Cənubi Koreya səfərindən təəssüratlar
İstanbuldan ləngərlə buludları dələn
aerobus bizi - məni və
səfər yoldaşım, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin dosenti coğraf Oqtay Alxasovu 10 saatdan sonra Cənubi Koreyaya çatdırdı. Uzun
yoldan sonra Seulun İnçon aeroportunun çıxışında qarabəniz,
ucaboy, məhrəm baxışlı
oğlanın "xoş gəlmisiniz" deyə doğma dili bütün yorğunluğumuza
son qoydu. Tanış olduq. Şəhərə gedən yolda maraqlı olduğumuz
bəzi sualları cavablandırdı: Dedi
ki, adı Eroldur. Gəncədə
doğulub. 2007-ci ildə Azərbaycan Dillər
Universitetinin İngilis-Koreya
dilləri üzrə Tərcümə fakültəsini fərqlənmə
diplomu ilə bitirib. Bir müddət həmin universitetdə Koreya dilinin
qrammatikasını tədris edib.
2008-ci ilin sentyabrında Cənubi Koreya Respublikasının dövlət təqaüdü ilə Koreyanın ən aparıcı universitetlərindən birində - Yonsei Universitetində birillik təlim proqramından sonra 2009-cu ilin sentyabrından dünyanın 50 ən yaxşı universitetindən biri hesab olunan Seul Dövlət Universitetinin Beynəlxalq əlaqələr və Siyasi elmlər fakültəsinin magistr şöbəsində təhsil almışdır. 2011-ci ildə ABŞ-ın "Midwest Political Science Association Conference"-MPSA-nın illik konfransının bu təşkilatın Elmi Metodoloji sahədə yazılan ən yaxşı elmi iş mükafatını (The Best paper on Research Methodology) alaraq Çikaqo Universitetinin tədqiqat təqaüdünə layiq görülmüşdür. 2011-ci ilin sentyabrından Seul Dövlət Universitetində Beynəlxalq əlaqələr fakültəsinin tədqiqat mərkəzində proyekt üzərində işləyir. Arzusu təhsilini ABŞ-ın aparıcı müəssisələrindən birində siyasi elmlər üzrə doktoranturada davam etdirməkdir.
Erol danışdıqca
fərəh hissi keçirirdim. 26 yaşlı
bir gəncin həyat eşqi, arzularının reallaşması
üçün inadkarlığı
və əzmkarlığı
məni valeh edirdi. Sevinirdim ki, Azərbaycan
təhsilinin simasını
belə gənclər
uzaq və inkişaf etmiş ölkələrdə layiqincə
göstərə bilir.
Bəli,
bu, Azərbaycan təhsilinin uğurudur.
Bu gün məhz son illərdə ölkəmizdən
kənarda - dünyanın
məşhur universitetlərində
təhsil alan
gənclərimizin artımlı
sayı Azərbaycan dövlətinin təhsil siyasətinin danılmayan,
danıla bilinməyən
qazancı və nəticəsidir. Bəzən
uğurlarımızı, sadəcə
görmək istəməyən
və repetitorluğun
ayağına yazanlar bilməlidir ki, repetitor müəllimlər
də bizim təhsilimizin yetişdirdikləridir
və bunların çoxu müstəqillik
illərində təhsil
alanlardır...
Bizi Seula Şimal - Şərq Asiya Tarix Fondu
dəvət etmişdi. Fondun prezidenti
cənab Conq Ceconq bizi eynən
bizim kimi qonaqpərvərliklə qarşıladı.
Ölkə barədə, səfərlə
bağlı təəssüratımızı
dinlədi və Azərbaycan haqqında, onun problemləri barədə məlumatlı
olduğunu bildirdi.
Qlobusu fırladıb Xəzəri
tapdı və barmağını Bakının
üzərində saxladı.
Söhbətimizdə eyni
dil ailəsinə -
Altay dilləri ailəsinə
mənsubluğumuzdan, hər
iki dövlətin - Azərbaycan və Koreyanın ikiyə - şimala və cənuba bölünməsindən,
Azərbaycanın Qarabağ
və Koreyanın Dokdo adaları problemlərindən, nəhayət,
hər iki dövlətin müasir inkişaf yolundan, təhsilindən
söhbət açdıq.
Bizi müşayiət edən
Erolun Koreya dilində təmiz danışığı fondun
prezidentinin diqqətindən
yayınmadı və
o bunu xüsusi qeyd edərək Erola təşəkkürünü
bildirdi.
Yeri gəlmişkən
deyim ki, Dokdo adalarında yaşayış yoxdur, iki çılpaq adadır. Bu adalar
vaxtilə Cənubi Koreya ilə birgə Yaponiyanın idarəçiliyində olmuşdur.
İndi Cənubi Koreyanın nəzarətində olsa da, müəyyən problemləri var. Bununla belə, bu adalara
sahibliyi öyrənən
ayrıca Dokdo İnstitutu fəaliyyət
göstərir. Dokdoya mahnılar
qoşulub. Xalqın
canında bir Dokdo məhəbbəti var...
