"Mən
kamançaya borclu qalmamışam"
Qüdrətli kaman
ifaçısı Habil Əliyevlə söhbət
Deyirlər
ki, musiqi insanla birgə doğulub birgə yaşayır. Fərq
yalnız ondadır ki, insan qocalır, yaşa dolur, amma musiqi
heç vaxt qocalmır. Bəlkə də elə buna görədir
ki, musiqinin ömrünü insan nəslinin ömrünə bənzədib
deyirlər ki, Yer üzərində nə qədər insan
var, musiqi də olacaq.
İnsanın
sevinc və kədərindən yaranan həmin musiqini
istedadlı sənətkarlar daha da cilalayır, ona yeni həyat
verib gələcək nəsillərə ərmağan edirlər.
Azərbaycan musiqi sənəti tarixində belə sənətkarlar
çox olub. Onlar qədim tarixli musiqimizin ömrünə
ömür calayıb, onu həmişəyaşar ediblər.
Belə
xeyirxah işdə Azərbaycanın xalq artisti, kamança
ustası Habil Əliyevin misilsiz xidmətləri olub.
Habil
sənəti minlərin, milyonların qəlbindən xəbər
verən, sevincinə, kədərinə bələnən bir əvəzolunmaz
sənətdir. Onun ifa etdiyi hər bir musiqi nömrəsi
ötəri hisslərin yox, yaşanılmış hisslərin
əks-sədasıdır. Belə hisslərdən doğan sənət
isə uzunömürlü olur. Habil sənəti heç də
birdən-birə belə yüksək zirvələri fəth
etməyə qadir olmayıb. O, uzun illər çox ciddi
yaradıcılıq axtarışları apararaq belə bir sənət
zirvəsinə yüksəlib.
Elə
bu günlər qüdrətli kaman ifaçısı Habil Əliyevlə
görüşdük. O, bizi son dərəcə mehribanlıqla
qarşıladı. 84 illik ömrünün sevincli, kədərli
anlarının xatirələrini suallarımız əsasında
bizimlə bölüşdü:
- Habil
müəllim, istərdik ki, əvvəlcə
oxucularımıza valideynləriniz, uşaqlıq illəriniz
barədə qısaca bir məlumat verəsiniz.
-
Mən 1927-ci il mayın 28-də Ağdaş rayonunun
Üçqovaq kəndində dünyaya gəlmişəm.
Atam Mustafa, anam Nisəxanım kolxozda
çalışıblar. Ailədə 11 nəfər
olmuşuq. Dörd oğlan, beş qız. Anama "Qəhrəman
ana" adı verilmişdi. Mən yeddi yaşımda ikən
rayonun mərkəzindəki 3 nömrəli yeddiillik məktəbə
getdim. Həmin illərdə məşhur xanəndə və
musiqi müəllimi Əhməd Ağdamski bizim evdə kirayədə
yaşayırdı. O, Ağdaşdakı musiqi məktəbində
müəllim işləyirdi. İlk milli operamızda
qadın rolunun gözəl ifaçısı olan Əhməd
Ağdamski həmçinin milli musiqimizin alovlu təbliğatçısı
idi. Elə buna görə də bizim evə
vaxtaşırı musiqiçilər toplaşar,
muğamlardan, təsniflərdən, xalq mahnılarından
danışar, yeri gəldikcə tarda, kamançada müəyyən
hissəni, guşəni çalardılar.
Kamançaçı Ağəli Ağdamskiylə daha simsar
idilər. Buna görə də onlar bizim evdə tez-tez
olurdular. Mən də uşaq marağı ilə onlara qulaq
asardım. Elə həmin vaxtdan da mənim qəlbimə bu sənətin,
necə deyərlər, közü düşdü. Anam isə
qəlbimə düşmüş bu sənətə məhəbbət
odunu öz ilıq nəfəsi ilə alovlandırdı.
