Ali təhsil müəssisələrinin rəhbərləri ilə müşavirə keçirilib

 

Yanvarın 7-də Təhsil Nazirliyində ali təhsil müəssisələrinin rəhbərləri ilə müşavirə keçirilib. Müşavirədə "2009-2010-cu tədris ilinin qış imtahan sessiyasının keçirilməsi barədə", "Ali təhsil müəssisələrinin reytinqini müəyyənləşdirən metodikanın təqdimatı", "2009-2013-cü illərdə Azərbaycan Respublikasının ali təhsil sistemində islahatlar üzrə Dövlət Proqramının icrası", "Ali təhsil müəssisələrində təhsil sənədlərinin (diplomların) alınması, saxlanılması, doldurulması, verilməsi uçotu haqqında" məsələlər müzakirə olunub.

Müşavirəni açan təhsil naziri Misir Mərdanov müzakirəyə çıxarılan məsələlərin vacibliyini qeyd edib.

Gündəlikdəki birinci məsələdən danışan nazir bildirib ki, son illər həyata keçirilən bir sıra tədbirlər, xüsusən Təhsil Nazirliyində Mərkəzi Operativ Qərargahın, "Qaynar xətt"in, ali məktəblərdə müvafiq qərargahların yaradılması, qeyri-hökumət təşkilatlarının Təhsil Nazirliyi ilə birgə imtahan sessiyasının gedişinə nəzarəti həyata keçirmələri, yol verilmiş neqativ halların aradan qaldırılması üçün görülmüş operativ işlər nəticəsində semestr dövlət imtahanlarında obyektivlik şəffaflığın təmin edilməsi istiqamətində mühüm uğurlar qazanılıb. Nazir həmin vasitələrdən istifadə olunmaqla builki qış imtahan sessiyasının da yüksək səviyyədə keçiriləcəyinə əmin olduğunu vurğulayıb.

Köçürmələrlə bağlı yaranmış narahatlığı ali məktəb rəhbərlərinin diqqətinə çatdıran Misir Mərdanov son vaxtlar az da olsa köçürmələr edilərkən kredit sisteminin tələblərinin pozulduğunu, köçürülən tələbələr fənləri dinləmədən onlara göndərişlər verildiyini, fərq imtahanlarında qiymətlər yazıldığını kreditlər hesablandığını, bütün bunların isə həmin tələbələrdə haqlı narazılığa səbəb olduğunu bildirib, bu məsələləri diqqət mərkəzində saxlamalarını ali təhsil müəssisələrinin rəhbərlərinə tapşırıb.

Təhsil sənədlərinin alınması, saxlanılması, doldurulması, verilməsi üçotuna toxunan nazir bunların çox ciddi məsələlər olduğunu bildirərək bununla bağlı mövcud qaydalara dəqiq əməl etmələrini ali təhsil müəssisələrinin rəhbərlərinə tövsiyə edib.

Təhsil naziri bir məsələnin onu narahat etdiyini söyləyib. Bildirib ki, bu gün ölkəmizin ali məktəblərinə daxil olanların hamısına, layiq oldu, olmadı, onu bitirmələri barədə diplomlar verilir. Halbuki xarici ölkələrin universitetlərində oxuyanların, təxminən, 70 faizi diplom ala bilir. Misir Mərdanov mütəxəssis hazırlığının keyfiyyətinə, ali məktəblərin nüfuzuna mənfi təsir göstərən bu məsələ barədə fikirləşməyin vaxtı çatdığını bildirib.

Sonra təhsil naziri müzakirəyə çıxarılmış ikinci məsələ - ali məktəblərin reytinqinin müəyyənləşdirilməsi barədə fikirlərini müşavirə iştirakçıları ilə bölüşüb. Nazir bildirib ki, ən ciddi məsələlərdən biri olan ali məktəblərin reytinqinin müəyyənləşdirilməsi ilə bağlı Təhsil Nazirliyində artıq ilyarımdır ki, aparılır. Müvafiq metodika hazırlanıb, rəy təkliflərin bildirilməsi üçün ali məktəblərə göndərilib. Hazırlanmış metodika müşavirə iştirakçılarına təqdim edilib. Nazir vurğulayıb ki, təqdim olunan sənəd hazırlanarkən dünyanın bir sıra ölkələrinin bu sahədəki təcrübələri öyrənilib nəzərə alınıb. Təqdim olunan metodikaya əsasən ali məktəbin reytinqinin üç meyarın - ali məktəbin potensialı; ali məktəbin fəallığı təhsilin keyfiyyəti; beynəlxalq aləmdə tanınması - cəminə əsasən müəyyən olunduğunu bildirən Misir Mərdanov hər bir meyarı müəyyənləşdirmək üçün istifadə olunan indikatorlar haqqında da geniş məlumat verib.

Təqdim olunan metodika ətrafında müşavirədə geniş fikir mübadiləsi aparılıb. çıxış edən ali məktəb rektorları öz rəy mülahizələrini söyləyib, təkliflərini bildiriblər.

Daha sonra müşavirə iştirakçılarına "2009-2013-cü illərdə Azərbaycan Respublikasının ali təhsil sistemində islahatlar üzrə Dövlət Proqramı"nın icrası barədə məlumat verilib. Qeyd olunub ki, proqramın icrası ilə əlaqədar Təhsil Nazirliyinin Fəaliyyət planı hazırlanıb, Elmi-Koordinasiya Şurası islahat istiqamətləri üzrə işçi qrupları yaradılıb.

Nazir proqramın aidiyyəti bəndinə uyğun olaraq ayrı-ayrı ali təhsil müəssisələrinin İnkişaf Proqramlarının hazırlanmalı olduğunu bildirib həmin proqramlarda öz əksini tapması məqsədəmüvafiq sayılan tədbirləri diqqətə çatdırıb.

 

 

Yusif ƏLİYEV

 

Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 8 yanvar.- S.2.