"Təhsilin əsasları"
fənni üzrə təlim kursunu bitirmiş mütəxəssislərə
sertifikatlar təqdim olundu
Fevralın
11-də Bakıdakı 132-134 nömrəli Təhsil Kompleksində
"Təhsilin əsasları" fənni üzrə təlim
kursu keçmiş mütəxəssislərə sertifikatlar
təqdim edildi. Bu münasibətlə keçirilən mərasimdə
təhsil naziri Misir Mərdanov iştirak edirdi.
Tədbirdə
öncə kursun rəhbəri, Təhsil Nazirliyinin
aparıcı məsləhətçisi Afət Süleymanova
"Təhsilin əsasları" fənnini tədris edən
bir qrup müəllimin cəlb olunduğu növbəti treninqin
məqsədi, 3 həftəlik praktik təlim kursu
dövründə müdavimlərin apardıqları tədqiqat
yönümlü işlər barədə məlumat verdi. Qeyd
olundu ki, uzun illər ölkəmizdə pedaqoji kadr
hazırlığında nəzəri biliklərin öyrədilməsi
ilə kifayətlənilmiş, nəticədə gənc
müəllim öyrətməyin sirlərinə bələd
olmadan pedaqoji fəaliyyətə başlamışdır. Lakin
bu gün, təhsilə yeni tələblər verildiyi bir
zamanda, "işləyə-işləyə öyrənər"
yanaşması özünü doğrultmur. İndi sinfə
daxil olduğu ilk gündən pedaqoji fəaliyyətini müvəffəqiyyətlə
qura bilməsi üçün müəllimin mühüm nəzəri
biliklərlə yanaşı, praktik bacarıqlara yiyələnməsi
və təcrübəyə malik olması vacibdir. Bu səbəbdən
də "Təhsilin əsasları" fənninin tədrisinə
ehtiyac yaranmış və Təhsil Nazirliyinin 19 avqust 2009-cu
il tarixli əmri ilə 3 ali təhsil müəssisəsinin
(Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Azərbaycan
Müəllimlər İnstitutu, Gəncə Dövlət
Universiteti) bakalavr pilləsində bu iş pilot layihə olaraq
tətbiq edilməyə başlanmışdır. Tətbiq ərəfəsində
"Təhsilin əsasları" fənnini tədris edəcək
müəllimlər treninqlərdən keçirilmişdir.
A.Süleymanova
bildirdi ki, artıq iki ildir hər semestr başlamazdan əvvəl
ADPU, AMİ, onun filiallarının və GDU-nun pedaqogika
kafedrasının müəllimləri müvafiq kurslara cəlb
olunurlar. Hazırkı kursda isə əvvəlki 3 semestrdə
auditoriya şəraitində öyrənilmiş məsələlər
məktəbdə təcrübədən
keçirilmişdir. Təlim kursu 132-134 nömrəli Təhsil
Kompleksində təşkil olunmuş, təcrübə
zamanı məktəbdəki mövcud şərait, məktəb
rəhbərliyinin aparılan islahatlarla bağlı məlumatlılıq
səviyyəsi və ona münasibət, məktəbin idarə
edilməsində rəhbərliyin əldə əsas
tutduğu prinsiplər, məktəbdə kollektiv üzvlərinin
qarşılıqlı münasibətləri və əməkdaşlığın
səviyyəsi tədqiq edilmişdir. Təcrübə
zamanı habelə, məktəb şurasının, direktorun,
onun müavinlərinin, metodbirləşmə sədrinin və
sinif müəllimlərinin iş planları, onların
icrası yolları, icra müddətləri araşdırma
obyekti olmuşdur.
Təcrübə
müddətində həm də siniflərdə mövcud vəziyyət
araşdırılmış, bununla əlaqədar şagirdlərin
fiziki və fizioloji sağlamlığı, idrak səviyyəsi,
mənəvi-psixoloji, sosial vəziyyəti, hazırlıq səviyyəsi,
maraq və ehtiyacları və s. öyrənilməsi istiqamətində
də iş aparılmış, məktəb rəhbərliyinə,
müəllimlərə müvafiq tövsiyələr
verilmişdir.
Diqqətə
çatdırıldı ki, təcrübə zamanı
müdavimlər 48 saat dərs demiş, aparılan dərslərin
məktəbin müəllimləri ilə birlikdə
müzakirəsi keçirilmişdir.