Yaxşı
yadımdadır, anamın bişirdiyi dovğa qazanının
içindən çömçəni çıxarıb,
silib təmizləyərək dizimin üstünə
kamança kimi qoyub oxlovu da ona sürtürdüm. Bir dəfə
anam bunu görüb təəccüblə dedi:
-
Deyəsən axı oğlum kamança çalan olacaq...
Əhməd
Ağdamski də anamın sözünə qüvvət verərək
dedi:
-
Nisə bacı, uşaq çalğıçı olmaq istəyir.
Gəlsənə onu qoyaq bizim musiqi məktəbində
oxusun...
Bu,
anamın ürəyindən oldu. Nəhayət, mən
Ağdaş musiqi məktəbinə qəbul oldum. Elə həmin
vaxtdan da meylimi kamana saldım. Günümün çoxunu
kamanla keçirirdim.
-
Kamanla məşğul olmağınız əsas dərslərinizə
mane olmurdu ki?
-
Olurdu. Həmin vaxtdan mən dərslərimi zəif oxumağa
başladım. Hətta bir dəfə valideyn iclasında məni
o ki var danladılar... Amma iclasın sonunda konsert oldu, mənə
dedilər, gəl kamança çal. Çaldım. Məni
o ki var alqışladılar, təriflədilər. Bu təriflər
mənim kamançaya olan həvəsimi daha da
artırırdı...
-
İlk müəllimlərinizi
xatırlayırsınızmı?
-
Elə xatırlayıram... Mənə birinci sinifdə Barikə
və Saray müəllimlər dərs deyib. O qədər
mehriban, qayğıkeş idilər ki, hətta dəcəllik
edəndə, mənə yüngülcə şapalaq vuranda
elə bilirdim ki, dünyanın ən xoşbəxtiyəm. O
müəllim şapalağını özüm
üçün ən böyük mükafat
sanırdım. Onu da deyim ki,
Saray müəllim elə gözəl idi ki, hətta ona vurulmuşdum...
Bu ilk müəllimlərim mənə valideynlərim qədər
əziz idi... Necə də gözəl günlər idi o
günlər... Müəllim deyiləndə ürəyim nanə
yarpağı kimi əsir. Mənim bacım Rəşxəndə
də sinif müəllimi olub. O, düz 44 il Ağdaşın
Ləki kəndində dərs deyib. Anam deyərdi ki, ay
qızım, sən daha öldün ki, bu uzaqlıqda yolu
qarda, yağışda, palçıqda gedib gəlməkdən...
Əşi, gəl elə bu Ağdaşın mərkəzində
"zavuçdan", müdir müavinindən bir şey
işlə də... Biz anamın bu sözlərinə gülərdik.
Savadsız qadın idi də... Onu da qeyd edim ki, müəllim
çox böyük addı. Bu adı ən yüksək vəzifəli
insanlara deyirlər. Onu ucuz tutmaq olmaz...
- Habil
müəllim, sizin uşaqlığınız o dəhşətli
1941-45-ci müharibə illərinə
təsadüf edib. Həmin illər ailəniz necə
dolanırdı?
-
Yeddinci sinfi və həm də musiqi məktəbini bitirəndən
sonra mən Ağdaş pedaqoji məktəbinə girdim.
Müharibənin dəhşətləri getdikcə daha
çox hiss edilirdi. Bizim ailəmiz də
aclıq-qıtlıq keçirirdi. Onda bacım Səidənin
də əri müharibəyə getmişdi. Onlar da bizim evə
yığışmışdılar. Anam, Rəşxəndə,
Səriyyə, Qabil, Tahir, Bəsirə çörək istəyirdilər.
Ailənin dolanacaq ümidgahı mənə
qalmışdı. Buna görə də mən pedaqoji məktəbdə
oxumaqla bərabər axşamlar N.B.Vəzirov adına
Ağdaş Dövlət Dram Teatrında işləyir, orada
kamança çalırdım.
