradan qaldırır. Belə ki,
övladının gündəliyində "Hərfləri
tanıyır, lakin sözləri yazmaqda çətinlik
çəkir"
ifadəsini oxuyarkən valideyn problemin mahiyyətini
anlayır və onun aradan qaldırılması
üçün müəllimin köməkçisinə
çevrilir.
III
Summativ qiymətləndirmə
"Ümumi təhsil müəssisələrində,
peşə liseylərində məktəbdaxili qiymətləndirmə
və şagirdlərin sinifdən-sinfə, səviyyədən-səviyyəyə
keçirilməsi Qaydaları"nın layihə
variantının beşinci və
altıncı maddələrində
göstərilir ki, summativ qiymətləndirmə təlim
prosesində müəyyən mərhələlərə (bəhs
və ya bölmənin, yarımilin sonunda) yekun vurmaqla,
şagirdin nailiyyət səviyyəsini ölçmək məqsədilə
aparılır. Kiçik summativ qiymətləndirmə bəhs
və ya bölmələrin sonunda müəllim tərəfindən,
böyük summativ qiymətləndirmə isə yarımillərin sonunda
ümumi təhsil müəssisəsinin rəhbərliyinin və ya orada
yaradılan müvafiq komissiyanın nəzarəti ilə fənni tədris edən
müəllim tərəfindən aparılır.
Kiçik summativ qiymətləndirmənin
keçirilmə vaxtı tədris planında həftədə
həmin dərs üçün nəzərdə tutulan
saatların sayından asılı olaraq fərdi şəkildə müəyyən
edilir. Belə ki, ana dili fənnindən kiçik summativ qiymətləndirmə
üçün müəyyən edilmiş vaxt texnologiya
və ya musiqi fənni ilə
eyni ola bilməz. Kiçik summativ qiymətləndirmə
vasitələri fənni tədris edən müəllim tərəfindən
hazırlanır.
Böyük summativ qiymətləndirmə
üçün vasitələr qiymətləndirmə
standartları əsasında hazırlanır. Standartın
hər səviyyəsinə uyğun olaraq müəyyən
sayda suallar nəzərdə tutulur. Şagirdin
düzgün cavab verdiyi sualların sayı ilə onun
qiyməti müəyyən olunur.
Sualların ümumi
sayının 10%-nə düzgün cavab verən "1",
10% daxil olmaqla 20%-nə düzgün cavab verən "2",
20% daxil olmaqla 50%-nə düzgün cavab verən "3",
50% daxil olmaqla 80%-nə düzgün cavab verən "4",
80% daxil olmaqla 100%-nə düzgün cavab verən şagird
"5" qiymətlə qiymətləndirilir. Summativ qiymətləndirmənin nəticələri
5 ballıq qiymət şkalası üzrə (1,2,3,4,5)
rəqəmlə ifadə olunur və qiymətlər jurnala
yazılır.
Summativ qiymətləndirmənin
keçirilməsi üçün üsullar fənnin məqsədinə
uyğun olaraq müəyyənləşir. Ana dili, riyaziyyat, həyat
bilgisi fənlərindən ən əlverişli qiymətləndirmə
üsulları testləşmə və yazı, qiymətləndirmə
vasitələri isə test tapşırıqları, imla,
inşa, misal, məsələ həllidirsə, texnologiya fənni
üçün şagirdin hər
hansı bir məmulatı hazırlaması, musiqi
üçün hər
hansı musiqi nümunəsinin ifa edilməsi, fiziki tərbiyədən
isə normativlərin yerinə yetirilməsi ola bilər.
IV Qeyd
Kurikulum tətbiq olunan siniflərin
jurnalında gündəlik qiymətlər
yazılmır. Dərsdə iştirak etməyənlərin
adının qarşısında "q", dərsdə
iştirak edən şagirdlərin adının
qarşısında "+" qeyd olunur. Jurnalda
yalnız summativ qiymətləndirmənin nəticələri summativ qiymətləndirmənin
keçirildiyi gün
üçün ayrılmış qrafada sütun şəklində
yazılır.
Kurikulum tətbiq
olunmayan siniflərdə dərsdə iştirak etməyən
şagirdin adının qarşısında "q", dərsdə
olub, amma qiymətləndirilməyən şagirdin
adının qarşısında "+", qiymətləndirilən
şagirdin adının qarşısında aldığı
qiymət yazılır.
Qeyd edək ki,
şagirdlərin həm fiziki, həm zehni yüklənməsinin
qarşısını almaq məqsədilə ibtidai təhsil pilləsində
formativ və summativ qiymətləndirmə aparmaq
üçün yalnız Təhsil Nazirliyinin təsdiq etdiyi,
Monitorinq və qiymətləndirmə şöbəsinin tövsiyə
etdiyi qiymətləndirmə vasitələrindən istifadə
edilə bilər. Qiymətləndirmənin göstərilən
qaydalar əsasında aparılması üçün müəllimlərlə
yanaşı məktəb rəhbərləri
də məsuliyyət
daşıyır.
Məktəbdaxili qiymətləndirmə
üzrə mövcud yerli və xarici ədəbiyyatlarla
tanış olmaq istəyənlər Təhsil Nazirliyinin
www.edu.gov.az saytının Monitorinq və qiymətləndirmə
səhifəsinin məktəbdaxili qiymətləndirmə hissəsinə müraciət edə bilərlər.
Təranə HACIYEVA
Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 29 oktyabr.- S.4.