Gəncə təhsili inkişaf yollarında
Müasir Azərbaycan dövlətinin
qurucusu və memarı, ümummilli
lider Heydər Əliyev öz
hakimiyyəti dövründə təhsilin inkişafına xüsusi diqqət yetirmiş,
müəllimlik peşəsini ən şərəfli peşə
adlandırmış, təhsil alanlara və
təhsil verənlərə qayğı göstərmişdir. Sevindirici
haldır ki, ulu
öndərin kursu möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyev
cənabları tərəfindən bu gün uğurla və
yaradıcılıqla davam etdirilir. Məhz ölkə Prezidentinin
diqqəti, qayğısı və yaxından dəstəyi ilə
2003-cü ildən bəri Azərbaycanın təhsil sistemində
çox ciddi islahatlar həyata keçirilmişdir.
Bu müddətdə cənab Prezidentin sərəncamlarına əsasən,
təhsil sahəsində 16 irimiqyaslı dövlət
proqramı qəbul olunmuş və icra edilmişdir. Məktəb
infrastrukturunun yeniləşdirilməsinə
daha çox diqqət
yetirilmişdir.
Bu sahədə Heydər Əliyev Fondunun və onun prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın müstəsna xidmətləri olmuşdur. Məhz Fondun təşəbbüsü ilə reallaşdırılan "Yeniləşən Azərbaycana yeni məktəb" və "Uşaq evləri və internat məktəbləri" proqramları çərçivəsində son illərdə 300-dən çox yeni məktəb binası tikilmiş, 39 məktəb, 10 uşaq bağçası təmir olunmuşdur.
Son illərdə Gəncə şəhərinin təhsil müəssisələrinin maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi sahəsində də xeyli iş görülmüş, 21, 13 və 38 nömrəli məktəblər üçün yeni binalar tikilmişdir.
Bu il həmçinin 9, 11 və 42 nömrəli məktəblərdə əsaslı təmir işləri görülmüş, 30 və 43 nömrəli məktəblərin dam örtükləri təmir edilmiş, digər məktəblər isə kollektivlərin öz gücü ilə yeni dərs ilinə hazırlanmışdır. Məktəblərə ötən ildəkindən əlavə 15 fizika, 15 kimya laboratoriya komplekti verilmişdir.
Gəncədə yeni dərs ilində 39 mindən çox şagird təhsilə cəlb olunub, onların təlim-tərbiyəsi ilə 4500-ə yaxın müəllim məşğuldur.
Ötən dərs ili şəhərin təhsil müəssisələri üçün uğurlu olmuşdur. Belə ki, M.C.Paşayev adına 39 nömrəli məktəb ölkə başçısının sərəncamına əsasən keçirilən "Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi" müsabiqəsinin qalibi olmuş və 10000 manat pul mükafatı ilə mükafatlandırılmışdır. Şagirdlərin əksəriyyəti dərs ilini müvəffəq qiymətlərlə başa vuraraq yuxarı siniflərə keçirilmiş, XI sinif şagirdlərinin 87,5 faizi, IX sinif şagirdlərinin isə 90 faizi mərkəzləşdirilmiş qaydada test imtahanlarını müvəffəqiyyətlə verərək tam orta təhsil haqqında attestat və ümumi orta təhsil haqqında şəhadətnamə almışlar.
Məzunların ali məktəblərə qəbulu vəziyyəti də ürəkaçan olmuşdur. Belə ki, builki məzunlardan attestat almış 2386 nəfərdən 2068-i qəbul imtahanlarında iştirak etmiş, onlardan 715-i tələbə adını qazanmışdır ki, bu da abituriyentlərin 35,06 faizini təşkil edir və keçən ildəkindən 4 faiz çoxdur. Yüksək bal toplayan abituriyentlərin sayı da ötən ilə nisbətən xeyli artmışdır. 500-dən çox bal toplayan abituriyentlərin sayı bu il 159 nəfər, 600-dən yüksək bal toplayanların sayı isə 40 nəfər olmuşdur. 46 nömrəli məktəbin məzunu Qurbanova Aybəniz Elman qızı şəhər üzrə ən yüksək - 680 bal toplayaraq Azərbaycan Respublikası Prezidenti Yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasına qəbul olunmuşdur. Həmişə olduğu kimi, 2, 4, 11, 14, 17, 32, 39 və 46 nömrəli məktəblər bu il də öz nailiyyətlərini qoruyub saxlaya bilmişlər.
Ötən dərs ili məktəblilər üçün olimpiadalar, müsabiqələr və yarışlarda qazandıqları uğurlarla da yaddaqalan olmuşdur.
Sevindirici haldır ki, ildən-ilə respublika və beynəlxalq səviyyəli olimpiadalarda iştirak edib, qalib olan şagirdlərin sayı artıb. 5 il bundan əvvəlki statistikaya görə sözügedən yarışlarda qaliblər olmadığı halda, bu il fənn olimpiadalarının respublika mərhələsində 4 nəfər Gəncə məktəblisi - 5, 21, 22, 39 nömrəli məktəblərin şagirdləri Azərbaycan dili və ədəbiyyat, Azərbaycan tarixi və riyaziyyat fənləri üzrə qalib olmuşdur. 3 nəfər məktəbli - 19, 22, 29 nömrəli məktəblərin şagirdləri IV İNEPO Beynəlxalq Ətraf Mühitin Mühafizəsi Layihə Olimpiadasına qatılaraq İnternet vasitəsilə aparılan seçim turunu qalibiyyətlə keçmiş, olimpiadanın yekun mərhələsində uğurla çıxış etmişlər. Ümumdünya Poçt İttifaqının xətti ilə keçirilən inşa müsabiqəsində 20 və 44 nömrəli məktəblərin şagirdləri respublikada ən yüksək nəticələrə nail olmuşlar.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 87-ci ildönümü münasibətilə VII-XI sinif şagirdləri arasında "Heydər Əliyev müstəqil Azərbaycan dövlətinin memarıdır" mövzusunda keçirilən inşa-yazı müsabiqəsinin respublika mərhələsinin Bakı şəhərindəki yekun turunda 5 nömrəli orta məktəbin X sinif şagirdi Ənvərzadə Ənvər İlham oğlu iştirak edərək I yeri tutmuşdur.