Onu
da deyim ki, həmin illər qardaşım Məhəmmədiyyə
də cəbhədə idi. Mən axşamlar
eyvanımızda əyləşib heç nəyə məhəl
qoymadan öz kamanımı işə salırdım. Bir də
görürdüm ki, ərləri, oğulları,
nişanlıları müharibədə həlak olmuş
qonşu arvadların ah-naləsi kamanın fəryadına qoşulub.
Kimisi ağı deyir, kimisi bayatı. Onda anam da ağlayıb
şivən qoparırdı. Çünki qardaşım Məhəmmədiyyənin
də ölüm xəbəri gəlmişdi. Çox qəribə
idi. Onda mən ağlaya bilmirdim. Ancaq kaman
çalırdım. Sanki dərdimi kamana deyirdim. Elə bil
bütün anaların, bacıların dərdi, kədəri
mənim kamançamın simlərinə hopmuşdu. Mənə
elə gəlir ki, indi də kamanda o qəmli sədalar, o fəryadlar
qalmaqdadır...
-
Eşitdiyimə görə, siz yaxşı rəqs etməyi
də bacarmısınız?
-
Mən 1947-ci ildə Ağdaş Pionerlər Evində dərnək
rəhbəri olmuşam. Burada rəqslə də məşğul
olurduq. Hətta Bakıda keçirilən olimpiadada
"Qaytağı" rəqsini ifa etdim. Mənə
yaxşı ifama görə bir şalvar və bir cüt
ayaqqabı verdilər.
- Bəs,
Bakıya nə vaxt və necə oldu ki, gəldiniz?
-
O vaxt mənim sinif yoldaşlarımın əksəriyyəti
Bakıya gəlib müxtəlif institutlara qəbul
olmuşdular. Onlar yay tətilində Ağdaşa gəlirdilər.
Mənimlə söhbət etdilər, dedilər ki, sən niyə
burada qalmısan. Dedim ki, axı mən Bakıda heç kimi,
heç bir yeri tanımıram, hara gedim. Sinif yoldaşım
Fikrət mənə kömək etdi. Onunla birlikdə 1952-ci
ildə Bakıya gəldik. O, məni Asəf Zeynallı
adına Orta İxtisas Musiqi Məktəbi yerləşən
binaya gətirdi. Həmin vaxt məktəbin müdiri
Süleyman Ələsgərovun qəbuluna girdim. Dedim ki, istəyirəm
bu məktəbin kamança şöbəsinə qəbul
olub, burada oxuyub, təhsilimi başa çatdırdıqdan
sonra gedib kəndimizdə dərs deyəm. Sözüm
Süleyman müəllimin xoşuna gəldi. Məni musiqi məktəbinə
qəbul etdilər. Burada görkəmli tarzən Qurban
Pirimovdan və məşhur müğənni Xan
Şuşinskidən muğam sənətinin sirlərini
öyrənməyə başladım. Əsl
yaradıcılıq məktəbi keçdim. Onlardan öyrənə-öyrənə
əsl sənətkar kimi formalaşmağa başladım.
Artıq ikinci kurs tələbəsi olanda bir musiqiçi kimi
çoxlarının diqqətini cəlb etdim.
İfaçılığım bəstəkar Soltan Hacıbəyovun
da diqqətindən yayınmadı. O, potensial
imkanlarımı nəzərə alıb mənə
filarmoniyada işləməyi məsləhət gördü.
O vaxtlar filarmoniyanın direktoru olan Şəmsi Bədəlbəyli,
bədii rəhbər Soltan Hacıbəyov, Niyazi, Səid
Rüstəmov mənim ifamda bir muğama və xalq
mahnısına qulaq asdılar və çox razı
qaldılar. Beləliklə də mən 1953-cü ildə
M.Maqomayev adına Azərbaycan Dövlət Filarmoniyasında əvvəlcə
rəqs ansamblında müşahidəçi, sonra isə
trioda kamança çalan kimi fəaliyyətə
başladım.
- İlk konsertiniz nə vaxt olub?