Səfər müddətində Cənubi
Koreyanın Təhsil və Elm Nazirliyində Milli Kurikulum bölməsinin və Dərslik və nəşr şöbəsinin
işi ilə tanış olmaq arzumuzu bildirdik. Məmnuniyyətlə
bizi təhsil sistemi və dərslik hazırlığı
ilə tanış
etdilər. Burada ümumtəhsil məktəbləri
üçpilləlidir: I-VI siniflər ibtidai, VII-IX siniflər orta təhsilin birinci, X-XII siniflər isə ikinci pilləsidir. IX sinfə qədər
icbaridir və dövlət icbari təhsilə aid olan I-IX sinif dərsliklərini pulsuz verir. X - XII sinif dərslikləri isə pulludur. Dərsliklərin yaranması qaydaları
və 80 ballıq qiymətləndirmə sistemi
var. Qiymətləndirməni nazirlik aparır.
Qeyd edim ki, xırda özəllikləri istisna
olmaqla dərslik hazırlığında bizdəkindən
xüsusi fərqlənən
cəhətlər, demək
olar ki, yoxdur.
Cənubi Koreya xalqı çox zəhmətkeş,
keçmişinə hörmətlə
yanaşan, ona heykəl qoyan, onu heykəlləşdirən
xalqdır. 100 hektar
ərazidə çox
təbii yaradılmış
Koreya Folklor kəndinə ekskursiyanın
xoş təsirindən
vəcdə gəlməmək
olmur. Bura daim turistlərlə
doludur. XVI əsrin
məktəb modelini, məişətini, həyat
tərzini əks etdirən mikromühit adamı bir an "indi"dən alıb uzaq keçmişə aparır...
Cənubi Koreyanın Azərbaycandakı
səfirliyi bizə çox rəngarəng proqram hazırlamışdı. Proqramda nəzərdə
tutulduğu kimi, 26 oktyabrda Seuldakı Kyonqbok oğlan məktəbində olduq.
Qeyd edim ki, məktəbdəki
sakitlik adət etdiyimiz "stereotip"lərdən
kənara çıxırdı.
Bu, bəlkə də məktəbdə yuxarı sinif şagirdlərindən və
yalnız oğlanlardan
ibarət olması ilə bağlıdır.
Foyedə məktəbin kollektivi
bizi gözləyirdi.
Divarda Azərbaycanla bağlı
yaradılmış guşədə
bayrağımız, Qız
qalası, Şirvanşahlar
sarayı və digər görüntülər
asılmışdı.
X sinfin coğrafiya dərsini dinlədik. Qeyd edim ki, bütün
şagirdlər uniformada
idilər. Mövzu "Dokdo adaları" idi. Şagirdlər çox fəal
idilər. Sonda müəllimin bir sualı bizim üçün Qarabağ
sualı kimi çox düşündürücü
idi: Dokdo adalarını kim
qorumalıdır? Cavab:
"Biz - Koreya gəncləri".
Əlbəttə, vətənpərvərlik, vətəndaşlıq hissləri
aşılamaq müəllimdən
çox asılıdır.
Şagirdlər bizə, sözün əsl mənasında, sürpriz də hazırlamışdılar. Müəllim bir şagirdi önə çağırdı.
O, kompüterə yaxınlaşdı
və az
sonra lövhədə
Azərbaycan Bayrağı
dalğalanırdı. Şagirdlər ayağa qalxdı - Himnimiz səslənirdi və mən sirli bir fərəh
içindəydim. Sonra
bayrağımız, onun
rəngləri, vətənimizin
sərvətləri, neft
səltənəti Bakı
və onun abidələri
barədə koreyalı
şagirdin dilindən
olduğu üçün
daha qiymətli səslənən bir təqdimat oldu. Biz çox məmnun
halda məktəbdən
ayrıldıq.
Koreyaşünaslıq Akademiyası, bu akademiyanın zəngin kitabxanası, burada dünyanın ayrı-ayrı
ölkələrinin, o cümlədən Azərbaycanın
dərsliklərindən nümunələr,
yazılı mənbələrlə
bağlı hazırlanan
sərgi, beynəlxalq
konfransın təşkili
- hər şey koreyalıların həssaslığından,
elmilikdən və vətənə məhəbbətdən
xəbər verirdi.
Bizi müşayiət
edən Şin xanım çox nəzakətli və diqqətli idi. Çalışırdı ki, Cənubi
Koreya barədə çox məlumat alaq. Onunla indi muzey kimi fəaliyyət göstərən keçmiş
kral sarayını da gəzdik.
İki il bundan qabaq
Bakıda səfirlikdə,
indi isə Cənubi Koreyanın Xarici İşlər Nazirliyində çalışan
dostum Si Hon Pakla görüşümüz, onun
Azərbaycan haqqında
nostalji təəssüratlarını
dinləmək də çox xoş idi. Seulda qaldığımız
bir həftə müddətində bir an da bizi
diqqətdən kənarda
qoymadı, ta İstanbula uçacaq təyyarəyə minənədək. İstanbul isə Vətənə
açılan qapıdır.
Cənubi
Koreyanın Bakıdakı
səfirliyinə, onun
bütün əməkdaşlarına
bu maraqlı səfərə görə
dərin təşəkkürümüzü
bildirməklə "Yenə
də Vətən yaxşı"...
Faiq
ŞAHBAZLI,
Təhsil Nazirliyinin Dərslik
və nəşriyyat
şöbəsinin müdiri,
filologiya üzrə fəlsəfə
doktoru, əməkdar müəllim
Bakı - Seul - Bakı
Azərbaycan müəllimi.- 2011.-
2 dekabr.- S.7.