Sonra
kursda iştirak etmiş və təcrübə müddətində
aparılmış tədqiqatlarda fəallıq göstərmiş
müdavimlərdən AMİ-nin müəllimi Alimə Həşimova
məktəbin şəraitinin öyrənilməsi, həmin
institutun dosenti Rəşid Cabbarov məktəb sənədlərinin
araşdırılması, AMİ-nin doktorantı Vüsalə
Quliyeva siniflərdəki vəziyyət, AMİ-nin Quba
filialının müəllimi Pərvanə Dadaşova
şagirdlərin əqli və psixoloji inkişaflarının
vəziyyəti, AMİ-nin Mingəçevir filialının
müəllimi Səbinə Quliyeva uşaqların vəziyyəti,
inkişaf dinamikası, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji
Universitetinin dosenti Gülşən Novruzova şagirdlərin
maraqlarının müəyyənləşdirilməsi,
AMİ-nin Cəlilabad filialının müəllimi Eyvaz Məmmədov
müəllimlər tərəfindən fəaliyyətin
perspektiv və cari planlaşdırılması yönündə
görülmüş işlərin tədqiqatlarına həsr
olunmuş təqdimatlar etdilər.
AMİ-nin
Təhsilin idarəolunması və əlavə təhsil
kafedrasının müdiri, professor Ramiz Məmmədzadə
çıxışında Təhsil Nazirliyinin rəhbərliyi
ilə "Təhsilin əsasları" fənninin tədrisi
istiqamətində görülmüş işləri yüksək
qiymətləndirdi, bu kursun gələcək müəllimlərin
pedaqoji fəaliyyətə hazırlanmasında mühüm
rol oynadığını bildirdi. Təklif etdi ki, həmin
kursun təkcə ibtidai sinif müəllimlərinin deyil, fənn
müəllimlərinin hazırlığında da tətbiq
olunması, məktəb rəhbərlərinin bu fənn
üzrə kurslara cəlb edilməsi, kursun tədrisi ilə
bağlı fəaliyyətləri tənzimləmək və
istiqamətləndirmək məqsədi ilə Təhsil
Nazirliyində müvafiq bölmənin, bu mümkün deyilsə,
AMİ-də laboratoriyanın yaradılması məqsədəmüvafiq
olardı. R.Məmmədzadə
çıxışının sonunda kursun təşkilində
və keçirilməsində zəhməti olanlara minnətdarlıq
etdi.
Təhsil
naziri Misir Mərdanov mərasimdə çıxış edərək
"Təhsilin əsasları" kursunun tətbiqi istiqamətində
görülmüş işlərdən söz açdı,
irəli sürülən təkliflərə münasibət
bildirdi. Nazir qeyd etdi ki, müəllimin praktik
hazırlığına yönəlmiş kursun tətbiqini
müasir dövrün müəllimlərə verdiyi yüksək
tələblər şərtləndirmiş, bu işə
hazırlıq prosesində xarici ölkələrin təcrübəsi
öyrənilmiş, ölkənin tanınmış təhsil
mütəxəssisləri və ekspertləri cəlb
olunmuşdur.
Kursun
pilot layihə olaraq 3 ali məktəbdə tətbiqinə
başlandığı vaxtdan keçən il yarım ərzində
xeyli iş görüldüyünü vurğulayan nazir həmin
işlərin bundan sonra da davam etdirilməsini və sistemli
şəkildə aparılmasını, ona məsuliyyətlə
yanaşılmasının vacibliyini diqqətə
çatdırdı. Nazir "Təhsilin əsasları" fənnindən
dərs deyən müəllimlər üçün təşkil
olunmuş praktikyönümlü kursu təqdir edərək gələcəkdə
belə kursların ən yaxşı təchiz olunmuş məktəblərlə
yanaşı digər tədris ocaqlarında da təşkil
olunmasını, bu istiqamətdə maarifləndirmə
işlərini genişləndirməyi, kursun mövcud
proqramının bir daha nəzərdən keçirilərək
müvafiq təkmilləşdirmə işləri
aparılmasını, kursda deyilmiş dərslərin
yazılaraq metodik vəsait kimi çap olunması və
müəllimlərin istifadəsinə verilməsini tövsiyə
etdi, bəzi məsləhət və tapşırıqlar
verdi.
Sonra
nazir "Təhsilin əsasları" fənni üzrə
kursu başa vurmuş müəllimlərə sertifikatlar təqdim
etdi.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan
müəllimi.- 2011.- 18 fevral.- S.3.