- Seyid
Şuşinski, Həqiqət Rzayeva, Xan Şuşinski,
Zülfi Adıgözəlov, Mütəllim Mütəllimov,
Şövkət Ələkbərova, Sara Qədimova, Fatma Mehrəliyeva
kimi sənətkarların
konsertlərində müşayiətçi ola-ola, onların
ölməz irsindən bəhrələnə-bəhrələnə
daha səylə çalışdım. Saatlarla məşqlər
etməkdən usanmadım. Özümə inamım
artdıqca, yeni xallar da çoxaldı, cilalandı.
Nəhayət,
1961-ci ildə televiziyada mənim ilk konsertim oldu. Yeni
ifaçılıq texnikası ilə
çaldığım "Segah" musiqiçilər
arasında söz-söhbətə səbəb oldu.
Səhərisi
gün görkəmli sənətkarlar Xan Şuşinski və
Zülfü Adıgözəlov məni ürəkdən təbrik
etdilər, dəyərli məsləhətlərini verdilər.
Bu müvəffəqiyyətimdən
ruhlanaraq yaradıcılıq axtarışlarımı daha da
artırmağa başladım. Bir çox
muğamlarımıza kamançada yeni həyat verdim.
"Segah", "Bayatı-Qacar", "Bəstənigar",
"Bayatı-Şiraz", "Rahab", "Zabul"
muğamlarının kamança həyatı başlandı.
Beləliklə,
mən altmışıncı illərin əvvəllərində
mahir kamança ifaçısı kimi formalaşaraq el
arasında yeni şöhrət tapdım, hamının məhəbbətini
qazandım. Bax, elə o vaxtdan da erməni kamança
çalan Nefton Qriqoryanın bəxti bağlandı. Ona
görə ki, mən əsl Azərbaycan mahnısı ifa
edirdim...
- İndiyə kimi hansı xarici ölkələrdə
qastrol səfərlərində olmusunuz?
- Mən
dünyanın 40-dan çox ölkəsində, o cümlədən
Türkiyədə, Amerikada, Almaniyada, İngiltərədə,
Fransada, Hindistanda, Pakistanda, İranda, Misirdə,
İsveçdə, Hollandiyada, Tunisdə, Yaponiyada, Suriyada,
Mozambikdə və b. ölkələrdə qastrol səfərlərində
olaraq Azərbaycan musiqisini onlara tanıtmışam.
- Tələbəniz olubmu?
- Əgər
olsaydı, onlara zülm edərdim. Çünki bir musiqini bu
gün bir cür, sabah isə başqa cür
çalırdım. Bir gündə 10-12 saat məşğul olurdumsa, yenə
də azdır, - deyirdim. Mənim tələbələrim
olmayıb, amma mənim lent yazılarıma baxıb mənim
kimi çalırlar. Kimsə deyib ki, əsl müəllim odur
ki, o dərs demədən tələbələri olsun. Mənimki
bu deyimə bənzəyir...
- Habil müəllim, sənətsevərlər
sizi həm də yaradıcı bir sənətkar kimi
tanıyır. Bəstələdiyiniz mahnılar
hansılardır?
- İndiyə
kimi 15-dən çox mahnı bəstələmişəm. Sənətsevərlər
məni "Layla", "Vəfa", "Şəhla
gözlüm", "İlk məhəbbət",
"Ürəkdir sevən səni", "Güləsən
gərək" mahnılarının müəllifi kimi
tanıyırlar. Bu gün də bu mahnıları başqa
kamança çalanlar böyük həvəslə ifa edirlər.
Eyni zamanda mənim
ABŞ, Fransa, Yaponiya, İtaliya və Yunanıstanda Azərbaycan
muğamlarından və xalq mahnılarından ibarət
kompakt disklərim də buraxılıb.
- Siz istedadlı bir kaman ustası kimi həmişə
pərəstişkarlarınız tərəfindən sevilib
alqışlanan və qiymətləndirilən sənətkarlardansınız.
Bəs, dövlət tərəfindən necə qiymətləndirilmisiniz?