2009-cu ilin "Uşaq ili" elan olunması ilə bağlı təhsil müəssisələrində tamaşalar, konsertlər, uşaqların əl işlərindən ibarət sərgilər keçirilmişdir. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində tərbiyə alan uşaqların iştirakı ilə "Nağıl" müsabiqəsi keçirilmiş və yekunlaşdırılmışdır.
Son illər idmanın müxtəlif növlərində də Gəncə məktəbliləri diqqətçəkən müvəffəqiyyətlər qazanmışlar.
Belə ki, ağır atletika üzrə 3 nəfər respublika çempionu, kinq-boksinq üzrə 3 nəfər dünya, 7 nəfər respublika çempionu, sambo üzrə 3 nəfər, sərbəst güləş üzrə 2 nəfər, cüdo üzrə 2 nəfər, karate üzrə 5 nəfər, şahmat üzrə 4 nəfər, dama üzrə 1 nəfər respublika çempionu, poverliftinq üzrə 5 nəfər dünya çempionu adını qazanmışdır. Onlardan bir çoxu Avropa və beynəlxalq turnirə vəsiqə qazanmış və hazırda həmin məsul mərhələyə hazırlaşırlar.
Müharibə şəraitində
yaşayan ölkəmiz
üçün bu gün ən mühüm vəzifədən
biri gənc nəslin sağlam və gümrah böyüməsini təmin
etməkdən, onların
hərbi-vətənpərvərlik tərbiyəsini yüksək
səviyyədə təşkil
etməkdən, gənclərin
çağırışaqədərki hazırlığı fənninin
tədrisi vəziyyətini
yüksəltməkdən və
orduya xidmətə yola salınan gənclərdə ilkin hərbi hazırlıq vərdişləri aşılamaqdan
ibarətdir. Son illərdə
bu vacib sahənin həm şəhər icra hakimiyyətinin, həm də təhsil idarəsinin diqqət mərkəzində saxlanması
sayəsində müəyyən
irəliləyiş əldə
edilmişdir. Hər dərs ilinin sonunda gənclər öyrəndiklərini şəhər
ictimaiyyətinin gözü
önündə nümayiş
etdirir.
Təhsilin ilk pilləsi
olan məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin
fəaliyyətində də
ötən tədris ilində müəyyən
irəliləyiş əldə
olunmuşdur. Təhsil
idarəsinin tabeliyində
42 məktəbəqədər təhsil müəssisəsi
fəaliyyət göstərir.
Həmin müəssisələrdəki
229 qrupda 4350 uşağın
təlim-tərbiyəsi ilə
412 tərbiyəçi məşğul
olur. 49 məktəbəhazırlıq qrupunda hazırlıq keçmiş 1100
uşaq
bu il I sinfə qədəm qoyub. 2, 26, 34, 39, 46, 47, 53 nömrəli
uşaq bağçalarında
iş daha yaxşı təşkil olunmuşdur.
Təsadüfi deyil ki, artıq ənənəyə çevrilmiş
nağıl müsabiqəsində
bu il də
məhz həmin müəssisələrin körpə
fidanları "Nağıl-2010"un qalibi kimi tanınmışlar.
Şəhər təhsil
idarəsinin tabeliyində
8 məktəbdənkənar müəssisə - 3 UGİM, uşaq
yaradıcılıq mərkəzi,
şahmat məktəbi,
ekologiya mərkəzi,
gənc texniklər stansiyası, gənc turistlər və diyarşünaslıq mərkəzi
fəaliyyət göstərir.
Bu müəssisələrdə təşkil olunmuş 718
qrupda 8402 şagird müxtəlif bölmələrdə
məşğul olur və 424 müəllim-məşqçi
işləyir.
Təhsilin keyfiyyətinin
yüksəldilməsində, müəllimlərə lazımi
elmi-metodiki köməklik
göstərilməsində, yeni fənn kurikulumlarının tətbiqində
şəhər təhsil
idarəsi metodiki mərkəzinin xidmətləri
böyükdür. Etiraf etmək
lazımdır ki, son ildə metodiki mərkəzin fəaliyyətində
əsaslı canlanma başlanmış, bu qurum müəllimlərin
ən çox müraciət etdikləri bir yerə
çevrilmişdir. Xüsusilə yeni fənn
kurikulumlarının tətbiq olunduğu siniflərdə
işləyən müəllimlər metodiki mərkəzin
xidmətindən yararlana bilirlər. Son dövrlərdə
burada müxtəlif mövzularda monitorinqlər keçirilir,
"açıq dərs"lər təşkil olunur, dayaq məntəqələrinin
işi canlandırılır.
Sadalanan uğurlar,
ilk növbədə ölkə
başçısının təhsilə isti münasibətindən, bu
sahəni prioritet elan etməsindən, gündəlik diqqət və qayğısından,
buna uyğun olaraq Təhsil Nazirliyinin öz fəaliyyətini yeni tələblər əsasında
qura bilməsindən və şəhər rəhbərliyinin dəstəyindən
qaynaqlanır. İnanırıq ki, təhsilə
bu cür münasibət yeni dərs ilində Gəncənin təhsil
işçilərinin uğurlarını daha da artıracaq.
Ədalət DAŞDƏMİRLİ
Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 24 sentyabr.- S.3.