Təhsilin davamlı inkişafı
ixtisasartırmadan keçir
Ümummilli
liderimiz Heydər Əliyev uzaqgörənliklə demişdir:
"Cəmiyyətin gələcək tərəqqisi indi gənclərimizə
nəyi və necə öyrətməyimizdən
asılıdır".
İndi
Azərbaycanın təhsil sistemi dünya təhsil sisteminə
inteqrasiya olunduqca müasir gənclərimizə nəyi daha
çox öyrətməyin istiqamətlərini görür
və bir sıra əməli işlər həyata
keçiririk.
Qəti
şəkildə deyə bilərik ki, bütün cəmiyyətlərdə
ictimai-siyasi quruluşundan asılı olmayaraq müvəffəqiyyətli
inkişafın əsasında yüksək elmi bilik və
sosial məzmunlu bacarıq dayanır. İnsanların bilik və
bacarıqlarının səviyyəsi isə təhsil
sisteminin məzmunundan və onun dinamik şəkildə ictimai
tələblərə uyğunlaşdırılmasından
asılıdır. Bu baxımdan respublikamızın ali məktəbləri
üzərinə böyük məsuliyyət
düşür.
Qeyd
etmək lazımdır ki, Birləşmiş Millətlər
Təşkilatının
apardığı monitorinqlərin nəticələri
göstərir ki, yeni texnologiyalardan və müasir elmi nailiyyətlərdən
ardıcıl şəkildə istifadə edən ölkələr
daha sürətlə inkişaf edir. Təbii ki, bu
inkişafın əsasında nəyi öyrətməyin
anlaşılması xüsusi əhəmiyyətə malikdir.
Sevindirici
haldır ki, Azərbaycanın təhsil sistemində, o cümlədən
ali təhsil müəssisələrində təlim prosesinin
profilləşdirilməsinə, innovativ xarakterli
yanaşmaların tədrisə tətbiqinə, yeni təlim
metodlarından və texnologiyalarından istifadə
olunmasına geniş yer verilir. Bunun da nəticəsində təhsil
bazarında bilik və qabiliyyət rəqabəti
formalaşır, istehsalat sahəsində geniş mütəxəssis
seçimi imkanı yaranır. Beləliklə də təhsilin
keyfiyyət faktorları ictimai həyatın inkişaf tempinə
uyğun olaraq daim dəyişərək yeniləşir.
Ölkəmizdə
təhsil sisteminə yeni innovasiyaların və
texnologiyaların tətbiqi prosesində Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda təşkil
olunan ixtisasartırma təhsilinin xüsusi əhəmiyyəti
vardır. İnstitutumuzda 63 kateqoriya üzrə
ixtisasartırma təhsili həyata keçirilir. O cümlədən
respublikamızın ali təhsil müəssisələrinin
professor-müəllim heyəti də Azərbaycan Müəllimlər
İnstitutunda ildə iki dəfə öz ixtisaslarını
artırmaq imkanı əldə edirlər. Onlar bir ay yarım
müddətində elmi-nəzəri, pedaqoji, psixoloji biliklərini
zənginləşdirir, ali məktəblərin tədris
prosesinə tətbiq olunan Boloniya sisteminin incəliklərini
öyrənirlər. Bir ayyarım müddətində isə
hər biri öz ixtisasına uyğun olaraq ayrı-ayrı ali
məktəblərin kafedralarında təcrübə
keçir, praktiki olaraq müəyyən yenilikləri mənimsəmək
imkanı əldə edirlər.
Hazırda
institutumuzda 19 ali məktəbin 90-dan çox müəllimi
ixtisasartırma təhsilində iştirak edir.
Ümumiyyətlə,
ali məktəb müəllimləri üçün
mühazirə və seminarların təşkilinə daha
böyük məsuliyyətlə
yanaşılır. Ali məktəb qruplarında mühazirə
söyləmək üçün respublikamızın
tanınmış akademikləri, professorları, görkəmli
mütəxəssisləri cəlb olunur. Mühazirəçilər
qrupunu seçərkən auditoriyanın arzu və istəkləri
nəzərə alınır.
Bu məqsədlə də ali məktəb müəllimlərinin
ixtisasartırma təhsilində həftəlik dərs cədvəllərinin
tutulmasına üstünlük verilir.
