İstedadlı gənc
müəllimlərin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi
və stimullaşdırılması tədbirləri
haqqında
Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin əmri
Ulu öndər Heydər Əliyevin təşəbbüsü ilə
Azərbaycanın ümumi
təhsil sistemində
mütərəqqi dünya
təcrübəsinə əsaslanan
islahatlara başlanması
və ötən illərdə uğurla davam etdirilməsi ümumi təhsilin məqsəd və vəzifələrinə, təhsilin
məzmununa, şagird
nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsinə,
pedaqoji prosesin təşkilinə yeni baxış və yanaşma tərzi formalaşdırmışdır.
Hazırda ümumi təhsilin məzmununun çevik və yaradıcı təfəkkürə
malik yetkin şəxsiyyətin formalaşmasına
yönəlmiş innovativ
ideyalar əsasında
müəyyənləşdirilməsi təlim-tərbiyə işinin
mahiyyətcə yenidən
qurulması tələbini
mühüm vəzifə
kimi irəli sürmüşdür.
2008-2009-cu dərs ilindən etibarən respublikanın ümumtəhsil
məktəblərinin ibtidai
siniflərində yeni
fənn proqramlarının
(kurikulumların) və
dərslik komplektlərinin,
müasir qiymətləndirmə
modellərinin tətbiqi
yeni tipli müəllim kadrları heyətinin formalaşmasına
əhəmiyyətli dərəcədə
müsbət təsir
göstərmiş, bütövlükdə
pedaqoji işçilərin
fəaliyyətində təşəbbüskarlıq,
axtarıcılıq və
yaradıcılıq meyillərini
xeyli gücləndirmişdir.
Yerlərdə aparılan monitorinqlər,
konfrans və seminarlar, təşkil olunan nümunə dərsləri, son 4 il ərzində keçirilən
“Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin
nəticələri bölgələrdə
təhsil innovasiyalarını,
müasir təhsilin prioritet istiqamətlərini
və mahiyyətini hərtərəfli mənimsəmiş,
yeni fənn proqramlarının (kurikulumların),
müasir təlim strategiyaları və qiymətləndirmə mexanizmlərinin
tətbiqi sahəsində
səmərəli təcrübə
toplamış xeyli sayda yaradıcı gənc müəllimlərin
olduğunu bir daha təsdiq etmişdir.
Hazırda ən mühüm vəzifələrdən biri
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti cənab İlham Əliyevin ölkədə gənclərin
avanqard rolunun yüksəldilməsi ilə
bağlı yürütdüyü
xoşməramlı siyasətə
uyğun olaraq, müasir təfəkkürlü,
istedadlı gənc müəllimlərin potensial
imkanlarının daha
da inkişafına lazımi şərait yaratmaqdan, onların qüvvə və bacarıqlarını məktəblərdə
təlim-tərbiyə prosesinin
getdikcə təkmilləşdirilməsinə,
maarifləndirmə tədbirlərinin
əhatə dairəsinin
genişləndirilməsinə, digər təhsil işçilərinin kurikulum
islahatları üzrə
bilik və bacarıqlarının artırılmasına
yönəltməkdən ibarətdir.
Yerli təhsil orqanları müasir pedaqoji dünyagörüşü,
peşəkarlığı və yaradıcı keyfiyyətləri ilə fərqlənən gənc
müəllimlərin fəaliyyətini
daim diqqət mərkəzində saxlamalı,
onların əməyinin
qiymətləndirilməsi istiqamətində
müvafiq tədbirlər
həyata keçirməlidirlər.
Qeyd olunanları
nəzərə alaraq
ƏMR
EDİRƏM:
1.
Ümumi təhsil müəssisələrində çalışan istedadlı
gənc müəllimlərin
aşkara çıxarılması,
gələcək inkişafları
üçün əlverişli
şəraitin yaradılması,
fəaliyyətlərini rəğbətləndirməklə
onların daha məhsuldar və səmərəli işləməyə
həvəsləndirilməsi təhsil orqanlarının
başlıca vəzifələrindən
biri hesab olunsun.
2.
İstedadlı gənc
müəllimlərlə iş
sahəsində Nazirliyin
Fəaliyyət planı
təsdiq edilsin ( əlavə olunur).
3.
Aparatın rəhbəri
İ.Pirməmmədov, Kənd
rayonları üzrə
ümumi təhsil şöbəsi (A.Əhmədov),
Strateji təhlil, planlaşdırma və kadrların idarəolunması
şöbəsi (F.Qədirov),
Monitorinq və qiymətləndirmə şöbəsi
(T.Hacıyeva), Dərslik
və nəşriyyat
şöbəsi (F.Şahbazlı),
Təhsilin idarəolunmasının
məlumat sistemləri
şöbəsi (İ.Sadıqov),
İctimaiyyətlə əlaqə
şöbəsi (B.Hüseynzadə),
TSİİL üzrə Layihəni
Əlaqələndirmə Qrupu
(E.Rüstəmov), Təhsil
Problemləri İnstitutu
(A.Mehrabov) Naxçıvan
MR Təhsil Nazirliyi, Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi, Gəncə
Şəhər Təhsil
İdarəsi, rayon (şəhər)
təhsil şöbələri,
Nazirlik nəzdindəki
və özəl ümumi təhsil müəssisələrinin direktorları
ilə birgə Fəaliyyət planında
nəzərdə tutulmuş
tədbirlərin vaxtında
həyata keçirilməsini
təmin etsinlər.
4.
Yerli təhsil orqanları Fəaliyyət
planının yerinə
yetirilməsi vəziyyəti
barədə 2012-ci ilin
yanvar və may aylarında Nazirliyə yazılı hesabat göndərsinlər.
5. Aparatın
rəhbəri İ.Pirməmmədov Nazirliyin
aidiyyəti şöbələri ilə birlikdə Fəaliyyət
planının icrasını müntəzəm nəzarətdə
saxlasın, müəyyən olunmuş vaxtlarda seçmə yolla
rayon və şəhərlərdə
monitorinqlərin təşkilini nəzərədə tutsun və nəticəsindən
asılı olaraq müvafiq
təkliflər hazırlanmasını təmin etsin.
6. Ümumi
şöbə (X.Fərəcov) əmrin əlavəsi ilə
çoxaldılıb yerli təhsil
orqanlarına çatdırılmasını təşkil etsin.
7. İctimaiyyətlə əlaqə
şöbəsi (B.Hüseynzadə) bu əmrin
və Fəaliyyət planının “Azərbaycan müəllimi”
qəzetində və “Təhsil xəbərləri” məcmuəsində
dərc olunmasını təmin etsin.
8. Əmrin icrasına nəzarəti
öz üzərimə götürürəm.
Misir MƏRDANOV,
Azərbaycan Respublikasının təhsil naziri
15 iyul 2011-ci il
Azərbaycan
müəllimi.- 2011.- 22 iyul.- S.4.