- Mənim sənətdə
göstərdiyim xidmətlər "əməkdar artist",
Azərbaycanın "xalq artisti" kimi fəxri adlara layiq
görülüb. Ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən
"Şöhrət" ordeninə, Prezident İlham Əliyev
tərəfindən "İstiqlal" ordeninə layiq görülməyim, Heydər Əliyev
Fondunun prezidenti, millət vəkili, YUNESKO-nun və
İSESKO-nun xoşməramlı səfiri Mehriban xanım Əliyevanın
mənə göstərdiyi qayğı, respublika Prezidentinin Fərdi
təqaüdünün və dördotaqlı mənzilin
verilməsi mənə verilən yüksək qiymətdir.
Ümummilli
lider Heydər Əliyevlə olan görüşümü isə
heç zaman unutmuram. Mənə ordeni təqdim edəndə
söz istədim, dedi ki, Habil, sən sözünü
kamançanla demisən. Buna baxmayaraq mənə söz verdi,
minnətdarlıq elədim. Ümummilli liderin mənim
haqqımda, sənətim haqqında dediyi sözləri
olduğu kimi yazıb saxlamışam: "Bizim
xalqımız kamançanı həmişə yüksək
qiymətləndiribdir. Ulu babalarımızdan qalan musiqi alətimiz
tar və kamançadır. Başqa sənətlərə
çox adamlar gedə bilərlər. Hər adam mühəndis
də, həkim də, müəllim də, tacir də ola bilər,
amma tar, kamança çala bilməz. Hər adam kamança
çala bilər, ancaq sənin kimi çala bilməz. Ona
görə də sən bu sənəti seçməyinlə
fəxr edə bilərsən. Biz də sənin kimi
kamança çalan Habillə fəxr edirik".
Eyni zamanda mənə
dövlət tərəfindən döş nişanları, fəxri
fərmanlar da verilib. Haqqımda müxtəlif şairlərimiz
onlarca şeir yazıblar, rəssamlarımız tablolar çəkiblər,
heykəltaraşlarımız büstlər işləyiblər,
xalçaçılarımız üzərində mənim
portretim olan xalçalar toxuyublar, haqqımda kitablar
yazıblar. Bütün bunlara görə mən Prezidentimizə
də, xalqımıza da sonsuz minnətdarlığımı
bildirirəm...
- Şagirdlərlə, tələbələrlə
görüşlərinizi necə
xatırlayırsınız?
- Çox
görüşlərim olub. Bir görüşümü isə
həmişə xatırlayıram: Bakıdakı teatrlardan
birinin binasında Tibb Universitetinin professor və müəllim
heyəti, tələbələri ilə
görüşüm keçirilirdi. Əvvəlcə mənim
yaradıcılığım barədə məruzə oldu,
neçə adam söz dedi. Sonra keçdilər sual-cavaba.
Salonda əyləşmiş tələbələr bir-bir yerlərindən
durub suallarını verirdilər. Mən də elə səhnədəcə
mikrofonla onlara cavab verirdim.
Orta cərgədə
bir tələbə ayağa durub, amiranə bir şəkildə
soruşdu:
- Yoldaş Əliyev, axı necə oldu ki,
kamança çaldınız? Necə oldu ki, kamança alətini
seçdiniz? Cavab verə bilərsinizmi?
Bunu deyib əyləşdi.
Mən də bir müttəhim görkəmi aldım,
büzüşüb məzlumlaşdım. Fağır,
yazıq bir səslə dedim:
- Vallah,
uşaq olmuşam, qanmamışam...
- Habil müəllim,
övladlarınızdan, nəvələrinizdən sizin sənəti
davam etdirmək istəyən olubmu?