Sevindirici
haldır ki, Təhsil Nazirliyinin tabeliyində olmayan bir
çox ali məktəblər də öz müəllimlərini
institutumuzun ixtisasartırma təhsilinə göndərirlər.
Azərbaycan Dövlət Tibb Universiteti, Milli Aviasiya
Akademiyası, Polis Akademiyası və s. buna misal ola bilər.
Ali məktəb
müəllimlərinin kredit sistemini daha dərindən öyrənmələri
üçün Azərbaycan Dillər Universitetinin professoru
Əfqan Abdullayevi ildə ən azı 2 dəfə
institutumuza dəvət edirik. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji
Universitetinin professoru, psixologiya elmləri doktoru Qulam Əzimli,
psixologiya elmləri doktoru, professor Ramiz Əliyev, pedaqogika elmləri
doktoru Əjdər Ağayev, Sərdar Quliyev, tarix elmləri
doktoru, millət vəkili Musa Qasımlı, millər vəkili
Rasim Musabəyov, millət vəkili Hadi Rəcəbli, hüquq
elmləri doktoru, professor Bəhram Zahidov və başqaları
ixtisasartırma təhsilinə gələn ali məktəb
müəllimləri qarşısında maraqlı
mövzularla çıxış etmişlər.
İnformasiya texnologiyalarını keçdikləri dərslərə
tətbiq etməyin sirlərini daha dərindən mənimsəmək
üçün Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası
İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun direktoru, professor
Rasim Əliquliyev rəhbərlik etdiyi müəssisədə
ali məktəb müəllimlərinə elmi-praktik məşğələlər
təşkil etmişdir.
Ali məktəb
müəllimləri respublikamızın elmi
potensialının böyük bir hissəsi olduğundan
ixtisasartırmanın ayyarımlıq hissəsində
onların imkanlarından da istifadə olunur. Xüsusilə
buradakı tədqiqatçı alimlərin elmə gətirdikləri
yeniliklər ətrafında çox maraqlı diskussiyalar təşkil
edilir, müzakirələr keçirilir. Sumqayıt Dövlət
Universitetinin dosenti Şəhla Hüseynzadə, AMİ-nin
Sumqayıt filialının kafedra müdiri Əliheydər Cəfərov,
Azərbaycan Dövlət Neft Akademiyasının dosenti Rahib
Abbasov, Gəncə Dövlət Universitetinin dosenti Sevinc
Zeynalova və başqaları seminarlar aparmış,
mühazirələr söyləmişlər.
Sentyabrın
19-dan ixtisasartırma təhsilinə başlayan ali məktəb
müəllimləri noyabrın 3-dən artıq digər ali məktəblərdə
stajkeçmə ilə məşğul olurlar, təcrübədə
olduqları ali məktəblərdə mövcud olan yenilikləri
öyrənməyə çalışırlar. Dekabrın
19-da isə stajkeçməyə dair instituta təqdim olunan
müvafiq sənəd əsasında onlara sertifikatlar veriləcəkdir.
Azərbaycan
Müəllimlər İnstitutunda ixtisasartırma təhsilini
yüksək keyfiyyətlə təşkil etmək
üçün güclü maddi-texniki baza
yaradılmışdır. Altı il bundan qabaq instituta Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin
müvafiq sərəncamı ilə rektor təyin edilən
professor Aqiyə Naxçıvanlı bərbad vəziyyətdə
olan institutu müasir dünya standartları səviyyəsinə
qaldıra bilmişdir. İndi tədris prosesi müasir texnologiyalarla
təchiz olunur, innovasiya təminatı ardıcıl olaraq
gücləndirilir, tələbələr və
ixtisasartırma təhsili alanlar sürətli İnternet şəbəkəsindən
istifadə edirlər.
Şəxsən
institutun rektoru, millət vəkili Aqiyə
Naxçıvanlının rəhbərliyi ilə
ixtisasartırma təhsilinin keyfiyyət artımını
müasir dövrün tələblərinə uyğun olaraq
təmin etmək üçün AMİ-də və onun
filiallarında ardıcıl olaraq monitorinqlər
keçirilir, müxtəlif eksperimentlər aparılır.
Əldə olunan nəticələr təhlil olunur və
müəyyən əməli tədbirlər görülür.
Telman HAQVERDİYEV
Azərbaycan müəllimi.- 2011.- 18
noyabr.- S.11.