"Boloniya prosesində ali təhsildə keyfiyyətin
idarə olunması"
Aprelin
15-də Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində
ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının
88-ci ildönümünə həsr olunmuş "Boloniya
prosesində ali təhsildə keyfiyyətin idarə
olunması" mövzusunda beynəlxalq elmi konfrans
keçirildi.
Azərbaycan
Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Universiteti və Qafqaz Universitetinin birgə təşkilatçılığı
ilə keçirilən tədbirdə nazirliyin Mərkəzi
Aparatının, müvafiq şöbə və struktur
bölmələrinin rəhbərləri, ölkəmizdə
fəaliyyət göstərən ali məktəblərin
nümayəndələri, tanınmış alimlər,
müəllimlər, tələbələr və KİV təmsilçiləri
iştirak edirdilər.
Azərbaycan
Respublikasının təhsil naziri Misir Mərdanov tədbiri
açaraq iştirakçıları salamladı və
türkiyəli qonaqları onlara təqdim etdi. Bu konfransın
ADPU və Qafqaz Universitetinin təşəbbüsü ilə
keçirilməsinin təsadüfi olmadığını
vurğulayan təhsil naziri bildirdi ki, son illər bu universitetlərdə
təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi ilə
bağlı konkret işlər görülmüş, tədris
prosesində informasiya texnologiyalarının tətbiqi, şəffaflığın
təmin edilməsi istiqamətində müsbət nəticələr
əldə edilmişdir. Professor Misir Mərdanov giriş
sözündə qeyd etdi ki, ölkəmizdə ali təhsil
sistemində aparılan islahatların əsas məqsədi ali
təhsilin Avropa təhsil məkanına inteqrasiyası, onun məzmununun
Boloniya prosesi prinsiplərinə uyğun qurulması, informasiya
cəmiyyətinin və biliklərə əsaslanan
iqtisadiyyatın tələblərinə uyğun kadr
potensialının yaradılması, keyfiyyətli və səmərəli
ali təhsil sisteminin formalaşdırılması, əhalinin
müasir tələblərə cavab verən ali təhsil
almaq imkanlarının genişləndirilməsi, ali təhsil
müəssisələrinin akkreditasiyasının təkmilləşdirilməsi,
bu prosesə beynəlxalq ekspertlərin cəlb edilməsini təmin
etməkdən ibarətdir. Bununla bağlı ali təhsildə
keyfiyyətin təmin olunması istiqamətində həyata
keçirilən islahatlar Boloniya Bəyannaməsinin tələblərinə
uyğun aparılmalıdır. Ali təhsilimizin Boloniya prosesi
ruhunda yenidən formalaşdırılması üzrə
konkret addımlar Təhsil Nazirliyi və digər aidiyyəti
idarəetmə orqanları ilə yanaşı, ən
çox universitetlərin özlərinin işi, onların təşəbbüsü
və yaradıcılığının məhsulu
olmalıdır.
Boloniya
prosesi tələbləri səviyyəsində fəaliyyət
göstərmək istəyən universitetdə bu gün ali təhsildə
keyfiyyətin idarə edilməsi sisteminin yaradılmaqda
olduğunu deyən nazir bildirdi ki, bu sistemin formalaşması
və tətbiqi universitetin bütün struktur bölmələrinin
öz işini yeni standartlar səviyyəsində
qurmasını tələb edir. Müasir ali təhsil müəssisəsinin
keyfiyyət sahəsində siyasətinin əsas məqsədi
şəxsiyyətin, cəmiyyətin, dövlətin,
universitetin bugünkü və perspektiv tələblərinə
uyğun olaraq innovativ, yüksək ixtisaslı pedaqoji, elmi,
idarəçi və s. kadrların hazırlanmasından ibarət
olmalıdır.
Keyfiyyətin
idarə olunması təhsil prosesinin nəticələrinin mərhələlərlə
müşahidə edilməsi (monitorinqi), bununla da hər bir mərhələdə
qarşıya qoyulmuş vəzifələrin optimal yerinə
yetirilməsi səviyyəsinin aşkarlanması vasitəsilə
həyata keçirilir.
Monitorinq
müasir idarəetmə sistemində ən mühüm sahələrdən
biridir. Monitorinq vasitəsilə universitetin fəaliyyətinin
faktiki nəticələri və onların son məqsədlərə
uyğunluğu təhlil olunur. Fəaliyyət prosesində yol
verilmiş kənaraçıxmaların dərəcəsi,
istiqaməti və səbəbinin düzgün müəyyənləşdirilməsi
təmin edilir.
Bütün
hallarda təhsilin keyfiyyətinin monitorinqi təhsilin keyfiyyətinin
idarə olunması ilə nəticələnir, çünki
hər iki proses universitet səviyyəsində sistemli və
müntəzəm şəkildə müvafiq məlumatların
toplanmasını nəzərdə tutur.
Təhsil
naziri Misir Mərdanov çıxışının sonunda bu
tədbirin böyük əhəmiyyət kəsb etdiyini
bildirdi və konfransın işinə uğurlar arzuladı.
Daha
sonra tədbirdə Türkiyə
Cümhuriyyəti Yüksək Öyrətim Kurulunun (YÖK)
icraçı heyətinin üzvü Şaban
Çalış, Mərmərə Universitetinin rektoru Zafer
Gül, Sakarya Universitetinin rektoru Muzaffer Elmas, Azərbaycan Tibb
Universitetinin rektoru Əhliman Əmiraslanov və Türkiyənin
Azərbaycandakı səfirliyinin nümayəndəsi Kaya
Bakkalbaşı çıxış etdilər. Tədbirin
sonunda türkiyəli qonaqlara plaketlər təqdim olundu.
Bununla
da konfransın plenar iclası başa çatdı.
Hicran ƏKBƏROVA
Azərbaycan müəllimi.- 2011.-
22 aprel.- S.3.