- Əvvəla
deyim ki, mən 1954-cü ildə sizin gördüyünüz
bu bizim evə "müdir" təyin etdiyim Şərqiyyə
xanımla ailə həyatı qurmuşuq. Üç
qızımız və bir oğlumuz var. Qızlarım - Kəmalə,
Vəfa, Rəna həkim, oğlum Rəvan isə
hüquqşünasdır. Övladlarımın hamısı
ailə həyatı qurub. İndi mənim 9 nəvəm, 2 nəticəm
var. Oğlum musiqi sənətinə gəlmişdi. Amma mən
onu bu yoldan çəkindirdim... Bu yaxınlarda öz
hüquqşünas ixtisası üzrə işləyəcək...
- Ən
sevincli anınız nə vaxt olub?
-
Övladlarım dünyaya gələndə.
- Kiməsə borcunuz varmı?
- Var. Bu
dünyada yeganə borclu
olduğum bir insan varsa, o da anamdır. Ananın borcunu
heç kəs qaytara bilmədiyi kimi, mən də qaytara bilməmişəm.
-
Kamança sizi ucaldıb, yoxsa siz kamançanı?
- Mən
kamançaya borclu qalmamışam...
- Sənətdə hansısa bir arzunuz
olubmu?
- Arzularım
çox olub. Mən çox istəmişəm ki, dünya
musiqi sənətini öyrənim. Buna isə ömür
çatmaz... Bir arzum da odur ki, mən heç bir ehtiyac
içində yaşamadığım kimi, xalqım da
heç bir ehtiyac içində yaşamasın.
Qarabağımız o murdar erməni tapdağından azad
olsun!
- Sizi heç aldadan olubmu?
- Mən sadəlövh
adamam, özüm yalan danışmadığıma görə
məni aldatmaq çox asandır. Onu deyim ki, məni ən
siftə elə aldadan arvadım olub. Ona görə ki, onu mən
almasaydım, heç bəlkə onu alan olmayacaqdı.... (özü
də bu sözünə bizimlə birlikdə ürəkdən
gülür).
- Təkcə istedadla, Allah vergisi ilə məşhurlaşmaq
olarmı?
- Əgər
zəhmət çəkməsən, gecə-gündüz
çalışıb bu istedadı inkişaf etdirməsən,
heç nə mümkün deyil.
- Siz xarici ölkələrdə çox
olmusunuz, həmin ölkələrdə sizin simanızda
musiqimizi necə qiymətləndiriblər?
- İtaliyaya
dünya musiqisinin beşiyi deyirlər. Mən orada qastrol səfərində
olanda, konsertdən sonra musiqi biliciləri mənim yanıma gəlib
kamançanı alıb təəccüblə
baxırdılar. Deyirdilər ki, axı necə olub ki, bu musiqi
aləti İtaliyada olmayıb. Bu alət gərək bizdə
olaydı... Mənə orada qalıb işləmək təklif
etdilər, qalmadım. İranda da mənə qalıb işləmək
təklif etdilər... O ölkələr nə qədər zəngin
olsa da, Azərbaycanı, bu doğma vətənimi heç nəyə
dəyişmərəm... Bütün bunları görəndən
sonra fikirləşmişəm ki, kamança mənim
üçün dünyanın ən qiymətli musiqi alətidir.
Bax, kamançanın sayəsində, bu sənətin sayəsində
mən hər şeyə, ən uca zirvələr fəth etməyə
nail oldum...
- Bir ustad sənətkar kimi, bugünkü
gənc musiqiçilərə nə arzu edərdiniz?
- Arzum budur
ki, gənclərimiz öz sahəsinin yaxşı bilicisi
olsun...
- Habil müəllim, sizin məsələ
çevirilmiş satira-yumorlu
ifadələriniz dildən-dilə gəzir. Həmin lətifələrdən
bir neçəsini də bizim oxucularımız
üçün danışmanızı xahiş edirik.
- Məsləhətdisə,
danışım da...
Ömrünün
son aylarında Xan Şuşinski filarmoniyaya gəlmişdi. Dəstələşib
söhbətləşirdik. Ətrafda adamlar dolu, çoxu da
cavanlar idi. Xan Şuşinski sağa-sola baxıb, qəlyana
astaca qullab vurub, başını tərpədə-tərpədə
üzünü mənə tutub dedi:
- Ay Habil,
filarmoniyaya nə çox oxuyan yığılıb?
Mən də elə o dəqiqə
dedim:
- Xan əmi,
bunlar rayonlardan gələnlərdir. İnstituta girə bilməyiblər,
əlacları kəsilib, boş qalmamaq üçün
filarmoniyaya "giriblər".
***
Bir dəfə
evimizə zəng oldu. Dəstəyi qaldırdım. Xəttin
o başındakı adam mənimlə təcili
görüşmək istədiyini bildirdi. Bir azdan evə gələn
tələbə onun atası ilə tanış olduğumu
dedi və əlavə etdi ki, universitetin riyaziyyat fakültəsində
oxuyur, imtahandan kəsiri var, ona qiymət yazdırmaq
lazımdır.
Mən də
soruşdum:
- Bala, de
görüm, sənin kamança müəllimin kimdir...
***
Biz Asəf
Zeynallı adına Musiqi Məktəbində oxuyanda tələbə
yoldaşım Qulu Əsgərov dirijorluqdan dərs deyən
İsrafilzadənin dərsinə girməzdi. Bir dəfə
İsrafilzadə onu dəhlizdə yaxalayıb dedi:
- Qulu, sən
mənim dərsimə bir dəfə də girməmisən, imtahanda sənə qiymət
yazmayacam.
Qulu Əsgərov
onunla razılaşdı:
-
Haqlısınız müəllim, gərək bir dəfə
sizin dərsə girəm.
***
On iki, on
üç yaşım olardı, Ağdaşda İrandan gəlmə
bir Saab adlı qadın
vardı. Tez-tez ərə gedib ayrılırdı. Hər dəfə
onun toyunu mənim kiçik musiqiçi dəstəm edirdi.
Toyda bir özü olardı, bir ərə getdiyi kişi, bir də
qohum-qonşu uşaqları. Hər toyda onun təzə ərə
getdiyi kişi bizə 7-8 manat pul verərdi. Yeddinci toyda bizə
cəmi 3 manat pul verdilər. Saab bizim üzümüzü
turşutduğumuzu görəndə mənə dedi:
- Habil, ürəyini
sıxma, gələn dəfə ərə gedəndə,
toyumda kişimə deyəcəyəm sizə çox pul
versin.
***
Mən
İranda olanda məclislərin birində qarşımda əyləşmiş
kişidən soruşdum:
- Qardaş, təvəllüdün
neçədir?
- Ağayi
Habil, hüzurunuzda ərz edim ki, 1421-ci ildə Təbrizdə
doğulmuşam.
Mən də
təəccüb içində kişinin üzünə
baxaraq dedim:
- Vallah,
yaxşı qalmısan.
***
Görkəmli
sənətkar Əlibaba Məmmədov, mən və
Lütfiyar İmanov "Space" telekanalında xalq sənətimizin
incisi sayılan muğama həsr olunmuş verilişdə
çıxış edirdik. Mən söhbətin bir yerində
üzümü tamaşaçılara tutub dedim:
- İndiki
oxuyanlarımıza baxanda yazığım gəlir. Get-gedə
tamam lütləşirlər. Vallah, qorxuram ki, bunlara soyuq dəyə...
***
Günlərin
birində səhərin gözü açılmamış
qapımın zəngi aramsız çaldı. Qapıda orta
yaşlı bir dilənçi qadını görüb dedim:
- İmkan
verin, səhərin gözü açılsın də.
Dilənçi
qadın kefini pozmadan, bir az da ədalı tərzdə mənə
"notasını" verdi:
- Bu qədər
yatmaq olar?! Vaxtında durun da!!!
Lətifələri
dinləyib Habil müəllimə uzun ömür arzulayıb,
- Musiqidən doymayan ürəyin var olsun! - deyib ondan
ayrıldıq.
Ədalət
DAŞDƏMİRLİ
Azərbaycan müəllimi.- 2011.- 11
noyabr.- S.12-13.